Nick Fanciulli o.i.d.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Morgenavond in Club Panama te A'dam Yoshitoshi night met Deep Dish, Behrouz, Stef Vrolijk en nog iemand... !!
Echt een geweldige cd, die gast weet een goeie mix te maken met platen die niet onder de categorie 'standaard' vallen.quote:Future Beat Alliance – Fake Love
Kinky Funk - Monodrama
Rowan Blades & John Graham - Phonky Somma
Nicolas Valee - Generation X
Lady B - Cruising Around Motor City
Prawler - Frisco
Community Spirit - Joyous Loop
Jamie Anderson - Time Is Now
Stylophonic - All Nite Long
Sebastian Ingrosso & John Dahlback - Stockholm Disco EP
Andy Slate - Disko Powder EP
Harry Peat - Affrodissiac
Nummer daarvoor is NOG vetter. Wat een drive zeg!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:11 schreef mr.marcus het volgende:
die remix van pink floyd is echt super!!!!
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:46 schreef Steve.Porter het volgende:
bij de vorige Everybody cd vond ik cd 2 ook beter, jij niet dus?
Beste nummers van cd1 vind ik Filth en Kinda Newquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind CD 1 beter bij Everybody Too, vooral dat nummer Infusion "Do To You in '82
Die is echt knallen !
Sander Kleinenberg - The Fruit!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:36 schreef Steve.Porter het volgende:
ik vind cd2 het gaafst... echt, dat 2e nummer met "it's the funk, that makes it funky" , en als dan die strings/electrische gitaren erin komen..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |