ik denk aan het einde van dit seizoen 24 afleveringen dusquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:42 schreef NITR0 het volgende:
iemand een idee wanneer de serie op dvd komt?
Er komen nog flink wat nieuwe afleveringen hoor. Volgens mij loopt de serie gewoon nog door tot mei. In ieder geval volgende week weer een nieuwe aflevering. Er zijn in ieder geval 24 afleveringen voor het eerste seizoen besteld.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:56 schreef DinoPK het volgende:
En dit was dan ook de laatste van seizoen 1 (als het goed is).
Uiteraard, de releases van LOL ben ik wel erg tevreden overquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:52 schreef Dos37 het volgende:
vandaag weer een aflevering in de USA dus morgen zal die wel opt internet te vinden zijn
Check je mailquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:39 schreef MrUber het volgende:
Ik heb alle friends aflevering achter elkaar gekeken en meteen met Joey door gegaan waar ik nu op aflevering 10 mee zit.
Ik was echt 2 dagen uber deperesief dat ik alle Friends had gezien
Joey Ep 12 heb ik nu ook alleen 11 nog niet :| Iemand ruilen?
Ik blijf het wel volgen.. Zoveel moeite is het niet en het is maar 20minuutjes per week. Daar heb ik wel tijd voor op het moment. Daarbij is het best een aardige serie. Er zijn series die het volgen niet waard zijn..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik dit seizoen nog wel even afkijk, maar ze moeten echt met wat betere grappen komen mochten ze een 2e seizoen maken...
Zeg Lamlul, dat je mij toevoegt op msn zonder dat ik daar behoefte aan heb alá, maar heb dan ook wel het fatsoen om een beetje normaal te reageren als ik een simpele typefout maak. En FYI: je semi patsen over je downloadsnelheid interesseert niemand geen ene moer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:39 schreef MrUber het volgende:
Ik heb alle friends aflevering achter elkaar gekeken en meteen met Joey door gegaan waar ik nu op aflevering 10 mee zit.
Ik was echt 2 dagen uber deperesief dat ik alle Friends had gezien
Joey Ep 12 heb ik nu ook alleen 11 nog niet :| Iemand ruilen?
Joey's hele character is gebaseerd op zijn domheid. Dat is leuk en grappig, dus gaan ze daar op verder. Je moet het ook niet zien als een totaal nieuw personage, maar gewoon Joey uit Friends. Dezelfde grappen die ze in Friends met hem maakten (en je probably wel leuk vond), maken ze nu gewoon in Joey.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:13 schreef MrUber het volgende:
ik vind het ook nog niet echt superleuk... In Friends hadden de characters echte persoonlijke trekjes... zoals MOnico schoonmaken enzo. In Joey is dit iets minder.
Behalve de grappen waarin Joey "dom is" die zijn echt zo gejat en niet echt orgineel...
Jah maar orgineel en leuk zoals in Friends zijn ze niet...quote:Joey's hele character is gebaseerd op zijn domheid. Dat is leuk en grappig, dus gaan ze daar op verder. Je moet het ook niet zien als een totaal nieuw personage, maar gewoon Joey uit Friends. Dezelfde grappen die ze in Friends met hem maakten (en je probably wel leuk vond), maken ze nu gewoon in Joey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |