Dit topic geldt niet voor jou. Jouw foto's zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
Tss. En bedankt jij.
Ik heb webcamfoto's én vakantiefoto's..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:02 schreef Viking84 het volgende:ja, vraag me ook af hoe dat gaat met foto's maken. Poses oefenen, kleren wisselen en dan hoppakee voor de camera. Vooral webcamfoto's zijn lelijk (en inderdaad zéker met een arm erbij). Het ziet er allemaal zo geforceerd uit
neem dan een lekkere spontane vakantiefoto ofzo
so true!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Laten we fasen indelen.
Fase 1 : geen scan, maar een plaatje van minnie mouse of een dolfijn.
Fase 2 : een soort scan, van een hand of arm. Soms een scan met 10k mensen erop, en erbij staat "ik ben die middelste" Het gezicht bestaat ingezoomd dan uit 3 pixels.
Fase 3 : Kan al zelf scannen. Dan heb een scan in BMP ten grootte van een A4, meestal in de linkerhoek zie je een fotootje van 10x15cm. Het BMP bestand is groter dan 3MB.
En het geheel embedded in een word filequote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Dan heb een scan in BMP ten grootte van een A4, meestal in de linkerhoek zie je een fotootje van 10x15cm. Het BMP bestand is groter dan 3MB.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:32 schreef vbmot het volgende:
[..]
En het geheel embedded in een word file
Hee dit vind ik sportief van je!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:01 schreef Mukie het volgende:
Je hebt het ook nog echt gedaan![]()
Kom jij dan foto's nemen?
Goede foto's nemen daar moet je de tijd voor nemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
[..]
Hee dit vind ik sportief van je!
Maar ik meen het wel, op het gros van jouw zelfgenomen foto's sta je er gewoon vreselijk op. Beetje zonde, want er zaten ook een tweetal foto's tussen waar je er gewoon op staat en die duidelijk door een ander genomen zijn en dan kom je dus wel leuk over.
En je bent een van de velen waarbij dit me opgevallen is, zonde.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:40 schreef Xebrozius het volgende:
Oh, wat een leuk topic.
ERG herkenbaarquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Laten we fasen indelen.
Fase 1 : geen scan, maar een plaatje van minnie mouse of een dolfijn.
Fase 2 : een soort scan, van een hand of arm. Soms een scan met 10k mensen erop, en erbij staat "ik ben die middelste" Het gezicht bestaat ingezoomd dan uit 3 pixels.
Fase 3 : Kan al zelf scannen. Dan heb een scan in BMP ten grootte van een A4, meestal in de linkerhoek zie je een fotootje van 10x15cm. Het BMP bestand is groter dan 3MB.
Met die foto's van jou is niets mis hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
Tss. En bedankt jij.
Je weet het allemaal wel goed te vertellen heh.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:09 schreef xFriendx het volgende:
En dan hebben we het nog niet gehad over:
"DiT iS mUh TeLeFooNtjUh (3310 oid)
"Me En Me GsUs ShiRtjE" (kan ook met een ander populair merkje)
"Ik Bij De Pc, VeT LeLijkE Fotoo" (en dan vaag in die webcam kijken, vaak arrogant)
vele cu2 sites staan er vol mee, is niet zo heel moeilijk om te vinden. Expliciet vermelden dat je een gsus shirtje hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je weet het allemaal wel goed te vertellen heh..
JA WAAROM LEES JE DAT DAN GOFTEDOMME!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
vele cu2 sites staan er vol mee, is niet zo heel moeilijk om te vinden. Expliciet vermelden dat je een gsus shirtje hebtAls je dan toch 5 pagina's vol vrienden hebt, dan zijn er vast een paar die langs willen komen, zodat je gezellig met elkaar foto's kan maken
![]()
Ja idd, je geilt er gewoon op xFriendx! en zit maar al te graag op die sites! En dan hier net doen of je het niet leuk vindquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JA WAAROM LEES JE DAT DAN GOFTEDOMME!!!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
vele cu2 sites staan er vol mee, is niet zo heel moeilijk om te VINDEN. Expliciet vermelden dat je een gsus shirtje hebtAls je dan toch 5 pagina's vol vrienden hebt, dan zijn er vast een paar die langs willen komen, zodat je gezellig met elkaar foto's kan maken
![]()
ps. Dido![]()
Met gestrekte arm is nog tot daar an toe, maar met opgetrokken armen en de rok vasthoudend kan echt niet hoor!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb webcamfoto's én vakantiefoto's..
Compenseren enzo
Sorryquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:49 schreef Jereon het volgende:
[..]
Met gestrekte arm is nog tot daar an toe, maar met opgetrokken armen en de rok vasthoudend kan echt niet hoor!!!
![]()
Ja die is erg storend!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:16 schreef Roellio het volgende:
Die arm is inderdaad een enorm storende factor!
[afbeelding]
Zelfgemaakte foto:quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja die is erg storend!!
Die bril is groter dan je hoofdquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:40 schreef Laditi het volgende:
[..]
Zelfgemaakte foto:
[afbeelding]
Geen arm.
Tof hè!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die bril is groter dan je hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |