Ik ook volgens mijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:50 schreef pkwarts het volgende:
wie gaat er nu naar EA world?
peristilius
pkwarts
gamedemon
BMH
Sharkdoggie
Ik heb zelfs een Super Gameboyquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:21 schreef Tain het volgende:
ik heb eigenlijk ook nog 2 Gameboys
Meetingquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:23 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij
Je weet het nog beter dan ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fout je hebt een GBA SP
ja je wou eerst de tribal kopen, maar toch de nes versie gekochtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je weet het nog beter dan ik![]()
Moet je me nou aan helpen herinneren dat de tribal versie nergens meer te vinden isquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:28 schreef Tain het volgende:
[..]
ja je wou eerst de tribal kopen, maar toch de nes versie gekocht
kzag em vanmiddag nog in de eplazaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Moet je me nou aan helpen herinneren dat de tribal versie nergens meer te vinden is![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Moet je me nou aan helpen herinneren dat de tribal versie nergens meer te vinden is![]()
Dixons.nlquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vaart de pont niet op dinsdagavondquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:34 schreef -Mzraki- het volgende:
eventjes afgemeld voor de EA World, was dan wel 2e reactie, maar ik kan toch niet.
Besides, EA, kom op
de nes versie is ook 100x mooier dan die lelijke tribal shit.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:28 schreef Tain het volgende:
[..]
ja je wou eerst de tribal kopen, maar toch de nes versie gekocht
Niet na half 10, neequote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vaart de pont niet op dinsdagavond![]()
Ga je toch lekker op een bankje slapen, je bent zo stoer altijdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet na half 10, nee
dat vind ik ook ja, maar GinaG vindt die tribal mooierquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:37 schreef capibar het volgende:
[..]
de nes versie is ook 100x mooier dan die lelijke tribal shit.
Ik heb nou eenmaal een goede smaakquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:41 schreef Tain het volgende:
[..]
dat vind ik ook ja, maar GinaG vindt die tribal mooier
de drank en de drugs hebben je hersens aardig aangetast he...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een goede smaak![]()
Hey niks mis met drank en drugsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:45 schreef Tain het volgende:
[..]
de drank en de drugs hebben je hersens aardig aangetast he...
nee hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey niks mis met drank en drugs![]()
Tja, in de zomer wel eens gedaan ja, maar nu met temperaturen onder de 0, en natuurlijk niet te vergeten een enorm harde wind (je zit immers aan zee), is het daar fáckin koud.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga je toch lekker op een bankje slapen, je bent zo stoer altijd![]()
zomers een bikkel, 's winters een bikkelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, in de zomer wel eens gedaan ja, maar nu met temperaturen onder de 0, en natuurlijk niet te vergeten een enorm harde wind (je zit immers aan zee), is het daar fáckin koud.
Kun je zo stoer zijn als je wilt, dood vries je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |