quote:Toekomst onzeker voor Daniël de Ridder
LANGEZWAAG - Voor Jong Oranje-speler Daniël de Ridder zijn het onzekere tijden. Hij hoopt op een basisplaats zondag in het EK-duel tegen zijn tweede vaderland Israël. De Ridders moeder is Israëlische en er komt nogal wat familie naar Nederland voor de wedstrijd, maar op de training van woensdag zat hij niet bij de partij met de 'hesjes'. Julian Jenner en Roy Beerens kregen van bondscoach Foppe de Haan de voorkeur op de buitenposities.
De oud-Ajacied zit bovendien met nog een dilemma. Zijn Spaanse club Celta de Vigo moet nog twee competitiewedstrijden spelen en kan zaterdag tegen Atletico Madrid al degraderen. „Mijn contract loopt af bij Celta. Als we degraderen, moet er bezuinigd worden. Bovendien is er een nieuwe trainer aangesteld en ben ik een groot deel van het seizoen geblesseerd geweest. Dus ik weet niet hoe mijn toekomst er uitziet.” De Ridder gaat na het einde van de Spaanse competitie, waar hij het overigens zeer naar zijn zin heeft, met de club om de tafel zitten.
Over Israël, de tegenstander van Jong Oranje zondagavond in de openingswedstrijd in Heerenveen, weet hij niet veel. „Ik ben geboren en getogen in Nederland. Ik ga alleen in de zomervakantie twee weken naar Israël. De spelers ken ik allemaal niet. Maar ze moeten wel goed zijn. Ze hebben in de kwalificatie onder meer Frankrijk uitgeschakeld. Volgens de trainer zijn ze defensief sterk en krachtig.”
Daniel heeft er een fan bij.quote:Sébastien Pocognoli: "Het was mijn eerste goal van het seizoen en die valt op het juiste moment. Of de keeper die bal had moeten hebben? Dat moet je hem vragen. Ik kreeg krampen omdat ik veel heb moeten lopen tegen De Ridder, een goeie."
Israel geloof ik niet. Maar een Nederlandse club kan ik niet gauw bedenken eigenlijk. Roda misschien ofzo, als opvolger van Ramzi.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:02 schreef Fides het volgende:
Tuurlijk verlengen ze zijn contract niet. Hij speelt bijna nooit. Speelt volgens jaar vast ergens in Nederland of in Israel.
De Ridder is toch wel beter dan de overhypte Jenner, al is dat niet zo moeilijk..quote:Op zondag 17 juni 2007 03:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jenner vond ik persoonlijk bij Nac al een matige speler, en hij is er niet veel beter op geworden.
DDR moet gewoon weer wedstrijdfit worden en naar AZ als talent. En niet als dé redder van Twente, Kerkrade ofzo.
Zenden hoort niet in dat rijtje vind ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
In potentie, maar ondertussen voetbal ie matig, is ie veel te wijverig bezig qua duels en laten vallen. Weer een in het rijtje van der Meyde, Musampa, Zenden, etc. Middelmatige voetballers die leuk kunnen voetballen wanneer ze in vorm zijn.
Precies.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zenden hoort niet in dat rijtje vind ik.
Het niveau in de Segunda (zeker de top) is écht heel behoorlijk hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:16 schreef methodmich het volgende:
Bij Celta blijven heeft weinig zin, zeker niet als ze degraderen.
Ja, dat is het probleem niet. Maar meer dat je dan toch wel volledig uit beeld bent.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Het niveau in de Segunda (zeker de top) is écht heel behoorlijk hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |