Oeh! Ik heb sinaasappels en ik wil wel perzikken.quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef Cici het volgende:
Hoi hoi, heb nu EINDELIJK ook AC.
Nu heb ik alleen perzikken staan en zou graag meer fruitsoorten willen hebben.
Wie oh wie wil me wat toesturen???
Naam: Cecilian
Stad: Ccville
Thnx alvast
Hehe...quote:Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef Lexie het volgende:
Ik heb in de zee alleen nog maar zeebaars gevangen en nog een andere soort...
Ah, die Coliathan is die zebra-vis he? Daar heb ik er ook al een paar van gehad.quote:Op maandag 6 december 2004 15:27 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Hehe...
Ikke Seabass, Red Snapper, Coliathan (is zo'n prehistorische vis die je alleen kan vangen als 't sneeuw of regent, lever zo'n 10,000 bels op) en dat alleen in de zee... in de riveren heb ik echt veel gevangenOOK EEN KOI-karper!
Is goed, ik stuur je er wel 1 op, of 2quote:Op maandag 6 december 2004 15:19 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb sinaasappels en ik wil wel perzikken.Zullen we er een paar ruilen?
Ik ben Eefje in Seattle.
Ik heb ook nog geen hengelquote:Op maandag 6 december 2004 17:24 schreef Together-Alone het volgende:
Die heb ik ook wel in mn catalogus staan denk ik. Zal ik die ook voor je bestellen dan?![]()
Graagquote:Op maandag 6 december 2004 17:24 schreef Together-Alone het volgende:
Die heb ik ook wel in mn catalogus staan denk ik. Zal ik die ook voor je bestellen dan?![]()
Mja, dat had ik ook. En ik had wel sinaasappels, maar ik kon ze niet echt aan m geven ofzo.quote:Op maandag 6 december 2004 18:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen hengel
maar ik had vandaag een bezoeker in me dorp en dat was een hongerige nijlpaard , en hij zo van: " ik heb honge!!''r en ik had niks te eten, ik zo van appels zoeken, en toen was sie weg
Tom nook is nog tot 22.00 los hoorquote:Op maandag 6 december 2004 18:27 schreef Together-Alone het volgende:
Ik kan er echt niet tegen dat Tom Nook nu net dicht is. Kheb uit frustatie al een Red Snapper aan het museum gegeven..![]()
Je paswoord voor een sinaasappel is:quote:Op maandag 6 december 2004 17:02 schreef Cici het volgende:
[..]
Is goed, ik stuur je er wel 1 op, of 2
Mijn naam is Cecilian en ik woon in Ccville.
Dank je, ik wacht nog tot er weer perzikken aangroeien en dan stuur ik je er eenquote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Je paswoord voor een sinaasappel is:
gIMH@pSta4HdIE
ep&Bv9Vta5#gB7
Bij mij staan overal sinaasappelbomen, dus ik zou hem gewoon ergens neerplanten... Alhoewel ik mijn zeldzame perenbomen nooit meer heb teruggezienquote:Op maandag 6 december 2004 23:32 schreef Cici het volgende:
[..]
Dank je, ik wacht nog tot er weer perzikken aangroeien en dan stuur ik je er een
Sinaasappel kan ik overal planten?
Of alleen aan het strand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |