Kan je misschien wat meer vertellen over de moeilijkheidsgraad? toen ik de filmpjes zag op ign.com kwamen het spel me een beetje simpel over, maar ik weet niet hoe de hogere moeilijkheidsgraad isquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
Nou ik heb Donkey Konga gekochtEcht super spel! Zelfs alleen is het leuk
GC Shop is altijd goedkoper ja. De prijzen fluctueren een paar euro, maar ze blijven goedkoper. Overigens is Paper Mario bij DVDBoxoffice nog geen 40 euro.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:29 schreef koei het volgende:
Ik heb Donkey Konga ook besteld bij play. Ik hoop dat hij volgende week binnenkomt!
Bij gcshop kan je mario paper pre orderen voor 47,50 euro. Is dit een normale prijs daar of is dit een goedkopere prijs die enkel voor pre-orders geldt en niet als je het spel een week later daar besteld?
best wel asociaal dat het in canada nog geen 40 euro is terwijl het bij ons altijd 60 euro is en 3 maanden laterquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GC Shop is altijd goedkoper ja. De prijzen fluctueren een paar euro, maar ze blijven goedkoper. Overigens is Paper Mario bij DVDBoxoffice nog geen 40 euro.
Tsja, die vlieger gaat op voor vrij veel dingen (games, dvd's etc).quote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
best wel asociaal dat het in canada nog geen 40 euro is terwijl het bij ons altijd 60 euro is en 3 maanden later
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is vrij logisch hoorVertalen (duits, spaans, frans, etc), omzetten TV systeem (NTSC naar PAL) en ander belastingsysteem.
Niet dat ik het tof vind overigens
ik heb ook Zelda: Four Swords, erg leuk spel hoor!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:14 schreef Wunk het volgende:
* gamecube_master heeft ondertussen 4swords besteld en zit er op te wachten
Trage snailmail !!!
Door? (als ik vragen magquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:17 schreef ShadoW17 het volgende:
Donkey Konga is vandaag verzonden
Goh, de meeste mensen hebben 'm ook pas zes weken geleden besteld... of is het alleen de winkelvoorraad?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:37 schreef Adelante het volgende:
FRS heeft niet voldoende voorraad Donkey Konga![]()
hoorde dat ze pas over 1,5 week komen, best wel stom eigenlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:07 schreef Munkel het volgende:
Ik heb vandaag gekeken naar Donkey Konga en de meeste winkels hadden hem wel op voorraad, maar geen één had er losse bongo's bijWeet iemand waar ik extra losse bongo's vandaag kan halen of moet ik wachten tot ze gewoon overal beschikbaar komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |