Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef Quinny het volgende:
Ja leuk, center parcs.
Lekker zwemmen in de urine, bubbelen in het spermabad, slapen in een bed waar tig keer in geneukt is en lopen over tapijt waarvan je liever niet wilt weten wat voor schimmelpoten er op gelopen hebben.
Maar veel plezier iig
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef Quinny het volgende:
Ja leuk, center parcs.
Lekker zwemmen in de urine, bubbelen in het spermabad, slapen in een bed waar tig keer in geneukt is en lopen over tapijt waarvan je liever niet wilt weten wat voor schimmelpoten er op gelopen hebben.
Maar veel plezier iig
Ja leuk, center parcs.
Maar veel plezier iig
Ja leuk, center parcs.
Maar veel plezier iig
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sjo het was de lady sting die gebeld had. Mijn jas is binnenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja kopen wijfie. meteen halen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
sjo het was de lady sting die gebeld had. Mijn jas is binnen
ok ik weet dat mijn geld op is, maar na 2 jaar zwanger en dik zijn mag ik mezelf toch nog wel een keertje verwennen?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
ok ik weet dat mijn geld op is, maar na 2 jaar zwanger en dik zijn mag ik mezelf toch nog wel een keertje verwennen?![]()
Ok, maar als Fable uit is en je wilt een andere game. Dan speel je Mario eerst maar eens even uitquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]................ je trekt maar een regenjas aan ofzo !
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ok, maar als Fable uit is en je wilt een andere game. Dan speel je Mario eerst maar eens even uit
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
yep.....
Choquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:39 schreef Chocobo het volgende:
RENS !!!!![]()
Stuk
Met mij gaat alles ok. Moet vannacht de nachtdienst inquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:39 schreef O-Ren het volgende:
Quin, Hoe is het met mijn schatje?
Gaat het weer een beetje met hem?![]()
Is z'n kies of tand al door?
zorg je er wel voor dat je een leuke bijpassende broek en schoenen en blouse bij koopt!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja die ja .... zag trouwens net dat je die al niet meer hadquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]S.... sunshine ?
dat T-shirtquote:
Ja lekker op je nuchtere maag!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Met mij gaat alles ok. Moet vannacht de nachtdienst in.
Daan is weer opgeknapt, waarschijnlijk toch geen tandje maar een buikgriepje. Had die nacht flink gekotst (das toch altijd zo lekker op je nuchtere maag). De volgende dag ook nog koorts maar wel vrolijk. En nu zit die weer lekker op de creche te spelen
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met dat shirt lijkt hij sprekend op Daan.
Behalve dat Daan veel knapper is.
btw, ik ga met angs al rond 9 uur naar Mlou en daarna ga ik al zwemmen met de damesquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
whahahahahahahhahahahahahhaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
....mmmmmmmmmmmmm mmmm PROESTKwam deze op mijn webspace tegen... moest er weer even hard om lachen !!
[afbeelding]
Ik mis hem !![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
....mmmmmmmmmmmmm mmmm PROESTKwam deze op mijn webspace tegen... moest er weer even hard om lachen !!
[afbeelding]
Ik mis hem ! :')
Heeeeeerlijk ik wil mee!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:56 schreef Quinny het volgende:
Mensjes ik ga even shoppen
Vuile ongelovigequote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goh, Fable in mijn brievenbus.
check je mail ffquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vuile ongelovige![]()
![]()
![]()
Lul
Besef wat je in huis hebt liggen.... UUUREN speelplezier zonder eelt op je handen te krijgen
![]()
Ga gamen Gijs .........![]()
Ik moest ff pissen, heb net Archery training gehadquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vuile ongelovige![]()
![]()
![]()
Lul
Besef wat je in huis hebt liggen.... UUUREN speelplezier zonder eelt op je handen te krijgen
![]()
Ga gamen Gijs .........![]()
Doenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek van het UWV![]()
![]()
*zwaard pakt en evil point gaat verdienen*
Ambtenaarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek van het UWV![]()
![]()
*zwaard pakt en evil point gaat verdienen*
Semi-ambtenaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Ambtenaar
.....ambtenaarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Semi-ambtenaar.
Toekomstig WAO-er.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:28 schreef -Struikrover- het volgende:
.....ambtenaar
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
check je mail ff
ambtenaarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toekomstig WAO-er.
Dat is best hardquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toekomstig WAO-er.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toekomstig WAO-er.
Niet als het van hem komt , ambtenaarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best hard
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`n respect voor die vrouwquote:
WAAAAAAAAATTTTTTTTT EEEEEEENNNNN RESPEEEEEEEECCCCCCCCCCCTTTTTTTTTTTquote:
kan niet, roy is er ook bijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Maar gaat je vrouw niet mee Struikgewas ? Of wordt het een echt mannen onder elkaar weekend ?
neeeeeeeeeequote:
Hij weet van wie het komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:42 schreef Chocobo het volgende:
Dat is best hard
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`n respect voor die vrouw![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WAAAAAAAAATTTTTTTTT EEEEEEENNNNN RESPEEEEEEEECCCCCCCCCCCTTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel respect!
quote:
poepzak op zijn Fable jaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:40 schreef kepler het volgende:
[..]
stelletje poepzakken zijn het
ik leef met je mee hoor
werken
Wat is het nut van het leven?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:46 schreef mrkanarie het volgende:
[offtopic]
wat is nou het nut van die gijsjes-topics?
[/offtopic]
Waarom zit ik niet thuis te Fablenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:46 schreef mrkanarie het volgende:
[offtopic]
wat is nou het nut van die gijsjes-topics?
[/offtopic]
En ik wil sexquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet thuis te Fablen?
Wat ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En ik wil sex![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Dat is al de zoveelstequote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
Vreselijk fanboyerig, maar ik moest er wel om lachen!![]()
![]()
[afbeelding]
Nee hoor, het is die van surfer.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:23 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat MIJN Fable in Daan's luierbak
![]()
![]()
wat een topic killquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:46 schreef chibibo het volgende:
Hm.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 06:27 schreef Gaaaast het volgende:
ChOassssssssssssssss !!!!!
Pjeeequote:Op donderdag 14 oktober 2004 06:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig tot een uur of 6:30, begrijp er geen fuck vanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 06:38 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Pjeee![]()
waar zit je tegenwoordig `s ochtends ?![]()
Wat zondequote:Op donderdag 14 oktober 2004 06:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig tot een uur of 6:30, begrijp er geen fuck van
Ik drink minder, en dan slaap ik langerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 06:45 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Wat zonde
Kun je zelf bepalen wanneer/hoelaat je gaat werken dan ?
Gijs wat slechtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 06:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik drink minder, en dan slaap ik langer![]()
Da`s wel beterquote:Eeeerm ja, ik kan zo tussen 07:00 en 10:00 beginnen... maar probeer meestal toch wel
zo rond 07:30-07:45 op mijn werk te zijn...
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:04 schreef ChOas het volgende:
Ik ga d'r maar weer eens vandoor...
Vanavond bandavond
Gijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:12 schreef Bastard het volgende:
![]()
Donderdag.
Volgens mij ben jij niet weggeweest, maar heb je zitten F5-enquote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:27 schreef Gaaaast het volgende:
* ff terug is *
heej Quin
Jawel, ben ff naar buiten geweest, naar de hoofdkeet. M`n bonnen inleverenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet weggeweest, maar heb je zitten F5-en
Hai
Zal ik mijn adress ff geven. Kun je daar Sjo`s Fable naartoe sturen. Trakteer ik jou op een etentjequote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet weggeweest, maar heb je zitten F5-en
Hai
Op wat voor socialewerkplaats werk jij dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Jawel, ben ff naar buiten geweest, naar de hoofdkeet. M`n bonnen inleveren
Ik denk dat ik dan gelijk bij je kan blijven wonen, met toegestuurde echtscheidingspapierenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:36 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Zal ik mijn adress ff geven. Kun je daar Sjo`s Fable naartoe sturen. Trakteer ik jou op een etentje
Betaalopdrachten voor onze onderaannemersquote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op wat voor socialewerkplaats werk jij dan?
kheb er nog nooit zo snel over gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:21 schreef SailingAce het volgende:
Niks aan die file.
Maak alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft een filmpje ofzo gijsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:Kepler komt vandaag trommelen.
Wat een respect voor dat spel oooook . Zou hem zo nog steeds kopen hoor quin.quote:
digicam gaat meequote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Maak alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft een filmpje ofzo gijs![]()
![]()
het lijkt me zoooooooooooooooooo droog om jullie bezig te zien
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:30 schreef kepler het volgende:
[..]
digicam gaat mee
is het niet een beta ?? ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1039
Halo 2 gelekt
zolang geen screens of filmpjes zie geloof ik het nog niet zoquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zou kunnen. Op zich.
kloptquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:06 schreef Gaaaast het volgende:
Werken suckt
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:22 schreef Gaaaast het volgende:
werken suckt
Echooooo... oooo... ooo... oo... o...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:06 schreef Gaaaast het volgende:
Werken suckt
Werken zuigtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Echooooo... oooo... ooo... oo... o...
jij ook, maar dat zie je ons toch ook niet de hele tijd zeggenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:28 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Werken zuigt
moeten we trouwens een slaapzak en een kussen meenemen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:28 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Werken zuigt
Klote dievenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1039
Halo 2 gelekt
KUT werkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
moeten we trouwens een slaapzak en een kussen meenemen?
Jij mag toch "thuis"werken vandaagquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klote dieven![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
jij ook, maar dat zie je ons toch ook niet de hele tijd zeggen
is dat een ja of nee?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
KUT werk
Dat is een nee. Handdoeken neem ik wel meequote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:22 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat een ja of nee?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:16 schreef Gaaaast het volgende:
Jij mag toch "thuis"werken vandaagRot op dan, ga Fable spelen ofzo
maar maar het was toch zonder lakens enzoquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een nee. Handdoeken neem ik wel mee
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
maar maar het was toch zonder lakens enzo
Wat nou nu al? Het is nooit te vroeg voor bier.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Nu al?
En hoe zijn de extra'squote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:20 schreef Strolie75 het volgende:
*Troy gekocht heeft*
Thorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:10 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Wat een respect voor dat spel oooook . Zou hem zo nog steeds kopen hoor quin.![]()
Ik zag gister ook een update downloaden.... heb ik even snel stopgezetquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Der komt bij het afspelen van DVD`s op m`n laptop geen geluid meer uit. Dankjewel servicepak 2
zoooooooooooooooooooo en waar was jij de hele dagquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zag gister ook een update downloaden.... heb ik even snel stopgezet![]()
nu weer welquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Link doet het niet,.
Nope, nog nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
nu weer wel
je moet ff terug gaan naar zijn post hij werkt nu welquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nope, nog niet
En nu klik ook niet meer op die stinklink.
Zo, en koop nu dan maar een wegspeelspelletje als outrunquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Uitgespeeld....dat spel![]()
Mijn topper van 2004
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:12 schreef Bastard het volgende:
Zo, en koop nu dan maar een wegspeelspelletje als outrun
Oke ik kom hem donderdag ophalen gooi ik Riddick bij je afquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Uitgespeeld....dat spel![]()
Mijn topper van 2004
DAT MEEN JE TOCH NIET!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
Troy...wat suck die film zeg.
Dat is een goeie film!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
Troy...wat suck die film zeg.
Ik heb serieus meer plezier beleefd aan dat filmpje van Roy.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:56 schreef O-Ren het volgende:
DAT MEEN JE TOCH NIET!!!!!!!!![]()
![]()
Tief eens op.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:57 schreef mrkanarie het volgende:
Dat is een goeie film!![]()
Op Hector en die oude koning na geen enkele sympatieke hoofdpersoon. Achilles is een arrogante kwal en Paris een jankzak (tot hij op het einde verandert in Legolas). Vechtscenes afgewisseld met "diepe" en "gevoelige" scenes die nergens toe dienen of leiden. Vechtscenes waren niet echt bijzonder in beeld gebracht, totaal geen spanning. En de muziek zoog. Paard wordt er aan het einde snel nog even bijgehaald. Kortom: ik vond het niks...sorry.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:00 schreef O-Ren het volgende:
Die film is echt super. Kom op Gijs
![]()
Vooruit het is je vergeven!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op Hector en die oude koning na geen enkele sympatieke hoofdpersoon. Achilles is een arrogante kwal en Paris een jankzak (tot hij op het einde verandert in Legolas). Vechtscenes afgewisseld met "diepe" en "gevoelige" scenes die nergens toe dienen of leiden. Vechtscenes waren niet echt bijzonder in beeld gebracht, totaal geen spanning. En de muziek zoog. Paard wordt er aan het einde snel nog even bijgehaald. Kortom: ik vond het niks...sorry.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:07 schreef O-Ren het volgende:
Vooruit het is je vergeven!!!
maar toch snap ik het niet!!!!
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Jij was natuurlijk gehypnotiseerd door Brad zijn spieren!
Welteruste schoonheid.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:08 schreef O-Ren het volgende:
Nou ga ik echt slapen
Sorry![]()
![]()
Hij loopt of naakt of in een (leren) jurk rond.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:09 schreef O-Ren het volgende:
ja heerlijk
![]()
Hij is echt lekker daar![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Troy, je kan dat verhaal niet vertellen in één film van 3uAl doen ze dat redelijk. De characters zijn op zich wel prima, Achilles WAS arrogant, ook in de Griekse verhalen bijvoorbeeld.
Ik vond het een prima film.
Negert.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op Hector en die oude koning na geen enkele sympatieke hoofdpersoon. Achilles is een arrogante kwal en Paris een jankzak (tot hij op het einde verandert in Legolas). Vechtscenes afgewisseld met "diepe" en "gevoelige" scenes die nergens toe dienen of leiden. Vechtscenes waren niet echt bijzonder in beeld gebracht, totaal geen spanning. En de muziek zoog. Paard wordt er aan het einde snel nog even bijgehaald. Kortom: Ik baal ervan dat ik geen Bratt Pitt be
Dat filmpje van je... hij doet hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whahaha, dit is bizar![]()
Neem dan ook Mozilla Firefox!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 06:57 schreef Bastard het volgende:
Die SP2 zorgt er voor dat mijn browser steeds crashed
Nu je het zegt, ik moet nidig weg!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 07:04 schreef Magneet het volgende:
ga jij eens weg
MIsschien dat het helpt inderdaad.. nu thuis en op het werk die SP2.. en IE crasht gewoon 10x in een kwartier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 06:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Neem dan ook Mozilla Firefox!![]()
Oh nee, tis de update van FOK lees ik net, goeie zaak weer jongensquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 07:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
MIsschien dat het helpt inderdaad.. nu thuis en op het werk die SP2.. en IE crasht gewoon 10x in een kwartier.
Zo slechttt weer van M$
Ik heb gister heel m`n computer opnieuw mogen installeren dankzij SP2 en een beetje van mezelfquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 07:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
MIsschien dat het helpt inderdaad.. nu thuis en op het werk die SP2.. en IE crasht gewoon 10x in een kwartier.
Zo slechttt weer van M$
Overnacht je tegenwoordig op donderdag?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke ik kom hem donderdag ophalen gooi ik Riddick bij je af
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh nee, tis de update van FOK lees ik net, goeie zaak weer jongens
Het is meestal ook een geval van 'problem exists between keyboard and chair'.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nergens last van gehad.
Wahahahahahaha...die moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:37 schreef chibibo het volgende:
Het is meestal ook een geval van 'problem exists between keyboard and chair'.
Kun jij het even doen? Vanochtend vergeten en op mijn werk kom ik er niet op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga SP2 dus maar niet installeren
btw, Strol, ga je zelf nog het embargo eraf halen of hoe zit dat
Prima Gijsquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun jij het even doen? Vanochtend vergeten en op mijn werk kom ik er niet op.
Whehehe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik post trouwens geen Nintendo nieuws meer!Je bent me altijd minstens 2 dagen voor!
Hoe bevalt Fable Gijs?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe.
Als ik het spel uit heb ga ik een uitgebreide conclusie schrijven over het spel. Het heeft hele toffe dingen, maar ook dingen die minder zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Fable Gijs?
Komtie ook op pc uit? Hope so...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik het spel uit heb ga ik een uitgebreide conclusie schrijven over het spel. Het heeft hele toffe dingen, maar ook dingen die minder zijn.
Op dit moment vind ik het een 8tje
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Fable Gijs?
Nee. En nou opzouten. Ga je moeder lastig vallen. Heeft ze nog meer spijt dat ze de pik van je vader er niet op tijd uitgetrokken heeft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:32 schreef mrkanarie het volgende:
Komtie ook op pc uit? Hope so...![]()
Op een gegeven moment kun je neuken en vinden andere mensen je aardig of zijn ze bang voor je. Dan houd de vergelijking natuurlijk op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:35 schreef kepler het volgende:zo gooooed
dat verhaal, die details. Dat student zijn van mij in het spel
Zal ik ook eens doen. Maar dit is typisch zo’n spel waarbij de som van alle onderdelen groter is dan het geheel. Tuurlijk valt er genoeg aan te merken op het vechten, de mogelijkheden, het verhaal, etc. Maar als alles samenvalt, is het magisch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik het spel uit heb ga ik een uitgebreide conclusie schrijven over het spel. Het heeft hele toffe dingen, maar ook dingen die minder zijn.
Op dit moment vind ik het een 8tje
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh nee, tis de update van FOK lees ik net, goeie zaak weer jongens
Hij is inderdaad de lekkerste neger die ik ken....maar ook de enige.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:42 schreef O-Ren het volgende:
Mr_Brown is de lekkerste neger die er is
en Chocobo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:42 schreef O-Ren het volgende:
Mr_Brown is de lekkerste neger die er is
en Chocobo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:47 schreef O-Ren het volgende:
ik ga Brown vanavond eens even lekker verwennen![]()
![]()
Stroliequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
O-Ren
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
O-Ren
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:47 schreef O-Ren het volgende:
ik ga Brown vanavond eens even lekker verwennen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er worden wel meer fouten gemaakt door de mensheidquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de allereerste Ridder.. de Supreme Knight if you will, de man die de codes heeft opgezet voor Ridders en later ook heilig is verklaard voor de Christenen..... [tromgeroffel] een Neger was?
Zeker omdat hij continu door de blanke ridders werd gepest en in elkaar geslagen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de allereerste Ridder.. de Supreme Knight if you will, de man die de codes heeft opgezet voor Ridders en later ook heilig is verklaard voor de Christenen..... [tromgeroffel] een Neger was?
WAT een respect!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
Ja, dat was de beruchte Black Knight. Die zie je ook vaak terug in films en zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er worden wel meer fouten gemaakt door de mensheid
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij continu door de blanke ridders werd gepest en in elkaar geslagen.
Dat was toch die gast uit Bad Boys?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:08 schreef chibibo het volgende:
Ja, dat was de beruchte Black Knight. Die zie je ook vaak terug in films en zo.
Ik weet niet of we dezelfde bedoelen... Sint Mauritius heette hij geloof ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, dat was de beruchte Black Knight. Die zie je ook vaak terug in films en zo.
Get in line...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil O-Ren !!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil O-Ren !!![]()
![]()
Ik had de Black Kight uit The Holy Grail in gedachten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:28 schreef SailingAce het volgende:
Ik weet niet of we dezelfde bedoelen... Sint Mauritius heette hij geloof ik.
Das een showbizz negerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik had de Black Kight uit The Holy Grail in gedachten.
[afbeelding]
JIJ bent vandaag mijn heldquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik had de Black Kight uit The Holy Grail in gedachten.
[afbeelding]
Hoertjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:01 schreef ChOas het volgende:
JIJ bent vandaag mijn held
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:32 schreef mr_Brown het volgende:![]()
heeft een collega van me gemaakt
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoertje
whoehahhahahahahahaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:32 schreef mr_Brown het volgende:![]()
heeft een collega van me gemaakt
[afbeelding]
Alles goed Gijs?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:08 schreef ChOas het volgende:
Druk, ben vandaag vrij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alles goed Gijs?je post de laatste tijd zo weinig...
Doe ik volgende week wel even. ben dit weekend niet thuis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:10 schreef ChOas het volgende:
En verder... eeerm nog een aantal dingen die ik niet post, maar kan je nog wel navragen...
Ik wacht al maanden op Open Range... schijnt echt een goede Western te zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:31 schreef SailingAce het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0316356/
Hee, een film van Costner die bijna een 8 scoort!
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht al maanden op Open Range... schijnt echt een goede Western te zijnKevin Costner heerst !!!
![]()
Ben ook niet echt benieuwd nee... ook omdat Brad Pitt er in zit om zijn heerlijke lichaam.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, Troy zoog.
Verhaal loopt gewoon voor geen meter. Ik lees net dat die film $200 mln heeft gekost!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:19 schreef SailingAce het volgende:
Ben ook niet echt benieuwd nee... ook omdat Brad Pitt er in zit om zijn heerlijke lichaam.
Daarom is het dus een goede film!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ben ook niet echt benieuwd nee... ook omdat Brad Pitt er in zit om zijn heerlijke lichaam.
Een van de redenen van niet. Je kijkt de hele tijd naar een gebruinde en gespierde super-ster uit Californië. Niet naar Achilles. Hij komt in zijn rol totaal niet geloofwaardig over. Terwijl ik Brad Pitt in films als Seven, 12 Monkeys en Fight Club zeker kan waarderen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:24 schreef O-Ren het volgende:
Daarom is het dus een goede film!!!!!!!!!!![]()
gast hou er nou maar over op en verkoop die dvd weerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een van de redenen van niet. Je kijkt de hele tijd naar een gebruinde en gespierde super-ster uit Californië. Niet naar Achilles. Hij komt in zijn rol totaal niet geloofwaardig over. Terwijl ik Brad Pitt in films als Seven, 12 Monkeys en Fight Club zeker kan waarderen.
Ik moet wel zeggen erg benieuwd te zijn naar Troy.... Surfer noemde het de beste film van 2004quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een van de redenen van niet. Je kijkt de hele tijd naar een gebruinde en gespierde super-ster uit Californië. Niet naar Achilles. Hij komt in zijn rol totaal niet geloofwaardig over. Terwijl ik Brad Pitt in films als Seven, 12 Monkeys en Fight Club zeker kan waarderen.
En Last action hero is de beste film die ik ooit gezien heb....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen erg benieuwd te zijn naar Troy.... Surfer noemde het de beste film van 2004
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
En Last action hero is de beste film die ik ooit gezien heb....
Dus ?
DVD overnemen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet wel zeggen erg benieuwd te zijn naar Troy.... Surfer noemde het de beste film van 2004
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Nou dat gevoel heb ik dus oook.. en nog voor ik de film heb gezien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In het Halo 2 topic? Ik wil ze ook wel martelen ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:55 schreef SailingAce het volgende:
Ik wil die puistenknijpers PIJNNNN doen....![]()
Ik krijg echt non geneve afspraken gedachte'squote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In het Halo 2 topic? Ik wil ze ook wel martelen ja.
Jammer dat een heel topic door een paar van die kneuzen wordt verpest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:14 schreef SailingAce het volgende:
Ik krijg echt non geneve afspraken gedachte's
Ja.. tis echt klaar nu.. nieuwe topic is ook verpest.. kan alleen nog naar XBOX topic gaan, hopen dat ze daar niet ook de spoilers gaan copieren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jammer dat een heel topic door een paar van die kneuzen wordt verpest.
The worst...maar ik laat mijn Halo 2 plezier niet verpesten door die kneuzen. Ik wacht al te lang op dat spel!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:28 schreef SailingAce het volgende:
Ja.. tis echt klaar nu.. nieuwe topic is ook verpest.. kan alleen nog naar XBOX topic gaan, hopen dat ze daar niet ook de spoilers gaan copieren.
Triest he.. warez spoilers
He heerlijk !quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
*plop*
Ik mis je reactie daar... of heb je zoiets van... laat maar, ga er niet eens meer op in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heerlijk !Zit nog op mijn werk !
Ga zo naar huis.... wel weer een week geweest zo. Dat Halo topic.........
Te triest die nepgamers !
Fijn weekend Gijsjes
Klopt,... ik kijk er niet.... ben die warezshit zooooo zat ! Niet mee te praten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mis je reactie daar... of heb je zoiets van... laat maar, ga er niet eens meer op in.
Want als dat het is -> volhouden, warez mag nooit winnen !!
Goedemorgenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 08:16 schreef ChOas het volgende:
Mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |