Dat wil ik ook wel graag weten, alhoewel ik wel het idee heb dat het bij de bewoners al een beetje is begonnen..omdat ze "pranks" uithalen... snik.. Maar ik heb de mayor nog niet gezien dus..quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:27 schreef magical_reflex het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat Haloween gaat beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat die geen snoep geeft zoals bijna alle furniture eigenlijk niets kan........maar ja, heb hem zelf niet dus helemaal zeker weten doe ik het niet. (heb trouwens wel een gokmachine, en daar draaien de drie rollen wel van, maar geld winnen doe je niet)quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:39 schreef Keli het volgende:
Trouwens, ik heb een snoepmachine uit een boom geschud gisteren... maar hoe krijg ik hier snoep uit???? Hij staat nu niets te doen in mijn toch nog kleine huis...
Ik ben er ook bang voor..quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:06 schreef magical_reflex het volgende:
[..]
denk dat die geen snoep geeft zoals bijna alle furniture eigenlijk niets kan........maar ja, heb hem zelf niet dus helemaal zeker weten doe ik het niet. (heb trouwens wel een gokmachine, en daar draaien de drie rollen wel van, maar geld winnen doe je niet)
Geen idee ;-)quote:Op maandag 1 november 2004 10:55 schreef Zody het volgende:
@ Cutie: gebeurt
@ Keli: Probeer dezelfde code nog eens
@ Keli: Ben nog niet helemaal thuis in de verschillende type furniture, ik kan vandaag een Orange Seat kopen, is dat dan de Orange set of de Fruit set?
Ik kan woensdag pas weer spelen, maar dan wil ik je best een peer sturen (als niemand eerder is..)quote:Op maandag 1 november 2004 20:58 schreef Wakey het volgende:
Heeft er iemand een peer voor me? Mijn dorpsbewoners blijven er om zeuren!!![]()
Naam: Murphy
Stad: Babylon
Hier is je Pear!quote:Op maandag 1 november 2004 22:27 schreef Wakey het volgende:
Ik heb alleen appels en kersen
En een huis vol met onzinnige meubels...
Hoi Blast,quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:04 schreef Blast het volgende:
Keli, ik kan wel een peach voor je regelen, alleen mijn cube staat nu niet bij mij thuis dus misschien is er al iemand eerder. Zo niet dan krijg je hem wel van mij.
Heeft er trouwens iemand voor mijn vriendin een kiwi shirt? Die is ze kwijtgeraakt bij Helloween en dit was een van haar favorieten. En uitgerekend dit pakje is niet na te bestellen bij Tom Nook (waarom eigenlijk niet?)
Dus als iemand die heeft, heel graag. Haar naam is Chantal in het dorpje Grease
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |