Bron? Hoe kom je hier aan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:44 schreef BMH het volgende:
I love bees ala metroid?
Ik heb volgende week herfstvakantie, dus dan heb ik tijd genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:06 schreef Oksel het volgende:
.. ik heb Donkey Konga al opzij geschoven.. moet binnen een maand ToS uitspelen..![]()
Ik heb btw Chimp & Monkey alles op goud..![]()
Lexie, Roy & Speknek.. wanneer trommelmeet?
Roy niet. Die's weer druk. Maarja, hoeveel Bonga's heb jij? Mijn vriendin kan ook trommelen..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb volgende week herfstvakantie, dus dan heb ik tijd genoeg
Tweequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Roy niet. Die's weer druk. Maarja, hoeveel Bonga's heb jij? Mijn vriendin kan ook trommelen..
Na 4 november heb ik tijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Roy niet. Die's weer druk. Maarja, hoeveel Bonga's heb jij? Mijn vriendin kan ook trommelen..
Ja! We wil rock you, daar dacht ik nog aan! Waarom zit die er niet inquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:25 schreef ShadoW17 het volgende:
http://db.gamefaqs.com/co(...)key_konga_tracks.txt
amerika heeft: we wil rock you, pokemon theme en kirby theme
pff ik wil die ook wel hoor
Het bewijs:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:44 schreef BMH het volgende:
I love bees ala metroid?
*splet*quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:59 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Bron : Nintendo.nlquote:Titelschermpret
Wist je dat je met je controller heel wat lol kunt hebben op het titelscherm? Hier lees je hoe.
Druk op X om de Bulborb te doen verschijnen. Beweeg 'm met de C-stick en eet Pikmin met de Z-knop.
Druk op Y om een Flint Beetle te doen verschijnen. Bestuur 'm met de C-stick.
Druk op L om alles weer normaal te laten worden.
Druk op R en de Pikmin zullen het woord "Nintendo" vormen.
Met je is trommelen bij de intro van Donkey Kongaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:50 schreef ShadoW17 het volgende:
Voor de mensen met Pikmin 2 is wel grappig
[..]
Bron : Nintendo.nl
Klappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Met je is trommelen bij de intro van Donkey Konga!
wow...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:59 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Dat had ik ook vandaag! IK moest gewoon een liedje spelen! Dus dan maar tijdens de reclame ff beneden. Ik ben nu aan het sparen voor the electrick drum setquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:58 schreef ShadoW17 het volgende:
het is al laat ouders liggen in bed![]()
en dan weet ik zeker dat ik nog een liedje wil doen
idd voorral jammer dat we will rock you er niet bijzitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:25 schreef ShadoW17 het volgende:
http://db.gamefaqs.com/co(...)key_konga_tracks.txt
amerika heeft: we wil rock you, pokemon theme en kirby theme
pff ik wil die ook wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |