Met hoofdletters? Daar is het systeem gevoelig voorquote:Op woensdag 10 november 2004 11:12 schreef klaasjeconyn het volgende:
Ik zit nu al dagen tegen perziken en kokosnoten (geplant aan het strand) te kijken. Ik heb behoefte aan ander fruit. Wie heeft wat voor me?
Naam: CINDY
Dorp: KLAASJES

Sorry, het is Cindy en woont in Klaasjesquote:Op woensdag 10 november 2004 11:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Met hoofdletters? Daar is het systeem gevoelig voor

Hahaha, nou zal je helemaal bleek worden als je huis helemaal af is (inclusief bovenverdieping), dat kost je 798000 bells. Dat wordt dus veel spelen... ik had dat hoge bedrag in iets meer dan week bij elkaar. Sukses!!!quote:Op maandag 15 november 2004 18:33 schreef Together-Alone het volgende:
Mijn god! Biedt Tom Nook gisteren aan om mn huis te vergroten, krijg ik nu net een rekening van 148.000 bells!!!! Hoe moet ik dat ooit gaan betalen? Ik was net klaar met die andere schuld..

Ja, dat had ik in het begin dus ook.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:35 schreef Lexie het volgende:
Ik heet trouwens Lexie, en ik woon in Itteren. Heb pas gisteravond alle klusjes gedaan voor Tom Nook, en toen ik eindelijk mijn verzamelde troep kon verkopen was hij dicht...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |