quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:37 schreef Hugster het volgende:
ik ga ff ontbijten en dan 270 blz. marketing leren![]()
![]()
onbewoond als in ik de enige man met mijn harem perfecte brunette's jaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
te ver van jouw onbewoonde eiland, dus maak je geen zorgen..
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:37 schreef Hugster het volgende:
ik ga ff ontbijten en dan 270 blz. marketing leren![]()
![]()
ow gezellig, minimeet? kom je met BazzoS ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:56 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
* Hugster gaat rotzooi naar de stort brengen, en dan lekker naar Utrecht rijden
Basje zit op school denk ik, maar als je rond 12u naar de studiebeurs gaat kun je mij spottenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
ow gezellig, minimeet? kom je met BazzoS ?![]()
gaat leren!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
ow gezellig, minimeet? kom je met BazzoS ?![]()
no thanksquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Basje zit op school denk ik, maar als je rond 12u naar de studiebeurs gaat kun je mij spotten
laterquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
het waren mannen
*KLIK*
ik ben leren
je hebt je golf man! Wat ben je nou voor mietjequote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:00 schreef BazzoS het volgende:
Ik ben helemaal niet op school Peu, de bussen rijden niet, dus ik ben thuis
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
no thanks![]()
vorig jaar al geweest, om te kotsen! Ten eerste moest je verplicht je juiste adres in vullen om binnen te komen, m'n echte brievenbus wordt nu nog ondergespammed. En het lijkt wel of elke school een zooi overgeilde verkopers heeft rondlopen, je kunt niet eens ff rustig rondkijken of er vliegt er al 1 boven op je.
Ik ben echt boos geworden, van tief nou eens een eind op ik ben gewoon aan het rondkijken. Het zuigt gewoon big time de trieste kut beurs.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:24 schreef BazzoS het volgende:
Nee, ik mag van mama niet met de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |