Neehquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En buiten de ramadan wel?
Was het maar waar er is echt geen woord over gelogen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom reageer je nou als je alleen onzin vertelt
of wil je alleen opfokken zodat ik hier antwoord op ga geven
dat dacht je , ga een rondje fietsen man i.p.v alleen onzin te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
niet dat ik zo boos ben enzo zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Vanwaar die boze smiley? In het kader van saamhorigheid?
Ben trouwens benieuwd hoeveel moslims hun gescheld in kunnen houden hier op Fok.
Ach ja, ieder zijn meug, ze doen maar. Alleen niet gaan zeuren over moe zijn en niet kunnen werken, moet je maar gewoon op tijd naar bed gaan. Ow, dan heb je je nog niet de tijd gehad om je vol te vreten? Da's nou jammer dan.
Ook leuk is het wel dat tijdens de ramadan ook een proefwerkweek valt bij mijn zoon op school. Zullen wel heftig scoren als ze amper slapen en met lege magen moeten studeren.
En 's nachts natuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar dat is toch altijd zo?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:07 schreef Meki het volgende:
[..]
in Ramadan moet je een Nette Moslim zijn
Niet schelden , niet stelen , etc.
Cremeren is uit den boze!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:14 schreef pfaf het volgende:
Mogen Moslims eigenlijk roken?
Ik dacht dat moslims niet mogen oordelen over andere moslims? Dat mocht toch alleen Allah doen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh
mensen die dat doen enzo ( zoals Mar. Criminelen zijn geen Moslims ) hun geloven nergens in ook al zeggen ze dat dat ze moslims zijn
Da's ook alleen tijdens de ramadan.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik dacht dat moslims niet mogen oordelen over andere moslims? Dat mocht toch alleen Allah doen?
Niet alleen tegen elkaar hoor,en de hele flat wakkerhouden met hun kookgeknutsel en telefoongescreeuw naar Marokko.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:13 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En 's nachts natuurlijk.
Dan gaat de hele familie lekker chagerijnig doen tegen elkaar.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh
mensen die dat doen enzo ( zoals Mar. Criminelen zijn geen Moslims ) hunzij geloven nergens in ook al zeggen ze dat dat ze moslims zijn
Overdagquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Da's ook alleen tijdens de ramadan.
dat doe ik ook niet ik zeg alleen de waarheidquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik dacht dat moslims niet mogen oordelen over andere moslims? Dat mocht toch alleen Allah doen?
nou nou, ff rustig aanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:11 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Maar ja ik dwaal af want de islam kent geen flikkers.
Overdag slapen, 's nachts werken, eten en roken. Denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:14 schreef pfaf het volgende:
Mogen Moslims eigenlijk roken? Indien dat het geval is, ben ik wel benieuwd hoe zij de ramadan doorkomen.
dat mag nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:23 schreef Lammie het volgende:
Kan een moslim mij vertellen hoe het eigenlijk hoe het zit met wiet roken, ik bedoel alkohol mag je niet drinken, hoe zit het dan met wiet of hasj roken?
Je zegt dat anderen geen echte moslims zijn, dat noem ik oordelen hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:24 schreef Meki het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet ik zeg alleen de waarheid
En jouw waarheid is de waarheid?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:24 schreef Meki het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet ik zeg alleen de waarheid
Gewoon roken dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:25 schreef Meki het volgende:
[..]
dat mag niet
Je mag wel neuken als homo, maar niet geneukt worden. Geloof ik, zoiets. Want als je de gever bent, ben je wel als man bezig, maar als je de ontvanger bent, ben je als vrouw bezig. En da's fout.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:24 schreef fayakill het volgende:
[..]
nou nou, ff rustig aan
En de Islam kent inderdaad geen homo's maar bij Arabieren is homofilie een doodnormale zaak. Zo had ik laatst nog gelezen dat voor marokkaanse soldaten het heel normaal is om een (mann.)mede soldaat als sexpartner te hebben wanneer ze bijv een voor lange tijd de Sahara ingestuurd worden.
Maar als ze dan samen in de moskee zitten zijn homo's opeens lager dan varkens
Dat blijkt vaak genoeg...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
die voor overlast zorgen en stelen hun zijn geen Moslims als ze Moslims waren gingen ze niet stelenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je zegt dat anderen geen echte moslims zijn, dat noem ik oordelen hoor.
tuurlijk mag dat niet, er mag zo veel niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:25 schreef Meki het volgende:
[..]
dat mag niet
Het zal wel druk worden in jullie hel... Ik ken menig moslim die rookt (ook wiet), drinkt (alcohol) en vloekt (vooral flikkers uitschelden)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:25 schreef Meki het volgende:
dat mag niet
van dit soort zinnen word ik nou zo moequote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:29 schreef Meki het volgende:
[..]
die voor overlast zorgen en stelen hun zijn geen Moslims als ze Moslims waren gingen ze niet stelen
Gewoon roken is niet strafbaar in de Islaam maar dan moet je met Nette kleding gaan biddenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gewoon roken dan?
Maar als ze volwassen worden en netjes trouwen en kindjes krijgen en braaf elke dag 5 keer met hun reet naar het westen, dan zijn al hun misdaden vergeven, toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:29 schreef Meki het volgende:
[..]
die voor overlast zorgen en stelen hun zijn geen Moslims als ze Moslims waren gingen ze niet stelen
oow dan wordt het druk in de helquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:30 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Het zal wel druk worden in jullie hel... Ik ken menig moslim die rookt (ook wiet), drinkt (alcohol) en vloekt (vooral flikkers uitschelden)
Daarintegen, ik heb met menig islam-mietje in bed gelegen...![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als ze volwassen worden en netjes trouwen en kindjes krijgen en braaf elke dag 5 keer met hun reet naar het westen, dan zijn al hun misdaden vergeven, toch?
En dan zijn ze ineens, floep, weer wel moslim.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:08 schreef Gia het volgende:
Ook leuk is het wel dat tijdens de ramadan ook een proefwerkweek valt bij mijn zoon op school. Zullen wel heftig scoren als ze amper slapen en met lege magen moeten studeren.
Carnaval.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is vergelijkbaar met katholieken die 1 avond per jaar geen vlees eten (kerstavond de 24ste) om wille van het lichaam van Christus. Om de dag daarna ls een dolle alles in te halen.
Kut, die moslims planten zich echt snel voort.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:52 schreef Meki het volgende:
Miljarden mensen gaan meedoen
Dadelijk zijn het er meer dan wijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kut, die moslims planten zich echt snel voort.
Na rijp beraad van toch wel 30 seconden; niet maar weer.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:10 schreef Meki het volgende:
Overmorgen begint de Ramadan of morgen
Je mag dan een maand niet eten , roken , drinken , schelden etc.
Welke fokker gaat meedoen
dan kijk je hoe het voelt hoe armen leven en dan neem jij een maand hun plaats in
Ik ben benieuwd welke Nederlander ermee gaat doen
1. Meki
![]()
ahaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:23 schreef Kiki het volgende:
Ik doe niet mee aan Ramadan, maar mijn broertje wel, hij is getrouwd met een islamitisch meisje.
Voor hem zal het zijn 1e Ramadan zijn, ik denk niet dat hij het kan. We shall see.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |