abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38841074
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:57 schreef Nijna het volgende:

Ik had vorig jaar het idee dat het wat beter was, maar dat kan natuurlijk ook puur mentaal zijn geweest. Je geest heeft nou eenmaal een grote invloed. Alleen dan wel jammer dat ik dat nu niet vast kan houden . Ik had ook wel verwacht dat ik na anderhalf jaar al wat zou merken van verbetering. Vandaar ook mijn twijfels of het het nog wel waard is om door te gaan.
Het maakt mij niet uit of het nou daadwerkelijk werkt of dat het psychisch is, als ik maar minder klachten krijg. Alleen als het alleen maar om het psychische aspect gaat kunnen ze beter kraanwater met een smaakje maken, das een stuk goedkoper .
Bedoelde het een beetje spottend hoor, om dit serieuze topic een beetje luchtig te houden, anders is het voor de andere mensen niet leuk om te lezen.... Maar het is natuurlijk heel vervelend voor jou, waarschijnlijk al die moeite voor niks, alleen omdat de huisarts zo extra centen kan verdienen.
Het kan zijn dat je allergie gewoon erger is geworden (met / zonder druppels, daar kunnen we over discussieren). Verder was vorig jaar een mild seizoen en dit jaar was het bomenseizoen al zo heftig (zie topic hooikoorts), misschien dat je toen ook last had?
Wat betreft de sublinguale tabletten, zoek op Grazax in google, je vindt hier meer over bij de hits. De Nederlandse vestiging is bezig met de registratie, dus het zal dit jaar al of volgend jaar geintroduceerd worden.
pi_38841176
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:27 schreef richie80 het volgende:

Verder was vorig jaar een mild seizoen en dit jaar was het bomenseizoen al zo heftig (zie topic hooikoorts), misschien dat je toen ook last had?
Ik ben alleen allergisch voor graspollen (gelukkig), maar misschien is het idd vorig jaar gewoon een beter seizoen geweest. Het is trouwens ook geen vergelijk, want we zijn afgelopen najaar verhuist, dus een andere omgeving momenteel.

[/quote]
Wat betreft de sublinguale tabletten, zoek op Grazax in google, je vindt hier meer over bij de hits. De Nederlandse vestiging is bezig met de registratie, dus het zal dit jaar al of volgend jaar geintroduceerd worden.
[/quote]

Nu ff geen tijd om te lezen, ik moet zo weg. Maar ik ga straks als ik terug ben wel even zoeken. Ik vind de naam vreselijk, haha. Grazax... klinkt teveel als gras, maar dat was vast de bedoeling .
Ik ga straks even lezen.
Fake it till you make it...
pi_38864234
Ik heb even wat gelezen over dat Grazax, als ik het goed begrijp moet je daar 8 weken voor het hooikoortsseizoen mee beginnen...

Dat klinkt heel erg als een middel wat mn broertje vroeger gebruikte (of eigenlijk meer de manier waarop). Een of ander "homeopatisch" (oid) graspollenmengseltje waar hij dan in januari/februari mee begon en dan had hij ook beduidend minder klachten, helaas word het spul niet meer gemaakt...
Fake it till you make it...
pi_38866018
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Nijna het volgende:
Ik heb even wat gelezen over dat Grazax, als ik het goed begrijp moet je daar 8 weken voor het hooikoortsseizoen mee beginnen...

Dat klinkt heel erg als een middel wat mn broertje vroeger gebruikte (of eigenlijk meer de manier waarop). Een of ander "homeopatisch" (oid) graspollenmengseltje waar hij dan in januari/februari mee begon en dan had hij ook beduidend minder klachten, helaas word het spul niet meer gemaakt...
Alleen wordt dit een geregistreerd medicijn, i.t.t tot andere mengels o.i.d. Je wist toch ook wel dat Oralgen een niet-geregistreerd medicijn is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')