quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:57 schreef Nijna het volgende:Ik had vorig jaar het idee dat het wat beter was, maar dat kan natuurlijk ook puur mentaal zijn geweest. Je geest heeft nou eenmaal een grote invloed. Alleen dan wel jammer dat ik dat nu niet vast kan houden
![]()
. Ik had ook wel verwacht dat ik na anderhalf jaar al wat zou merken van verbetering. Vandaar ook mijn twijfels of het het nog wel waard is om door te gaan.
Het maakt mij niet uit of het nou daadwerkelijk werkt of dat het psychisch is, als ik maar minder klachten krijg. Alleen als het alleen maar om het psychische aspect gaat kunnen ze beter kraanwater met een smaakje maken, das een stuk goedkoper
![]()
.
Bedoelde het een beetje spottend hoor, om dit serieuze topic een beetje luchtig te houden, anders is het voor de andere mensen niet leuk om te lezen.... Maar het is natuurlijk heel vervelend voor jou, waarschijnlijk al die moeite voor niks, alleen omdat de huisarts zo extra centen kan verdienen.
Het kan zijn dat je allergie gewoon erger is geworden (met / zonder druppels, daar kunnen we over discussieren). Verder was vorig jaar een mild seizoen en dit jaar was het bomenseizoen al zo heftig (zie topic hooikoorts), misschien dat je toen ook last had?
Wat betreft de sublinguale tabletten, zoek op Grazax in google, je vindt hier meer over bij de hits. De Nederlandse vestiging is bezig met de registratie, dus het zal dit jaar al of volgend jaar geintroduceerd worden.