gister ingehaald door de inlichtingendienst ofzo, 3 zwarte mercedessen met blauw zwaailicht en 45 antennes. Kwamen echt uit het niets opeens voorbij blazen (en ik reedt al 140quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:17 schreef _GdR_ het volgende:
Wat ik nou net mee hebt gemaakt.
Rij naar mn werk. 1km voor de brienenoord brug.
haal ik een vrachtauto in. en ik hoor een harde tik.
zo'n geluid als dat er een steentje op je deur/ruit komt.
nja nix aan de hand dacht ik zo.
kijk ik in mn achteruitkijk spiegel.
zie ik verdomme een vrachtauto wiel achter mn auto stuiteren~!!!!
en geloof me das echt een achterlijk gezicht. hehehe. schrok me kapot.
en zo'n wiel is ongeveer net zo hoog als mn auto dus dat was best vaag zeg maar.
iemand nog meer leipe dingen meegemaakt op de weg?
nee niet geraakt door t wiel.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:29 schreef MikelenniuM het volgende:
Geraakt door het wiel? Lijkt me iig niet fijn als je achter of naast zo'n vrachtwagen rijdt![]()
Heb zelf ook wel leipe dingen meegemaakt op de weg, dagelijks zelfs... op de snelweg als er je een gat van 5 meter hebt met je voorganger dat anderen alsnog hun auto ertussen duwen![]()
Gisteravond op weg naar huis.quote:iemand nog meer leipe dingen meegemaakt op de weg?
Dan heb je dus niets meegemaakt op de weg. Dat was waar het topic over gestart was.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:37 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
Sta ik vanmorgen een half uur bij de bushalte en wat denk je? Geen bus.
Nou ja zeg....
reed je toevallig van eindhoven richting tilburg op de A58 ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
gister ingehaald door de inlichtingendienst ofzo, 3 zwarte mercedessen met blauw zwaailicht en 45 antennes. Kwamen echt uit het niets opeens voorbij blazen (en ik reedt al 140)
heheh heb een soort gelijk iets mee gemaakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:38 schreef VVK het volgende:
Al twee keer meegemaakt, een keer naast me en een keer bij tegemoetkomend verkeer. Dat tijdens het rijden de motorkap openwaait tegen de ruit. Echt bizar, laatste keer was afgelopen maandag. Kerel reed 80 denk ik toen opeens de kap van z'n gsi openklapte. Kap ontzet, ruit aan diggelen, en je ziet natuurlijk helemaal geen zak meer...... Is wel goed afgelopen overigens.
vlissingen richting breda op de a58quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:45 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
reed je toevallig van eindhoven richting tilburg op de A58 ?
Politiewagens die zonder licht en geluidssignaal met veel haast door rood en over de busbaan reden. Volgens mij omdat zijn pizza op de achterbank koud aan het worden was.....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:17 schreef _GdR_ het volgende:
....
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heheh heb een soort gelijk iets mee gemaakt.
kom je uit belgie midden in de nacht je moet nog een tiefus end rijden.
hartstikke donker en het regende echt HARD!
waaien enzo. echt geen fijn weer.
...kappen me ruitenwissers er mee.
dan zie je dus alleen maar achterlichten van auto's enzo.
mja er was niemand op de weg.
toen heb ik mn veters uit mn schoenen gehaad en aan mn ruitenwissers geknoopt. en zo dus mn ruiten gewist.![]()
niet echt veilig kan ik je vertelen.
ik heb ook nog wel een verhaal over de plietie. Een maat van mijn baas die werkt op politieburo boezembocht. Het schijnt dat daar een competitie bord hangt, waarop alle agenten hun snelste rondetijd ring-rotterdam kunnen invullen. Deze ritjes worden 's nachts gehouden en dan is het dus de bedoeling dat je als agent zijnde zo snel mogelijk rondje ring-rotterdam rijdt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:24 schreef FAIR het volgende:
[..]
Politiewagens die zonder licht en geluidssignaal met veel haast door rood en over de busbaan reden. Volgens mij omdat zijn pizza op de achterbank koud aan het worden was.....
Dan heb ik ze ook gezien.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
vlissingen richting breda op de a58om kwart voor 8 in de ochtend.
Ik heb het een keer zelf meegemaakt. Had wat aan me auto gedaan en was vergeten de kap goed dicht te drukken. Waaide open op de snelweg tijdens inhaalactie (KM/h ca. 140). Auto naast me reed gewoon door dus moest inhaalactie afmaken, kon gelukkig kijken door het rooster in de motorkap (was Golf II). Niet erg best zicht, maar te doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:38 schreef VVK het volgende:
Al twee keer meegemaakt, een keer naast me en een keer bij tegemoetkomend verkeer. Dat tijdens het rijden de motorkap openwaait tegen de ruit. Echt bizar, laatste keer was afgelopen maandag. Kerel reed 80 denk ik toen opeens de kap van z'n gsi openklapte. Kap ontzet, ruit aan diggelen, en je ziet natuurlijk helemaal geen zak meer...... Is wel goed afgelopen overigens.
LOL !quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een verhaal over de plietie. Een maat van mijn baas die werkt op politieburo boezembocht. Het schijnt dat daar een competitie bord hangt, waarop alle agenten hun snelste rondetijd ring-rotterdam kunnen invullen. Deze ritjes worden 's nachts gehouden en dan is het dus de bedoeling dat je als agent zijnde zo snel mogelijk rondje ring-rotterdam rijdt.
is dat dan niet zwaar gestoord?
kan ook dat bmw was, ginge zo snel voorbij en het was nog vrij donkerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dan heb ik ze ook gezien.
3 grote zwarte wagens met een blauw zwaailamp erop. Ik dacht dat een ervan een BMW was.
ik draaide net vanuit Hoogerheide de snelweg op, en zag ze voorbij rijden.
je zou verdomme ook is een bril kunnen kopen en nog is lezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij kan jij beter gaan fietsen als je een vrachtwagenband niet op de weg ziet liggen
Zo eentje misschien ? Deze is van 't AT (arrestatie Team) van de politie hier.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:00 schreef Ridocar het volgende:
Dan heb ik ze ook gezien.
3 grote zwarte wagens met een blauw zwaailamp erop. Ik dacht dat een ervan een BMW was.
ik draaide net vanuit Hoogerheide de snelweg op, en zag ze voorbij rijden.
Haha, wel een goede reden om bij de politie of een arrestatieteam te gaan werkenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een verhaal over de plietie. Een maat van mijn baas die werkt op politieburo boezembocht. Het schijnt dat daar een competitie bord hangt, waarop alle agenten hun snelste rondetijd ring-rotterdam kunnen invullen. Deze ritjes worden 's nachts gehouden en dan is het dus de bedoeling dat je als agent zijnde zo snel mogelijk rondje ring-rotterdam rijdt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je zou verdomme ook is een bril kunnen kopen en nog is lezen.
ze gebruiken verschillende, maar het mooie van deze bakken is dat ze als het goed is licht gepanserd zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:10 schreef Farao het volgende:
[..]
Zo eentje misschien ? Deze is van 't AT (arrestatie Team) van de politie hier.
[afbeelding]
Ze zouden die lui van het programma wegmisbruikers er eens achter aan moeten sturenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
zo groot zijn ze nou ook nog weer niet hoor. een trekkerband is groterquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:17 schreef _GdR_ het volgende:
en zo'n wiel is ongeveer net zo hoog als mn auto dus dat was best vaag zeg maar.
Rietje en lezenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je zou verdomme ook is een bril kunnen kopen en nog is lezen.
?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:02 schreef Salvad0R het volgende:
1 keer reden we over een N-weg.. met doorgetrokken streep
Vond een gozer het voor ons nodig om in te halen, net op het moment dat een student met zijn peugeot'tje 205 vanuit tegenovergestelde richting kwam rijden...
Die student gooide zijn gewicht naar rechts, de auto reed op 2 wielen verder en de inhaler reed tussen die peugeot en een andere auto langs.
Dat was sick.
Ken je de term 'broodje aap'?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
ik haal meestal met kaassoufle/curry of kroket/mayoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:26 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Ken je de term 'broodje aap'?
En die vrachtwagen, wat is daar mee gebeurd?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:17 schreef _GdR_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |