Die gast word ZO pissed als je het te vaak doet, hij zal dan veel vaker slaan met zijn pikhouweel en harder en vaker schreeuwen. Ook heb ik ooit zijn broer Don gezien, die is helemaal niet kwaad maar hij zegt op een vriendelijke manier dat je je spel niet meer mag resetten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:42 schreef magical_reflex het volgende:
Had vandaag zoiets ergs........ging voor het eerst vissen, maar mijn inventory zat helemaal nokkie vol (ook alle brieven had ik al gevuld). Dus ik vang een vis, en ik wil hem dus traden. Probeer ik die vis te ruilen voor een sinaasappel, zegt ie dat ik daar niks mag droppen!!!!!!! Alles geprobeerd maar ik kon dus niet meer verder spelen.......![]()
Toen maar gereset, enige voordeel dat ik nu de mol "resetti" ontmoet hebt![]()
Erg komisch figuur trouwens. (weet iemand of die ECHT boos wordt als je je spel te vaak reset?)
Waaaah!!! onkruid!!!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:03 schreef Cutie het volgende:
Ik heb al een week niet meer gespeeld...
* starbuck gaat zich in een hoekje zitten schamen!
Ongedierte in je huisje doodtrappenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:05 schreef starbuck het volgende:
[..]
Waaaah!!! onkruid!!!!!![]()
Niet zo maar Clu Clu, maar Clu Clu Land D, das een iets andere versie...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:40 schreef starbuck het volgende:
Goedemorgen, en weer ligt er een nieuwe krant klaar
volume 6
met wederom een nieuwe NES-game ( clu clu )
![]()
Exact als ook met die apostrophe? 't spel is gevoelig voor hoofdletters en speciale tekens met kadootjes uitdelenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:48 schreef Zody het volgende:
Hallo!
Gister de game bemachtigd, kan iemand mij toevoegen?
Username: Zody
Town: R'dam
Kun je mij ook nog ff toevoegen? En kan iemand me uitleggen hoe het werkt met die bonusgames? Ik heb eerst een game gestart met de AC memcard in B en mijn ouwe 251 memcard in A, toen begon de game dus een game in A. Ik ben opnieuw gestart met de AC card in A, maar ik heb nog steeds geen bonusgames gezien. Die heb ik waarschijnlijk verneukt dus?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:55 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Exact als ook met die apostrophe? 't spel is gevoelig voor hoofdletters en speciale tekens met kadootjes uitdelen
En maak een account aan op die site die ik net noemde, krijg je een welkomstkadootje
hehehe ok danquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:19 schreef Zody het volgende:
Jaja, kheb geregistreerd daar, heb een ballon gekregen![]()
hehe ok danquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:18 schreef Zody het volgende:
Ben kleurenblindNo Clue dus,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |