Grapjas.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:07 schreef BobRooney het volgende:
ah...het AZ topic, eindelijk!
Zat Kanu er toen ook al niet bijquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:27 schreef P0RN0STAR het volgende:
Een stop op de transfers van buitenlandse spelers naar AJAX, want een echte Ajacied als Daniėl de Ridder (potentieel international, zeker onder Marco van Basten!) lijkt in de winterstop te vertrekken...
Eigenlijk heeft Jean-Marc Bosman het voetbal gewoon verziekt, je moet voetbal niet vergelijken met "het normale leven" want daar gaat het fout! AJAX was in de periode 1994-1996 absolute top, met slecht twee buitenlanders (Jari Litmanen en Finidi George) in de basis, maar die voegden tenminste wel wat toe!
Met een kern van Maarten Stekelenburg, Daniėl de Ridder, Nigel de Jong, Johnny Heitinga, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart heb je zeker de Nederlandsche klasse, met een paar échte toevoegingen (Maxwell en Tomas Galįsek) erbij en nog wat Nederlanders, kunnen oude tijden komen te herleven...
Jawel, maar die had nimmer een basisplaats...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:33 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
Zat Kanu er toen ook al niet bijin de periode 1994 - 1996
Fier en koen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:17 schreef JaWi het volgende:
99!
Dapp're Strijders.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:36 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Rood en wit wordt kampioen
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Feyenoord wordt kampioen
Fiorentina speelt Serie B/Cquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Zodra ik antwoord krijg, laat ik het je hier weten.
Overigens denk ik ook niet dat onze Argentijnse vriend nog komt, nu Fiorentina zich gemeld lijkt te hebben.
Nope, ze staan 15e in de serie A en hebben dringend een spits nodigquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Fiorentina speelt Serie B/C![]()
Wat dom van mequote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nope, ze staan 15e in de serie A en hebben dringend een spits nodig
Alleen kan Fiorentina een hoger salaris betalen. De transfersom zal voor beide clubs nog wel te doen zijn, maar de salarissen die ze in Italiė durven te betalen zijn niet te doen voor de Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:16 schreef JaWi het volgende:
Wij dringender.
we zijn niet zo'n satelliet clubje als psvquote:14/10/2004 - "Chelsea wilde Robinho stallen bij Ajax"
BRON: Pele.net
In een uitgebreid artikel waarin de voorzitter van Cruzeiro de geruchten de kop in drukte over de mogelijke verkoop van Robinho aan PSV (de spits zou tot het WK 2006 niet te koop zijn) werd gemeld dat een bod van Chelsea van 12 miljoen dollar op Robinho ruim een maand geleden zou zijn afgewezen door de club en de speler zelf. Chelsea zou volgens het bericht Robinho hebben willen stallen bij Ajax omdat hij nog geen werkvergunning zou krijgen in Engeland.
Maar het is wel een spitsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we zijn niet zo'n satelliet clubje als psv
Volgens mij is dat alleen door Derksen gemeld in Voetbal Insinte, daarna is het gerucht een snelle dood gestorvenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
N'Kufo is dus geen optie meer begrijp ik?
ik zal het wel weer gemist hebben ofzo
Klopt ook. Echter Fiorentina zit ook niet al de ruim bij kas. En wij hebben Rosales.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Alleen kan Fiorentina een hoger salaris betalen. De transfersom zal voor beide clubs nog wel te doen zijn, maar de salarissen die ze in Italiė durven te betalen zijn niet te doen voor de Nederlandse clubs.
Ik niet, want dan moet ik met de auto want dat haal ik niet met het OV.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:12 schreef Againzender het volgende:
Zaterdagavond Heerenveen, ik vind zo'n avondwedstrijd toch leuker dan een middagwedstrijd.
Zeker weten, liever zaterdagavond dan zondagmiddag.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:12 schreef Againzender het volgende:
Zaterdagavond Heerenveen, ik vind zo'n avondwedstrijd toch leuker dan een middagwedstrijd.
welnee, ze zijn rond de arena toch met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:10 schreef Againzender het volgende:
Het licht op mijn fiets mag ik trouwens wel eens maken.....
hij zit al bij een topclub!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Daarom komt hij ook nooit bij een topclub. Hij is een te groot risico.
Van het niks doen zekerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef The_Hives het volgende:
yep, door de wedstrijd van woensdag.
Nogsteeds hoofdpijn?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef The_Hives het volgende:
yep, door de wedstrijd van woensdag.
neuh, dijbeen blessure.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:00 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nogsteeds hoofdpijn?
Goeie vraag, ben niet zo'n vrolijke arena-ganger maar het is wel dichtbijquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:08 schreef NordKaos het volgende:
SCH morgen present?
Nou het is geen excuus, ik volg mijn club als ik zin heb en als het uitkomt. Daar gaat verder niemand over. Ben vaak genoeg in de Arena geweest - maar ik weet leukere uitjes. PSV kom ik ook niet graag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:11 schreef NordKaos het volgende:
Ik vind dat nog steeds een kut excuus om wegens het stadion je club niet te volgen? :S By the way... Maar daar gaat t niet over...
ook daar zit hij al bij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, ik bedoel een Europese topclub.
Dan kom ik natuurlijk ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:14 schreef manny het volgende:
Manny meldt zich morgen ook maar weer eens bij de ArenA.
Hangt er vanaf wat je er mee doet. Als je het als verslag inlevert vind ik het okee, maar als je het in een blaadje dropt, dan graag een bronvermelding.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
MM ik gebruik de column van jouw over het Play-Off systeem voor schoo. l![]()
(Als er geen copyright op zit natuurlijk he)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:32 schreef mbn het volgende:
De Ridder en Trabelsi waarschijnlijk in de basis tegen Heerenveen.
? in de war ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:41 schreef keijz het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat ook zo, maar ik hoor wel vaker mensen van andere clubs dat ze vanwege het stadion niet gaan?! Ik kan dat op een 1 of andere manier niet begrijpen. Psv is al helemaal niks, qua uitvak. Maargoed over een week sta ik er wel weer...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou het is geen excuus, ik volg mijn club als ik zin heb en als het uitkomt. Daar gaat verder niemand over. Ben vaak genoeg in de Arena geweest - maar ik weet leukere uitjes. PSV kom ik ook niet graag.
Lobont, Stekelenburg gaat maadag met Jong Ajax mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Overigens benieuwd wie er keept morgen.
bron: http://www.ajax.nlquote:In elk geval blijft Bogdan Lobont nog twee duels op doel, want Maarten Stekelenburg keept maandag bij Jong Ajax. ,,Over hoe we het daarna gaan doen, hebben we nog geen beslissing genomen", aldus de trainer.
In elk geval blijft Bogdan Lobont nog twee duels op doel, want Maarten Stekelenburg keept maandag bij Jong Ajax. ,,Over hoe we het daarna gaan doen, hebben we nog geen beslissing genomen", aldus de trainer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Overigens benieuwd wie er keept morgen.
Topquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:32 schreef mbn het volgende:
De Ridder waarschijnlijk in de basis tegen Heerenveen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:
eindelijk krijgt De Ridder weer een kans. ik hoop dat ie het goed doet!
Ik moet voor Nederlands een betoog schrijven. Ik heb natuurlijk het Play-off systeem gekozenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er mee doet. Als je het als verslag inlevert vind ik het okee, maar als je het in een blaadje dropt, dan graag een bronvermelding.
Prima hoor, Sikora en Huntelaar scoren beide 2xquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Laat hem er maar 2 maken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:58 schreef methodmich het volgende:
Als je dan langs de zijlijn gaat staan, scheelt het weer witten voor de terreinknecht.
Nee, denk ik ook niet. Publiekswissel bij 1-4quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Sikora de 90 minuten niet vol maakt.
Nee. Huilend gewisseld na fluitconcerten of 2 x geel = rood.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, denk ik ook niet. Publiekswissel bij 1-4
Nog een oorlogquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:17 schreef popolon het volgende:
* VoreG hoopt op een 11-9
Da's voor TRU'ters.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog een oorlog
H en H. De 2 torens!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's voor TRU'ters.
Beide verdedigingen houden graag open huis sch, gezellig, Hansson en Heitinga samen op de middenstip een puntje appelgebak.
Zlatan was nooit geblesseerd?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Is die gast met zn breekbare lichaam weer eens geblesseerd.![]()
Successuporter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:52 schreef SCH het volgende:
Hoe dan ook - als wij winnen, is het Ajax-topic nog niet van me af
Aangenaam kennis te maken, mijn naam is SCHquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Successuporter.
Dan negeren wij je. Maar goed, dat is ook niet nieuwquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:52 schreef SCH het volgende:
Hoe dan ook - als wij winnen, is het Ajax-topic nog niet van me af
SCHmiechtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan negeren wij je. Maar goed, dat is ook niet nieuw.
In de Arena scoren jullie inderdaad slecht (1 puntje geloof ik) maar dat maken jullie thuis de laatste seizoenen ruimschoots goed (5-1 en 4-1 was het tochquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:16 schreef SCH het volgende:
Volgens mij hebben wij echt een gigantisch slechte score in de Arena - alleen thuis wassen we jullie nog wel eens de oren.
Met een persconferentie op maandagochtend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:08 schreef Chadi het volgende:
het wordt gewoon een zielige 0-0
Als De Ridder inderdaad meespeelt, minstens die uitslag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:10 schreef tong80 het volgende:
6-1 denk ik.
Ajax gaat nu pas beginnen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:30 schreef methodmich het volgende:
De Ridder - Anastasiou - Boukhari in de voorhoede, dat klinkt niet als veel doelpunten helaas.
Dat valt wel mee, Rosales heeft nog weinig gebracht door wat aanloopprobleempjes. De Ridder zal er gelijk staan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zonder Galasek wordt het bijzonder lastig, De Ridder voor Rosales is ook een verzwakking.
Voor 27,50 waren nog kaarten beschikbaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:04 schreef JaWi het volgende:
En ik kon geen kaarten krijgen.
Verkocht aan Telstar?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:03 schreef The_Coach het volgende:
Is v/d Vaart geblesseerd of gepasseerd ??
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Verkocht aan Telstar?
Ja. Ik laat dus nooit meer iemand anders kaarten halen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:08 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Voor 27,50 waren nog kaarten beschikbaar.
SMSCH uit de Arena ontvangen:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:03 schreef Sloggi het volgende:
SCH laat niks meer van zich horen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
SMSCH uit de Arena ontvangen:
"Wij zijn beter en zij hebben meer geluk. Sikora een ramp en De Ridder dramatisch en ik ben heel goed"
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
SMSCH uit de Arena ontvangen:
"Wij zijn beter en zij hebben meer geluk. Sikora een ramp en De Ridder dramatisch en ik ben heel goed"
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:22 schreef StarGazer het volgende:
Boeiend we staan voor
Ook maar een topic voor openen dan hequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:37 schreef golfer het volgende:
Kunnen we Koeman nu al uitzwaaien?
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:04 schreef JaWi het volgende:
Alle nepsupporters zullen wel weer komen janken.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:04 schreef JaWi het volgende:
Alle nepsupporters zullen wel weer komen janken :').
:')quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:00 schreef JaWi het volgende:
Tifus. Tifus. Tifus. 1-3.
Helemaal over. Koeman *****
Rot opquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:06 schreef Djekko het volgende:
[..]
[..]
7 verliespunten al, en na volgende week 10 verliespunten achter op PSV.. gaat lekker![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:06 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]
Bij deze dien ik mijn ontslag in.
Die rooiequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:08 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga het verlies wegzuipen, wie doet er mee?
Steek m;n lege flesje maar in je anusquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:10 schreef Eilanden het volgende:![]()
Ik lust wel een biertje
![]()
Drijf af op zee, eilanden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:10 schreef Eilanden het volgende:![]()
Ik lust wel een biertje
![]()
Verwar mij nou niet met SCHquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Steek m;n lege flesje maar in je anus
Tief op Atlantisquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:10 schreef Eilanden het volgende:![]()
Ik lust wel een biertje
![]()
Van jongetjes ipv meisjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Verwar mij nou niet met SCH
En van wie is SCH ook alweer fan???? Oooooh ja ... Heerenveen
Jawel man, gewoon je zwans in een meisje jensen en je bent het zo vergeten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:13 schreef sexymofo het volgende:
Ik moet nog naar een feestje maar heb er gewoon geen zin meer in
In tegenstelling tot sommige horecagelegenheden in Volendam, zijn de uitgangen bij ons niet geblokkeerd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:15 schreef RedGuy het volgende:
Was het halve stadion al leeg in half uur voor tijd?
hoe hard het ook is... you made me laugh..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige horecagelegenheden in Volendam, zijn de uitgangen bij ons niet geblokkeerd.
Ik had deel 100 liever onder andere omstandigheden gezienquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:22 schreef De_Ananas het volgende:
Nu komen we tenminste snel aan deeltje 100....Dat is ook het enige voordeel
Nu nog een leuke topictitel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had deel 100 liever onder andere omstandigheden gezien
Weet ik niet, ik heb het niet gevolgd, omdat de wedstrijd later werd uitgezonden en ik hoorde dat het echt dramatisch was. Alleen 1e helft gezien en daar floot hij wel oke.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:55 schreef Heero87 het volgende:
Was Verbist (de scheidsrechter) beetje goed?
Ja en terecht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:15 schreef RedGuy het volgende:
Was het halve stadion al leeg in half uur voor tijd?
Hij viel me erg tegen, heb de hele wedstrijd innhet stadion gezien (en nee, de helft was b\nog niet weg, ik houd het op 40%), eigenlijk was het vooral zijn assistent aan de lijn waar wij aan twijfelden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:55 schreef Heero87 het volgende:
Was Verbist (de scheidsrechter) beetje goed?
Ja klopt, viel mij ook op. Hij speelde ook best aardig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het viel me trouwens op dat Trabelsi niet echt uitgefloten werd., terwijl een groot deel van de supporters hem nooit meer in het ajaxshirt wilde zien
Hij werd wel uitgefloten toen hi tot Man-of-the-matcxh werd uiutgeroepen, maar dat was denk ik vanavond elke MOTM gebeurd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het viel me trouwens op dat Trabelsi niet echt uitgefloten werd., terwijl een groot deel van de supporters hem nooit meer in het ajaxshirt wilde zien
Ja, was wel leuk, maar de beste actie vind ik nog steeds hoe Ana die 1-0 er in prikte. Verder was het eigenlijk zwaar klote en Heerenvene heeft (dus) terecht gewonnen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:03 schreef VoreG het volgende:
Schot van de Ridder was zeer goed
Het 'wat nou' van Sneijder tegen Sonck vond ik nog triester, zeker omdat Sneijder afgelopen week riep dat hij verantwoordelijk zou nemenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:05 schreef Eightball het volgende:
Wat doen Heijtinga en Lobond godverdomme nou?
We zijn ziek.
Dat was ook triest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het 'wat nou' van Sneijder tegen Sonck vond ik nog triester, zeker omdat Sneijder afgelopen week riep dat hij verantwoordelijk zou nemen
Leuk toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:11 schreef golfer het volgende:
De irritatie bij de spelers was ook zichtbaar.
Eerst Sneijder tegen Sonck aan het schelden en daarna die ruzie tussen Heitinga en Lobont.
Idd, maar het valt enigsinds wel te begrijpen dat Sneijder die bal gewoon zelf schiet. Laat sonck eerst zelf maar eens voor enige gevaar zorgen voordat hij over anderen gaat mekkeren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het 'wat nou' van Sneijder tegen Sonck vond ik nog triester, zeker omdat Sneijder afgelopen week riep dat hij verantwoordelijk zou nemen
Da's echt geen irritatie meer, dit is veel meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:11 schreef golfer het volgende:
De irritatie bij de spelers was ook zichtbaar.
Eerst Sneijder tegen Sonck aan het schelden en daarna die ruzie tussen Heitinga en Lobont.
Het was wel ippon.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:15 schreef Chadi het volgende:
Heitinga had helemaal zijn smoel moeten houden want die was waardeloos. Speelde als een pupil tegen die huntelaar.
Ik had in de rust nog zin om te posten: "Verbeek neem je rotzooi mee", Ben blij dat ik dat maar niet gedaan heb.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:18 schreef popolon het volgende:
Da's echt geen irritatie meer, dit is veel meer.
Een kinderklas op de rails krijgen, hoe doe je dat?
En die SCH zoekt wel de goede wedstrijd uit
Ah nee hč, is hij er ook nog geweest?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:18 schreef popolon het volgende:
En die SCH zoekt wel de goede wedstrijd uit
Ik denk dat je het morgen weer vergeten bentquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:19 schreef Againzender het volgende:
Ik heb expres geen Studio Sport aangezet, maar als ik het hier z lees dan klopt het vermoeden wel wat ik in het stadion al kreeg.
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat je het morgen weer vergeten bent.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het was wel ippon.
Nee die krijgt het niet. Voor een Top club in het buitenland moet je wel wat constanter en wat vaker in het veld staan en minder in het revalidatie centrum.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:25 schreef Againzender het volgende:
Ik zie Van der Vaart geen toptransfer krijgen eerlijk gezegd. Hij zal dan toch eerst weer een beetje lekker moeten gaan ballen.
Bijna goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:13 schreef popolon het volgende:
Hoe dan ook, ik verwacht wel minimaal vijf doelpunten.
Je realiseert je wel dat Ajax dan ook op papier tot het niveau van de subtop daalt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:24 schreef VoreG het volgende:
Maxwell valt niet te houden jammer, de rest mag best weg hoor
Ja dat weet ik, maar wil je zeggen dat je wat aan kwaliteit hebt als er niks mee gebeurd? Er moeten dringend aankopen gedaan worden en het moet snel weer gaan lopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat Ajax dan ook op papier tot het niveau van de subtop daalt?
AZ, Utrecht of Roda heeft op dat moment net zoveel kwaliteit als Ajax.
Kom kom, het is natuurlijk wat een gek er voor geeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:26 schreef tong80 het volgende:
Voor 2 mijloen verkopen naar Fulham en met een schone lei beginnen.
AZ en Utrecht denk ik wel meer. Roda niet, op Kone na.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:29 schreef heiden6 het volgende:
Je realiseert je wel dat Ajax dan ook op papier tot het niveau van de subtop daalt?
AZ, Utrecht of Roda heeft op dat moment net zoveel kwaliteit als Ajax.
Nee hoor. Ajax heeft wel kwaliteit alleen het moet eruit komen. De enige posities die bij Ajax kwaliteit missen zijn de centrale achter (ESQD) en de spits en rechtsvoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
AZ en Utrecht denk ik wel meer. Roda niet, op Kone na.
Halloquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:32 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi om te zien dat jullie nu ook een trage, blunderende centrale verdediger met een grote bek als aanvoerder hebben. Zoiets schept toch een band.
bandquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:32 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi om te zien dat jullie nu ook een trage, blunderende centrale verdediger met een grote bek als aanvoerder hebben. Zoiets schept toch een band.
Ja want de rest van het elftal is op alle plaatsen uitstekend bezetquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ajax heeft wel kwaliteit alleen het moet eruit komen. De enige posities die bij Ajax kwaliteit missen zijn de centrale achter (ESQD) en de spits en rechtsvoor.
Hij doelt op John de Wolf, die voetbalt al jaren niet meer en zeker niet bij Ajax.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
HalloFeyenoorder
Ik word ook al wat tragerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij doelt op John de Wolf, die voetbalt al jaren niet meer en zeker niet bij Ajax.
is die kwaliteit er wel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hoor. Ajax heeft wel kwaliteit alleen het moet eruit komen. De enige posities die bij Ajax kwaliteit missen zijn de centrale achter (ESQD) en de spits en rechtsvoor.
Yup .. link is goed bezet op het middenveld heb je en goede bezetting als iedereen vit is achterin ook op de centrale positie na.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja want de rest van het elftal is op alle plaatsen uitstekend bezet
Morgen is Feyenoord aan de beurt en als zij winnen als het verschil weldegelijk 7 puntenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:37 schreef heiden6 het volgende:
Verschil tussen Feyenoord en Ajax is nog maar 4 punten hoor.
7 duurt nog een week, ben ik bang. Ik heb onderhand liever dat Ajax niet verliest omdat we dan inlopen op PSV.
Nopequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Morgen is Feyenoord aan de beurt en als zij winnen als het verschil weldegelijk 7 punten
En zie hier een PSV-er die mijn twijfels van het begin van het seizoen erg goed beschrijft!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
is die kwaliteit er wel?
Vorig seizoen is ajax kampioen geworden, maar toen was het al vaak bijzonder matig, dit seizoen zijn er geen versterkingen bijgekomen. Er zijn een aantal talentrijke voetballers die op voetbaltechnisch gebied bovengemiddeld goed zijn. Maar als je naar de tacktische kwaliteiten, de fysieke gesteldheid, het incasseringsvermogen en de voetbalintelligentie kijkt, zou ik er toch niet vrolijk van worden
Nou nee hoor daar maak ik me geen zorgen over . Er zit wel degelijk kwaliteit in en voetballend vermogen in. Sommige jonge jongens die hebben geen constante vorm en krijgen met wat terugval te maken. Verder zijn er de blessures . Volgend jaar hebben die jongens dat speelse niet meer en verdedigt bijvoorbeeld DE Jong die bal uit ipv op balbezit te spelen. Krijg je een vervanger voor ESQD die instapt ipv achteruit loopt en hem de paas laat geven. zijn kleine dingen maar wel 2 goals vanavond.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
is die kwaliteit er wel?
Vorig seizoen is ajax kampioen geworden, maar toen was het al vaak bijzonder matig, dit seizoen zijn er geen versterkingen bijgekomen. Er zijn een aantal talentrijke voetballers die op voetbaltechnisch gebied bovengemiddeld goed zijn. Maar als je naar de tacktische kwaliteiten, de fysieke gesteldheid, het incasseringsvermogen en de voetbalintelligentie kijkt, zou ik er toch niet vrolijk van worden
Hij voetbalt nog slechter dan zijn broer tennist.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:46 schreef Chadi het volgende:
ESQD ritje terug naar Frankrijk lijkt me beter. Zet daar nog liever de Jong omdat daar toekomst in zit.
voetballend vermogen zeker, maar dat is niet genoeg voor topvoetbal. Lef en inzet zijn minstens zo belangrijk in een teamquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:42 schreef Chadi het volgende:
Nou nee hoor daar maak ik me geen zorgen over . Er zit wel degelijk kwaliteit in en voetballend vermogen in.
Helaas duurt dat al ruim anderhalf seizoenquote:Sommige jonge jongens die hebben geen constante vorm en krijgen met wat terugval te maken.
Dat weet je als club, daarom moet je een brede selectie hebben met de nodige ervaring.quote:Verder zijn er de blessures .
Dat is op hoop gebasseerd en niet op feiten. Er is niemand die de jonge spelers in het veld stuurt, niemand die ze op hun flikker geeft en niemand die de lijnen binnen het team uitzet.quote:Volgend jaar hebben die jongens dat speelse niet meer en verdedigt bijvoorbeeld DE Jong die bal uit ipv op balbezit te spelen. Krijg je een vervanger voor ESQD die instapt ipv achteruit loopt en hem de paas laat geven. zijn kleine dingen maar wel 2 goals vanavond.
In elk team hebben ze wel eens zulke dingen op het veld (ruzie met elkaar) dit is meestel opvallender als het slechter gaat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:50 schreef Eilanden het volgende:
Kijkend ook weer naar de 'meningsverschillen' vanavond op TV, vraag je je af, kijkend naar het gedrag van de heren vedetten, of het wel helemaal snor zit in de selectie van Ajax...
Dit lijkt mij een retorische vraagquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:50 schreef Eilanden het volgende:
Kijkend ook weer naar de 'meningsverschillen' vanavond op TV, vraag je je af, kijkend naar het gedrag van de heren vedetten, of het wel helemaal snor zit in de selectie van Ajax...
Er zit genoeg voetballend vermogen om de top te halen dat hebben ze het jaar ervoor bewezen in de CL. En vorig jaar was het tot de winterstop hardstikke goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
voetballend vermogen zeker, maar dat is niet genoeg voor topvoetbal. Lef en inzet zijn minstens zo belangrijk in een team
[..]
Helaas duurt dat al ruim anderhalf seizoen
[..]
Dat weet je als club, daarom moet je een brede selectie hebben met de nodige ervaring.
[..]
Dat is op hoop gebasseerd en niet op feiten. Er is niemand die de jonge spelers in het veld stuurt, niemand die ze op hun flikker geeft en niemand die de lijnen binnen het team uitzet.
Ja, maar ik heb Van Bommel naar mijn weten zijn teamgenoot zien wegduwen, behalve als het was om opstootjes uit elkaar te verdrijvenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
In elk team hebben ze wel eens zulke dingen op het veld (ruzie met elkaar) dit is meestel opvallender als het slechter gaat.
Heb van Bommel ook vaag genoeg een teamgenoot de huid vol zien schelden
Inderdaad dat was gewoon schandalig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Van Bommel naar mijn weten zijn teamgenoot zien wegduwen, behalve als het was om opstootjes uit elkaar te verdrijven![]()
Of ik zag V Bommel niet zo groot doe nals Sneijder tege nSonck![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:25 schreef S-Two het volgende:
ik denk dat het zeker een zware pot gaat worden, maar een 3-1 moet er toch wel inzitten
4de worden in een poule met Club Brugge goed?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er zit genoeg voetballend vermogen om de top te halen dat hebben ze het jaar ervoor bewezen in de CL. En vorig jaar was het tot de winterstop hardstikke goed.
Mwah ik heb begrepen dat de reacte van Sneijder volgde op een grote bek van Sonck (misschien vond ie het niet goed dat Sneijder de trap direct nam). Dan heeft Sneijder het recht om van zich af te bijten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Van Bommel naar mijn weten zijn teamgenoot zien wegduwen, behalve als het was om opstootjes uit elkaar te verdrijven![]()
Of ik zag V Bommel niet zo groot doe nals Sneijder tege nSonck![]()
Wat heeft Van Bommel hiermee te maken? Dit gaat over Ajax. Binnen het team zit het gewoon niet lekker en dat is te zien op het veld. Daarom eens tijd voor verfrissing.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
In elk team hebben ze wel eens zulke dingen op het veld (ruzie met elkaar) dit is meestel opvallender als het slechter gaat.
Ja, maar het is niet de eerste keer dit seizoen dat de discipline ver te zoeken is in de Amsterdamse formatie.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat hebben ze bewezen met Chivu, Zlatan, Bergdolmo, Trabelsi en een fitte Galasek. Nu staan er voornamelijk broekies en subtoppers in het veldquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er zit genoeg voetballend vermogen om de top te halen dat hebben ze het jaar ervoor bewezen in de CL. En vorig jaar was het tot de winterstop hardstikke goed.
Sonck vond idd dat Sneijder een voorzet moest schrijven. Het is nog eerder de manier waarop hij een grote bek hadquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah ik heb begrepen dat de reacte van Sneijder volgde op een grote bek van Sonck (misschien vond ie het niet goed dat Sneijder de trap direct nam). Dan heeft Sneijder het recht om van zich af te bijten.
Ooit gehoord van een voorbeeld, ik had ook een Vreven,Bosvelt of Vrede (oke die ging wat ver) kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heeft Van Bommel hiermee te maken? Dit gaat over Ajax. Binnen het team zit het gewoon niet lekker en dat is te zien op het veld. Daarom eens tijd voor verfrissing.
Ik zou maar eens naar een herhaling op zoek gaan als ik jou was. Hij stond met z'n hand te wapperen en riep uitdagend 'wat nou'quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah ik heb begrepen dat de reacte van Sneijder volgde op een grote bek van Sonck (misschien vond ie het niet goed dat Sneijder de trap direct nam). Dan heeft Sneijder het recht om van zich af te bijten.
Ik heb het maar heel even gezien, ik dacht te zien dat ie stond van "Wat wil je nou?" Maar goed Sneijder heeft al eerder laten zien dat ie niet op z'n mondje is gevallenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik zou maar eens naar een herhaling op zoek gaan als ik jou was. Hij stond met z'n hand te wapperen en riep uitdagend 'wat nou'
Dit was beschamend
Heitinga en Lobont waren nog grappigerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik zou maar eens naar een herhaling op zoek gaan als ik jou was. Hij stond met z'n hand te wapperen en riep uitdagend 'wat nou'
Dit was beschamend
Iedereen zeikt weleens op elkaar, maar er is veel meer aan de gang.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een voorbeeld, ik had ook een Vreven,Bosvelt of Vrede (oke die ging wat ver) kunnen gebruiken.
Ja dat was dus een reactie op Sonck. Maar wat deed/zei Sonck dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dit was beschamend
Vond dat ie de bal had moeten krijgen van die vrije trap....quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat was dus een reactie op Sonck. Maar wat deed/zei Sonck dan?
Heeft 'ie een eiegen auto?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:02 schreef Jan-Ton het volgende:
maar ja gelukkig heb we nog bourah bourah!!!! wat een gast is me dat zeg, egt de nieuwe kluivert
1 of hooguit 2 bepalende spelers die er niet bij zijn in vergelijking met 2 jaar terug.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat hebben ze bewezen met Chivu, Zlatan, Bergdolmo, Trabelsi en een fitte Galasek. Nu staan er voornamelijk broekies en subtoppers in het veld
Die riep dat hij niet zo egoistisch de bal op doel moest schieten, maar de bal voorgeven. Daar had hij opzich gelijk in, maar Sneijder dacht daar anders over blijkbaarquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat was dus een reactie op Sonck. Maar wat deed/zei Sonck dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |