Ik hoorde dat ze door de degradatie alleen op amateurbasis konden komen. Ik weet niet of ze dat willen....quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef methodmich het volgende:
Okee. Is Jaap Molenaar nu al definitief vastgelegd? Zal wel meer kans hebben in de Jupiler League, deze "Vlugge Japie". Net als Nick Tol natuurlijk.
Platje denk ik wel, Sheotahul misschien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Blawh het volgende:
Ja, en Michiel Kramer wordt overgenomen van NAC. Betekent dit een vertrek van Sheotahul, Platje of Tuyp?
Ik denk van die eerste, hoop van de 2de..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Blawh het volgende:
Ja, en Michiel Kramer wordt overgenomen van NAC. Betekent dit een vertrek van Sheotahul, Platje of Tuyp?
Klopt, maar er is nog geen contact geweest met FC Volendam. Nog voor geen enkele speler overigens.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef JeffreyADO het volgende:
Platje was toch in gesprek met 3/4 Eredivisieclubs ofzo, in ieder geval niet Sparta en VVV had hij gezegt..
(zoiets)
Hoop voor jullie dat er niet teveel weggaan. Zoals jullie elftal nu is in mijn ogen de favoriet. Maarja dat moet je dan ook nog eens waarmaken, wat dus het moeilijkste gedeelte is..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:41 schreef Maja het volgende:
[..]
Klopt, maar er is nog geen contact geweest met FC Volendam. Nog voor geen enkele speler overigens.
Koning, De Lange en Van Dijk hebben nog een aanbieding in overweging. Ik ben benieuwd wat Van Zaanen gaat doen, nu hij met NEC niet is rond gekomen.
Nooit van gehoord eerlijk gezegtquote:Keeper Robbin Ruiter tekent bij 8 juni 2009
Keeper Robbin Ruiter en FC Volendam zijn een tweejarig contract overeengekomen. De talentvolle keeper krijgt de gelegenheid zich verder bij FC Volendam door te ontwikkelen. Als reserve keeper zit hij reeds drie seizoenen bij de selectie en liep de gehele jeugdopleiding door bij Volendam. In deze periode speelde hij nog niet in het 1e elftal, maar maakte vooral zijn spelminuten bij Jong Volendam. Mede doordat 1e keeper Jeroen Verhoeven vrijwel alle wedstrijden speelde.
Het is wel officieel (denk ik)quote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef JaimyvanStee het volgende:
Zie trouwens nog geen officieel bericht
jah plannen ja..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef Jemba het volgende:
Hadden jullie nou nog plannen om iets met het stadion te doen, zoiets hoorde ik toen ik 2 maanden geleden in Volendam was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |