Inderdaad, dit heb je misschien al eens zien voorbij komen.
Een paar maanden geleden was het idee er om een UT2004 Fok! Tournament te organiseren.
Daar was na een tijdje hellaas geen sprake meer van door het tijdtekort van mij, en door het tekort van een server.
Ik heb lang nagedacht, en dacht dat er misschien nog wel interesse was.
Ik wil er dus opnieuw mee starten en deze keer heb ik:
> Tijd
> Een server
> Meer inzicht
Er zullen verschillende tournaments zijn op verschillende tijden.
Als eerste krijgen we een Normal Weapons 1on1 Tournament. Eens dat deze achter de rug is zullen we verder gaan met een Instagib 1on1 Tournament.
Het is voor mij onmogelijk om beide tournaments op hetzelfde ogenblik te organiseren omdat mijn server (clanserver) ook nog gebruikt wordt voor clantrainingen en wars.
Na de 1on1 tournament wordt er een pauze gehouden omdat ik vermoed dat we dan al tegen december aanzitten. In december hebben de studenten verschillende dingen geplant, en de ouderen waarschijnlijk ook. Zo zitten sommige studenten met de Examens, en komt er een vakantie aan waarin velen waarschijnlijk op reis gaan.
Als we zover zijn wil ik graag verder gaan met tournaments die teamplay vereisen (bv. Team DeathMatch en Capture The Flag).
Maar zover zijn we natuurlijk nog niet.
We zullen dus nu van start gaan met 1on1 Normal Weapons.
Naargelang het aantal inschrijvingen zullen we dit schema toepassen:
Team 1
> 4 Spelers
Team 2
> 4 Spelers
Team 3
> 4 Spelers
De teams zullen worden met behulp van een script ingedeeld worden, zodat we geen problemen hebben.
Van elk team zullen de spelers elk 3 matches spelen, en dat staat gelijk aan 3 maps.
De 2 beste van elk team gaan door naar de volgende ronde. De afvallers zullen vervolgens worden ingedeeld in een nieuw team waarvan ook de 2 beste spelers doorgaan.
De mensen die zijn doorgegaan worden op hun beurt ingedeeld in teams van 2 personen. In de teams van 2 worden 2 matches (dat is dus 2 maps) gespeeld, en als het gelijkstand is (1 - 1) dan zal er nog precies 1 map gespeeld worden waarvan dan de beste doorgaat.
De volgende ronde kan de laatste ronde zijn, of de voorlaatste ronde.
Hier geld dezelfde regel als in de 2de ronde.
Nog wat uitleg:
In de eerste ronde duren de maps 10 minuten.
In de 2de en 3de (en misschien 4de) ronde duren de maps 15 minuten.
Weapons Stay: on
Adrenaline: off
AntiTCC: on
Op vraag kan UTComp aangezet worden.
Er zullen 10 spectator slots openstaan, voor de Fok!kers die willen kijken wat hun mede-Fok!kers doen.
Alleen en alleen standaard UT2004 Maps worden gespeeld. De lijst van de maps zal later bekend gemaakt worden, en de map die zal worden gespeeld wordt beslist door de computer (script).
Nu dat heel deze uitleg voorbij is zullen we de inschrijvingen doen.
Het enige wat je moet doen om je in te schrijven is reageren met je nickname.
Omdat ik het niet wil limiteren en toch genoeg spelers wil kun je me ook een mailtje zenden naar flying -at- puppyclan -dot- com met je nickname en mail-adres erin.
Mensen die meespelen:
- Flying initiatiefnemer
- Elegy
- Aurelius
- Noca
- McGilles
- Hornage
- Hellrazor
- M-ThijZ
- GlobalUnderground
[ Bericht 0% gewijzigd door Flying op 15-10-2004 15:50:41 ]