Dat klopt ;-)quote:Op woensdag 3 november 2004 15:25 schreef Wakey het volgende:
Thanks Keli!! Ik ga zometeen kijken of de code werkt.
Jammer van dat fruit furniture... ik heb het juist gisteren doorgestuurd naar iemand anders! Als ik nog eens iets heb dan zal ik aan je denken!
Dat is waar ook, ik heb er alleen nog nooit gebruik van gemaakt. Ik had een perenkast en een watermelon table. Heb je die al?quote:Op woensdag 3 november 2004 17:46 schreef Keli het volgende:
[..]
Dat klopt ;-)
Je kan aan Tom Nook vragen of je in je catalogus mag kijken en dan kun je het weer bestellen.
Groetjes Keli
De perenkast heb ik als, maar de watermelon table nog niet...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:
[..]
Dat is waar ook, ik heb er alleen nog nooit gebruik van gemaakt. Ik had een perenkast en een watermelon table. Heb je die al?
Ik heb zelf niet echt iets nodig. Voorlopig ben ik tevreden met de peren
Mayor's day was trouwens niet echt boeiend maar ik heb wel een miniature wishing well gekregen![]()
(oh dit spel is zo verslavend!)
Ik kan vandaag niet spelenquote:Op donderdag 4 november 2004 08:06 schreef Keli het volgende:
[..]
De perenkast heb ik als, maar de watermelon table nog niet...
Als je die naar me zou willen sturen? Dat zou ik super vinden!
Ik kon de mayor echt niet meer vinden op mayor's day, waarschijnlijk was het om 18 uur afgelopen ofzo..
Town: Abbyvil
Name: Keli
Groetjes
OMG punch out!!! Kep me ziek gespeeld aan de persiflage van Punch out in Wario warequote:Op vrijdag 5 november 2004 12:02 schreef starbuck het volgende:
en ja hoor,
de krant deel 7
is uitgekomen, geen dodenlijst in deze krant, wel een code voor de NES-game " punch out "
Keli, ik heb een code voor je:quote:Op donderdag 4 november 2004 08:06 schreef Keli het volgende:
[..]
De perenkast heb ik als, maar de watermelon table nog niet...
Als je die naar me zou willen sturen? Dat zou ik super vinden!
Dankjewel!quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:01 schreef Wakey het volgende:
[..]
Keli, ik heb een code voor je:
x99Hj5FV#N8lkX
aoEiMOEcmkHDdq
Ik weet niet of de 'I" na 8 een hoofdletter i (I) is of een kleine letter L (l) dus dat moet je zelf maar even uitproberen.
Have Fun
Kben er net achter ja. En voor wat verkochte spulletjes kreeg ik ook al ruim 1500 bells.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Je hoeft niet je hele schuld af te lossen, als je de eerste paar klusjes maar gedaan hebt kun je dingen verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |