Of Breulsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:54 schreef QyRoZ het volgende:
Nothing that Firefox cannot fix.
Ja, alleen hier op het forumquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:53 schreef HeatWave het volgende:
Op fok! allen?
hebben er meer last van na de update...
Ik heb al zeker 10 x gehad dat IE niet reageerde, en ik ben pas een half uurtje op fokquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:59 schreef HeatWave het volgende:
Tis een bugje na de update vrees ik.
Met Firefox 0x.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 10 x gehad dat IE niet reageerde, en ik ben pas een half uurtje op fok
jajajajajajajaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Met Firefox 0x.
Dus met F5 alleen loopt het vast?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Even niet met F5/refresh fokken, maar met de links...Active topics/My active topics
En als je op 'refresh' of 'vernieuwen' klikt dus (maar dat is de functie van F5 lol)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus met F5 alleen loopt het vast?
Volgens mij wel ja, tot nog toe niet anders gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
when you got friends like that, who needs enemy'squote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom heb ik nu plotseling een milde neiging om een grogramma genaamd "Firefox" te downloaden?
Moet... Weerstaan... Microsoft... Is... Mijn... Vriend...
Niet toegeven aan Dat Duivelsche Communistische 'gratis' Firefox. Ook al is het beter, stabieler en veiliger. Niet toegeven! De duivel zal je ziel halen!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Moet... Weerstaan... Microsoft... Is... Mijn... Vriend...
probeer het met <ctrl>-N en sluit het oude schermquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |