abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22615551
Wat ik nou net mee hebt gemaakt.
Rij naar mn werk. 1km voor de brienenoord brug.

haal ik een vrachtauto in. en ik hoor een harde tik.
zo'n geluid als dat er een steentje op je deur/ruit komt.

nja nix aan de hand dacht ik zo.
kijk ik in mn achteruitkijk spiegel.
zie ik verdomme een vrachtauto wiel achter mn auto stuiteren~!!!!
en geloof me das echt een achterlijk gezicht. hehehe. schrok me kapot.
en zo'n wiel is ongeveer net zo hoog als mn auto dus dat was best vaag zeg maar.

iemand nog meer leipe dingen meegemaakt op de weg?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_22615708
Ik zat in een taxi in Armenië ergens midden in het gebergte met ravijnen en kuddes schapen die ineens van een berg af flikkeren. Gaan we bergaf, worden we ineens ingehaald door ons eigen achterwiel
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_22615726
Geraakt door het wiel? Lijkt me iig niet fijn als je achter of naast zo'n vrachtwagen rijdt

Heb zelf ook wel leipe dingen meegemaakt op de weg, dagelijks zelfs... op de snelweg als er je een gat van 5 meter hebt met je voorganger dat anderen alsnog hun auto ertussen duwen
pi_22615754
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 10:17 schreef _GdR_ het volgende:

en zo'n wiel is ongeveer net zo hoog als mn auto dus dat was best vaag zeg maar.

gister ingehaald door de inlichtingendienst ofzo, 3 zwarte mercedessen met blauw zwaailicht en 45 antennes. Kwamen echt uit het niets opeens voorbij blazen (en ik reedt al 140 )
pi_22615860
Sta ik vanmorgen een half uur bij de bushalte en wat denk je? Geen bus.
Nou ja zeg....
pi_22615932
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 10:29 schreef MikelenniuM het volgende:
Geraakt door het wiel? Lijkt me iig niet fijn als je achter of naast zo'n vrachtwagen rijdt

Heb zelf ook wel leipe dingen meegemaakt op de weg, dagelijks zelfs... op de snelweg als er je een gat van 5 meter hebt met je voorganger dat anderen alsnog hun auto ertussen duwen
nee niet geraakt door t wiel.
dacht eerst dat het een moer van t wiel was ofzo.

mja nix geen schade bij mij.
pi_22615973
quote:
Gisteravond op weg naar huis.
Net voordat de snelweg begint besluiten twee auto's links achter mij (ik reed gewoon op de rechterbaan), naast elkaar te rijden.

Blijkbaar was het niet de bedoeling, want bestuurder 1 (in een zwarte Golf cabrio) besluit wraak te nemen door hem rechts in te halen (en dus links vlak achter mij langs) en vol op zijn rem te trappen.

Na dit stuntwerk wil de Golf cabrio afslaan naar rechts en gast voor mijn auto meteen de uitvoegstrook op. Op een gegeven moment kijkt de bestuurder nog eens naar links, wordt weer kwaad (misschien had de bestuurder in de andere auto een of ander handgebaar gemaakt), scheurt weer naar links, mist de afslag,over de vluchtstrook, haalt mij rechts in, scheurt vlak voor mijn motorkap naar uiterst links en gaat voor zijn vijand rijden. En vol in de remmen weer natuurlijk.

Als ik geen veel grotere afstand had genomen lagen we nu met 3 (of meer, want het was druk op de weg) auto's in de vangrail.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_22616206
gisteren een zilveren renault megane met 5 antennes op het dak en 2 soort van agentjes erin die continu aan het linksplakken waren. ff rechts ingehaald en waarschuwingslicht aangedaan
ze gingen wel naar rechts nadat ik een flinke dosis grootlicht in mijn nek kreeg
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 14 oktober 2004 @ 11:06:24 #9
97275 VIP
In the VIP :P
pi_22616297
Nee, wat ik heb meegemaakt dan.

Loop ik gisterenavond mijn honden uit te laten, wordt er een marokkaan heel spastisch van mijn honden en laat spontaan zijn pistool vallen

Achterlijke kutwereld.
Ik ben een VIP, omdat jij niks bent
pi_22616580
Volgens mij kan jij beter gaan fietsen als je een vrachtwagenband niet op de weg ziet liggen
  donderdag 14 oktober 2004 @ 11:30:05 #11
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22616735
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 10:37 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
Sta ik vanmorgen een half uur bij de bushalte en wat denk je? Geen bus.
Nou ja zeg....
Dan heb je dus niets meegemaakt op de weg. Dat was waar het topic over gestart was.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 11:38:31 #12
19660 VVK
40oz's To Freedom
pi_22616897
Al twee keer meegemaakt, een keer naast me en een keer bij tegemoetkomend verkeer. Dat tijdens het rijden de motorkap openwaait tegen de ruit. Echt bizar, laatste keer was afgelopen maandag. Kerel reed 80 denk ik toen opeens de kap van z'n gsi openklapte. Kap ontzet, ruit aan diggelen, en je ziet natuurlijk helemaal geen zak meer...... Is wel goed afgelopen overigens.
Believe me when I say that I've got somethin' for his punk ass
pi_22617045
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 10:30 schreef Fugie het volgende:

[..]

gister ingehaald door de inlichtingendienst ofzo, 3 zwarte mercedessen met blauw zwaailicht en 45 antennes. Kwamen echt uit het niets opeens voorbij blazen (en ik reedt al 140 )
reed je toevallig van eindhoven richting tilburg op de A58 ?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 12:12:25 #14
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_22617630
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 11:38 schreef VVK het volgende:
Al twee keer meegemaakt, een keer naast me en een keer bij tegemoetkomend verkeer. Dat tijdens het rijden de motorkap openwaait tegen de ruit. Echt bizar, laatste keer was afgelopen maandag. Kerel reed 80 denk ik toen opeens de kap van z'n gsi openklapte. Kap ontzet, ruit aan diggelen, en je ziet natuurlijk helemaal geen zak meer...... Is wel goed afgelopen overigens.
heheh heb een soort gelijk iets mee gemaakt.
kom je uit belgie midden in de nacht je moet nog een tiefus end rijden.
hartstikke donker en het regende echt HARD!
waaien enzo. echt geen fijn weer.

...kappen me ruitenwissers er mee.
dan zie je dus alleen maar achterlichten van auto's enzo.
mja er was niemand op de weg.

toen heb ik mn veters uit mn schoenen gehaad en aan mn ruitenwissers geknoopt. en zo dus mn ruiten gewist.

niet echt veilig kan ik je vertelen.
pi_22617692
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 11:45 schreef mithrandirrr het volgende:

[..]

reed je toevallig van eindhoven richting tilburg op de A58 ?
vlissingen richting breda op de a58 om kwart voor 8 in de ochtend.
pi_22617858
quote:
....
Politiewagens die zonder licht en geluidssignaal met veel haast door rood en over de busbaan reden. Volgens mij omdat zijn pizza op de achterbank koud aan het worden was.....
pi_22618376
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 12:12 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

heheh heb een soort gelijk iets mee gemaakt.
kom je uit belgie midden in de nacht je moet nog een tiefus end rijden.
hartstikke donker en het regende echt HARD!
waaien enzo. echt geen fijn weer.

...kappen me ruitenwissers er mee.
dan zie je dus alleen maar achterlichten van auto's enzo.
mja er was niemand op de weg.

toen heb ik mn veters uit mn schoenen gehaad en aan mn ruitenwissers geknoopt. en zo dus mn ruiten gewist.

niet echt veilig kan ik je vertelen.
creatief
.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 12:56:11 #18
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_22618508
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 12:24 schreef FAIR het volgende:

[..]

Politiewagens die zonder licht en geluidssignaal met veel haast door rood en over de busbaan reden. Volgens mij omdat zijn pizza op de achterbank koud aan het worden was.....
ik heb ook nog wel een verhaal over de plietie. Een maat van mijn baas die werkt op politieburo boezembocht. Het schijnt dat daar een competitie bord hangt, waarop alle agenten hun snelste rondetijd ring-rotterdam kunnen invullen. Deze ritjes worden 's nachts gehouden en dan is het dus de bedoeling dat je als agent zijnde zo snel mogelijk rondje ring-rotterdam rijdt.

is dat dan niet zwaar gestoord?
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
pi_22618620
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef Fugie het volgende:

[..]

vlissingen richting breda op de a58 om kwart voor 8 in de ochtend.
Dan heb ik ze ook gezien.
3 grote zwarte wagens met een blauw zwaailamp erop. Ik dacht dat een ervan een BMW was.
ik draaide net vanuit Hoogerheide de snelweg op, en zag ze voorbij rijden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_22618675
1 keer reden we over een N-weg.. met doorgetrokken streep
Vond een gozer het voor ons nodig om in te halen, net op het moment dat een student met zijn peugeot'tje 205 vanuit tegenovergestelde richting kwam rijden...
Die student gooide zijn gewicht naar rechts, de auto reed op 2 wielen verder en de inhaler reed tussen die peugeot en een andere auto langs.
Dat was sick.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:03:24 #21
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_22618688
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 11:38 schreef VVK het volgende:
Ik heb het een keer zelf meegemaakt. Had wat aan me auto gedaan en was vergeten de kap goed dicht te drukken. Waaide open op de snelweg tijdens inhaalactie (KM/h ca. 140). Auto naast me reed gewoon door dus moest inhaalactie afmaken, kon gelukkig kijken door het rooster in de motorkap (was Golf II). Niet erg best zicht, maar te doen.

Schade: dak met 5 deukjes, raam aan puin en een kromme motorkap.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_22618776
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 12:56 schreef hifonics het volgende:

[..]

ik heb ook nog wel een verhaal over de plietie. Een maat van mijn baas die werkt op politieburo boezembocht. Het schijnt dat daar een competitie bord hangt, waarop alle agenten hun snelste rondetijd ring-rotterdam kunnen invullen. Deze ritjes worden 's nachts gehouden en dan is het dus de bedoeling dat je als agent zijnde zo snel mogelijk rondje ring-rotterdam rijdt.

LOL !
pi_22618793
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

3 grote zwarte wagens met een blauw zwaailamp erop. Ik dacht dat een ervan een BMW was.
kan ook dat bmw was, ginge zo snel voorbij en het was nog vrij donker (en ik sliep nog )
pi_22621965
fuck hey...

leuk topic.
Me ouders hebben 'n keer gehad dat ze door hun eigen wiel ingehaald werden op de snelweg... ding rotte er ook af...
pi_22622093
Niet zelf meegemaakt, maar mijn ex is ooit aangereden door een traktor wiel (!)
Traktor reed aan de overkant (tegenligger dus) toen opeens het wiel loskwam ! Ze konden niet meer uitwijken, bijgevolg wiel frontaal op auto.

Auto perto , maar gelukkig enkel wat builen en schrammen voor de inzittende.
pi_22622592
Een keer meegemaakt dat we een aanhanger waren aant vastkoppelen, we rijden de 'Autobahn' op, we reden zeker 150, en ineens vliegt de aanhanger van de trekhaak...dus de aanhanger vloog helemaal naar links tegen de vangrail op, stond nog net recht bij stilstand. Trkehaak helemaal naar onder gebogen, en dat ding voor vast te koppelen kapot. Naja ik schrok me de tering hoor.
We're from the Bronx, New York.
Shit happens.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 16:24:21 #27
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_22622675
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:42:25 #28
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_22623956
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij kan jij beter gaan fietsen als je een vrachtwagenband niet op de weg ziet liggen
je zou verdomme ook is een bril kunnen kopen en nog is lezen.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:10:05 #29
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_22625430
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:00 schreef Ridocar het volgende:

Zo eentje misschien ? Deze is van 't AT (arrestatie Team) van de politie hier.

Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:10:40 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_22626890
Toen ik klein was reden we een keer achter een Duitser met een dikke speedboot achter z'n Benz.
Was een bocht in een 2 baans rondweg in de omgeving van Velperbroek, lange bocht naar links, flikkert zo die speedboot van de trailer.
Zo over de vangrails in de struiken
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_22627324
quote:

[..]

Haha, wel een goede reden om bij de politie of een arrestatieteam te gaan werken . Ik vraag me af wat er gebeurd als je in die nachtelijke uurtjes komt langsscheuren, rustig snelheid minderen, naast die politieauto gaan rijden en dan uitdagen .

Sja, gekke verhalen..... Enige dat we ooit hadden is een duitser die 140 reed in Italie. Och niet zo bijzonder, ware het niet dat ie een 12 meter lange caravan achter zn donder had . Nu is 140 rijden opzich niet echt gevaarlijk in land waar iedereen te hard rijd, maar met een 12 meter lange caravan kan ik je verzekeren dat het wel gevaarlijk is .
pi_22628338
Op vakantie naar Spanje, paar jaar terug. Wij met een aanhangwagentje achter de Citroën Evasion. De Belgische wegen waren daar een ontzettend drama en net voor het bordje "Ardennen" lijkt het net alsof we over een treinrails rijden. Dus ik (zat links achterin) kijk naar buiten en zie zo het linkerwiel van het aanhangwagentje voorbij stuiteren. Gelukkig kwam het wiel tegen de vangrail tot stand, als die erover was gegaan hadden er zeker ongelukken gebeurt.
Kijk je toch wel gek van op. Gelukkig was het karretje niet ernstig beschadigd ofzo dus konden nog wel door naar Spanje
pi_22628811
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:42 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

je hebt gelijk...
pi_22628899
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:10 schreef Farao het volgende:

[..]

Zo eentje misschien ? Deze is van 't AT (arrestatie Team) van de politie hier.

[afbeelding]
ze gebruiken verschillende, maar het mooie van deze bakken is dat ze als het goed is licht gepanserd zijn.

kogel werend glas, kevlar en staalplaat in de zijkant, dak enz. een geheel verstevigde kooi. speciale banden waarop gereden kan worden als ze lek zijn.
in die bak zit je veilig voor de meeste vuist en automatische vuurwapens, bommen en land mijnen.
zelfs voor speciale panser doorborende ammo.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_22629673
In mijn piepkleine Marbella reed ik 3 jaar geleden in het pikdonker op de snelweg over een dode (grote) hond heen... als je weet dat die Marbella maar 800kg weegt en bandjes heeft die net breder zijn dan je pols, dan weet je dat dat NIET leuk was. Ik schrok me rot en vloog zowat de snelweg af.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22629780
Met de auto van je achterburen over een bussluis rijden, en je linker voorband lek rijden...
pi_22630173
met mijn fiets tegen een tegenligger botsen zodat hij valt en ik door kan rijden
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:38:31 #38
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_22641167
Paar jaartjes geleden op de A20 bij Rotterdam. Mitsubishi Galant die een dubbel-asser gevuld met kinderkopjes sleepte. Op een bepaald moment ging de (veel te zware) aanhanger met de auto rijden ipv andersom. Zat het ene moment tegen de linker vangrail en het volgende moment vier banen verderop op de vluchtstrook. En dat terwijl de aanhanger haaks achter de auto stond!
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_22641959
quote:

[..]

Ze zouden die lui van het programma wegmisbruikers er eens achter aan moeten sturen
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:21:50 #40
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22642021
quote:

zo groot zijn ze nou ook nog weer niet hoor. een trekkerband is groter
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:25:43 #41
36088 Miss_User
back on track
pi_22642106
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:42 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Rietje en lezen
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22642114
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:02 schreef Salvad0R het volgende:
1 keer reden we over een N-weg.. met doorgetrokken streep
Vond een gozer het voor ons nodig om in te halen, net op het moment dat een student met zijn peugeot'tje 205 vanuit tegenovergestelde richting kwam rijden...
Die student gooide zijn gewicht naar rechts, de auto reed op 2 wielen verder en de inhaler reed tussen die peugeot en een andere auto langs.
Dat was sick.
?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:26:57 #43
36088 Miss_User
back on track
pi_22642133
quote:

[..]

Ken je de term 'broodje aap'?
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:47:58 #44
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_22642575
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:26 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Ken je de term 'broodje aap'?
ik haal meestal met kaassoufle/curry of kroket/mayo

is aap niet verboden om te eten

er staat toch ook SCHIJNT
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 17:58:58 #45
87885 RoGaM
Mercedes-Benz
pi_22643891
quote:

En die vrachtwagen, wat is daar mee gebeurd?
pi_22648116
Jaren geleden, toen ik nog alleen maar passagier was, bij een kruispunt op de ringweg (Groningen...) kijk ik naar rechts, naar een man en vrouw op een motor, ook aan het wachten op het groene licht. De vrouw op de duozit gaat even staan en rekt zich uit. Op dat moment springt het licht op groen en scheurt de man weg op de motor, de vrouw achterlatend, die tussen de optrekkende en toeterende auto's verdwaasd om zich heen stond te kijken...
...
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:07:36 #47
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_22648988
Een keer 's nachts een ingeklapte behangtafel verloren, die uit de aanhanger was gewaait midden op de snelweg.
Toen we waren gestopt en over de vluchtstrook terug liepen om hem van de linkerbaan te halen knalde er een Suzukietje overheen met 140. Toen hadden we dus een behangtafel met een dik rubberspoor erop
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_22649370
Rijden in de Sol op de snelweg, portomonnee effe achter me gelegd (onder het achterraam), achterraampje open, haarde windvlagen, briefje van 50 fladdert zo vanuit de wallet door de auto en vliegt uit mijn zicht (ehhh... dit met minimaal 120 ) door het achterraam naar buiten de snelweg op. Ik check die wallet, bradda, ja toch. Ik mis ¤50 en ¤10 en denk "fuck it! 10 ala maar 50 is een beetje tè!", zet de auto op de vluchtstrook en ga in z'n achteruit over die vluchtstrook op zoek naar dat geld (big fat chance, dacht ik nog) toen ik ineens die doekoe zie vliegen: baan 2, baan 1, vluchtstrook (harde wind, weet je nog) richting brug en water. Googol trekt (edit: auto stilgezet en dus te voet) een sprint van 0 - 50 euro van 10 seconden (in m'n hoofd leek het wel een kwartier want briefjes van ¤50 hebben kennelijk een aantrekkingskracht jegens water). Echt nog geen 2 meter voor de rand van de brug het vijftigje (waar een mini-wervelwind leuk mee aan het spelen was dus effe voet erop... ho maar) uit de lucht gegrepen en terug naar de auto gerend.

10 euro armer maar king of the day!

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 16-10-2004 01:34:22 ]
Calm down, please!
pi_22651014
Ik zag een keer een politiebusje met veel haast en herrie half over een fietspad en daarna door rood licht rijden om vervolgens 50 meter verderop wel gewoon te wachten voor het stoplicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')