Huisje inrichten en vrienden maken ??? Nou dat klinkt wél als iets wat hij leuk gaat vindenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:03 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik weet niet of het te vergelijken is...
In Animal Crossing ben je een mannentje/vrouwtje dat vrienden moet maken, huisje inrichten, populair worden etc. etc. etc.
Anders dan Neopets dus waar je (als ik me goed herriner) je beestje met verzorgen enzo...
Als die vraag voor mij bedoeld was : Ja, hij kan met het engels prima uit de voeten, het is op de brugklas zijn beste vakquote:Op woensdag 1 december 2004 12:08 schreef _Vixion_ het volgende:
Mag ik wel vragen... is er een basis kennis van het Engels aanwezig? Staat overigens ook op de verpakking gemeld, en het is zeker wel nodig om het spel te snappen en goed te spelen.
Ja , leuk is dat, ik heb in de buidel getast en de grote gekocht voor ongeveer 2400.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:38 schreef Lexie het volgende:
Ik heb nu een mooie kerstboom.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:44 schreef starbuck het volgende:
[..]
Ja , leuk is dat, ik heb in de buidel getast en de grote gekocht voor ongeveer 2400.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:13 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
In de buidel getast? Ik loop standaard met 15,000 bells opzak![]()
En sneeuw? Het heeft bij mij zelfs zelden geregent ...
Gisteren helaas een dorpsbewoner vertrokkenalweer
Eerst Coco, nu Bob
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Van mij mogen er heus een paar verhuizen, ik heb gewoon vier vogels (een cyborgvogel) en vier honden. Die variatie
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |