Dat zal ongetwijfeld komen doordat:quote:Op maandag 20 april 2009 12:58 schreef Maja het volgende:
[..]
Het is helaas een verplichte buscombi. Ik verwacht dat er 100 tot 150 mee gaan... Zal vast weer super spannende wedstrijd worden
Roda verkoopt de kaarten voor Volendam & Willem II thuis vanaf 5 euroquote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Maja het volgende:
Busreis en kaartje kosten slechts ¤ 12,50 voor leden van de supportersvereniging, wie weet dat dat nog wat extra mensen lokt...
Volgens mij gaat die plaats dan naar de eerstvolgende in de eredivisiestand.quote:Op maandag 20 april 2009 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Stel Volendam wint van Heerenveen en Twente wint van NAC EN Twente wordt 2e: Is volendam dan zeker van UEFA Cup voetbal als eventuele verliezende finalist/winnaar?
Ja, dan gaan we Europa in voor het eerst in de historiequote:Op maandag 20 april 2009 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Stel Volendam wint van Heerenveen en Twente wint van NAC EN Twente wordt 2e: Is volendam dan zeker van UEFA Cup voetbal als eventuele verliezende finalist/winnaar?
Dat zou echt een stunt zijn en niet eens onverdiend.quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Maja het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we Europa in voor het eerst in de historie
Dat zou te mooi zijnquote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Maja het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we Europa in voor het eerst in de historie
het gaat wat erg ver om europees voetbal voor volendam verdiend te noemen lijkt mijquote:Op maandag 20 april 2009 20:33 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Dat zou echt een stunt zijn en niet eens onverdiend.
Mochten ze van ons winnen hebben ze het in ieder geval niet kado gekregen.. dus wat dat betreft wel verdiend vind ik.quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
het gaat wat erg ver om europees voetbal voor volendam verdiend te noemen lijkt mij
Je bent vast een streker?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:08 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik kom uit West-Friesland en dat is 'n streek in Noord-Holland waar Volendam aan grenst. Ik had gedacht dat je dat toch wel wist!
Gelukkig niet, wel aangrenzendquote:
Als we dan van Ajax, Roda JC en Heerenveen hebben gewonnen, lijkt het me verdiend. Nog een stuntje extra en we spelen straks de derby tegen AZ voor Johan Cruijff schaalquote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
het gaat wat erg ver om europees voetbal voor volendam verdiend te noemen lijkt mij
Nou ik gun het jullie wel, vind het altijd de leukste uitwedstrijd van het jaar, en vind het wel een leuk clubjequote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Maja het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel aangrenzend
[..]
Als we dan van Ajax, Roda JC en Heerenveen hebben gewonnen, lijkt het me verdiend. Nog een stuntje extra en we spelen straks de derby tegen AZ voor Johan Cruijff schaal
das idd ook weer waar, jullie hebben het dan niet gestolen zoals ze dat zo mooi noemen, ik gun het jullie trouwens ook van harte hoorquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Maja het volgende:
[..]
Als we dan van Ajax, Roda JC en Heerenveen hebben gewonnen, lijkt het me verdiend. Nog een stuntje extra en we spelen straks de derby tegen AZ voor Johan Cruijff schaal
Onze plaatselijke beroemdheden verraden ons nooitquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Maja het volgende:
In het zijn lied over FC Volendam zong hij nog: Mijn bloed zal altijd oranje zijn...
En nu dit:
[ afbeelding ]
Heel Volendam is van slag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |