Ik heet toch echt gewoon fliepke...quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:58 schreef RaymanNL het volgende:Ik heb hem
![]()
Vanmiddag gekocht lD, jammer dat je naam maar 3 letters mag zijn![]()
Maar vet cool spelik heb het nog niet zo heel erg lang gespeeld omdat ik nog andere dingen moest doen, morgen zal ik verder kijken
![]()
Er stond dat er niet meer ruimte wasquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heet toch echt gewoon fliepke...
Ik heb er al 1 bij m gekocht.quote:Op zondag 5 december 2004 11:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er stond dat er niet meer ruimte was
Maarjah, ik ben dus:
ber
en ik leef in:
madtown
Iemand al opgevallen dat de kerstboom al staat in the tom nook shop?
Cool!! Hoe duur was sie? Misschien dat ik er ook maaqr eentje ga aanschaffen, maar helaas in ,m'n huis nog zo kleiunquote:Op zondag 5 december 2004 11:30 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 bij m gekocht.
ik denk dat ik eerst maar m'n huis ga afbetalen, ik heb nu iets van 1250 bells, maar ik ga wel appels verkopen ofzowquote:Op zondag 5 december 2004 11:43 schreef Together-Alone het volgende:
Hij was niet eens zo heel duur, 2800 geloof ik.
Ja elk dorp heeft één soort fruit, en dat verschild bij elk dorp, ik denk dat ik eerst maar even een schep ga regelenquote:Op zondag 5 december 2004 12:15 schreef Together-Alone het volgende:
Appels? Ik heb alleen maar sinaasappels. Ik had ook een perzik ergens gekregen, en die wilde ik planten, maar die boom is verdwenen..![]()
Gaan die dan verhuizen? dan heb ik wel een paar gewillige slachtoffersquote:Op vrijdag 3 december 2004 11:58 schreef _Vixion_ het volgende:
Als ik jou was zou ik je netje pakken, en een paar van je dorpgesnoten die je niet wilt slaan
Pokémon? zitten die eqr ook in?quote:Op zondag 5 december 2004 12:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gaan die dan verhuizen? dan heb ik wel een paar gewillige slachtoffers.
Ik heb trouwens een bug gevonden/meegemaakt.
Beestje A wilde dat ik bij beestje B een pokemon ging ophalen. Beestje B stuurde me naar C, C naar D en D stuurde me weer na
ar B. B gaf me toen een zakdoek voor beestje E, wat ik toen maar afleverde waarna A begon te zeuren dat ik die pokemon toch echt bij beestje D moest ophalen...
Ik ga gewoon vissen in de beekquote:Op zondag 5 december 2004 20:51 schreef Together-Alone het volgende:
Jeez, ik vang nu alleen maar van die cheap-ass Sea bass', en zowat niet meer van die dure. Wat kan ik nou nog meer doen om wat meer geld tegelijk te verdienen?
Ik weet het niet zeker maar daar heb ik geloof ik toch mijn piranha enzo gevangen die zijn toch best duur.quote:Op zondag 5 december 2004 21:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Maar daar vang je toch niet die dure?
Oeh, piranha's heb ik nog niet gevangen. Ik vis voornamelijk bij de zee, daar zitten ook wel dure.quote:Op zondag 5 december 2004 21:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar daar heb ik geloof ik toch mijn piranha enzo gevangen die zijn toch best duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |