Maak hem dan toch even stickie?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:33 schreef Lois het volgende:
Digipeettante![]()
Phluph wat schrijf je toch mooi. Fijn om te lezen dat jullie het zo lekker hebben met zijn 3tjes.
Wmb kan dit nog wel even openblijven hoor, anders zakt het naar beneden met zo'n zwaar slotje erop en dan ziet niemand het meer.
Omdat jij "jij" bentquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:39 schreef Merisse het volgende:
Ooowww Fluf, waar heb ik het aan te danken![]()
![]()
![]()
Wat liefquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:10 schreef heavenswoman het volgende:
Misschien kan je een postbus nemen bij de postbank of een adres waar we evt. nog eens een kaartje naar kunnen sturen.
Graag gedaan. En dat meen ik echt. Toen ik vanmiddag het slot topic opende moest ik echt huilen. Net alsof je afscheid neemt van dierbaren, gek he?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:37 schreef Yosomite het volgende:
Ik zal het Verhaal van Danyel nog wel volgen, maar reageren in het babietjes en moeders topic.....als vader van drie puberende, slapeloze nachten veroorzakende, regelmatig achter het behang geplakte, bloed onder je nagels weghalende schatten, ben ik die tijd voorbij.
Nu begint, een maand later dan verwacht, een normaler gezinsleven. En ik ben ervan overtuigd dat jullie ook een heerlijk leven zullen hebben als gezin, met zijn ups en downs, met je angst en opluchting, met je verdriet en je blijdschap, met het kunnen geven van liefde en kunnen ontvangen van liefde, net als de meeste andere gezinnetjes.
Bedankt dat we een tijd mee mochten lopen met het wel en wee van jullie gezin.
Wilde ik ook zeggen...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:43 schreef mallemeid het volgende:
Jullie ook bedankt fluffy
Ik ben blij dat ik iets voor je heb kunnen betekenen op deze manier.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:26 schreef phluphy het volgende:
P.S. Luchtbel, de Guardian Angel is meeverhuisd vanuit het ziekenhuis en hangt nu weer boven Danyel's bedje![]()
Zeker! Zoals ik het in het begin al heb verteld, is Danyel echt een held, met al die doorzettingskrachtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:50 schreef phluphy het volgende:
En toch wil ik nog een keer zeggen dat het vooral Danyel is waarop we trots moeten zijn.
Het is moeilijk om voor te stellen hoeveel dat hele kleine wezentje heeft moeten doorstaan die eerste weken. Al die onderzoeken en de ontelbare prikjes in handjes, voetjes en hoofd, zoveel krijgt een mens normaal gesproken in zijn hele leven niet te verduren. Maar hij heeft het doorstaan en alles overwonnen. Wat een wilskracht en doorzettingsvermogen! Dat dat allemaal in dat kleine lijfje zit, is echt een wonder !!
Ah daar zoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:50 schreef phluphy ook:
Oh ja Daniman, je vroeg je nog af waar we wonen: in de wijk De Heze, in dat stukje tussen de Arnhemseweg, Eendrachtstraat en Hoge Dries.
Maar hij is jullie zoontje, jullie hebben hem zo gemaakt!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:50 schreef phluphy het volgende:
En toch wil ik nog een keer zeggen dat het vooral Danyel is waarop we trots moeten zijn.
Het is moeilijk om voor te stellen hoeveel dat hele kleine wezentje heeft moeten doorstaan die eerste weken. Al die onderzoeken en de ontelbare prikjes in handjes, voetjes en hoofd, zoveel krijgt een mens normaal gesproken in zijn hele leven niet te verduren. Maar hij heeft het doorstaan en alles overwonnen. Wat een wilskracht en doorzettingsvermogen! Dat dat allemaal in dat kleine lijfje zit, is echt een wonder !!
Het is ook een heel bijzonder mannetje, maar daar hoeft niemand jullie op te wijzenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:50 schreef phluphy het volgende:
Ik heb mijn hele jeugd in de Kruizemuntstraat (wijk Zevenhuizen) gewoond. Woon jij ook al lang in Apeldoorn? Misschien vind je het leuk om te mailen? Mijn mail: ik_zei_de_gek @ hotmail punt com (zo even, om spam dankzij spybot's te voorkomen) Maar als iedereen je gaat mailen, dan krijg je het nog te druk om je lieve mannetje te verzorgenquote:[sub]Oh ja Daniman, je vroeg je nog af waar we wonen: in de wijk De Heze, in dat stukje tussen de Arnhemseweg, Eendrachtstraat en Hoge Dries.
Mooi gezegd kozakken en goed verwoord! Hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:36 schreef kozakken het volgende:
Ik ben er trots op dat ik deel mag en mocht uitmaken van een groep die zo op z'n kop wil staan voor dit kleine wonder.
<knipje> Maar ook dank alle fokkers voor het gevoel dat jullie ook aan mij hebben gegeven dat ook al zijn we vaak anoniem we toch in tijden zo "samen" mogen zijn.
Klein wonder op zich.
dank jullie wel.
-snik-![]()
Ik ook...had het al een tijdje niet meer heel actief gevolgd. Maar het ziet er dus goed uit, mooi zo! Geniet ervanquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
( oeh ik scjrok van het "slot" in de tt)
inderdaad!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:00 schreef Lois het volgende:
Wat een lekker gezin zo, duidelijk trotse en stralende ouders
![]()
We moesten dat bloemetje inderdaad zelf bevestigen. Vreemd hé, dat ze die service niet bieden bij de drukker!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:46 schreef Karin het volgende:
Prachtig kaartje! moest je dat bloemetje er nog zelf in knutselen? Weet nog hoelang Lois en de rest van de fam hebben zitten knutselen op mijn kaartje, bij een eventueel volgende neem ik een kaartje waarbij je niets meer hoeft te doen
De tekst hebben we zelf opgesteld, aan de hand van adviezen en tips van de maatschappelijk werkster in het ziekenhuis in Nijmegen (verbonden aan Neonatologie waar dit soort kwesties m.b.t. kaart-teksten wel vaker voorkomen).quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:19 schreef Jambo het volgende:
Phluphy, wat een mooi kaartje en wat een ontroerende tekst. Hebben jullie de tekst zelf opgesteld of in overleg met bv. de drukker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |