Ik vind dat dus helemaal niet storend, ook niet suf. In dit geval valt het zelfs nog minder op dan bij jerneys foto, vanwege de kleinere scherptediepte.quote:Op maandag 25 april 2005 11:13 schreef Olio het volgende:
Ik heb ook zo'n foto van een missend oog, beetje suf is het wel.
[afbeelding]
Oh lekker suf, dat zei jij dus al.. ik moet echt eens minder dingen tegelijk doen en m'n posts afmaken voor ik van tab switchquote:Op maandag 25 april 2005 11:35 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik vind dat dus helemaal niet storend, ook niet suf. In dit geval valt het zelfs nog minder op dan bij jerneys foto, vanwege de kleinere scherptediepte.
Allebei de foto's vind ik juist erg mooi!
Ik voel toch duidelijk wat anders. Doe's posten, ah toe. Gewoon voor de leuk enzo.quote:Op maandag 25 april 2005 11:56 schreef jerney het volgende:
voelde alleen de behoefte om deze hier te posten
Nee, wil er wel een van een andere serie hier posten.. variatie is ook leukquote:Op maandag 25 april 2005 12:50 schreef Olio het volgende:
[..]
Ik voel toch duidelijk wat anders. Doe's posten, ah toe. Gewoon voor de leuk enzo.
Thanksquote:Op maandag 25 april 2005 13:46 schreef Olio het volgende:
Oe! Die is zwaar ok jerney, ook zonder ogen.
Nog nooit gehoord van de topic bookmark functie?quote:Op maandag 25 april 2005 14:22 schreef DaCybrSrfr het volgende:
tvp
Ook mooi!quote:Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Dankje RipleyEn het lijkt mij ook leuk om jou eens te fotograferen.
Je kan wel eens langskomen als je wil (als we de tafel hier uit de muur gesloopt hebben).
Deze is van een paar dagen geleden.
[afbeelding]
Is goed, leuk. En volgens mij ben jij heel fotogeniek als je over je onzekerheid heen bent.quote:Op maandag 25 april 2005 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook mooi!
En lijkt me geweldig, zou graag een keertje echt mooie foto's van mezelf hebben. Al ben ik niet direct fotogeniekMaar jij maakt zulke mooie, komt vast wel goed dan
mooiquote:Op maandag 25 april 2005 13:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, wil er wel een van een andere serie hier posten.. variatie is ook leuk
[afbeelding]
Ik heb bij alle foto's met dat roodfilter ervoor dat ie niet helemaal scherp lijkt...misschien eens handmatig aan de gang. Zal het eens proberen als ik weer een slachtoffer heb...Iemand met puisten of sproetjes die ze niet wil ....sproetjes! ik bedenk opeens iemandquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:19 schreef Xilantof het volgende:
hij lijkt niet helemaal scherp pea?
verder vind ik de toning en contrast wel goed!
als je wat puistjes wilt weg poetsen snap ik het nog.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb bij alle foto's met dat roodfilter ervoor dat ie niet helemaal scherp lijkt...misschien eens handmatig aan de gang. Zal het eens proberen als ik weer een slachtoffer heb...Iemand met puisten of sproetjes die ze niet wil ....sproetjes! ik bedenk opeens iemandMaar die wil vast niet
![]()
Ja vind ik ook, maar het gaat mij gewoon om te spelen met dat filter...en mensen die zelf sproetjes hebben vinden dat vaak helemaal niet schattig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als je wat puistjes wilt weg poetsen snap ik het nog.
maar sproetjes zijn regelmatig toch erg schattig
Nee sproetjes zijn alle behalve schattig! Vooral als iedereen zegt hoe schattig die sproetjes je wel niet staan...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar het gaat mij gewoon om te spelen met dat filter...en mensen die zelf sproetjes hebben vinden dat vaak helemaal niet schattig.
Wow... Deze vind ik heel mooiquote:Op maandag 25 april 2005 13:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, wil er wel een van een andere serie hier posten.. variatie is ook leuk
[afbeelding]
Heb je de foto zelf gemaakt of ben je het model?quote:
Alhoewel ze ook Ilona heet, is dit toch een model.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb je de foto zelf gemaakt of ben je het model?
Ik vind dit maar een matige portret foto. Het standpunt van de camera is niet zo lekker voor een portret omdat je door het perspectief al snel in elkaar gedrukt wordt. Het voorwerp op de vloer (tapijt?) en de stekkerdoos aan de muur zijn een paar storende elementen.
Ik heb op je site gekeken en daar staan wel portretfoto's op die beter zijn dan deze. Als je een beetje op de compositie let en die storende elementen uit beeld kan houden heb je meteen al betere foto's
Dat is de arm van zijn broertjequote:Op maandag 2 mei 2005 13:19 schreef Olio het volgende:
puks, die eerste is geweldig!
Bijna jammer dat rechts onder een stukje lijf zichtbaar is, maar ik vind de kleuren, ogen en compositie erg mooi.
puckzzz, t enige wat IK jammer vindt is wat er al gezegd werd, de armquote:Op maandag 2 mei 2005 07:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb eens ff gek gedaan (nouja mijn kids dan)
[afbeelding]
WOOWquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
'k heb zijn broertje gewoon weggepoetst
[afbeelding]
jij poetst beter dan ik!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
'k heb zijn broertje gewoon weggepoetst
[afbeelding]
Ik had 'm nog op 200 iso staan. Misschien is er een in PS een mogelijkheid om het iets te verminderen zonder de scherpte eruit te halen. Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:22 schreef DinoPK het volgende:
Ik vind het een hele mooie foto, en erg origineel ook. Het enige dat mij direct opvalt als negatief puntje is de mond. Natuurlijk heb je het contrast verhoogd waardoor het nu een stuk donkerder is geworden (duidelijk te zien aan het haar, is dat niet mooier als het iets minder donker is zodat je het natte haar kunt zien?), maar het oogt als een gat in de foto. Een huig ziet er ook niet echt denderend uit op de foto, maar misschien een tussenweg?
Verder vind ik de korrel iets te grof, deze foto kan helemaal eruit knallen als het iets gladder is, en de kleuren iets helderder. Misschien de curven iets aanpassen?
Je 2e foto heeft een beetje het effect waar ik op doel, veel frisser, helderder. Een leuke ondeugende mimiek ook, alleen voor de fotograaf herkenbaarder dan voor forumbezoekers die snel een oordeel moeten vellen over de foto. Hierdoor zou ik deze foto ook niet zo snel afdrukken, waarbij de eerste met een vergroting aan de wand zou komen te hangen
edit: erg mooie foto's op je site overigens, grappig om ze zo te presenteren.
Die linkerhand kan beter aan de lens ivm stabiliteitquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:41 schreef Steven184 het volgende:
Ik ben pas begonnen met het leren fotograferen en ik ben bezig een cursus fotografie te volgen. Ik had een plaatje geschoten waar ik niet helemaal tevreden mee ben, maar ik vraag mijzelf eigenlijk af waar ik vooral op moet letten bij de volgende keren.
[afbeelding]
Keiharde kritiek! Wordt ik hopelijk alleen maar beter van.
Ik heb overigens ook nog een versie waar zij groter opstaat. Deze is gecropt omdat mijn eigen schaduw over haar viel.
Volgens mij kun je allebei goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:24 schreef Weopj het volgende:
2 zelfportretten in sepia, graag commentaar gezien ik fototechnisch nog veel te leren heb en ik er wel aan wil gaan werken om vaker achter dan voor de camera te staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |