Nadat hij dramatisch slecht invielquote:Op donderdag 4 november 2004 10:19 schreef pfaf het volgende:
Hij heeft in ieder geval z'n eerste Europese doelpunt gemaakt.
Van een slecht jaar word je ook beter. Hoe kan het anders dat Feyenoord nu wel goed draait en dat Dikke Theo bij Vitesse nu volwassen is geworden.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is zonneklaar. Dat geldt denk ik ook voor een Sneijder of een Heitinga. Niet als ze allemaal zouden komen natuurlijk, maar met name Daniël de Ridder zou zich uitstekend aanpassen aan de PSV cultuur en daardoor gaan renderen binnen een elftal. PSV is een mix van routine en talent met een duidelijke hiërarchie. Dat ontbreekt allemaal bij Ajax en daardoor verkloten die spelers hun carriere op dit moment.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nadat hij dramatisch slecht inviel
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:07 schreef Solstice het volgende:
Gaat slecht met Celta volgens mij.
idd wat een drama was het tegen Oekrainequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bij Oranje-21 is hij echt waardeloos.
hehehe idd... zijn haar zit wel gelikt... mooi loopje ook, sierlijk enzo... :Het is net een vuilnisbak: tziet er leuk uit, maar je hebt er niks aan...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Z'n haar zit wel altijd goed, dat is bij zulke voetballers ook belangrijk. Soort Quaresma van Nederland.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:33 schreef Pritt het volgende:
Vuilnisbak heeft wel degelijk nut, de Ridder niet.
Hij was bij Ajax vooral een middenvelder die misbruikt werd als rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:14 schreef Beschouw het volgende:
Is geen schim meer van de frisse rechtsbuiten die hij bij Ajax was. Omgeturnd tot een voetballer in een 4-5-1 systeem zegt Mich. Resultaat is één doffe ellende.
Dit seizoen maar liefst 109 minuten in het eerste van Celta gespeeld. Is ie geblesseerd ofzo, dit is wel heel erg weinig...quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:15 schreef Radegast het volgende:
*kuch*
Gaat het ooit nog wat worden met deze gozer?
Zat de rest van de tijd waarschijnlijk bij de kapperquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit seizoen maar liefst 109 minuten in het eerste van Celta gespeeld. Is ie geblesseerd ofzo, dit is wel heel erg weinig...
Opnieuw geblesseerd. Telkens als hij terugkwam leek hij zich in de basis te spelen, maar liep hij weer wat op. Zonde, want ik vond hem eerlijk gezegd best leuk spelen bij Celta.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit seizoen maar liefst 109 minuten in het eerste van Celta gespeeld. Is ie geblesseerd ofzo, dit is wel heel erg weinig...
haha lolquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:33 schreef Pritt het volgende:
Vuilnisbak heeft wel degelijk nut, de Ridder niet.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zat de rest van de tijd waarschijnlijk bij de kapper
Nou, leek zich in de basis te spelen is wat overdreven gezien zijn minuten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Opnieuw geblesseerd. Telkens als hij terugkwam leek hij zich in de basis te spelen, maar liep hij weer wat op. Zonde, want ik vond hem eerlijk gezegd best leuk spelen bij Celta.
Ik bedoelde vooral dat áls ik hem zag invallen ik hem toch echt wel een versterking voor het elftal vond en ook de inruk had dat hij die kans zou gaan krijgenquote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, leek zich in de basis te spelen is wat overdreven gezien zijn minuten.
Komt gewoon nog te kort om in het 4-5-1 systeem van Celta als vleugelspeler te renderen.
quote:DE RIDDER: “VOY A LUCHAR POR LOS SIETE PARTIDOS”
Enviado el Sábado 28 abril, a las 17:05 (GMT+1)
Convocado ante el Mallorca tras una larga lesión, Daniel de Ridder confía estar el domingo en el terreno de juego aunque, según precisa, “no desde el prinicipio”. El jugador celeste manifestó ante Stoichkov su deseo de ir cogiendo el ritmo paulatinamente, “hay que ir de poco a más”. Además, el holandés afirmó que su recuperación personal converge con los intereses del equipo, “quedan siete partidos y voy a luchar por eso”.
-------------------------------------------------------------------------------
Respecto a su ubicación en el campo, el jugador apunta, en relación a la estrategia seguida por Stoichkov en los últimos dos partidos, la probabilidad de “un puesto ofensivo, con independencia de la banda, donde me siento bien”.
Sobre el rival, de Ridder comentó que “es un equipo muy bien organizado, que a veces juegan fuera de casa más defensivos pero lo importante es que confiemos en nosotros mismos”.
Nené
Por su parte Nené, abogó por reproducir ante el Mallorca el planteamiento seguido en el derbi, “atacar, intentar hacer gol lo más rápido posible pero con cabeza y concentración en defensa, evitando que con una contra nos puedan empatar”.
El jugador, que junto a su compañero Perera, fue responsable en las filas del Mallorca de los tantos que provocaron el descenso a Segunda del Celta hace tres temporadas, consideró paradójica la situación subrayando que “sólo tenemos que pensar en ganar, no estaría mal que marcásemos de nuevo los mismos”.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |