Ik zal even op zoek naar peren, die zou ik moeten hebben (en als ik eruit kom hoe ik ze moet verzenden, staat vast in het boekjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:04 schreef magical_reflex het volgende:
Wij (mijn vrouw en ik) doen ook mee!
Ik: Niels te bigiguni
Mijn vrouw: birri te bigiguni
Wij zijn allebei erg op zoek naar een peer
Toegevoegdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:04 schreef magical_reflex het volgende:
Peer voor Niels:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:04 schreef magical_reflex het volgende:
Wij zijn allebei erg op zoek naar een peer
Peer voor birri:quote:ZfFeR#GA8FFtUb
@gAGxqJHf#oVz5
Derde gaf (best wel logisch) zelfde code als de eerste...quote:ficfYgGd&f@Ti4
aoa#F2t&RwKRzv
Wat is eigenlijk de gein van dat soort spullen? Kun je er ook iets mee?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:10 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
op de vuilnisbelt lag het gamecube logo en tom nook verkocht het nintendo 64 logo
Yup. Je moet wachten tot 'ie in een boom blijft hangen, dan kun je 'm er zo uit schudden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:51 schreef Sickert het volgende:
mn vriendin zit nu te spelen en die woont nu in mijn dorp omdat dr memory card vaag deed (morgen maar ff een nieuwe originele halen) en ineens komt er een paketje aan een ballonetje voorbij!!jammer dat ze nog geen schepnet heeft
ik wel
![]()
dat wou ik dus kwijtheeft iemand dit al eerder gehad??
Cutie antwoordde net al via MSN, 5 stuksquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:39 schreef QuietGuy het volgende:
Hoeveel mushrooms liggen er 's ochtends eigenlijk voor het oprapen?
Dat geluid zit gewoon in het achtergrondmuziekje van het spel volgens mijquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:14 schreef Forumpi het volgende:
Ik hoor trouwens steeds een poes miauwen... En je kunt niet echt op het geluid afgaan, want dat is overal even luid.![]()
Iemand enig idee wat hieraan te doen. Alle bomen schudden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |