Een desensibillisatiekuur is met injecties, dit(wat ik doe) word via de tong opgenomenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:04 schreef longinus het volgende:
Ik heb ook eens zo'n desensibilisatie gehad via de dokter. Het is niet helemaal weg maar aanzienlijk minder
zoals?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:12 schreef BRITTJE het volgende:
[..]
Ik krijg nu alleen allerlei nare bijverschijnselen van en daar ben ik niet blij mee
Jeuk in mijn mond/keel, snotterige neus, brandende ogen,allergische reactie op voeding zoals paprika. Gewoon hooikoorts in de herfst dus (muv die paprika)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:11 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
zoals?
hm..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:15 schreef BRITTJE het volgende:
[..]
Jeuk in mijn mond/keel, snotterige neus, brandende ogen,allergische reactie op voeding zoals paprika. Gewoon hooikoorts in de herfst dus (muv die paprika)![]()
Ik hoefde niets bij te betalenquote:Wordt het overigens vergoed door de verzekering of moet je bijbetalen?
Als hij nu last heeft van hooikoorts is er denk ik wat anders aan de handquote:Op woensdag 17 november 2004 13:51 schreef So_Addictive het volgende:
Mijn broertje heeft het ook gedaan, het hielp wel, maar die eikel was te lui om het vol te houden
Dus nu heeft hij weer last van hooikoorts.
Niet aan de zomer nee, maar het is vrij uniek wanneer je nu echt veel last hebt van hooikoorts. Ik denk dat er dan eerder sprake is van een andere allergie.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:20 schreef BRITTJE het volgende:
UFX? Hooikoorts is echt niet gerelateerd aan de zomer hoor
Jeetje weathergirl wat lullig dat het niet gaat zoals je had gehoopt!quote:Op donderdag 18 november 2004 11:43 schreef weathergirl het volgende:
Ik gebruik maar liefst 4 (!) soorten Oralgen druppels. Voor graspollen, boompollen, huisstofmijt en katteneptiheel. Met katten en huisstofmijt ben ik bijna 2 jaar bezig, met gras- en boompollen ongeveer 1,5 jaar.
Het werkt met vlagen goed en dan weer niet, laatst bij de allergoloog bleek dat bij de allergietest op de rug de bultjes met meer dan de helft verminderd waren.
In de praktijk van alledag merk ik alleen niet altijd verbetering. Mijn doel was om van de corticosteroiden af te raken (ik gebruik Rhinocort), maar dat lukt nog niet helemaal
Vandaar dat ik morgen naar een klassiek homeopaat ga, ik heb daar goede geluiden over gehoord (nl. dat je in een week van je allergieën af kunt zijn).
tjeez.. vat iedereen hier alles zo serieus op? Waar is anders dequote:Op donderdag 18 november 2004 09:06 schreef Nijna het volgende:
ufx, is het wellicht in je opgekomen dat So_Addictive bedoelt dat broertje in het hooikoortsseizoen last heeft van hooikoorts...
![]()
Ik vat het geloof ik niet helemaal... (maar ja het is vrijdagavond en dan werken mn grijze cellen ook niet meer helemaal naar behorenquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:18 schreef BRITTJE het volgende:
Nijna, je kan beter op maandag beginnen, da's makkelijker met tellen van de druppels.
Just a tip
Hmm ik zal eens nadenken over de cruesliquote:Op zondag 21 november 2004 10:36 schreef Nijna het volgende:
Misschien kan je als ontbijt yoghurt met cruesli nemen, gaat prima samen met zoet spul.
Heb je veel last gehad van bijwerkingen tot nu toe of valt het mee ufx?
Eej Nijna,quote:Op maandag 22 november 2004 12:11 schreef Nijna het volgende:
Ik vind het met die paar druppels al lastig om ze onder mn tong te houden. Maar ik heb vernomen dat dat wel het beste is omdat het daar beter opgenomen wordt dan in je mond zelf, zeg maar.
ufx, welke "smaak" heb jij? Ik graspollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |