De hele dag op en rondom de dijk hangen is ook leuk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat ze het redden, leuke club.
Met z'n allen aan de snuifquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De hele dag op en rondom de dijk hangen is ook leuk.
Volend seizoen komt Telfort op het shirtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:17 schreef PogueMahone het volgende:
Klaas Puul Garnalen gaat van het shirt?
Achterop het shirt, of op de broekjes...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer, Klaas Puul was wel een toepasselijke sponsor. Maar meer sponsorinkomsten is beter natuurlijk.
Yeah rightquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:33 schreef Maja het volgende:
[..]
Volend seizoen komt Telfort op het shirt![]()
Waarbij ook een abonnement in combinatie met 'n shirt en seizoenkaart wordt aangeboden. Het marktaandeel van Telfort zal hierdoor waarschijnlijk met 10% stijgen.
Ja, geloof je het zelf?quote:
Waarschijnlijk een van de beste posts in VBL ooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:47 schreef JaWi het volgende:
Hasj coke en paling
zo gaan we zondags op pad
Dan speelt de FC
Ja dan gebeurt er wel wat
Wilde taferelen als er goal wordt gemaakt
En er vallen dikke tranen als onze Fc wordt gekraakt
Wie staat achter Volledam
Wie staat achter Volledam
jalaalala, jalaalala
Palingboeruh olé
Palingboeruh olé
Palingboeruh olé oléé
Palingboeruh olé oléé
Palingboeruh olé oléé
Iedereen die springt is palingboer
Iedereen die springt is palingboer
Iedereen die springt
Iedereen die springt
Iedereen die springt is palingboer.
Volendam uit komend seizoen lijkt me leuk inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk kan Menzo het leuk afsluiten in de play-offs.
Mij ook. Lekker naar De Dijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volendam uit komend seizoen lijkt me leuk inderdaad.
Gisteren weer 2x in een van de resterende cruciale wedstrijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:52 schreef The_Verve het volgende:
Drie keer Tuyp. En is nu zelfs Thiebaut van MVV voorbij op de topscorerslijst. Typische clubvoetballer, aangezien hij bij Groningen nog geen deuk in een pakje boter kon schoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |