quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Honger hebben ze in Afrika. Naar alle waarschijnlijkheid heb jij enkel trek.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:58 schreef Meki het volgende:
Ik heb honger
nu nog veel hongerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:23 schreef CartWOman het volgende:
Meki...!
owo jahquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu al - je mag toch wel een beetje creatief ramadannen - dat begrijpt allah wel hoor.
daarom leef ik met ze meequote:
Waarom niet? Ik heb ook respect voor DUTCH POWER ON THE DANCEFLOOR.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:33 schreef Amun-Ra het volgende:
Ik ga niet aan die ramma-nogwa meedoen.... ik vind het onzin, en ik heb geen respect voor de cultuur of geloofsstroming van die mensen.
Ben jij een neo-nazi of ben jij iemand met sympathie voor neo-nazi's als White Power enz? Of ben je gewoon jong en dom?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:33 schreef Amun-Ra het volgende:
Ik ga niet aan die ramma-nogwa meedoen.... ik vind het onzin, en ik heb geen respect voor de cultuur of geloofsstroming van die mensen.
Dus als je een hekel hebt aan de Islam ben je iemand met sympathie voor neo-nazi's?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ben jij een neo-nazi of ben jij iemand met sympathie voor neo-nazi's als White Power enz?
Ik denk dat hij meer doelt op de combinatie van de post en de signature, wat natuurlijk nog niet alles wil zeggen, laten we in spanning afwachtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus als je een hekel hebt aan de Islam ben je iemand met sympathie voor neo-nazi's?
Iemand kan toch gewoon een hekel hebben aan de Islam! Zonder meer!
Voel je je aangesproken, gelegenheidschristen? Het is een hele simpele vraag aan de user zelf. Ik ben ervan overtuigd dat hij zelf een mond heeft om mee te praten en 2 handen heeft om in ieder geval mee te schrijven. Dit kereltje heeft namelijk niet alleen een hekel aan de Islam, maar ook aan de cultuur van moslims. Voor een normaal mens is het dan een simpel rekensommetje als 1 + 1 in het decimale stelsel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus als je een hekel hebt aan de Islam ben je iemand met sympathie voor neo-nazi's?
Iemand kan toch gewoon een hekel hebben aan de Islam! Zonder meer!
ga dan gewoon op straat leven en uit vuilnisbakken vreten ipv enkel met tussen zonsopkomst en zonsondergang n iet te vreten. Dat houdt elke debiel zonder vraatzucht wel vol. Sinds wanneer stouwen de armen zich vol met vreten als de zon onder gaat?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:10 schreef Meki het volgende:
dan kijk je hoe het voelt hoe armen leven en dan neem jij een maand hun plaats in
Ik ben benieuwd welke Nederlander ermee gaat doen
Hij mag toch een hekel hebben aan de Islam en die hele cultuur, niks mis meequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken, gelegenheidschristen? Het is een hele simpele vraag aan de user zelf. Ik ben ervan overtuigd dat hij zelf een mond heeft om mee te praten en 2 handen heeft om in ieder geval mee te schrijven. Dit kereltje heeft namelijk niet alleen een hekel aan de Islam, maar ook aan de cultuur van moslims. Voor een normaal mens is het dan een simpel rekensommetje als 1 + 1 in het decimale stelsel.
Al durf ik te betwijfelen of dit kereltje wel mans genoeg is om ervoor uit te komen.
Hitler had ook enkel een hekel aan joden en het jodendom? Niets mis mee volgens jou, niet waar?
Fijn voor je dat je de holocaust probeert te bagatelliseren, maar daar gaat het nu even niet om.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, de eerste WO II link is er weer..
En als ik zou zeggen dat ik een hekel heb aan het jodendom en aan alle joden, dan ben ik een anti-semiet en is de wereld te klein. Ook niets mis mee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:52 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Hij mag toch een hekel hebben aan de Islam en die hele cultuur, niks mis mee
zo sprak spuit 11, zag niet dat we al op 5 pagina's warenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ga dan gewoon op straat leven en uit vuilnisbakken vreten ipv enkel met tussen zonsopkomst en zonsondergang n iet te vreten. Dat houdt elke debiel zonder vraatzucht wel vol. Sinds wanneer stouwen de armen zich vol met vreten als de zon onder gaat?
ik heb gewoon een hekel aan alle geloven, maar mensen moeten zelf maar weten of ze er in geloven of niet...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En als ik zou zeggen dat ik een hekel heb aan het jodendom en aan alle joden, dan ben ik een anti-semiet en is de wereld te klein. Ook niets mis mee?
Riekt een beetje naar schijnheiligheid.
Zolang jij dat niet openlijk laat blijken, zou dat geen probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan alle geloven, maar mensen moeten zelf maar weten of ze er in geloven of niet...
Foei! Jij mag niet schelden tijdens de ramadan. Voor straf één dag extra vasten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken, gelegenheidschristen?
Dan nog heeft het niks met nazisme te maken.quote:Het is een hele simpele vraag aan de user zelf. Ik ben ervan overtuigd dat hij zelf een mond heeft om mee te praten en 2 handen heeft om in ieder geval mee te schrijven. Dit kereltje heeft namelijk niet alleen een hekel aan de Islam, maar ook aan de cultuur van moslims. Voor een normaal mens is het dan een simpel rekensommetje als 1 + 1 in het decimale stelsel.
Al durf ik te betwijfelen of dit kereltje wel mans genoeg is om ervoor uit te komen.
Hitler had ook enkel een hekel aan joden en het jodendom? Niets mis mee volgens jou, niet waar?
Nog ff volhouden dan mag je weerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:20 schreef Meki het volgende:
nu nog veel honger
Nog 7 uren en moet nog werken
Wat is dit nou weer voor belachelijk gelul.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Fijn voor je dat je de holocaust probeert te bagatelliseren,
Doe je expres alsof je dom bent, of ben je het gewoonquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Blaat.
Dan nog heeft het niks met nazisme te maken.
Zelfs als je een hekel hebt aan Joden, ben je nog niet per definitie een nazi.
Van mij mag je dat zeggen, ben zelf niet gelovig, heb een hekel aan zo'n beetje elk geloof, brengt alleen maar ellende voortquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En als ik zou zeggen dat ik een hekel heb aan het jodendom en aan alle joden, dan ben ik een anti-semiet en is de wereld te klein. Ook niets mis mee?
Riekt een beetje naar schijnheiligheid.
In Afrika hebben ze hongersNOOD, ... hier heb je gewoon honger.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Honger hebben ze in Afrika. Naar alle waarschijnlijkheid heb jij enkel trek.
Eigenlijk toch ook een raar woord.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:14 schreef Amando het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze hongersNOOD, ... hier heb je gewoon honger.
Doe je expres alsof je dom bent, of ben je het gewoonquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Doe je expres alsof je dom bent, of ben je het gewoon
Ik stel dat kereltje een hele simpele vraag en als zijn moeder kom jij afstormen om hem te verdedigen. Wat dacht je ervan dat hij zelf reageert? Waarom moet jij voor iedere anti-islamiet in de bres springen? Ben je bezig met je persoonlijke kruistocht? Of is het gewoon weer de tijd van de maand?
Hongersnood is er enkel als er massaal honger wordt geleden in 1 regio. Dat er in sommige regio's hongersnood is, wil niet zeggen dat de mensen geen honger hebben. In NL heeft bijna niemand honger, zeker niet als je in het bezit bent van een pc en dit kunt schrijven. Dan heb je gewoon trek. Maar het is goed mogelijk dat je zo verwend bent dat je nooit gelegen bent om voedsel, dat je het verschil tussen trek en honger niet weet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:14 schreef Amando het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze hongersNOOD, ... hier heb je gewoon honger.
Pas maar op, nu begint hij tegen jou, omdat je het voor mij opneemt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:18 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Doe je expres alsof je dom bent, of ben je het gewoon
Dit is een forum. Je naam hoeft niet vermeld te worden in een bepaalde post om er op te mogen reageren. Bovendien moet je eens afleren om op de persoon te spelen, dat komt de discussie niet ten goede.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
en waarom zou ik niet openlijk mogen laten blijken dat ik een hekel heb aan alle geloven?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zolang jij dat niet openlijk laat blijken, zou dat geen probleem moeten zijn.
Wat zou je daarmee kunnen bereiken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en waarom zou ik niet openlijk mogen laten blijken dat ik een hekel heb aan alle geloven?
dan weten mensen mijn standpunt, ik vraag toch jou ook niet of je even het feitd at je een geloof aanhangt voor je wilt houden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat zou je daarmee kunnen bereiken?
Wat hebben mensen eraan als zij weten dat jij een hekel hebt aan geloven en wellicht aan het geloof van de persoon tegen wie je het hebt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan weten mensen mijn standpunt, ik vraag toch jou ook niet of je even het feitd at je een geloof aanhangt voor je wilt houden?
Sterker nog: zodra het woord moslim valt zit je er bovenop
Zeg, ga ik hier nog antwoord op krijgen of is het de gewoonte om zwakzinnig te blaten en dat niet te ondebouwen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor belachelijk gelul.
Waarschijnlijk zijn je hersens nu al aangetast, maar ik kan nergens iets vinden dat dat ook maar op lijkt en dat ik gezegd zou hebben.
Bij dat lampje lijkt het vrij normaal te zijn, I.R.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zeg, ga ik hier nog antwoord op krijgen of is het de gewoonte om zwakzinnig te blaten en dat niet te ondebouwen?
Ja hoor, er loopt weer een Islam-topic en Broekpoeperd is er geheid bij om zijn 'bijdrage' te leveren. Bepaalde potentiële users zijn zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
gemekker.
Potentiele users zul je hier nog niet zien. Ga eens een cursus marketing volgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja hoor, er loopt weer een Islam-topic en Broekpoeperd is er geheid bij om zijn 'bijdrage' te leveren. Bepaalde potentiële users zijn zo voorspelbaar.
Zegt de popoplist van Fok! op verongelijkte wijzequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zeg Kirmizi, Kalief van Fok!, nauwelijks ben je unbanned en begin je weer als een verongelijkt klein kind om je heen te schoppen?
ik veroordeel alle geloven gelijk, ik verkies heus niet de islam om te bashen boven het christendom of het jodendom. Al maken de moslims die nonstop hun geloof in een negatief daglicht zetten het makkelijk om te doen. We hebben immers nooit hotlopende topics met zgn gebash over hindoeisten of aanhangers van de pinkstergemeente. Ach ja, wat wil je als moslims dagelijks het nieuws lijken te beheersenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat hebben mensen eraan als zij weten dat jij een hekel hebt aan geloven en wellicht aan het geloof van de persoon tegen wie je het hebt?
Als jij mij zou vagen of ik geloof en wat ik geloof en ik vertel je dat, dan doe ik jou daar naar mijn weten geen kwaad mee zover ik weet.
Als jij echter te pas en te onpas loopt te verkondigen dat je alle geloven haat, en vooral de Islam, dan is je enige doel tenminste provocatie of belediging.
Wat jij nu zegt is iets als:
- Ik heb een hekel aan je ouders en vertel jou dat.
- Jij niet en vertelt mij dat.
Zolang ik voor me hou dat ik een hekel heb aan je ouders is er niets aan de hand. Maar of jij het nu voor je houdt of niet dat jij geen hekel hebt aan je ouders, is er ook niets aan de hand.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja hoor, er loopt weer een Islam-topic en Broekpoeperd is er geheid bij om zijn 'bijdrage' te leveren. Bepaalde potentiële users zijn zo voorspelbaar.
quote:Sterker nog: zodra het woord moslim valt zit je er bovenop
Leg mij eens in een essay uit wat een popoplist is^?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zegt de popoplist van Fok! op verongelijkte wijze
jij, meki, BSB zijn ook altijd aanwezig anders, Mutant01 ook met regelmaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |