quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:26 schreef speknek het volgende:
Is een Freeloader zelf eigenlijk regiovrij?
Hij moet toch weten waar hij het beeld naartoe moet converteren?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
![]()
Sorry SpekkieMaar ik vind het een beetje een gekke vraag
Ja, hij is regio vrij, je kan NTSC op PAL spelen, en PAL op NTSC en alle mogelijke varianten.
Overigens heeft DVDBoxoffice nu een actie, bestel een Cube game en krijg er een Freeloader bij voor 10 CAD.
Ik weet ook niet hoe het precies werkt, maar zo staat het op het hoesjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij moet toch weten waar hij het beeld naartoe moet converteren?.
Dat is inderdaad wel een mooie actie, maar m'n Paper Mario zit nu al op de bus vanaf dvdsoon.com.
Dat zat ik me laatst ook te bedenkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je wat wel cool zou zijn, Als je bij Donkey Konga zelf liedjes kon importeren, en daar je eigen notenbalk op kon maken, zodat je het een vriend kunt laten spelen. Maar je kunt geen liedjes op de gamecube zetten. Helaas, dat kan alleen op de Xbox
Volgens mij komt het gamecube logo niet alleen bij de reclames van van die voetbal gasten die slecht engels praten!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:52 schreef Roi het volgende:
Het valt me trouwens op dat na elk Fifa 2005 reclame je het Gamecube logo ziet ! Op zich wel goed maar laten ze eerst maar is hun eigen games promoten..
Eindelijk! Ga je direct Donkey Konga er bij halen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:07 schreef Max-Westerman het volgende:
dixons heeft net gebeld
ze hebben de cube's binnen:D
Enjoyquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:07 schreef Max-Westerman het volgende:
dixons heeft net gebeld
En dit keer moet je hem neit weer gaan verkopen hehquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:07 schreef Max-Westerman het volgende:
dixons heeft net gebeld
Is de bedoeling van welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eindelijk! Ga je direct Donkey Konga er bij halen?
Denk ook niet dat ik hem ga verkopenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En dit keer moet je hem neit weer gaan verkopen heh
Maar er zou toch ook een Dokey Konga gamecube Pack komen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is de bedoeling van wel
alleen denk ik dat dan een beetje geld van iemand moet lenen
Zover als ik weet alleen een mario kart pack en die pokemon packquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar er zou toch ook een Dokey Konga gamecube Pack komen?
Kort antwoord: Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoezit dat eigenlijk met freeloader?
als ik dat ding koop werken dan alle games die ik bijv in de USA koop op me pal cube??
Ga morgen naar de winkel en koop Metroid Prime. Dan praten we weer verderquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:20 schreef Max-Westerman het volgende:
OMG
wat een vet spel is donkey konga toch
je wilt stoppen omdat je pijn aan je handen krijgt maar toch ga je door
Mjah iddquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:06 schreef _Supreme het volgende:
je kunt niet echt alleen op de bongo's drukken als het zo snel gaat, dan moet je wel RAMMEN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |