quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:09 schreef Monidique het volgende:
Loop ze dan ook niet de hele godganse dag op te geilen,!
Daar kun je je nog eens in vergissen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef UltraBrain het volgende:
Of laat je rug zien, komen ze ook nooit meer terug.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef UltraBrain het volgende:
Ik vind het niet moeilijk om nee te zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:17 schreef bluebit het volgende:
ik begrijp het niet helemaal??? Vind je het moeilijk om nee te zeggen?
brrr iddquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef UltraBrain het volgende:
Of je trekt de verkeerde aan... Of je hebt mij nog niet ontmoetquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind het niet moeilijk om nee te zeggen.
Nee wordt verkeerd opgevat.
Als iemand tegen me zegt: "ik wil je beter leren kennen" en ik zeg "ik jou niet", dan denken ze nog steeds dat ik geinteresseerd ben.
Lees eerst een de hele tread en kijk in mn fotoboekquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:22 schreef Dirkh het volgende:
Feit:
Vrouwen zijn bijzonder slecht in het geven van een hint.
Mocht een vrouw er een beetje zielig bij zitten, en je vraagt: Is er wat?
Dan is het antwoord: Nee
Goed, je laat het erbij, om vervolgens op je donder te krijgen omdat je haar geen aandacht geeft.
Dus laat die hints van vrouwen maar achterwegen. Als jij niet duidelijk bent, dan is het je eigen schuld.
En daarbij is een Nee van een vrouw dikwijls een Ja.
Die vent wilt het ook niet snappen en nu krijg ik ook nog te horen dat ik niet duidelijk genoeg ben van een MOD?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind het niet moeilijk om nee te zeggen.
Als iemand tegen me zegt: "ik wil je beter leren kennen" en ik zeg "ik jou niet", dan denken ze nog steeds dat ik geinteresseerd ben.
Oh, dit is eigenlijk een verkapt "Ik ben dik. -Nee, hoor, schatje, je bent niet dik"-topic?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:26 schreef Mukie het volgende:
Lees eerst een de hele tread en kijk in mn fotoboek
second thatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:33 schreef R2cksson het volgende:
Je bent gewoon een dom achterlijk wijf, die naaktfoto's gaat verspreiden en het dan niet kan hebben dat er mannen achter je aan zitten als hyenas op een kadaver.
Stomme trut...
Weer zo'n boerenlul die denkt dat hij grappig isquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:33 schreef R2cksson het volgende:
Je bent gewoon een dom achterlijk wijf, die naaktfoto's gaat verspreiden en het dan niet kan hebben dat er mannen achter je aan zitten als hyenas op een kadaver.
Stomme trut...
En jij bent weer zo'n achterlijke hoer die haar 'mooie' lichaam wil laten zien om bevestiging te krijgen... Je zou jezelf eens moeten laten nakijken, want dat karakter van jou, is echt niet zo stabiel als dat je denkt dat het is hoor...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Weer zo'n boerenlul die denkt dat hij grappig is
lol en in reallife hoe ga je dat dan oplossen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:39 schreef Salvad0R het volgende:
als een man denkt dat je hem wel wil leren kennen, terwijl je duidelijk zegt van niet, dan is dat gewoon een ignorant gozer.
Speciaal voor dat soort gevallen hebben ze de blockdelete knop uitgevonden.
Wat belet je ervan om die gozers gewoon te deleten?
Uhm.. je zit zeker vaak op internet of nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:39 schreef Salvad0R het volgende:
als een man denkt dat je hem wel wil leren kennen, terwijl je duidelijk zegt van niet, dan is dat gewoon een ignorant gozer.
als ze die gozer IRL niet wil leren kennen, dan hoeft ze alleen maar hem te negeren, dan druipt diegene vanzelf af.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:40 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
lol en in reallife hoe ga je dat dan oplossen?
Er zijn hardnekkige bij hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als ze die gozer IRL niet wil leren kennen, dan hoeft ze alleen maar hem te negeren, dan druipt diegene vanzelf af.
Ik snap het probleem niet echt ofzo.
Als ze voor je staan, dan gaat dat een beetje moeilijk en ik hou niet van slaan. (aangezien ze woorden niet begrijpen, zelfs in geen enkele andere taal)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:39 schreef Salvad0R het volgende:
Jij hebt een persoonlijkheidsstoornis... zonder de bevestiging van anderen kun jij niet goed leven. Nu is dat normaalgesproken niet erg, iedereen heeft dat wel, maar zodra je anderen er de keel mee uit gaat hangen, wordt het een probleem.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ze voor je staan, dan gaat dat een beetje moeilijk en ik hou niet van slaan. (aangezien ze woorden niet begrijpen, zelfs in geen enkele andere taal)
Mijn telefoonnummer geef ik aan niemand, dus meer kan ik daar ook niet aan doen. (heb al 2x van nummer gewisseld)
Heb een lj omdat ik graag heb dat mijn verhalen gelezen worden (idee voor een boek enzo).
Maar daar kan ik comments idd blocken/deleten en doe dat dan ook.
Fok Fotoboek kan ik ze niet deleten, jammer genoeg.
nja..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ze voor je staan, dan gaat dat een beetje moeilijk en ik hou niet van slaan. (aangezien ze woorden niet begrijpen, zelfs in geen enkele andere taal)
Mijn telefoonnummer geef ik aan niemand, dus meer kan ik daar ook niet aan doen. (heb al 2x van nummer gewisseld)
Heb een lj omdat ik graag heb dat mijn verhalen gelezen worden (idee voor een boek enzo).
Hier hoef ik vrij weinig aan toe te voegen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:46 schreef Roellio het volgende:
Tsja Mukie, let's face it. Het B&H topic is hét topic voor onzekere vrouwen om bevestiging te krijgen. Want laten we eerlijk zijn, elke vrouw is over bepaalde dingen onzeker en is er een betere manier dan foto's posten op een forum. Hoe lelijk je ook bent, er zullen altijd minstens 40 kwijlende nerdsen
en
smiley's posten en de meest geweldige complimenten, terwijl je irl misschien geen knip voor de neus waard bent.
Vervolgens gaat één van die kwijlende nerds een beetje aanhankelijk doen, en dan is het ineens een probleem. Ik snap dat niet hoor...
Erm...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:46 schreef Roellio het volgende:
Tsja Mukie, let's face it. Het B&H topic is hét topic voor onzekere vrouwen om bevestiging te krijgen. Want laten we eerlijk zijn, elke vrouw is over bepaalde dingen onzeker en is er een betere manier dan foto's posten op een forum. Hoe lelijk je ook bent, er zullen altijd minstens 40 kwijlende nerdsen
en
smiley's posten en de meest geweldige complimenten, terwijl je irl misschien geen knip voor de neus waard bent.
Vervolgens gaat één van die kwijlende nerds een beetje aanhankelijk doen, en dan is het ineens een probleem. Ik snap dat niet hoor...
Het is wat he, de menselijke natuur.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm...
Dat zijn niet alleen mensen van Fok
Das er maar 1tje gelukkig.
Tis in het algemeen.
Weet je wel, als je over straat loopt, in de winkel, als je op je werk bent, in de disco.
Tja, typisch een geval van, je krijgt wat je verdient.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm...
Dat zijn niet alleen mensen van Fok
Das er maar 1tje gelukkig.
Tis in het algemeen.
Weet je wel, als je over straat loopt, in de winkel, als je op je werk bent, in de disco.
Doe dat in een disco en je hebt een mes in je ribben, nee dank je.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nja..
Naja, je kan het ook opvatten als compliment, dat mannen je zo interessant vinden..
Maar kan me voorstellen dat het gewoon irritant is, als ze zo hardnekkig blijven doen...
Ik denk dat als je gewoon heel bot in hun gezicht zegt wat je denkt, dat t dan wel tot ze doordringt..
Doe gewoon net of je iets in zn oor wil fluisteren... komtie dichterbij met zn hoofd
en dan schreeuw je gewoon FLIKKER OP GAST IK MOET JE NIET in zijn oor.
Ik merk het.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, je hebt gelijk, sommige mannen hebben een metersdik bord voor hun kop
ik denk dat het aan die gozers ligt, niet aan jou.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Doe dat in een disco en je hebt een mes in je ribben, nee dank je.
Je loopt al weg, je zegt al duidelijk :"Nee ik wil niet met je dansen, nee je krijgt mijn nummer niet, nee ik wil niet met je praten. " Negeren helpt bij een paar lui, maar echt niet bij ze allemaal.
Al ben je van top tot teen helemaal bedekt qua kleding, dan nog krijg je reacties.
Zolang je maar 2 benen hebt ipv 3 word je gezien als een weetikveel wat.
Ik wil gewoon weten wat je verder nog kunt doen, zonder iemand lichamelijk wat aan te gaan doen
je post uit een ander topicquote:Ik heb al eens nee gehoord van een man.
Blijkbaar was ik te veeleisend en deed ik hem denken aan zijn ex die sexverslaafd was
Wat een wake-up call.
Erm... Nee niet echt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:55 schreef Roellio het volgende:
Jij valt zeker op van die mannen waarvan je na je huwelijksnacht zo door het leven moet gaan:
[afbeelding]
Dat zijn primitieve bioten, gemaakt door de Snocksjansers van Planeet Gjevjeet. Gewone mannen zoals 99% fok, die hebben de tijd niet voor om jullie 'spel' te snappen. Hoor eens het is 2004 en wees nou gewoon duidelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, je hebt gelijk, sommige mannen hebben een metersdik bord voor hun kop
Oh maar er zijn genoeg leuke dingen om te proberen hoor...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat je verder nog kunt doen, zonder iemand lichamelijk wat aan te gaan doen
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:55 schreef bluebit het volgende:
[..]
je post uit een ander topic
gee, waarom zouden mannen achter je aan komen
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:00 schreef Mukie het volgende:
Bah... Kan ik net zo goed meteen naar een land gaan verhuizen waar je geen persoonlijkheid hoort te hebben.
Erm...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:04 schreef Salvad0R het volgende:
ik denk dat je dinger wat minder gewichtig op zou moeten vatten..
Wat boeit jou het als 1 of andere nerd het nodig vindt om je FB vol te spammen...
als hij doorgaat terwijl je zegt dat ie op moet houden, is dat gewoon zijn probleem... je hoeft dan niet te reageren bij hem ofzo.
Ik heb dit icoon alweer 2 weken langquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:58 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Een goed voorbeeld: Semtex. veranderd 3 x per dag van icoon waar ze zelf op staat. Ben je onzeker of wil je aandacht? Ik denk dat laatste, maar daarnaast heb je genoeg ruimte over te piepen dat sommige mensen een bord voor hun kop hebben, die vroeger bleven zeuren om een snoepje of speelgoed ondanks duidelijke waarschuwing.
Ik bedoel ook die 'primitieve bioten', die ik dagelijks tegenkom. Ik heb Mukie nergens over Fokkers horen reppen, dus ik heb het ook helemaal niet over Fokkers. Die vallen mij iig niet lastig. Vandaar dat je je dus ook helemaal niet aangesproken hoeft te voelen.quote:Dat zijn primitieve bioten, gemaakt door de Snocksjansers van Planeet Gjevjeet. Gewone mannen zoals 99% fok, die hebben de tijd niet voor om jullie 'spel' te snappen. Hoor eens het is 2004 en wees nou gewoon duidelijk.
Heb er al 3 jaar gewoond, beviel me niet.quote:
naja, ik weet het ook niet hoor dame.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm...
Het is maar 1tje op FOK.
Maar DAGELIJKS irl.
Tuurlijk het ligt weer aan de damesquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
naja, ik weet het ook niet hoor dame.
kdenk dat je beetje verkeerde gozers tegenkomt, die niet luisteren naar wat je zegt ofzo.
Het is een gewoon feit dat bepaalde types andere types aantrekken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt weer aan de dames
Verkeerde stad misschien of land?
Want het is overal hetzelfde.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
naja, ik weet het ook niet hoor dame.
kdenk dat je beetje verkeerde gozers tegenkomt, die niet luisteren naar wat je zegt ofzo.
nope, maar dit soort topics lokt dit soort reakties uit. maakt verder niet uit, je ziet er uit als een leuke meid met een leuk huisje in een leuk plaatsje. Alleen die tattoo, jeeeezus, maar da's persoonlijke smaak hequote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Moet ik dan ook nog gaan letten op wat ik schrijf en waar?
Dus ik moet al mijn kleding aanpassen: die kan aanstootgevend zijn en uitlokkend. (irl)
Ik moet mijn comments aanpassen: iemand kan dit eventueel opvattend als provocerend en schreeuwen om aandacht. (op fok)
Bah... Kan ik net zo goed meteen naar een land gaan verhuizen waar je geen persoonlijkheid hoort te hebben.
ik bedoel niet dat het aan jou ligt !quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt weer aan de dames
Verkeerde stad misschien of land?
Want het is overal hetzelfde.
Is er BIER in de man, dan is de wijsheid in de kan!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:15 schreef SittingDuck het volgende:
Hier in het zuiden ook hoor.
Kan me indenken dat 'nee' in een kroeg/disco niet altijd werkt aangezien er dan ook wijn in de man is en je weet wat er dan met de wijsheid gebeurt!
Maar gewoon op je werk, tja, dat soort gasten moet je verder geen blik waardig gunnen.
Ik weet het, ik woon in het zuidenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:15 schreef SittingDuck het volgende:
Hier in het zuiden ook hoor.
Kan me indenken dat 'nee' in een kroeg/disco niet altijd werkt aangezien er dan ook wijn in de man is en je weet wat er dan met de wijsheid gebeurt!
Maar gewoon op je werk, tja, dat soort gasten moet je verder geen blik waardig gunnen.
Oftopic:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Is er BIER in de man, dan is de wijsheid in de kan!
Mannen drinken geen wijn!
kunnen we er niet over praten?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:26 schreef Mukie het volgende:
Als ik zeg NEE dan is het NEE.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:21 schreef Salvad0R het volgende:
lol die gozer in je fotoboek is wel ernstig.
hoe kunnen mannen zo kansloos doen
Ja vind je? Toch ga ik lekker mee stoppen....quote:ROT OP UIT MIJN FOTOBOEK EN MIJN LJ!!!
HOE VAAK MOET IK HET JE NOG ZEGGEN???
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:18 schreef SwOoSh het volgende:
Tering wat the fuck heb jij op je rug!!![]()
Ze is voor mij meer inkt , dan vrouw.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:26 schreef kamagurka het volgende:
Weer een verkapt "ik ben zo lekker en krijg daardoor teveel ongewenste aandacht, maar moet dit toch wel even bevestigd zien op het forum"-topic
En toch weer grappig om te zien welke 'gekwetste' mannen dan altijd weer komen reagerenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:26 schreef kamagurka het volgende:
Weer een verkapt "ik ben zo lekker en krijg daardoor teveel ongewenste aandacht, maar moet dit toch wel even bevestigd zien op het forum"-topic
Weet je, dat heb ik liever dan weer eens zo'n vent die nee voor iets anders verruild in zijn eigen wereldjequote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ze is voor mij meer inkt , dan vrouw.
Och, dat jij reageert op mijn inkt opmerking laat maar zien hoe goed een vrouw om kan gaan met kritiek over haar uiterlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Weet je, dat heb ik liever dan weer eens zo'n vent die nee voor iets anders verruild in zijn eigen wereldje
Dat valt best mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:13 schreef Roellio het volgende:
Al twijfel ik over de westfriese boerengemeenschap!
Ik kan me anders wel een stalker va je herinneren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
, dus ik heb het ook helemaal niet over Fokkers. Die vallen mij iig niet lastig.
"gekwetst"?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En toch weer grappig om te zien welke 'gekwetste' mannen dan altijd weer komen reageren
Bah, wat een zielige reacties.
Je mist de pointquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Och, dat jij reageert op mijn inkt opmerking laat maar zien hoe goed een vrouw om kan gaan met kritiek over haar uiterlijk.
Wat is het toch met vrouwen die een stoer 'image' hebben, kritiek dan wel altijd zo serieus nemen?
sta gewoon boven die jerkoffs die zo aanhankelijk doen... negeer ze.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Weet je, dat heb ik liever dan weer eens zo'n vent die nee voor iets anders verruild in zijn eigen wereldje
Ik zeg nergens dat ik 't moeilijk heb, ik herken me alleen wel in het feit dat er zo ongelofelijk veel mannen/kneuzen rondlopen die je niet duidelijk kunt maken dat je liever met rust gelaten wilt worden, omdat ze dat niet snappen. Het spijt me dat je zo simpel bent dat je niet snapt dat dat niet altijd met uiterlijk te maken heeft, maar ik maak het dagelijks mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:31 schreef Roellio het volgende:
Semtex, ga jij nou ook nog even de begrijpende vrouw uithangen, want jij hebt het ook al jaren zo moeilijk omdat zo 'lekker' bent.![]()
![]()
![]()
ja, je topic stinkt naar onzekerheid en onduidelijkheid, zeg nou eens wat je wilt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:13 schreef Mukie het volgende:
Zijn er misschien ook nog serieuze reacties?
ocherme kind je hebt 't vast zo moeilijkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik 't moeilijk heb, ik herken me alleen wel in het feit dat er zo ongelofelijk veel mannen/kneuzen rondlopen die je niet duidelijk kunt maken dat je liever met rust gelaten wilt worden, omdat ze dat niet snappen. Het spijt me dat je zo simpel bent dat je niet snapt dat dat niet altijd met uiterlijk te maken heeft, maar ik maak het dagelijks mee.
En god, god, wat erg toch als je op dit forum eens niet als een zielig onzeker vogeltje overkomt, dan zullen de mannelijke aasgieren hier je wel even komen veroordelen.
ik denk 't ook.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:46 schreef So_Addictive het volgende:
Ik vind dit echt flauw gezwets.
Heb je er ooit over nagedacht dat misschien jijzelf de verkeerde mannen aantrekt?
Ik vind het echt weer typisch dat het weer de schuld bij "de mannen" moet liggen...
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:45 schreef rashudo het volgende:
Gelukkig bestaan er ook nog relaxte wijven
Vroeger misschien, maar nu niet meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan me anders wel een stalker va je herinneren.![]()
Is alweer even geleden
dat doe ik ook, meestalquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
sta gewoon boven die jerkoffs die zo aanhankelijk doen... negeer ze.
*hatsjoe!*quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:38 schreef Mukie het volgende:
Het feit dat ik een foto plaats op mijn FB of bvb in B&H is eerder omdat ik graag de foto zie van de persoon die comment en hierdoor minder anoniem wordt. Hierdoor geef ik dus een gezicht aan mijn opmerkingen
Die zin geeft aanleiding om te denken dat je alleenstaand bent, aangezien je huisdieren typeert als zijnde mannelijk.quote:mijn mannen
Nog iemand die niet kan lezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:47 schreef Anus het volgende:
[..]
ocherme kind je hebt 't vast zo moeilijk
we worden allemaal een dagje ouder he Semquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vroeger misschien, maar nu niet meer.
Dit heeft alles te maken met grenzen stellen, je laat blijkbaar opdringerige mannen over "jouw" grens.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dit topic heb ik gemaakt omdat sommige heren irl en op fok gewoon niet willen/kunnen begrijpen dat als je gewoon aardig bent, niet direct met ze het bed in wilt duiken. Of dat als je nee zegt ook daadwerkelijk nee bedoeld. Wanneer je me wel zou kennen zou je weten dat ik alles behalve vraag om aandacht, ik sta liever wat meer aan de zijlijn.
Natuurlijk, jij bent er zo één die het karakter en gedachtengang van de gesprekspartner in 10 seconden doorheeft en dus besluit dat het een kneus is.quote:Het spijt me dat je zo simpel bent dat je niet snapt dat dat niet altijd met uiterlijk te maken heeft, maar ik maak het dagelijks mee.
oke, als jij dat denktquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nog iemand die niet kan lezen.
Dat vind ik zo grappig: waar beweert iemand (of ik) in dit topic dat we onszelf geweldig vinden? Nergens.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:38 schreef kamagurka het volgende:
[..]
"gekwetst"?
Ik zie het simpelweg door een andere bril, die niet bolstaat van medeleven voor hoe zwaar al die prachtige hofdames het hebben. Opvallend gewoon hoeveel van dit soort topics al geopend zijn en hoe de toon altijd weer onvermeend agressief is naar mannen en hun ronduit smerige gewoonte om een vrouw aan te spreken tijdens het uitgaansleven![]()
Juist ja, en daarom blijf je zo fanatiek reageren in dit topic. Hou jezelf even lekker voor de gek.quote:Ik ben echt wel de laatste die zich bezighoudt met het aanspreken van dit soort nuffige meisjes, goddank betere dingen te doen![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
*hatsjoe!*
Sorry, ik ben allergisch voor bullshit
Jij lokt het gewoon zelf uit door er 2 foto's neer te zetten:
1 foto van je dwergmarmotcaviahamsters, en die dan te noemen:
[..]
Die zin geeft aanleiding om te denken dat je alleenstaand bent, aangezien je huisdieren typeert als zijnde mannelijk.
Veel mensen gaan dit intepeteren als iemand die vrijgezel is en op zoek naar een daadwerkelijke man.
Tenzij die 2 je kunnen bevredigen, maar dan behandel ik een aspect waar ik me liever niet aan wil wagen.
Ten tweede:
Je plaats een foto waarop je hele rug en kont te zien is.
Leuk dat het je levensverhaal is, maar iedereen heeft er een. En ik heb er een enorme hekel aan als mensen hun tattoo's gaan showen op bijvoorbeeld internet maar als je in een kroeg loopt iemand vraagt wat je op je rug hebt je meteen geagiteerd bent omdat 'mannen iets van je willen'.
JIJ vraagt om aandacht, jij bevestigd die aandacht door die foto van jezelf in je fotoboek te zetten.
En dan gaan miepen dat je niet begrepen wordt en mannen maar op 1 ding uitzijn.
Goh, ik zie die mannen anders niet halfnaakt zich showen aan elke willekeurige fotoboek voorbijganger.
Een levensverhaal is persoonlijk, voor jou blijkbaar niet... moet je ook niet gaan zeiken als een kleuter.
Dat is niet bot, maar een domme opmerking.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Normale opmerking : Mannen snappen alleen feiten en antwoorden. NEE is inderdaad echt nee, maar er zijn er bij die dat niet doorhebben, die mag je van mij slaan. Geef de hint in ieder geval duidelijk door.
Botte opmerking : Niet gaan zeuren dat die tattoo van je de aandacht (van mannen) trekt. Had je 'm er anders niet op moeten zetten. Tattoëer dan het woord "NEE" op het voorhoofd of trek een burka aan. Als ik ergens niet tegen kan is het wel hypocriet gedoe.
Als ik een topic open hoe kortzichtig alle vrouwen zijn, heb ik er ook meteen een zwik op de kast zitten hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
Het lijkt wel of ze zich altijd persoonlijk op de pik getrapt voelen.
Nee, ik besluit daartoe als iemand ondanks mijn duidelijke lichaamstaal en verbale signalen niet snapt dat ik met rust gelaten wil worden. En dat is mijn goed recht.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij bent er zo één die het karakter en gedachtengang van de gesprekspartner in 10 seconden doorheeft en dus besluit dat het een kneus is.![]()
ja op mn anus, van de vorige keer dat jij eraan zat te snuffelen buttf*cker.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
heb je ook baardgroei?
Dat hoor je mij iig ook niet zeggen. Ik heb alleen al een heel stel mannelijke klasgenoten waar ik geweldig mee kan kletsen en lachen en die dan niet meteen denken dat ik met ze wil neuken, dus mijn algemeen beeld over mannen is helemaal niet vertroebeld of bitter.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik een topic open hoe kortzichtig alle vrouwen zijn, heb ik er ook meteen een zwik op de kast zitten hoor.
Het generaliseren irriteert me, dat er een paar raslosers zijn die daadwerkelijk zich gedagen als een bronstige olifant met een testosteron gehalt die zelfs een stier teveel zou worden is hun probleem.
Maar niet elke man is zo.
heb je de marathonstok der emotionele gekrenktheid van TS overgenomen trouwens? zie haar nergens meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, ik besluit daartoe als iemand ondanks mijn duidelijke lichaamstaal en verbale signalen niet snapt dat ik met rust gelaten wil worden. En dat is mijn goed recht.
Omdat de Fokvrouw er weer een drama van moet maken en het vermogen tot relativatie blijkbaar niet heeft.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap gewoon niet dat de Fokman die gepikeerd reageert in dit topic daaroverheen leest.
Ik heb wel wat beters te doen dan emotioneel gekrenkt zijn. Boodschappen doen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:58 schreef Anus het volgende:
[..]
heb je de marathonstok der emotionele gekrenktheid van TS overgenomen trouwens? zie haar nergens meer.
Was mijn tweede reactie... en fanatiek..? Ik geloof echt dat jij degene bent die op haar kut is getrapt ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
Juist ja, en daarom blijf je zo fanatiek reageren in dit topic. Hou jezelf even lekker voor de gek.
Ik relativeer net toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Omdat de Fokvrouw er weer een drama van moet maken en het vermogen tot relativatie blijkbaar niet heeft.
Waarom voel jij je opeens zo op je kut getrapt?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik relativeer net toch?
Best handig, hoef je al die andere kneuzen er niet meer uit te filterenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ohw wacht, ik heb het topic verkeerd geintepeteerd.
Het is natuurlijk zo dat elke man die niet voldoet aan Mukie's omschrijving zich nu meldt in dit topic.
Zegt dat het een welgemanierde, beschaafde man is. Een bovengemiddeld inkomen heeft en uiteraard tattoo's mooi vindt.
Iemand die haar verzekerd dat niet elke man zo is, zodat ze ondertussen in het fotoboek van desbetreffende 'mogelijke partner' gaat kijken.
Het is een 'ik-zoek-een goede-man-en-tevens-kan-ik-ze-ook-meteen-sorteren' topic
Omdat je van die grote voeten hebtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom voel jij je opeens zo op je kut getrapt?
je zet je levensverhaal voor jezelf op je rug???? niet de meest handige plek om iets voor jezelf te bewaren. Tijdens college schrijf ik MIJN aantekeningen toch ook niet op MIJN rug (hooguit op de rug van de kerel die voor me zit, maar da's offtopic)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:38 schreef Mukie het volgende:
Het stoere image zie jij alleen als je die foto van mn rug bekijkt of ook uitgaat waar ik ben.
De hele dag door zie jij geen enkel stukje van mijn rug. Het is nl mijn levensverhaal dat ik erop heb gezet voor mezelf. NIet voor anderen. Daarnaast ben ik verre van stoer, maar goed dat kun jij ook niet weten, aangezien je me ook niet kent nietwaar?
Punt 1:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
*hatsjoe!*
Sorry, ik ben allergisch voor bullshit
Jij lokt het gewoon zelf uit door er 2 foto's neer te zetten:
1 foto van je dwergmarmotcaviahamsters, en die dan te noemen:
[..]
Die zin geeft aanleiding om te denken dat je alleenstaand bent, aangezien je huisdieren typeert als zijnde mannelijk.
Veel mensen gaan dit intepeteren als iemand die vrijgezel is en op zoek naar een daadwerkelijke man.
Tenzij die 2 je kunnen bevredigen, maar dan behandel ik een aspect waar ik me liever niet aan wil wagen.
Ten tweede:
Je plaats een foto waarop je hele rug en kont te zien is.
Leuk dat het je levensverhaal is, maar iedereen heeft er een. En ik heb er een enorme hekel aan als mensen hun tattoo's gaan showen op bijvoorbeeld internet maar als je in een kroeg loopt iemand vraagt wat je op je rug hebt je meteen geagiteerd bent omdat 'mannen iets van je willen'.
JIJ vraagt om aandacht, jij bevestigd die aandacht door die foto van jezelf in je fotoboek te zetten.
En dan gaan miepen dat je niet begrepen wordt en mannen maar op 1 ding uitzijn.
Goh, ik zie die mannen anders niet halfnaakt zich showen aan elke willekeurige fotoboek voorbijganger.
Een levensverhaal is persoonlijk, voor jou blijkbaar niet... moet je ook niet gaan zeiken als een kleuter.
Zie eerder: negeren en weglopen heeft geen zin, wat doe je dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:50 schreef So_Addictive het volgende:
Dit heeft alles te maken met grenzen stellen, je laat blijkbaar opdringerige mannen over "jouw" grens. Als mannen het niet snappen negeer ze en loop gewoon weg.
Ga dan niet als een gillende feeks jezelf in de aandacht zetten. Negatieve aandacht is óók aandacht.
Ik heb tijdens het uitgaan ook meiden achter me aan die volhardend overkomen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hey Xebro, ik ben ook erg tevreden met mijn uiterlijk, maar toch erger ik me aan huppelkutjes die niet begrijpen dat ik geen interesse heb. Je bent een tactloze lul, maar dat is slechts mijn mening.
Komt omdat ik door een aantal posters ineens gelijk gesteld wordt met wat Mukie post. Terwijl ik toch een verschil zie. En je ziet me ook nergens jammeren dat ALLE mannen zo zijn. Dus schuif het me dan ook niet in de schoenen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Was mijn tweede reactie... en fanatiek..? Ik geloof echt dat jij degene bent die op haar kut is getrapt ofzo.
Nee, over het algemeen heb ik over mijn sexleven niet te klagen.quote:Ik relativeer dit topic alleen een beetje, jij en TS klinken daarentegen behoorlijk fanatiek.. gefrustreerd?
Daar was-ie zelf ook al uitgekomenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je bent een tactloze lul, maar dat is slechts mijn mening.
bitchslap, niet gaan janken als een 12-jarig schooltrutje en daarbij generaliseren over alle mannen (tenzij je pot bent).quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:04 schreef Mukie het volgende:
Zie eerder: negeren en weglopen heeft geen zin, wat doe je dan?
Elke man heeft in vergelijk met een vrouw grote voeten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat je van die grote voeten hebt
Ik heb het over vrouwen die echt volhardend zijn. Ook als je een tactloze lul bent. Die zijn er, maar dat is nog geen reden om iets aan mijn perfecte lichaam te veranderen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het uitgaan ook meiden achter me aan die volhardend overkomen.
Vreemd genoeg kan ik ze met 1 opmerking of met mijn blik ze laten oprotten.
Dat mannen of vrouwen blijven doorgaan, komt vanwege het feit dat mensen die zich er aan ergeren zich te lief op stellen.
De beroemde -Ik ken hem niet persoonlijk, en ik vind het ook zo lullig als ik hem meteen beledig. Stel je voor dat desbetreffend persoon dat doorverteld, en ik raak ooit weer eens vrijgezel. Dan kom ik nooit meer aan de bak- laffe pruts opstelling.
Dit vind ik nou gewoon keiharde bullshit.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:03 schreef bluebit het volgende:
[..]
je zet je levensverhaal voor jezelf op je rug???? niet de meest handige plek om iets voor jezelf te bewaren. Tijdens college schrijf ik MIJN aantekeningen toch ook niet op MIJN rug (hooguit op de rug van de kerel die voor me zit, maar da's offtopic)
mijn levensverhaal onthoud ik wel, ik heb namelijk van god geheugen gekregen hiervoor. en anders koop ik bij de hema wel een dagboek wat ik thuis in een laatje kan leggen.
Ik ga in ieder geval geen dingen doen die opvallen, zodat ik aan iedereen moet gaan uitleggen dat dat mijn levensverhaal is. draken die lasten dragen en jij zet hem op je rug zodat jij de draak draagt?
Je bent in ieder geval dus goed in beeldspraak....misschien verklaart dat waarom sommigen "een hint van jou" niet begrijpen.
Wat een nonsens.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ohw wacht, ik heb het topic verkeerd geintepeteerd.
Het is natuurlijk zo dat elke man die niet voldoet aan Mukie's omschrijving zich nu meldt in dit topic.
Zegt dat het een welgemanierde, beschaafde man is. Een bovengemiddeld inkomen heeft en uiteraard tattoo's mooi vindt.
Iemand die haar verzekerd dat niet elke man zo is, zodat ze ondertussen in het fotoboek van desbetreffende 'mogelijke partner' gaat kijken.
Het is een 'ik-zoek-een goede-man-en-tevens-kan-ik-ze-ook-meteen-sorteren' topic
LOL haha versieren wat is dat???quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Niet elke vrouw heeft een man nodig weet je wel.
Het spijt me zeer, maar ik red me wel zonder een partner
Dat tattoos niet jouw ding zijn, weet ik nu wel. Ik probeer je niet te versieren, dus relax.
Herstel: -"Ik ken hem niet persoonlijk, maar als ik hem meld dat-ie met z'n gore puskop op moet tiefen, scheld-ie me de huid vol of word agressief en dus kan ik zo iemand beter straal negeren"-opstellingquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:05 schreef Xebrozius het volgende:
-Ik ken hem niet persoonlijk, en ik vind het ook zo lullig als ik hem meteen beledig. Stel je voor dat desbetreffend persoon dat doorverteld, en ik raak ooit weer eens vrijgezel. Dan kom ik nooit meer aan de bak- laffe pruts opstelling.
Aha geweld dus... heel volwassenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:07 schreef Anus het volgende:
[..]
bitchslap, niet gaan janken als een 12-jarig schooltrutje en daarbij generaliseren over alle mannen (tenzij je pot bent).
uhm, hang on, ik zie even het verband niet met mijn vriendin of burka?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit vind ik nou gewoon keiharde bullshit.
Heeft jouw vriendin ook een burqa aan toevallig?
Ik heb maat 41, ik ben wel wat gewend.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Elke man heeft in vergelijk met een vrouw grote voeten.
Wat is dat toch met vrouwen en generaliseren?
Dat vind ikzelf gewoon sick.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:09 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, iegenlijk vinden ze het natuurlijk wel leuk om aangesproken te worden door kansloze mannen, zodat ze ze die lekker kunnen wegsturen. Geeft hun een gevoel van macht.
Ben blij dat je het kan relativeren en zien voor wat het isquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Komt omdat ik door een aantal posters ineens gelijk gesteld wordt met wat Mukie post. Terwijl ik toch een verschil zie. En je ziet me ook nergens jammeren dat ALLE mannen zo zijn. Dus schuif het me dan ook niet in de schoenen.
Hoeft niet speciaal om je sexleven te gaan hoor, sommige vrouwen willen 24/7 aandacht (ja, ook negatieve). En hun vriendje is niet altijd aanwezig om dat gat te vullen (oeps..quote:Nee, over het algemeen heb ik over mijn sexleven niet te klagen.
En je mag me pas fanatiek noemen als ik pot word, m'n haar afscheer en elke man die naar me kijkt, met een zeis achterna ga![]()
Het is een plek die niet gaat uitzakken als je ouder bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:03 schreef bluebit het volgende:
[..]
je zet je levensverhaal voor jezelf op je rug???? niet de meest handige plek om iets voor jezelf te bewaren. Tijdens college schrijf ik MIJN aantekeningen toch ook niet op MIJN rug (hooguit op de rug van de kerel die voor me zit, maar da's offtopic)
mijn levensverhaal onthoud ik wel, ik heb namelijk van god geheugen gekregen hiervoor. en anders koop ik bij de hema wel een dagboek wat ik thuis in een laatje kan leggen.
Ik ga in ieder geval geen dingen doen die opvallen, zodat ik aan iedereen moet gaan uitleggen dat dat mijn levensverhaal is. draken die lasten dragen en jij zet hem op je rug zodat jij de draak draagt?
Je bent in ieder geval dus goed in beeldspraak....misschien verklaart dat waarom sommigen "een hint van jou" niet begrijpen.
janken als een klein kind terwijl je juist aandacht wilt vestigen op je onzekere persoontje wel?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Aha geweld dus... heel volwassen
nee gaan liggen janken als je een man niet van je af kunt houdenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Aha geweld dus... heel volwassen
BS idd.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:12 schreef bluebit het volgende:
[..]
uhm, hang on, ik zie even het verband niet met mijn vriendin of burka?
is dit weer beeldspraak of gewoon bullshit?
wat ik zeg (voor zover die mannen er überhaupt zijn, ik denk zelf van niet (tijdens studie minor in psychology gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:15 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
nee gaan liggen janken als een man niet van je af kunt houden
Ik vind het best grappig dat sommige mensen gewoon nog steeds eroverheen lezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:14 schreef qizl het volgende:
Maar jullie willen zeggen dat je een man niet dusdanig verbaal op zijn nummer kan zetten dat hij het niet meer in zijn hoofd haalt om je lastig te vallen.
Gewoon op luide toon in het bijzijn van meerdere Mensen zeggen wat je echt van hem vind zou al voldoende moeten zijn.
Keihard onderuithalen dus. Maar ja wie kaatst ......... zit daar niet de knel
Ik heb het over de interpetatie die de man heeft bij die foto, niet over jouw verwrongen zelfbeeld over liefde en relatiesquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:04 schreef Mukie het volgende:
Niet iedere vrijgezel is op zoek naar een man. (Newflash!!!)
En dat bepaal jij alleen?quote:Punt 2:
Mijn hele rug staat idd op de foto. De foto an sich is alles behalve sexueel of erotisch.
Tevens weer je eigen frustratie, ik zou het minstens vragen.quote:De meeste mensen reageren btw volwassen. Of ze vinden het mooi of niet. De vragen waarom, waar en of het pijn deed beantwoord ik dan ook graag. Maar wat je nu weer hebt gemist is dat sommige heren ongevraagd je truitje gaan omhoog trekken of als je idd een backless truitje aan hebt met hun handen aan je lijf zitten.
quote:The thought of sitting with a couple of strangers looking at my ... problem is I wanted
to look at it, touch it,
quote:A common question is "Can I touch it?" Reasons for this vary from curiosity as to how the tattoo might feel to the demand for male privilege to violate a "deviant" woman's space. Other common responses are the question "Did that hurt?" and disapproving looks.
Non-traditional tattoos prompt people to ask "Why did you get that?" or "What does it mean?" This querying opens up communication and allows people who are often wondering why a woman would choose to mark herself with a design they don't recognize as immediately
Sorry maar je moet de politie bellenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind het best grappig dat sommige mensen gewoon nog steeds eroverheen lezen.
NEE is NEE.
Negeren helpt niet.
Weglopen soms ook niet.
ROT OP kun je niet misverstaan.
Mensen eromheen doen tegenwoordig niets meer, bang dat ze zelf in de problemen komen.
Geweld vind ik geen oplossing.
Wat kun je als vrouw zijnde dan nog doen?
Nee niet serieus worden genomen en eroverheen lezen wat nu de bedoeling is.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:15 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
nee gaan liggen janken als je een man niet van je af kunt houden
die plaat voor je kop weghalen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:17 schreef Mukie het volgende:
Nee idd..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je inleven in iemands situatie lukt vast ook niet dan.
lukt mij waarschijnlijk wel heel goed, beter dan jij andersom in wat anderen te melden hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee niet serieus worden genomen en eroverheen lezen wat nu de bedoeling is.
Je inleven in iemands situatie lukt vast ook niet dan.
Je gaat bijna denken dat ze in de weekends uitgaat in het Pieter Baan Centrumquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:19 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Sorry maar je moet de politie bellen
Je bedoelt dat het begrijpelijk is om een vrouw in haar kont te knijpen als ze hotpants of een minirokje aantrekt? Dat is toch dezelfde redenatie? Daar mag je als vrouw dus ook niet over klagen? Omdat je het zelf hebt uitgelokt?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:18 schreef Xebrozius het volgende:
-knip-
Moeten ook geen willekeurige mensen zijn gewoon zijn vrienden of zo..... laat hem afgaan als een gieter. En als dat niet lukt....... negeren geen aandacht geven ook geen negatieve en geduldig zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind het best grappig dat sommige mensen gewoon nog steeds eroverheen lezen.
NEE is NEE.
Negeren helpt niet.
Weglopen soms ook niet.
Mensen eromheen doen tegenwoordig niets meer, bang dat ze zelf in de problemen komen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat ze in de weekends uitgaat in het Pieter Baan Centrum
Zo wat ben jij een loser zegquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:21 schreef Anus het volgende:
[..]
die plaat voor je kop weghalen.
als iemand ongewenst aan je zit (feit) -> aangifte van aanranding, heb je immers dan grond voor.
als iemand ongewenst aan je zit (denk / hoop je) -> bezoek een psycholoog en slik wat haldol.
je bent echt een typisch voorbeeld van zo'n onzeker huppelkutje dat graag in the picture staat als een mannenmagneet, waarschijnlijk omdat je dat mist in je leven; je negeert steevast alles wat daarop wijst en blijft maar doorjanken, terwijl de te nemen wegen reeds bekend zijn (en bij deze nog eens benadrukt).
kap toch met je gezever
Na 10 tot de 7 van dit soort topics (door overigens veelal dezelfde types vrouwen) begin je wel eens een rat te ruiken ja...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:22 schreef Anus het volgende:
aandacht op jezelf vestigen, meer dan dat is dit topic niet.
Bevriend raken met de uitsmijter.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:17 schreef Mukie het volgende:
Zucht... Je hebt het alleen over de foto van mijn rug.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb het over de interpetatie die de man heeft bij die foto, niet over jouw verwrongen zelfbeeld over liefde en relatiesNiet elke man is een geile gozer die denkt met zijn lul. (Maar die newsflash komt toch niet aan..)
Is dat egoistisch? LOLquote:En dat bepaal jij alleen?
Ik vind de meeste porno van vrouwen met opgesperde sluizen die als je goed tuurt zelfs de eierstokken kunt zien nou ook niet erotisch.
Maar ik durf te wedden dan 50% van de mannen daar wel op geilt.
Ik vind het wel enorm egoistisch en kortzichtig dat jij alleen bepaald wat erotisch is, en er dus ook van uit gaat dat dat voor iedereen geldt.
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik ben niet elke vrouw.quote:Tevens weer je eigen frustratie, ik zou het minstens vragen.
Het is een feit dat mensen die zich nogal behoorlijk getattoeerd hebben aangeraakt worden of dingen opgetild worden. Dat dit nooit tot je doorgedrongen is getuigd van een enorme naiviteit.
Jij gaat er vanuit dat mensen dat alleen bij jou doen
BIG FUCKING NEWSFLASH!
http://www.google.nl/sear(...)touch+tattoo%27s&lr=
Ik verlang juist heel vaak gewoon naar rust. Ik zoek in de trein ook altijd een plekje op waar ik alleen kan zijn en m'n muziek kan luisteren. Ik behoor dus niet tot die categorie.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:14 schreef kamagurka het volgende:
Hoeft niet speciaal om je sexleven te gaan hoor, sommige vrouwen willen 24/7 aandacht (ja, ook negatieve). En hun vriendje is niet altijd aanwezig om dat gat te vullen (oeps..), dus moet die aandacht of bevestiging ervan weer elders worden gezocht, of juist elders worden gezocht
Tsja, ik ken mijn pappenheimers
De laatstgenoemde categorie die je beschrijft ken ik ook, da's heel andere koek idd
Doe je shirt uit, zijn ze zo pleitte.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:07 schreef Mukie het volgende:
Ik vind het knap dat sommige mensen toch altijd die voortdurende drang hebben om tegen een muur aan te lopen. Vooral als ze dan ook nog een stuk verder willen kijken dan wat nooit zal komen. Hulde aan hun standvastigheidMaar daar blijft het dan ook bij.
Horendul word ik ervan. Mannen die het gewoonweg niet willen snappen.
Nee is nee en niet misschien.
Heerlijk om te horen dat ze mij meestal beter kennen dan ik mezelf.
Dat ze precies weten wat ik wil, hoe ik denk of hoe ik me voel.![]()
Vriendelijkheid wordt al snel verward met verliefdheid, een zachte nee is direct een "ja ik wil".
Moet ik nu echt eerst schrijven: "Nee ik wil geen vriendjes worden voordat iemand het snapt?"
Damn... Misschien moet ik idd maar eens wat meer grof worden.
Of ben ik nu weer eens de enige die hier last van heeft?
Ik bedoel dat ze niet de enige is die dat probleem heeft, en ik het dus raar vind dat zij er een soort van alleenrecht op claimt dat mensen juist aan haar moeten zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je bedoelt dat het begrijpelijk is om een vrouw in haar kont te knijpen als ze hotpants of een minirokje aantrekt? Dat is toch dezelfde redenatie? Daar mag je als vrouw dus ook niet over klagen? Omdat je het zelf hebt uitgelokt?
Op basis van je tattoo zou ik je al uit willen nodigen voor een flesje champagne in parijs...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:11 schreef Mukie het volgende:
Op te geilen? Ik doe niets man!
Sommige hebben me zelfs nog nooit irl gezien laat staan gesproken!
(blame it on Fok Fotoboek e.d.)
Wauw, wat een verbitterd vrouwpersoon. Ik zou bijna denken dat hier een man achterzitquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:21 schreef Anus het volgende:
[..]
die plaat voor je kop weghalen.
als iemand ongewenst aan je zit (feit) -> aangifte van aanranding, heb je immers dan grond voor.
als iemand ongewenst aan je zit (denk / hoop je) -> bezoek een psycholoog en slik wat haldol.
je bent echt een typisch voorbeeld van zo'n onzeker huppelkutje dat graag in the picture staat als een mannenmagneet, waarschijnlijk omdat je dat mist in je leven; je negeert steevast alles wat daarop wijst en blijft maar doorjanken, terwijl de te nemen wegen reeds bekend zijn (en bij deze nog eens benadrukt).
kap toch met je gezever
daar hebben we kunstkenner dr johan zwamlul......... je snapt niet waar het om gaat wel ? enne over smaak valt te twisten (je bent zelf vast het toonbeeld van perfectiequote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Bevriend raken met de uitsmijter.
Maarreh die tattoo is echt te afzichtelijk voor woorden, ga je schamen, je hebt jezelf voor eeuwig belachelijk gemaakt met dat ding, achterlijk figuur dat je bent. Iemand met een normale smaak, zoals ik dus, zal je iig nooit lastig vallen, je trekt nu alleen nog kansloze mongolen aan zonder smaak!![]()
Gelukkig maar, volgens mij worden dat soort meisjes ook niet bepaald gelukkig van zichzelfquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik verlang juist heel vaak gewoon naar rust. Ik zoek in de trein ook altijd een plekje op waar ik alleen kan zijn en m'n muziek kan luisteren. Ik behoor dus niet tot die categorie.
Hoe doe je dat dan op straat, in de winkel etc?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Maarreh die tattoo is echt te afzichtelijk voor woorden, ga je schamen, je hebt jezelf voor eeuwig belachelijk gemaakt met dat ding, achterlijk figuur dat je bent. Iemand met een normale smaak, zoals ik dus, zal je iig nooit lastig vallen, je trekt nu alleen nog kansloze mongolen aan zonder smaak!![]()
Ze claimt nergens een alleenrecht hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet de enige is die dat probleem heeft, en ik het dus raar vind dat zij er een soort van alleenrecht op claimt dat mensen juist aan haar moeten zitten.
Dat die enorme tattoo mensen curieus maakt, en ze die nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen door even een stukje van een shirt omhoog te doen is menselijk.
En als je uitgaat is er alcohol in de man, en zijn grenzen net even iets lager. Mogelijk ook de reden waarom mensen juist het dan doen. Omdat de nieuwsgierigheid bevredigd dient te worden zonder meteen na te denken dat persoon in kwestie het onplezierig vindt.
RTFOPquote:Maar om meteen maar te gaan blaten dat alle mannen zo zijn, en dat alleen zij het is vind ik getuigen van een debiliteit die zijn weerga niet kent.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:07 schreef Mukie het volgende:
Ik vind het knap dat sommige mensen toch altijd die voortdurende drang hebben om tegen een muur aan te lopen. Vooral als ze dan ook nog een stuk verder willen kijken dan wat nooit zal komen. Hulde aan hun standvastigheidMaar daar blijft het dan ook bij.
Horendul word ik ervan. Mannen die het gewoonweg niet willen snappen.
Nee is nee en niet misschien.
Heerlijk om te horen dat ze mij meestal beter kennen dan ik mezelf.
Dat ze precies weten wat ik wil, hoe ik denk of hoe ik me voel.![]()
Vriendelijkheid wordt al snel verward met verliefdheid, een zachte nee is direct een "ja ik wil".
Moet ik nu echt eerst schrijven: "Nee ik wil geen vriendjes worden voordat iemand het snapt?"
Damn... Misschien moet ik idd maar eens wat meer grof worden.
Of ben ik nu weer eens de enige die hier last van heeft?
Wat voegt dit nou eigenlijk toe aan dit hele topic? Vroeg je jezelf dat nog af voor je op de replyknop ramde?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:27 schreef Callas het volgende:
Naar mijn idee mankeert er iets grondig aan het zelfbeeld, want het is geen koele blik, de meesten zien eruit als kwade ontevreden saggerijnen. Laat in hemelsnaam je foto’s door een ander maken, want zelfgemaakt? Het ziet er echt niet uit!
Dit vind ik wel een beetje ver gaan hoor...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ah, de cynische insinuatie dat ik me alleen met fok bezig houd en niet met jou.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:26 schreef Mukie het volgende:
Zucht... Je hebt het alleen over de foto van mijn rug.
Ik heb het over meer dan alleen fok, dat bestaat ook weet je wel
quote:Is dat egoistisch? LOL
Het is MIJN mening en die zegt dat veel mannen het erotisch vinden.quote:Het is nog altijd MIJN lijf en ik vind er idd niets erotisch aan.[
Misschien om dan te denken dat dat naief is, ok.
Dat is juist mijn puntquote:Maar goed, dan kan ik ook net zo goed geen hakken of een lange rok meer aandoen, misschien geilt er iemand op
JIJ zet die tattoo, jij vestigd er de aandacht op, JIJ verbergt het niet, JIJ houdt er geen rekening mee dat mensen er aanstoot aan kunnen nemen, JIJ gaat er vanuit dat het doodnormaal is, JIJ vind dat iemand die het wil aanraken per definitie verkeerd is, JIJ twijfelt per definitie aan intenties...quote:Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik ben niet elke vrouw.
Ik ga er ook niet vanuit dat dit bij elke vrouw gebeurd, maar weet wel dat het bij MIJ gebeurd.
Moet ik dat soms verborgen houden? Mag ik daar niet over klagen? Het is immers een klaagbak.
Als je die tattoo voor jezelf hebt gezet, WAAROM IN GODSNAAM OP JE RUG WAAR JE HEM NIET EENS KUNT ZIEN???quote:Daarnaast heb ik mijn tattoo voor mij gezet en niet voor anderen. Vragen mogen ze, aanraken niet.
Geloof me, dat doen meer mensen dan JIJ denkt. Dat het niet in jouw belevings wereld voorkomt betekent niet dat het helemaal niet voorkomt.quote:Ik ga jou toch ook niet direct aanraken omdat me iets bevalt of ik iets raar vindt?
Ja, want je wilt ook dat mensen dat met jou doen.quote:Moet ik rekening houden met de festishes van andere mensen?
Bevriend raken met de stadwachtenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan op straat
Bevriend raken met het beveiligingspersoneel.quote:in de winkel etc?
Bewijs het maar eens. Op het bureau zit net zo'n kortzichtige persoon als ik hier nu al een paar keer in dit topic ben tegengekomen. En ja dat is uit ervaring.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:21 schreef Anus het volgende:
Politie -> zie hierboven.quote:je bent echt een typisch voorbeeld van zo'n onzeker huppelkutje dat graag in the picture staat als een mannenmagneet, waarschijnlijk omdat je dat mist in je leven; je negeert steevast alles wat daarop wijst en blijft maar doorjanken, terwijl de te nemen wegen reeds bekend zijn (en bij deze nog eens benadrukt).
kap toch met je gezever
Je hebt gelijk, ik zal er een topic aan wijden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat voegt dit nou eigenlijk toe aan dit hele topic? Vroeg je jezelf dat nog af voor je op de replyknop ramde?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:36 schreef DoctorB het volgende:
[offtopique]
was je aan de diaree tijdens die foto? Het schijtpapier steekt nog uit je broek...
[/offtopique]
rugloze kleding...![]()
Je leest echt alles maar half en vult dat met je eigen fantasie aan he? Daar heeft ze al antwoord op gegeven.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je die tattoo voor jezelf hebt gezet, WAAROM IN GODSNAAM OP JE RUG WAAR JE HEM NIET EEN KUNT ZIEN???![]()
![]()
[..]
tot nu toe had je redelijke posts maar dit slaat als een tang op een varken. Als iemand mijn shirt optilt omdat hij mijn tattoo wil zien kan hij een hengst voor zijn kop verwachten. en om dat ongevraagd te doen is niet menselijk da's achterlijk. das gelijk als iemand je broek op je enkels rukt om te kijken wat voor onderbroek je aanhebt pik je toch ook niet. Ze moeten gewoon met hun poten van je afblijven SIMPEL.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet de enige is die dat probleem heeft, en ik het dus raar vind dat zij er een soort van alleenrecht op claimt dat mensen juist aan haar moeten zitten.
Dat die enorme tattoo mensen curieus maakt, en ze die nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen door even een stukje van een shirt omhoog te doen is menselijk.
En als je uitgaat is er alcohol in de man, en zijn grenzen net even iets lager. Mogelijk ook de reden waarom mensen juist het dan doen. Omdat de nieuwsgierigheid bevredigd dient te worden zonder meteen na te denken dat persoon in kwestie het onplezierig vindt.
Maar om meteen maar te gaan blaten dat alle mannen zo zijn, en dat alleen zij het is vind ik getuigen van een debiliteit die zijn weerga niet kent.
Oh nee ik deed blijkbaar iets controversieels door dit te posten en nu krijg ik aandacht die ik niet wou, ik denk dat ik maar een huiilie topic ga openen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:30 schreef qizl het volgende:
[..]
daar hebben we kunstkenner dr johan zwamlul......... je snapt niet waar het om gaat wel ? enne over smaak valt te twisten (je bent zelf vast het toonbeeld van perfectie)
enne jij hebt "normale" smaak. modaal baantje van 9-5 twee kinderen uitgezakte vrouw en goede tijden slechte tijden........... you're lucky dude![]()
korte versie: als je niet over je eigen kortzichtige kijk heen kan stappen beoordeel dan andren niet kneus.
eindelijk!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:27 schreef Callas het volgende:
Nou ben ik de site van Mukie even doorgewandeld en stuit op bijna alleen maar zelfgemaakte foto’s. Met zelfgemaakte foto’s bedoel ik waar je zo’n uitgestrekte arm op ziet. Dit is geen persoonlijke bash naar Mukie toe, Fok! zit vol met dit soort vrouwen. Maar ik vraag me dus af wat dit soort vrouwen bezielt om die vreselijke foto’s te plaatsen. Ik stel me dan echt zo’n oppervlakkige vrouw voor die alleen thuis de godganse dag bezig is met haar uiterlijk en voor de spiegel hangen, daar alvast wat grimassen oefent om dan in wat leuke kleertjes haar uiterst koele blik op te zetten en dan zelf met uitgestrekte arm op dat knopje drukt.
Naar mijn idee mankeert er iets grondig aan het zelfbeeld, want het is geen koele blik, de meesten zien eruit als kwade ontevreden saggerijnen. Laat in hemelsnaam je foto’s door een ander maken, want zelfgemaakt? Het ziet er echt niet uit!
dan zal je wel niet overtuigend genoeg zijn overgekomen ; ze nemen over het algemeen dergelijke zaken altijd serieus mits bewijzen, bovendien kun je ook altijd klacht indienen bij je werkgever als het terecht is.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bewijs het maar eens. Op het bureau zit net zo'n kortzichtige persoon als ik hier nu al een paar keer in dit topic ben tegengekomen. En ja dat is uit ervaring.
als er niets is 'gebeurd' , dan is er ook geen reden om aangifte op te nemen ; aanranding is pas een feit als iemand je betast op een onzedelijke manier, niet als hij (of evt. zij) schunnige opmerkingen maakt.quote:[..]
Politie -> zie hierboven.
Zelfs bij stalkers doen ze geen ene reet.
Dan moet er eerst iets gebeuren, voordat ze wat gaan ondernemen.
Waarom neem je het voor haar op? heb je een fotoboek?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je leest echt alles maar half en vult dat met je eigen fantasie aan he? Daar heeft ze al antwoord op gegeven.
Bespaar je de moeite, er zijn al 10.000 topics over gewijd de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:37 schreef Callas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal er een topic aan wijden..
er is een groot verschil tussen als bekende een tshirt van TS met je vinger 1 cm omhoogtillen en gelijk dat shirt erafrossen om d'r tieten te kneden ; in het eerste geval invadeert iemand je persoonlijke ruimte maar is het bij lange na geen aanranding, in het tweede pas wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:38 schreef qizl het volgende:
[..]
tot nu toe had je redelijke posts maar dit slaat als een tang op een varken. Als iemand mijn shirt optilt omdat hij mijn tattoo wil zien kan hij een hengst voor zijn kop verwachten. en om dat ongevraagd te doen is niet menselijk da's achterlijk. das gelijk als iemand je broek op je enkels rukt om te kijken wat voor onderbroek je aanhebt pik je toch ook niet. Ze moeten gewoon met hun poten van je afblijven SIMPEL.
En alcohol is nooit nergens een excuus voor. Dat is gewoon te slap voor woorden.
Er zijn grenzen waar mensen zich aan houden. Ze zijn niet willoos overgeleverd aan hun lage natuur zoals jij beweert en verdedigd.......![]()
Volgens mij vindt hij je leuk Mukie!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah, de cynische insinuatie dat ik me alleen met fok bezig houd en niet met jou.
Sorry, in mijn universum draait de aarde om de zon. En niet andersom.
[..]
Ja, maak er een geintje van, ga er om lachen
Gewoon denken dat het geen argument is die zegt dat het egoisme is. Lach het van je af.
Feit blijft wel dat ik het meen en er nog steeds zo over denk.
[..]
Het is MIJN mening en die zegt dat veel mannen het erotisch vinden.
En als je je daar niet eens in kunt verplaatsen, tja, dan denk ik niet 'misschien' dat je naief bent.
Dan vind ik het gewoon.
[..]
Dat is juist mijn punt.
[..]
JIJ zet die tattoo, jij vestigd er de aandacht op, JIJ verbergt het niet, JIJ houdt er geen rekening mee dat mensen er aanstoot aan kunnen nemen, JIJ gaat er vanuit dat het doodnormaal is, JIJ vind dat iemand die het wil aanraken per definitie verkeerd is, JIJ twijfelt per definitie aan intenties...
[..]
Als je die tattoo voor jezelf hebt gezet, WAAROM IN GODSNAAM OP JE RUG WAAR JE HEM NIET EENS KUNT ZIEN???![]()
![]()
[..]
Geloof me, dat doen meer mensen dan JIJ denkt. Dat het niet in jouw belevings wereld voorkomt betekent niet dat het helemaal niet voorkomt.
Hey, daar kom wéér die naiviteit om de bocht
[..]
Ja, want je wilt ook dat mensen dat met jou doen.
Dus nu ben je gewoon hypocriet aan het praten.
Ik wil niet dat ze aan mij zitten ze dienen rekening met jou te houden, maar jij bent ook een fetishjist.
je moet een woorden boek gebruiken voordat je moeilijke woorden gebruikt. Je post was niet controversieel eerder bot en kortzichtig. En niet te vergeten niet ter zake doende.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:39 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Oh nee ik deed blijkbaar iets controversieels door dit te posten en nu krijg ik aandacht die ik niet wou, ik denk dat ik maar een huiilie topic ga openen.
Wat een bullshit!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:44 schreef Anus het volgende:
bovendien schep je zelf met je gedrag grotendeels de voorwaarden om mensen in je persoonlijke ruimte toe te laten; draag je bovenkleding met ontblote rug en een grote verschrikkelijke tattoo erop, dan krijg je de aandacht waarom je met een dergelijke actie vraagt; draag je een dikke wolle trui, dan krijg je die niet.
jij ook, het is woordenboekquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:45 schreef qizl het volgende:
[..]
je moet een woorden boek gebruiken voordat je moeilijke woorden gebruikt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom neem je het voor haar op? heb je een fotoboek?
Wil je zo graag door haar gezien worden?
Wacht ik doe het wel voor je:
MUKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, MORSECODE-MAN PROFILEERT ZICH ALS BETROKKEN EN ZET ZICH IN VOOR JOUW ZAAK.
IS DAT NIET KNAP VAN HEM? WAT IS HET TOCH EEN MANNELIJKE MAN...
HEB JIJ Z'N FOTOBOEK AL GEZIEN, HIJ IS NIET ZOALS 'SOMMIGE MANNEN'...
werd ze gemolken of werd haar tshirt alleen maar 1cm omhoog getrokken?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
Dan ga ik al die lekkere wijven die in de zomer een centimeter stof dragen ook maar eens lekker vol in de tieten knijpen! Hoppakee! Ze lokken het toch zelf uit?
Lees wat er staat aub.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:36 schreef Xebrozius het volgende:
Ah, de cynische insinuatie dat ik me alleen met fok bezig houd en niet met jou.
Sorry, in mijn universum draait de aarde om de zon. En niet andersom.
Dat is dan idd jouw mening.quote:Ja, maak er een geintje van, ga er om lachen
Gewoon denken dat het geen argument is die zegt dat het egoisme is. Lach het van je af.
Feit blijft wel dat ik het meen en er nog steeds zo over denk.
Ik mag niet voor allee vrouwen praten, maar jij wel voor alle mannenquote:Het is MIJN mening en die zegt dat veel mannen het erotisch vinden.
En als je je daar niet eens in kunt verplaatsen, tja, dan denk ik niet 'misschien' dat je naief bent.
Dan vind ik het gewoon.
Iedereen die mijn lichaam aanraakt zonder dat ik het heb gevraagd of daar toestemming over heb gegeven is verkeerd. Dat is toch logisch? Anders heet het aanranding, of zie ik dit nu weer verkeerd? Ik begin nu idd te snappen dat sommige meiden zichzelf de schuld geven dat ze verkacht zijn als ik dit soort domme uitspraken lees.quote:JIJ zet die tattoo, jij vestigd er de aandacht op, JIJ verbergt het niet, JIJ houdt er geen rekening mee dat mensen er aanstoot aan kunnen nemen, JIJ gaat er vanuit dat het doodnormaal is, JIJ vind dat iemand die het wil aanraken per definitie verkeerd is, JIJ twijfelt per definitie aan intenties...
Zie eerdere comments (lezen alweer)quote:Als je die tattoo voor jezelf hebt gezet, WAAROM IN GODSNAAM OP JE RUG WAAR JE HEM NIET EENS KUNT ZIEN???![]()
![]()
Dat mensen dat doen, dat zal best.quote:Geloof me, dat doen meer mensen dan JIJ denkt. Dat het niet in jouw belevings wereld voorkomt betekent niet dat het helemaal niet voorkomt. Hey, daar kom wéér die naiviteit om de bocht
Nogmaals, mijn lijf is van mij en daar hoor je gwoon vanaf te blijven.quote:Ja, want je wilt ook dat mensen dat met jou doen.
Dus nu ben je gewoon hypocriet aan het praten.
Ik wil niet dat ze aan mij zitten ze dienen rekening met jou te houden, maar jij bent ook een fetishjist.
Nee, ze snapt me niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:44 schreef SittingDuck het volgende:
Volgens mij vind hij je leuk Mukie!
Jammer dat de er vandaag geen treinen rijdenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:42 schreef Xebrozius het volgende:
-knip-
Ga je altijd zo uitgebreid in op botte, kortzichtige en niet te vergeten, niet ter zake doende dingen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:45 schreef qizl het volgende:
[..]
je moet een woorden boek gebruiken voordat je moeilijke woorden gebruikt. Je post was niet controversieel eerder bot en kortzichtig. En niet te vergeten niet ter zake doende.
maar als je een huilie topic wil openen........ga je gang je hebt er vast alle reden toe![]()
![]()
![]()
kinderachtigquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom neem je het voor haar op? heb je een fotoboek?
Wil je zo graag door haar gezien worden?
Wacht ik doe het wel voor je:
MUKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, MORSECODE-MAN PROFILEERT ZICH ALS BETROKKEN EN ZET ZICH IN VOOR JOUW ZAAK.
IS DAT NIET KNAP VAN HEM? WAT IS HET TOCH EEN MANNELIJKE MAN...
HEB JIJ Z'N FOTOBOEK AL GEZIEN, HIJ IS NIET ZOALS 'SOMMIGE MANNEN'...
Wie ben jij om te bepalen wat iemand wel of niet kan dragen en om te denken dat je dan weet wat die ander wil.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:44 schreef Anus het volgende:
[..]
er is een groot verschil tussen als bekende een tshirt van TS met je vinger 1 cm omhoogtillen en gelijk dat shirt erafrossen om d'r tieten te kneden ; in het eerste geval invadeert iemand je persoonlijke ruimte maar is het bij lange na geen aanranding, in het tweede pas wel.
bovendien schep je zelf met je gedrag grotendeels de voorwaarden om mensen in je persoonlijke ruimte toe te laten; draag je bovenkleding met ontblote rug en een grote verschrikkelijke tattoo erop, dan krijg je de aandacht waarom je met een dergelijke actie vraagt; draag je een dikke wolle trui, dan krijg je die niet.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
kinderachtig
Wil je Mukie zo graag ontmoeten dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jammer dat de er vandaag geen treinen rijden
Zegt iemand die een tattoo zo groot als een dekbedovertrek heeft en dan de huilie gaat uithangen omdat ze niet de aandacht krijgt die ze zou graag hebben wil.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
kinderachtig
Lichaamstaal: beschrijving van de dames arrogant, van de heren: afstandelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:44 schreef Oblivion het volgende:
Hoe was ie ook alweer?
ow ja, a tattoo is only skindeep...![]()
Jeetje wat een gezeur over iemand zijn/haar tattoo...![]()
Enne mukie, kan ook aan je lichaams-taal liggen?
Bij sommige mensen klopt dit niet, misschien ben jij er wel zo 1...
Ik weet ook even niet meer over welk soort man het hier gaat eigenlijk of welk tijdsvak... in tieten knijpen?? Weten jullie zeker dat je niet stiekem uitgaat in een psychiatrische inrichting?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:47 schreef Anus het volgende:
[..]
werd ze gemolken of werd haar tshirt alleen maar 1cm omhoog getrokken?
juist.
beargumenteerd antwoorden is volgens mij niet echt je sterkste kant.
Jij hebt echt wel wat liefde nodig.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wil je Mukie zo graag ontmoeten dan?
Heb je de strekking van d'r topic niet meegekregen?
Ze is lesbisch, alle mannen zijn klootzakken en per definitie kansloos.
onzin, het gaat hier niet om kleding, eerder provocerend (tot de grens dat mensen hem graag eens willen bekijken) rondlopen met een tattoo op je rug.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:50 schreef qizl het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat iemand wel of niet kan dragen en om te denken dat je dan weet wat die ander wil.
Als een vrouw in een minirokje loopt wil ze verkracht worden ? Sorry maar dit is te simpele logica.
een mens heeft zelf altijd de eerste verantwoording over zijn acties. Je bepaalt zelf of je dat shirt optilt of niet....... je kunt je nooit beroepen op het feit dat iemand dat uitlokt. Zeker niet als het alleen om een uiterlijk gaat.
lees mijn onderschrift en zoek het toepasselijke deel. (hint je kunt het ook los schrijven om het tequote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:46 schreef Anus het volgende:
[..]
jij ook, het is woordenboek
Het hoort gewoon NIET.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:47 schreef Anus het volgende:
[..]
werd ze gemolken of werd haar tshirt alleen maar 1cm omhoog getrokken?
juist.
beargumenteerd antwoorden is volgens mij niet echt je sterkste kant.
is dat alles wat je in huis hebt? qua argumentatie bedoel ik ; ik heb daarvoor al genoeg beargumenteerd om me deze 'uitspatting in de offtopicheid' te kunnen veroorloven.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:53 schreef qizl het volgende:
[..]
lees mijn onderschrift en zoek het toepasselijke deel. (hint je kunt het ook los schrijven om het te
be na drukken ........)
verder weer erg inhoudelijk dat moet ik je nageven .....................![]()
![]()
Kutkloonquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:49 schreef Anus het volgende:
geitewollensokken-feministen
nee dank je, ik heb al een vriendin en bovendien denk ik niet dat ze mijn type is.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wil je Mukie zo graag ontmoeten dan?
Ik wel, maar volgens mij mis jij wat.quote:Heb je de strekking van d'r topic niet meegekregen?
Dat zie ik jou coninu beweren ja. Ik heb het haar nog niet zien schrijven. Ik wel gezien dat ze het over 'sommige mannen' heeft gehad.quote:Ze is lesbisch, alle mannen zijn klootzakken en per definitie kansloos.
Zucht... Lees aub eens alles ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:53 schreef Anus het volgende:
[..]
onzin, het gaat hier niet om kleding, eerder provocerend (tot de grens dat mensen hem graag eens willen bekijken) rondlopen met een tattoo op je rug.
als jij rond gaat lopen met een lul getattoëerd op je ontblote rug en een spijkerbroek, dan kun je de donder erop zeggen dat je daarop response krijgt, ook al provoceer je het zogenaamd niet met je kleding.
Als je zo'n opvallende tattoo hebt en dan ook nog met ontblote rug rondloopt, wil je gewoon dat mensen erop reageren, dat doe je zelf.
kom ajb niet aan met dat zielige minirok-verkrachtingsverhaal, dat is zo cliché
beter iemand die voor kloon wordt uitgemaakt dan iemand met gekloonde tietenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kutkloon
Dat was ik, en cliche of niet: het is nog steeds waar.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:53 schreef Anus het volgende:
...
die wanhopig aandacht zoekt ook trouwens.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:56 schreef Anus het volgende:
[..]
beter iemand die voor kloon wordt uitgemaakt dan iemand met gekloonde tieten
goed dan ik reageerde op je post juist omdat ik hem bot en kortzichtig vond. En daar ga ik op in om aan te geven dat ik het er niet mee eens ben.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ga je altijd zo uitgebreid in op botte, kortzichtige en niet te vergeten, niet ter zake doende dingen?
Volgens mij ben ik hier niet degene die niet snapt waar het om gaat.
Ik zeg je, na aanleiding van dit topic, dat dat dus niet werkt...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:52 schreef Mukie het volgende:
Lichaamstaal: beschrijving van de dames arrogant, van de heren: afstandelijk.
Zeg nou zelf
Okee, dan zijn we het dus eens dat uiterlijk en uiterlijke versierselen (of dat nu kleding,stekels,tattoo's of oorbellen zijn) absoluut niets met het probleem te maken hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:54 schreef Mukie het volgende:
Dat is niet bot, maar een domme opmerking.
Als anderen je oorbellen niet leuk vinden of een bepaalde broek, laat staan je humor, hou je daar dan ook mee op? Voor anderen?
Mensen zien over het algemeen mijn tattoo helemaal NIET.
daarom niet minder irrelevant ; tegenwoordig hoef je niet in een rokje rond te lopen om verkracht of aangerand te worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was ik, en cliche of niet: het is nog steeds waar.
Opvallend dat je niet op het 'niet ter zaken doende' punt ingaat, net zo'n kansloze uitvlucht dus als: 'ik schreef woordenboek als woorden boek omdat ik het wou benadrukken'.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:57 schreef qizl het volgende:
[..]
goed dan ik reageerde op je post juist omdat ik hem bot en kortzichtig vond. En daar ga ik op in om aan te geven dat ik het er niet mee eens ben.
(heeft iemand wel eens aan je uitgelegd wat een dialoog is...... of wat een forum......)
hoeft niet, heb ik eerder in dit topic al voor je gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zucht... Lees aub eens alles ja.
Of moet ik het even voor je samenvatten?
Lichaamstaal,signalen. Wat is er met gewoon spreken gebeurd?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, ik besluit daartoe als iemand ondanks mijn duidelijke lichaamstaal en verbale signalen niet snapt dat ik met rust gelaten wil worden. En dat is mijn goed recht.
Ach, het maakt niet uit wat voor argumenten ik aandraag. Jij hebt immers toch gelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:47 schreef Mukie het volgende:
Nogmaals, mijn lijf is van mij en daar hoor je gwoon vanaf te blijven.
Dat is niet hyocriet, dat hoort duidelijk te zijn.
Misschien kun je je beter afvragen waarom dan, dan steeds die dom naieve stelling blijven verkondigenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was ik, en cliche of niet: het is nog steeds waar.
cliche maar wel duidelijk. Mensen mogen alles aan me vragen als ik met ontblote rug rondloop met tatoo maar..........ZE MOETEN MET HUN POTEN VAN JE AFBLIJVEN dat was de strekking.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:53 schreef Anus het volgende:
[..]
onzin, het gaat hier niet om kleding, eerder provocerend (tot de grens dat mensen hem graag eens willen bekijken) rondlopen met een tattoo op je rug.
als jij rond gaat lopen met een lul getattoëerd op je ontblote rug en een spijkerbroek, dan kun je de donder erop zeggen dat je daarop response krijgt, ook al provoceer je het zogenaamd niet met je kleding.
Als je zo'n opvallende tattoo hebt en dan ook nog met ontblote rug rondloopt, wil je gewoon dat mensen erop reageren, dat doe je zelf.
wat ik al zeiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach, het maakt niet uit wat voor argumenten ik aandraag. Jij hebt immers toch gelijk.
Het ligt nooit aan jou maar altijd aan anderen.
Wat me nu opeens opvalt is dat je zo prat gaat dat je er een foto van in je fotoboek zet, het er over hebt in je fotoboek.
En óók nog eens je signature wijdt aan jouw tattoo.
Ik erger me altijd aan mensen die hun uiterlijk zo hoereren. Blijkbaar wil je graag gezien worden omdat je vroeger schijnbaar een muurbloempje was.
Waar om die aandacht naar je tattoo? Compenseert dat de leegte?
Is het zo dat je liever hebt dat mensen naar je uiterlijk kijken dan naar de innerlijk?
Wat ben jij voor bekrompen geest zeg? Laat anderen in hun waarde, ook als ze niet volgens jouw normen wensen te leven. En je legt TS nog steeds woorden in de mond.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach, het maakt niet uit wat voor argumenten ik aandraag. Jij hebt immers toch gelijk.
Het ligt nooit aan jou maar altijd aan anderen.
Wat me nu opeens opvalt is dat je zo prat gaat dat je er een foto van in je fotoboek zet, het er over hebt in je fotoboek.
En óók nog eens je signature wijdt aan jouw tattoo.
Ik erger me altijd aan mensen die hun uiterlijk zo hoereren. Blijkbaar wil je graag gezien worden omdat je vroeger schijnbaar een muurbloempje was.
Waar om die aandacht naar je tattoo? Compenseert dat de leegte?
Is het zo dat je liever hebt dat mensen naar je uiterlijk kijken dan naar de innerlijk?
Waarom zo ontzettend de nadruk leggen op een uiterlijk verschijnsel.
Ik durf te wedden dat als ik mijn lul fotografeer, er een verhaal over schrijf en beide in mijn fotoboek plemp en er tevens een signature aan teowijdt ik te horen krijg dat ik een oppervlakkige aandachtshoer ben die de leegte van z'n bestaan graag ongedaan wil krijgen.
Ik zou zeggen, neem de proef op de som!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:01 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom zo ontzettend de nadruk leggen op een uiterlijk verschijnsel.
Ik durf te wedden dat als ik mijn lul fotograveer, er een verhaal over schrijf en beide in mijn fotoboek plemp en er tevens een signature aan besteed. Ik te horen krijg dat ik een oppervlakkige aandachtshoer ben die de leegte van z'n bestaan graag ongedaan wil krijgen.
Lekker in Mukie's tieten knijpen!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
Dan ga ik al die lekkere wijven die in de zomer een centimeter stof dragen ook maar eens lekker vol in de tieten knijpen! Hoppakee! Ze lokken het toch zelf uit?
quote:Ik vind het knap dat sommige mensen toch altijd die voortdurende drang hebben om tegen een muur aan te lopen.
De mannen die het niet willen snappen heb ik het dus over. Niet ALLE mannen dus... Djeezus.quote:Horendul word ik ervan. Mannen die het gewoonweg niet willen snappen.
quote:Ik vind het niet moeilijk om nee te zeggen.
quote:Als ik zeg NEE dan is het NEE.
quote:Als ze voor je staan, dan gaat dat een beetje moeilijk (delete knop) en ik hou niet van slaan. (aangezien ze woorden niet begrijpen, zelfs in geen enkele andere taal)
quote:Het is in het algemeen. Weet je wel, als je over straat loopt, in de winkel, als je op je werk bent, in de disco.
quote:Je loopt al weg, je zegt al duidelijk :"Nee ik wil niet met je dansen, nee je krijgt mijn nummer niet, nee ik wil niet met je praten. " Negeren helpt bij een paar lui, maar echt niet bij ze allemaal.
Al ben je van top tot teen helemaal bedekt qua kleding, dan nog krijg je reacties.
quote:Dus ik moet al mijn kleding aanpassen: die kan aanstootgevend zijn en uitlokkend. (irl)
Ik moet mijn comments aanpassen: iemand kan dit eventueel opvattend als provocerend en schreeuwen om aandacht. (op fok)
quote:Het feit dat ik een foto plaats op mijn FB of bvb in B&H is eerder omdat ik graag de foto zie van de persoon die comment en hierdoor minder anoniem wordt. Hierdoor geef ik dus een gezicht aan mijn opmerkingen.
Dit topic heb ik gemaakt omdat sommige heren irl en op fok gewoon niet willen/kunnen begrijpen dat als je gewoon aardig bent, niet direct met ze het bed in wilt duiken. Of dat als je nee zegt ook daadwerkelijk nee bedoeld. Wanneer je me wel zou kennen zou je weten dat ik alles behalve vraag om aandacht, ik sta liever wat meer aan de zijlijn.
quote:Mensen zien over het algemeen mijn tattoo helemaal NIET.
quote:De meeste mensen reageren btw volwassen. (op de tattoo) Of ze vinden het mooi of niet. De vragen waarom, waar en of het pijn deed beantwoord ik dan ook graag. Maar wat je nu weer hebt gemist is dat sommige heren ongevraagd je truitje gaan omhoog trekken of als je idd een backless truitje aan hebt met hun handen aan je lijf zitten.
quote:Niet elke vrouw heeft een man nodig weet je wel.
quote:Ik heb ook nooit gezegd dat ik perfect ben, knap of weet ik veel wat.
Waarom denken mensen altijd direct dat je denkt dat je dat bent wanneer je lastig wordt gevallen?
Daarom dus op mijn rug.quote:Het is een plek die niet gaat uitzakken als je ouder bent
quote:Ik vind het best grappig dat sommige mensen gewoon nog steeds eroverheen lezen.
NEE is NEE.
Negeren helpt niet.
Weglopen soms ook niet.
(foto van mijn rug)quote:Het is nog altijd MIJN lijf en ik vind er idd niets erotisch aan.
Misschien om dan te denken dat dat naief is, ok.
Maar goed, dan kan ik ook net zo goed geen hakken of een lange rok meer aandoen, misschien geilt er iemand op
quote:Bewijs het maar eens. Op het bureau zit net zo'n kortzichtige persoon als ik hier nu al een paar keer in dit topic ben tegengekomen. En ja dat is uit ervaring. Zelfs bij stalkers doen ze geen ene reet. Dan moet er eerst iets gebeuren, voordat ze wat gaan ondernemen.
quote:Iedereen die mijn lichaam aanraakt zonder dat ik het heb gevraagd of daar toestemming over heb gegeven is verkeerd. Dat is toch logisch? Anders heet het aanranding, of zie ik dit nu weer verkeerd? Ik begin nu idd te snappen dat sommige meiden zichzelf de schuld geven dat ze verkacht zijn als ik dit soort domme uitspraken lees.![]()
Oeh, meneer fokt trekt zich het wel enorm aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat ben jij voor bekrompen geest zeg? Laat anderen in hun waarde, ook als ze niet volgens jouw normen wensen te leven. En je legt TS nog steeds woorden in de mond.
Dat ding is gewoon groce...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Lekker in Mukie's tieten knijpen!
[afbeelding]
En dat moeten ze ook. De Mona Lisa is ook om te bekijken, niet om gejat te worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:03 schreef qizl het volgende:
cliche maar wel duidelijk. Mensen mogen alles aan me vragen als ik met ontblote rug rondloop met tatoo maar..........ZE MOETEN MET HUN POTEN VAN JE AFBLIJVEN dat was de strekking.
Tegenwoordig is elke aanraking al bijna een daad van terrorisme. Als ik iemand al een schouderklopje geef en een compliment geef word ik al aangekeken alsof ik de grootste serieverkrachter van Nederlandt ben. Soms heb ik het idee dat een paar wetten door vrouwen worden uitgebuit. En als man heb je bij voorbaat schuld. Ook een realiteit.quote:en er is geen reden te bedenken wanneer het geoorloofd is om iemand zomaar aan te raken, tenzij ze reanimatie nodig heeft of zo. Dat gaat te ver.
Elke aanleiding is een uitnodiging voor een gesprek. Of het nu om je tattoo, Mercedes SLK of een nieuwe geboorte in de familie gaat. Alles kan een aanleiding zijn voor een gesprek. Of je op die uitnodiging ingaat is aan jou en als je nee zegt, hebben mensen dat te respecteren. Maar ga me gerust bij voorbaat al geen spreekverbod opleggen.quote:En dan nog een tattoo is geen vrij kaartje of uitnoding voor een gesprek waar haal je die onzin vandaan. Dat komt natuurlijk omdat het buiten je standaard leventje valt.
Ik kan slecht tegen bekrompen geesten die mensen woorden in de mond leggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oeh, meneer fokt trekt zich het wel enorm aan.
Zou hij dan toch emotioneel betrokken zijn bij Mukie.
Ze hoeft een ander toch niet te vragen of ze haar rug mag tattoeren? Dat mag ze toch zelf weten?quote:Tevens laat ze anderen zelf ook niet in hun waarde, het is haar lichaam en het zal d'r verotten wat wij denken.
Ik sla niet gauw, maar voor jou maak ik graag een (harde) uitzondering.quote:En als het aan mij lag legde ik wel wat anders in d'r mond:
Dan hoorde ik haar niet zo bitchen namelijk.
En weer lees je er overheenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:04 schreef Anus het volgende:
[..]
wat ik al zei
- onzekerheid
- aandacht vragen om onzekerheid te verminderen
- kwaad worden omdat mensen precies reageren zoals ze het bedoelt, op haar provocerende tattoo.
als ik haar baas was, had ik haar niet eens aangenomen danwel ontslagen als ze zo met die tattoo binnen was komen wandelen, snap die vent / vrouw sowieso niet
Oeww awhh...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:10 schreef Xebrozius het volgende:
En als het aan mij lag legde ik wel wat anders in d'r mond:
oeeeeeeeeeeeeeeeee stoerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tevens laat ze anderen zelf ook niet in hun waarde, het is haar lichaam en het zal d'r verotten wat wij denken.
Goh en wanneer stappen mannen nou het meest op een vrouw af?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
De meeste mensen weten niet eens dat ik dit ding heb, aangezien het BEDEKT IS. alleen tijdens het uitgaan kan het voorkomen dat ze hem zien
Hoe wil ik dan in godshemelsnaam aandacht erdoor aantrekken?
ROFL... Dit noem ik nu pas echte breezah-uitsprakenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tevens laat ze anderen zelf ook niet in hun waarde, het is haar lichaam en het zal d'r verotten wat wij denken.
Hmm hangt helemaal van de sitiuatie af denk ik zo... het is niet zo dat ik specifiek bij het uitgaan op vrouwen af ga... Op straat doe ik dat ook hahahaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Goh en wanneer stappen mannen nou het meest op een vrouw af?
Volgens mij valt Mukie nou net niet op dat soort mannen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik sla niet gauw, maar voor jou maak ik graag een (harde) uitzondering.
laatste 2 punten:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
En dat moeten ze ook. De Mona Lisa is ook om te bekijken, niet om gejat te worden.
[..]
Tegenwoordig is elke aanraking al bijna een daad van terrorisme. Als ik iemand al een schouderklopje geef en een compliment geef word ik al aangekeken alsof ik de grootste serieverkrachter van Nederlandt ben. Soms heb ik het idee dat een paar wetten door vrouwen worden uitgebuit. En als man heb je bij voorbaat schuld. Ook een realiteit.
[..]
Elke aanleiding is een uitnodiging voor een gesprek. Of het nu om je tattoo, Mercedes SLK of een nieuwe geboorte in de familie gaat. Alles kan een aanleiding zijn voor een gesprek. Of je op die uitnodiging ingaat is aan jou en als je nee zegt, hebben mensen dat te respecteren. Maar ga me gerust bij voorbaat al geen spreekverbod opleggen.
Op straat, in de auto tijdens de file, in de winkel, in een cafe, bij de snoepverkoop van de bios, OP MIJN WERK.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Goh en wanneer stappen mannen nou het meest op een vrouw af?
Wat een bsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Volgens mij valt Mukie nou net niet op dat soort mannen.
Als ik een terrorist was geweest dan was ik zeker niet in jouw digitale twintower gevlogen.
Hulde voor de aanpak, het risico dat genomen is. Chapeau voor de standvastigheid en bravoure waarmee dit geweld gepaard zal gaan.
Een mens zou bevangen kunnen raken door zoveel machtsvertoon...
Gelukkig leidt jij de weg als de 2e Jezus, bij deze vraag ik dan ook vriendelijk om je adres zodat ik een zelfgewoven doornkrans naar je kan opsturen.
Het kruis haal je zelf maar weg bij de Gamma© .
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:16 schreef Mukie het volgende:
Het is mijn lichaam idd. En als je mij zou aanraken zou ik je het liefste wat aandoen. Maar dat doe ik niet. Ben nog altijd netjes opgevoed. Je hebt wel een behoorlijk probleem met mijn tattoo he?
Wat is dan je commentaar als het nu iemand was zonder tattoos?
En hopelijk heb je na dit stompzinnige topic dan eindelijk begrepen dat je er weinig aan kan doen, tenzij je geweld niet schuwt. Die mannen die nooit zo op vrouwen afstappen zijn vaak de 'jij bent meer als een broer voor me' figuren. Het is nou eenmaal de cultuur dat mannen op vrouwen moeten afstappen als ze op zoek zijn naar een mogelijke relatie of gewoon sex. En nu wil je waarschijnlijk zeggen: 'ja maar waarom rotten ze niet op als ik zeg dat ik er niet van gediend ben?'. Tja, je kunt je klachten indienen bij vrouwen die wel overstag gaan na een beetje aandringen en het dus de moeite waard maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Op straat, in de auto tijdens de file, in de winkel, in een cafe, bij de snoepverkoop van de bios, OP MIJN WERK.
Allemaal plekken waar je hem niet ziet. Maar daar GAAT HET HELEMAAL NIET OVER.
Het gaat erom dat als je nee zegt, sommige heren dan nog doorgaan en dat je daar iets aan wilt doen.
Dus jij wordt dus overal half aangerand?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Op straat, in de auto tijdens de file, in de winkel, in een cafe, bij de snoepverkoop van de bios, OP MIJN WERK.
Allemaal plekken waar je hem niet ziet. Maar daar GAAT HET HELEMAAL NIET OVER.
Het gaat erom dat als je nee zegt, sommige heren dan nog doorgaan en dat je daar iets aan wilt doen.
hmmm iets beters kon je niet verzinnen???quote:
Zekers te weten. Ik zou zo iemand op z'n bek meppen. Van mij mag je hetzelfde doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:19 schreef qizl het volgende:
laatste 2 punten:
1) is inderdaad een andere kant maar iemand shirt optillen of een schouderklopje is een wereld van verschil.
En met duidelijk bedoelen mannen gewoon netjes zeggen of een overduidelijk signaal afgeven. niet van die vage ja/nee/weetniet dingen .quote:2) mee eens mits je dan ook kapt wanneer dat aangegeven wordt.
Nogmaals quoten dus ->quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zekers te weten. Ik zou zo iemand op z'n bek meppen. Van mij mag je hetzelfde doen.![]()
[..]
En met duidelijk bedoelen mannen gewoon netjes zeggen of een overduidelijk signaal afgeven. niet van die vage ja/nee/weetniet dingen .![]()
Damn.. we zijn het eens
quote:Ik vind het niet moeilijk om nee te zeggen.
Hoe kunnen mensen, als ze het hele topic hadden gelezen of de samenvatting, nog steeds zeggen dat ik niet duidelijk ben?quote:Je loopt al weg, je zegt al duidelijk :"Nee ik wil niet met je dansen, nee je krijgt mijn nummer niet, nee ik wil niet met je praten. " Negeren helpt bij een paar lui, maar echt niet bij ze allemaal
De jeugd van tegenwoordigquote:
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:33 schreef Jyrun het volgende:
ben ik de enige die denkt dat Mukie en Xebro wel een mooi koppel zouden vormen?![]()
Mukie met een opengespleten schedel en Xebro met een bebloede bijl in zijn hand ja...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:33 schreef Jyrun het volgende:
ben ik de enige die denkt dat Mukie en Xebro wel een mooi koppel zouden vormen?![]()
Zodra ik langs het bejaardentehuis loop stromen er ook altijd allerlei wijven op rollators op me af, vervolgens kom ik bij het bushokje en daar staat dan weer zo'n geile sloerie naar me te knipogen, de buschauffeuse knijpt altijd eerst even in mijn ballen voordat ze m'n kaartje stempelt en op mijn werk wordt ik eerst altijd (tegen mijn zin) gepijpt door de secretaresse, afgetrokken door de schoonmaaksters en m'n vrouwelijke collega's zitten me steeds viezigheden in te fluisteren met zweepjes in hun handen... peuters op de peuterspeelplaats lopen me vervolgens ook weer na te fluiten als ik uit mijn werk kom...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:27 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dus jij wordt dus overal half aangerand?
Weet jij wat je moet doen, er geen zak meer om geven en de situatie accepteren zoals het is, anders moet je jezelf maar opsluiten.
LOL misschien wel misschien niet.... tijd zal leren....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:35 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Nee
De reddende engel op internet spelen in de hoop eindelijk eens een wijf voor de webcam te krijgen is inderdaad een stuk volwassenerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Afzeiken is echt ontzettend puberaal. Je bent een beetje sneu.
dat is wel de kern van het verhaal ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:25 schreef Zallman het volgende:
Is dit het "Hoi, ik ben een vadsige pad die denkt dat alle mannen hem er bij me in willen hangen omdat er toevallig een paar desperate kneusjes naar me keken" topic van vandaag?
quote:
Hey, ik heb tenminste een uitgesproken mening. En jij bent een suffe ja knikker die hoopt ooit zijn lul nog weer eens terug te vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Afzeiken is echt ontzettend puberaal. Je bent een beetje sneu.
Nou , dan mag hij de hele nacht naar d'r rug staren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:39 schreef Zallman het volgende:
[..]
De reddende engel op internet spelen in de hoop eindelijk eens een wijf voor de webcam te krijgen is inderdaad een stuk volwassener
Types als MORSECODE-MAN zijn pas echt om op te kotsen ja...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:39 schreef Zallman het volgende:
[..]
De reddende engel op internet spelen in de hoop eindelijk eens een wijf voor de webcam te krijgen is inderdaad een stuk volwassener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |