ik ben in een kut buiquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:35 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, waarom woon je zo tiefus ver weganders was ik ff komen X-box'n
Dat is mooi, want dan rij je misschien wel snelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben in een kut bui
Ik lurk al een langer tijdje regelmatig meequote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een SC volger gewordenik kan me herinneren dat je eerder nooit in de sc kwam, je vond t niet echt leuk oid
gaat je niks aan, ik ga slapen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is mooi, want dan rij je misschien wel snel
hoezo ben je in een kut bui dan:?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaat je niks aan, ik ga slapen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaat je niks aan, ik ga slapen.
jij ook slaap lekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Welterusten... Ik volg ook...
Oh ja, ik pas de TT direct ff aan...
tnx mutz voor t aanpassenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Welterusten... Ik volg ook...
Oh ja, ik pas de TT direct ff aan...
Weet je, ik denk dat ookquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:23 schreef Fugie het volgende:
bojo is gedisst door die spaanse chick
ik ga ook pitten later
je bedoeld rukkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:34 schreef hermandeperman het volgende:
tvp en ik ga tukken
kut OP trouwens
Of zichzelf aan t pijnigen omdat hij zo stom was om strontlazerus te worden en tegelijk verliefdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:51 schreef Alfisti het volgende:
Hoop het niet ............. maar de enige die dat weet is nu de binnenkant van zijn ogen aan het bekijken.
ik hier z'n gsm nr ook liggenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:54 schreef Alfisti het volgende:
hij zal er zelf wel mee komen denk ik.............. en anders heb ik hier zijn GSM nummer
edit: en dat van zijn moeder ook
zijn oude nummer is naar zijn moeder gegaan........... en die stuurde ik dus een SMS dat ze om 12uur bij mij moest zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hier z'n gsm nr ook liggen![]()
wat moet je met t nr van zn moeder dan?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zijn oude nummer is naar zijn moeder gegaan........... en die stuurde ik dus een SMS dat ze om 12uur bij mij moest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |