abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22590086
Ik heb gelezen dat dit mogelijk is.

Ik ga het in eerste instantie 2 weken proberen.

Mijn body info:
-75 kg
-180cm
-redelijk gespierd

Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb
-meer spieren
-minder vet

Mijn vragen:
-hoeveel val ik af als ik 2 weken niet eet?
-hoeveel val ik af als ik 2 weken niet eet en elke dag in de sportschool een uur train en is dit wel goed voor de spieren?
-en bij 3 weken?
-is een maand verantwoord of alleen weggelegd voor bepaalde mensen?
-wel cup-a-soup drinken?

Dat was het! Ik hoop op serieuze en nuttige reacties, bedankt!
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 oktober 2004 @ 02:21:16 #2
22592 crew  Ole
pi_22590117
Waarom zou je????

Meen ik serieus: waarom een lichaam wat in balans is op deze manier 'aanvallen?
Als je het wil doorzetten: zoek dan eerst mensen met ervaring met vasten en kijk uit dat je geen belangrijke voedingsstoffen tekort komt..

Ik vind het eng.. en nogmaals: wat is je beweegreden om dit te doen>????
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 oktober 2004 @ 02:22:47 #3
22592 crew  Ole
pi_22590126
wel/ niet eten zien als 'discipline' kan leiden tot zware eetstoornissen!

Dus nogmaals Waarom??????
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_22590140
er is je al iemand voor geweest op fok die hetzelfde deed....
Nothing to see here, carry on
  woensdag 13 oktober 2004 @ 02:28:19 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22590168
Waar haalt je lichaam de energie vandaan, denk je?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_22590173
2 weken, mij lukt het nog geen eens 2 uur !
  woensdag 13 oktober 2004 @ 02:29:13 #8
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_22590176
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 02:24 schreef RijstNatie het volgende:
er is je al iemand voor geweest op fok die hetzelfde deed....
En die puntjes betekenen dat diegene overleden is?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_22590177
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 02:28 schreef Jordy-B het volgende:
Waar haalt je lichaam de energie vandaan, denk je?
Pillen. doh.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 02:32:59 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22590200
Niet eten en wel intensief sporten, goed plan, zorg je wel dat er iemand naast je staat om je op te dweilen?

Onder medische begeleiding, zonder inspanning is het na 40 dagen kritiek en is 60 dagen lang. Daarna ben je dood. (zie bijv. http://en.wikipedia.org/wiki/1981_Irish_Hunger_Strike )

Dus twee weken lang niets eten en wel extra verbranden is écht geen goede optie.

Lees ook http://forum.fok.nl/topic/582075 even.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 02:34:04 #11
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_22590210
kan niet erg gezond zijn..
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_22590398
Ik ben benieuwd en wens je succes. Dat slotje in dat andere topic is echt een flauwekul slotje.
Ik weet niet of je nog thuis woont, zorg er anders voor dat de mensen in huis weten waar je mee bezig bent, of andere mensen, en die 1 x per dag controleren of alles ok is...

Ik begrijp alleen niet hoe je denkt meer spieren te krijgen. Je spieren worden naast het vet namelijk als 1e afgebroken zodra je geen energie via je voedsel krijgt. Aangezien je geen nieuwe bouwstoffen eet zul je dus echt nooit meer spieren krijgen. Fitnessen leidt in dit geval alleen maar tot minder spieren.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_22590402
Ik denk dat TS de koelkast al aan het overmeesteren is
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 03:33:30 #14
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_22590408
Ik had sinds donderdag weinig tot amper gegeten, en afgezien van een veelvoud aan uren slaap merk je niets.... Ow behalve dat je na 5 minuten licht inspannen al doodop bent met een hartslag die doorgaans met intensief sporten al niet haal.
[grmbl wrong topic]
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_22590411
En daar hebben we dan ook niets meer van vernomen ....... toch ?

Ja nu vernueck je mijn post Highlander....... dan mag je wel je naam in het rood hebben maar das niet sportief
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_22590422
is een week wel verantwoord?
pi_22590424
Mijn record is een week, heb dit ook wel eens gedaan om eetpatronen en/of verslavingen te mollen en discpline te kweken.

De eerste paar dagen is eigenlijk best goed, dat is hetzelfde als vasten en je gaat je heel fit voelen omdat je darmen en maag eindelijk eens rust krijgen. Daarna wordt het bij mij klote omdat je je bij elke inspanning idd al moe voelt en zelfs duizelig wordt bij plotselinge inspanningen. Maar het is eigenlijk best gezond schijnt, als je het niet overdrijft.

In India ofzo loopt d8 ik een vent rond die al 30 jaar niks gegeten heeft, die haalde een tijdje geledn ehet nieuws, dus je kan op zich wel leven op vloeistoffen kennelijk...
pi_22590532
I. Voor het instand houden en opbouwen van spieren heb je voedingsstoffen nodig (koolhydraten & eiwitten). Bestaande spieren zullen verzuren, nieuw spierweefsel wordt niet aangemaakt.
II. Door niet te eten past je lichaam zich al snel (dag of twee) aan aan dat nieuwe patroon, waardoor je bijna niets meer nodig hebt en dus ook bijna niets meer verbrandt.
III. Als je dan weer begint met eten zet je lichaam als een gek alles om in vet voor het geval je je nog een keer zoiets in je hoofd haalt.

Zelf ooit 10 dagen op alleen maar citroensap & water geleefd, been there, done that en zou het je nou niet bepaald aanraden. Als je wat vet wilt vervangen door spieren moet je je een tijdje houden aan maximaal 2000 calorieën per dag, waarvan ongeveer 45-65% bestaat uit koolhydraten en minstens elke dag 25 gram voedingsvezelfs. Sport dan twee a drie keer per week (bij voorkeur cardio) en dan ben je ook over een maandje (of twee) waar je wilt zijn. Op b.v. Fitday.com kan je (gratis online) bijhouden hoeveel je eet, hoeveel procent vet/eiwitten/koolhydraten dat is en hoeveel je sport en daardoor hebt verbrandt.

[ Bericht 4% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 13-10-2004 05:54:46 ]
pi_22590556
het is zo dat je het kan overleven als ik jou was zou ik het niet proberen vooral niet als je ooknog gaat trainen ik bedoel of je moet je lichaam schadelijk letstel willen toebrengen. agh aan jou de keus.
Voices tell me I'm the shit.
pi_22590560
Daarnaast gebruiken je hersenen ook behoorlijk wat energie. Al doe je niks lichamelijks, je hersenen bulderen voort. Als je hersenen te weinig voeding krijgen merk je dat vrij snel. Logisch redeneren bijvoorbeeld gaat gewoon trager.

Het is wel zo dat de westerling zichzelf gewoon dood eet. Jaren geleden vond men dit vreemd, maar tegenwoordig kun je bijna in ieder tijdschrift of krant een artikel vinden over onze voedselconsumptie, en hoe het misschien beter zou kunnen, als je ouder wil worden. Het geheim schijnt te zitten in het feit dat als je weinig energie hebt, je lichaam in een soort noodtoestand schakelt. Regeneratie krijgt dan voorrang boven andere zaken, zoals libido. Maar ja, als je daar ook bij rookt en drinkt, is het misschien nog dommer dan normaal eten.

Ik eet in ieder geval al wel minder, en verspreid het eten over de dag. Ik eet gewoon wanneer ik behoefte heb ipv op de vaste nederlandse tijdstippen. Daar voel ik me prima bij. Helaas rook en drink ik ook, dus noem me gerust een eikel, ik weet het namelijk.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 06:14:34 #21
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_22590568
je bent gek! ten eerste zou het volgens mij onmogelijk zijn en ten tweede doet het meer kwaad dan goeds aan je eigen lichaam
pi_22590580
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 02:18 schreef pakketopmaandag het volgende:
Ik heb gelezen dat dit mogelijk is.

Ik ga het in eerste instantie 2 weken proberen.

Mijn body info:
-75 kg
-180cm
-redelijk gespierd

Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb
-meer spieren
-minder vet

Mijn vragen:
-hoeveel val ik af als ik 2 weken niet eet?
-hoeveel val ik af als ik 2 weken niet eet en elke dag in de sportschool een uur train en is dit wel goed voor de spieren?
-en bij 3 weken?
-is een maand verantwoord of alleen weggelegd voor bepaalde mensen?
-wel cup-a-soup drinken?

Dat was het! Ik hoop op serieuze en nuttige reacties, bedankt!
Ik zou het absoluut niet doen! Je geeft op dat je meer spieren wil kweken; dat gaat zo niet lukken. Vet zul je misschien wel wat kwijtraken, maar las je toch wil testen of je discipline hebt, maak dan een goed sportschoolschema en ga je daaraan houden.
Ik ga nu een aantal jaren naar de sportschool en heb wel gemerkt dat als je resultaat wil halen je ook MEER moet eten. Ik ben van 71kg naar 90kg gegaan zonder dat mijn verpercentage gestegen is. Let dan alleen wel goed op wat je eet..
Als je te weinig eet, maar wel hard gaat trainen 'verbrand' je meer spieren dan je erbij krijgt..
pi_22596111
Slechtste idee ooit. Hoe kom je op dit achterlijke plan en hoe weinig weet je eigenlijk, dat je het serieus in overweging neemt?

Ga je eerst maar eens verdiepen in één en ander, kom daarna nog eens terug.

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_22596359
Je hersenen kunnen alleen glucose verbranden. Normaal haalt je lichaam dit uit koolhydraten die je binnen krijgt, maar als je in hongerstaking gaat moet je lichaam hiervoor spierweefsel afbreken. Je KAN dus niet zonder koolhydraten leven, omdat je hersenen niet zonder glucose kunnen.

Volgens mij heb je na een paar dagen ook niet eens meer de kracht en energie in je spieren om nog verder te sporten, omdat je spieren totaal geen energie meer hebben om maar iets uit te voeren. Ga maar lekker naar de sportschool en praat met een begeleider. Die maakt voor jou wel een schema wat goed voor je lichaam is, inplaats van het te slopen.
pi_22596390
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 02:28 schreef Markster het volgende:
2 weken, mij lukt het nog geen eens 2 uur !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')