[GameCube] 87: Tijd voor de E3quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
Zelda screens van de Extended backstage trailer op E3. Het water is voor het eerst te bewonderen. De screen is wat blurry maar degene die het gezien hebben zeggen dat het een van de mooiste stroompjes water is die zo ooit in een game gezien hebben
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee. Deze beelden worden ook gebruikt in de extended trailer. Dezelfde beelden waren 5 maand geleden ook al gecaptured op screenshots.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:35 schreef Thomper het volgende:
Ja, maar dit is de extended trailer...
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:06 schreef Thomper het volgende:
Ja, sorry, foutje.
Wrijf het maar in Tijs..
Nah hoeft niet, ik wou toch al een nieuwe kopenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:06 schreef Oksel het volgende:
Speknek; voor Animal Crossing mag je mijn Freeloader wel ff lenen, als ik die van jouw mag lenen voor ToS. Kom je hem halen in Schiedam..!?
Hey, nog een Schiedammerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:06 schreef Oksel het volgende:
Speknek; voor Animal Crossing mag je mijn Freeloader wel ff lenen, als ik die van jouw mag lenen voor ToS. Kom je hem halen in Schiedam..!?
Zijn er nog meer mensen die deze spellen willen hebben? Geen player's choice?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:53 schreef StarGazer het volgende:
En wat bracht de postbode vandaag?
Mario Sunshine & Starfox Adventures , via marktplaats geregeld en geen Player's Choice.
Heersch
Dennis, mail me ff: mordor@kabelfoon.nl ! Ik heb wel interesse in game's die niet Player's Choice zijn.. helemaal als je in Schiedam woont!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:01 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mensen die deze spellen willen hebben? Geen player's choice?![]()
ja, alleen het doosje ziet er gewoon goedkoop uitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:15 schreef Munkel het volgende:
FF vraagje, wat is er tegen op een player's choice editie? Afgezien van het doosje is het toch precies hetzelfde??
Donequote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dennis, mail me ff: mordor@kabelfoon.nl ! Ik heb wel interesse in game's die niet Player's Choice zijn.. helemaal als je in Schiedam woont!
Dat wilde ik net ook vragenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:15 schreef Munkel het volgende:
FF vraagje, wat is er tegen op een player's choice editie? Afgezien van het doosje is het toch precies hetzelfde??
Ik zie dat het geen rode doosjes meer zijn, die doosjes van Mario Kartquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb cube
Donkey konga lijkt me wel vet snap het alleen nog niet zo goed
best jammer dat je ook gewoon opde bongo's kunt drukken
[afbeelding]
Waren dat niet alleen de aller eersten?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik zie dat het geen rode doosjes meer zijn, die doosjes van Mario Kart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |