abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22977117
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 15:27 schreef magical_reflex het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat Haloween gaat beginnen?
Dat wil ik ook wel graag weten, alhoewel ik wel het idee heb dat het bij de bewoners al een beetje is begonnen..omdat ze "pranks" uithalen... snik.. Maar ik heb de mayor nog niet gezien dus..

wat moet ik doen als mijn bewoners gaan verhuizen? Ik stuur ze brieven en kadootjes, doe klusjes voor ze...maar toch zijn er al twee verhuisd naar het dorp van mijn vriend waar niets te beleven is

[ Bericht 0% gewijzigd door Keli op 31-10-2004 16:16:39 ]
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:27:30 #127
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_22977553
het begint om 18.00 tot 01.00
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:32:50 #128
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_22977667
Hier wat te doen met Halloween, uiteraard kan je dit als spoiler opvatten en gewoon zelf alles uitzoeken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_22977818
Trouwens, ik heb een snoepmachine uit een boom geschud gisteren... maar hoe krijg ik hier snoep uit???? Hij staat nu niets te doen in mijn toch nog kleine huis...
pi_22980536
Weet niemand het?? Alsjeblieft?

het is zo belangrijk om vanavond te weten hoe hij werkt...
pi_22980706
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:39 schreef Keli het volgende:
Trouwens, ik heb een snoepmachine uit een boom geschud gisteren... maar hoe krijg ik hier snoep uit???? Hij staat nu niets te doen in mijn toch nog kleine huis...
denk dat die geen snoep geeft zoals bijna alle furniture eigenlijk niets kan........maar ja, heb hem zelf niet dus helemaal zeker weten doe ik het niet. (heb trouwens wel een gokmachine, en daar draaien de drie rollen wel van, maar geld winnen doe je niet)
pi_22981400
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 19:06 schreef magical_reflex het volgende:

[..]

denk dat die geen snoep geeft zoals bijna alle furniture eigenlijk niets kan........maar ja, heb hem zelf niet dus helemaal zeker weten doe ik het niet. (heb trouwens wel een gokmachine, en daar draaien de drie rollen wel van, maar geld winnen doe je niet)
Ik ben er ook bang voor..
Maar wel gemeen om deze machine vlak voor Halloween te krijgen en dat je er dan niets mee kunt
pi_22992006
@ Zody

Appel

fYpSh3wkVegSao
Irpaym3Xydm9YP (of Trpaym3Xydm9YP)

Peer

%Ypv5%wnxeMS&u
IXjaGm#8yKmgYD

Ik hoop dat ik het goed heb overgetikt...anders is een g misschien een 9 of andersom....

Ik hoop dat je vandaag een Orange hebt kunnen plukken!

Groetjes Keli (Karen)
pi_22992424
Orange:
Dx7oycKC16%yUS
UUX@oAS2tCqtAv

Erg bedankt, de codes werkte! Nog meer mensen behoefte aan een orange? Ik wil nog kersen, perziken en cocu(koku?)snoten
pi_22992690
Voor Kersen Perziken en Kokosnoten hou ik me ook aanbevolen!

Ik heb nu Peren, Appels, over een par dagen oranges en peaches.
pi_22992825
Orange is binnen! Bedankt Zody!
pi_22992863
Zody, ik kan je aan al dat fruit hebben.
Maak anders even een topic aan op www.ac-community.nl
pi_22993140
Cutie, zou je mij misschien ook willen helpen?

@Zody, zou ik nog een Orange mogen hebben? Dan kan ik alvast twee bomen planten.

Groetjes Keli
pi_22993200
Ik ben trouwens op zoek naar Fruit Furiture.

Ik heb een spooky kast en klok te ruil
Green bed en ladenkast
Een bank (sofa) en een salontafel

En nog wat dingen die ik zo vergeet ;-)
pi_22993289
@ Cutie: gebeurt
@ Keli: Probeer dezelfde code nog eens
@ Keli: Ben nog niet helemaal thuis in de verschillende type furniture, ik kan vandaag een Orange Seat kopen, is dat dan de Orange set of de Fruit set?
pi_22995765
quote:
Op maandag 1 november 2004 10:55 schreef Zody het volgende:
@ Cutie: gebeurt
@ Keli: Probeer dezelfde code nog eens
@ Keli: Ben nog niet helemaal thuis in de verschillende type furniture, ik kan vandaag een Orange Seat kopen, is dat dan de Orange set of de Fruit set?
Geen idee ;-)

Ik ga gewoon alles wat met fruit te maken heeft maar sparen en kijken wat de HRA dan zegt van mijn huisje...

Ik ga je code nog eens proberen!
pi_23006557
Heeft er iemand een peer voor me? Mijn dorpsbewoners blijven er om zeuren!!

Naam: Murphy
Stad: Babylon
Ik zoek niet, ik vind.
pi_23007015
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:58 schreef Wakey het volgende:
Heeft er iemand een peer voor me? Mijn dorpsbewoners blijven er om zeuren!!

Naam: Murphy
Stad: Babylon
Ik kan woensdag pas weer spelen, maar dan wil ik je best een peer sturen (als niemand eerder is..)

Dus woensdag krijg je er zeker 1, maar misschien dat je hem van iemand anders eerder krijgt..
pi_23007042
Heb jij trouwens toevallig Peaches? Zo ja, kun je er 1 naar mij sturen?
pi_23009678
Ik heb alleen appels en kersen

En een huis vol met onzinnige meubels...
Ik zoek niet, ik vind.
pi_23028459
Keli, ik kan wel een peach voor je regelen, alleen mijn cube staat nu niet bij mij thuis dus misschien is er al iemand eerder. Zo niet dan krijg je hem wel van mij.

Heeft er trouwens iemand voor mijn vriendin een kiwi shirt? Die is ze kwijtgeraakt bij Helloween en dit was een van haar favorieten. En uitgerekend dit pakje is niet na te bestellen bij Tom Nook (waarom eigenlijk niet?)

Dus als iemand die heeft, heel graag. Haar naam is Chantal in het dorpje Grease
pi_23043662
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:27 schreef Wakey het volgende:
Ik heb alleen appels en kersen

En een huis vol met onzinnige meubels...
Hier is je Pear!

yLkMTCNm&W@Dsp
wWsUNd4N5YnYE&

Groetjes Keli

Als je tussen je meubels nog fruit furniture hebt zitten, dan hou ik me aanbevolen!

ps als je meer peren wilt, voer je gewoon dezelfde code in! Vergeet er ook niet 1 te planten, zodat je zelf een perenboom hebt.
pi_23043690
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 18:04 schreef Blast het volgende:
Keli, ik kan wel een peach voor je regelen, alleen mijn cube staat nu niet bij mij thuis dus misschien is er al iemand eerder. Zo niet dan krijg je hem wel van mij.

Heeft er trouwens iemand voor mijn vriendin een kiwi shirt? Die is ze kwijtgeraakt bij Helloween en dit was een van haar favorieten. En uitgerekend dit pakje is niet na te bestellen bij Tom Nook (waarom eigenlijk niet?)

Dus als iemand die heeft, heel graag. Haar naam is Chantal in het dorpje Grease
Hoi Blast,

Ik gisteren nog een Peach gekregen, maar bedankt voor het aanbod. Als ik een kiwishirt krijg zal ik denken aan je vriendin!

Groetjes
pi_23051256
Thanks Keli!! Ik ga zometeen kijken of de code werkt.

Jammer van dat fruit furniture... ik heb het juist gisteren doorgestuurd naar iemand anders! Als ik nog eens iets heb dan zal ik aan je denken!
Ik zoek niet, ik vind.
pi_23051633
Wakey, je kan 't ook bestellen uit je catalogus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')