abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50549991
quote:
Op zondag 17 juni 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem niet. Maar meer dat je dan toch wel volledig uit beeld bent.
Hooguit één ker per jaar in het rubriekje Buitenland in VI. Daar doe je het niet voor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 17 juni 2007 @ 17:39:48 #152
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50549999
quote:
Op zondag 17 juni 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem niet. Maar meer dat je dan toch wel volledig uit beeld bent.
Ah, zo. Ja, voor Nederland wel ja. Maar een goed seizoen draaien bij een topploeg in de Segunda leidt heel vaak tot een transfer naar een mooie ploeg in de Primera. Is maar net wat hij wil dan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50553841
Jammerrrrr Daniel
pi_50554052
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:41 schreef Kadoc het volgende:
Gewoon naar Al-Wakrah.
Die houden niet van joden . Ik denk dat hij naar Beitar Jeruzalem gaat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50776165
Ik was blij verrast met zijn optreden dit toernooi. Hopelijk komt hij weer naar Nederland. Roda of Utrecht lijkt me leuk voor hem.
That's all folks!
pi_50776202
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was blij verrast met zijn optreden dit toernooi. Hopelijk komt hij weer naar Nederland. Roda of Utrecht lijkt me leuk voor hem.
Ik zie m liever naar Heerenveen, die kunnen nog wel een speler zoals hij gebruiken denk ik. Of Twente. Niet van dat inzet-voetbal.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_50776209
Maar 3 assists in de finale

En wát een assist bij die 1-0. Niet normaal zo mooi.
  zondag 24 juni 2007 @ 01:00:04 #158
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_50776731
Benieuwd waar die naartoe gaat.

Zal wel weer een buitelandse club worden , maar het zou toch leuk zijn als die weer in Nederland komt voetballen.
  zondag 24 juni 2007 @ 01:01:05 #159
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_50776749
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Van mij mag die wel naar Roda komen, eindelijk iemand die wel een assist kan geven.
pi_50776758
quote:
Op zondag 24 juni 2007 01:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Benieuwd waar die naartoe gaat.

Zal wel weer een buitelandse club worden , maar het zou toch leuk zijn als die weer in Nederland komt voetballen.
Ik zeg Spanje, Nederland of misschien Frankrijk.
pi_50776916
speelde vandaag weer eens zoals hij speelde in zijn goede tijd bij ajax
pi_50778314
quote:
Op zondag 24 juni 2007 01:10 schreef AirRaid het volgende:
speelde vandaag weer eens zoals hij speelde in zijn goede tijd bij ajax
Heb je meer aan dan aan Rosales of De Mul, hoewel hij nog wel wisselvallig presteert. Ze moeten bij Ajax eens een beetje geduld hebben met talenten. Maduro zal net als De Ridder ook wel te vroeg afgedankt worden.
pi_50783896
Maduro wordt niet te vroeg afgedankt. Maduro moet nu gewoon rustig wachten op zn kans, die hij écht wel krijgt. Davids en Gabri zijn natuurlijk nummer 1 op hun posities, maar Maduro zal toch wel regelmatig mogen invallen, verwacht ik.

De Ridder is in mijn ogen meer een middenvelder dan een rechtsbuiten, dus zoals hij nu in Oranje gebruikt wordt. Hij heeft een beetje te weinig snelheid en is wat te onzeker voor het doel. Het is echter de speler met de beste pass in de benen van de gehele jOranje-selectie.
pi_50785700
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maduro wordt niet te vroeg afgedankt. Maduro moet nu gewoon rustig wachten op zn kans, die hij écht wel krijgt. Davids en Gabri zijn natuurlijk nummer 1 op hun posities, maar Maduro zal toch wel regelmatig mogen invallen, verwacht ik.

De Ridder is in mijn ogen meer een middenvelder dan een rechtsbuiten, dus zoals hij nu in Oranje gebruikt wordt. Hij heeft een beetje te weinig snelheid en is wat te onzeker voor het doel. Het is echter de speler met de beste pass in de benen van de gehele jOranje-selectie.
Maduro's contract loopt af en wordt niet verlengd, als je trouwens de geruchten over nieuwe spelers hoort, hoeft ie volgend jaar ook niet op veel speeltijd te rekenen. De Ridder heeft buiten dit toernooi nog niks laten zien eigenlijk, dus is het niet zo vreemd dat Ajax hem verkocht. Om nou op basis van één goeie wedstrijd te zeggen dat ze dat helemaal fout hebben gezien vind ik ook te ver gaan.
pi_50785743
Ik zeg niet dat Ajax het fout heeft met De Ridder. Hij was daar rechtsbuiten en dat is iig niet zijn positie. Hij heeft wel bepaalde goede kwaliteiten.

Of Maduro's contract nog altijd niet verlengt wordt, betwijfel ik.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:12:39 #166
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_51033221
Komt goed met hem
AFC AJAX
  zondag 1 juli 2007 @ 18:33:07 #167
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51033756
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef BonJovi het volgende:
Komt goed met hem
Vanacht in je droom kwam alles goed tussen jou en Daniël?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:15:49 #168
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51080436
Hij gaat voor 3 jaar bij Birmingham spelen. Lijkt me een goede keus, het is voor z´n ontwikkeling sowieso noodzakelijk dat hij nou eens een seizoen spelen kan (1e keus is en blessurevrij blijft).
pi_51080537
Ik ben benieuwd of De Ridder zich staande kan houden in het Premiership.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:25:43 #170
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51080714
Voor de volledigheid...
quote:
De Ridder voor drie jaar naar Birmingham

2/7/2007 22:02

EXCLUSIEF - In navolging van Maceo Rigters kan Daniël de Ridder zich gaan opmaken voor het Premiership. Birmingham City is de nieuwe club van de 23-jarige jeugdinternational.
Waar zijn ploeggenoot bij Jong Oranje zich verbond aan Blackburn Rovers, tekent De Ridder voor drie jaar bij Birmingham City. De jeugdinternational is de vijfde nieuweling die zich zal melden op St. Andrews. Manager Steve Bruce haalde eerder Fabrice Muamba, Stuart Parnaby, Garry O'Connor en Olivier Kapo.

De Ridder verruilde in 2005 Ajax voor Celta de Vigo. Maar een onverdeeld succes werd zijn verblijf in Spanje niet. Door blessures speelde hij meer níet dan wél. Op het EK Onder-21 groeide de aanvaller uit tot een vaste waarde in het Jong Oranje van coach Foppe de Haan.

Terwijl De Ridder actief was op het jeugd-EK, degradeerde Celta de Vigo uit de Primera División. Beide partijen besloten het tot 2010 doorlopende contract te ontbinden, zodat de oud-Ajacied zijn handen vrij had een nieuwe club te vinden. Het werd Birmingham City.
vi
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 juli 2007 @ 00:47:40 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51081195
Als hij maar kan spelen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51081257
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:33 schreef Grulez het volgende:

[..]

Vanacht in je droom kwam alles goed tussen jou en Daniël?
AFC AJAX
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:58:40 #173
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_51081430
Birmingham, hoe verzintie het
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 01:51:43 #174
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51082158
Domme overstap. Hij is geen speler voor een club die tegen degradatie zal gaan vechten.
pi_53122155
quote:
Scorende De Ridder op weg terug bij Birmingham

12/09/2007 12:46

Daniël de Ridder is klaar voor zijn rentree in het eerste elftal van Birmingham City. De 23-jarige aanvaller kwam negentig minuten in actie voor het reserve-elftal en luisterde zijn optreden op met een doelpunt.

Tegen Halesowen Town opende de van een enkelblessure herstelde De Ridder vlak voor rust de score na een voorzet van Mat Sadler. De Birmingham-reserves zegevierden uiteindelijk met 2-0.

Sinds zijn komst van Celta de Vigo was de inbreng van De Ridder in het eerste elftal beperkt. Tijdens de eerste speeldag van de Premier League tegen Chelsea (3-2 verlies) kwam de Nederlander een kwartier voor tijd binnen de lijnen en haakte hij in blessuretijd af met een gekwetste enkel.
pi_54629513
Hij maakt toch een meer dan behoorlijke indruk bij Birmingham City de laatste weken.
Misschien heeft hij eindelijk zijn plekkie gevonden in de PL.
pi_54629542
Heeft dat Jeugd-EK hem toch goed gedaan
  donderdag 15 november 2007 @ 16:58:58 #178
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54629555
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:57 schreef sjimz het volgende:
Hij maakt toch een meer dan behoorlijke indruk bij Birmingham City de laatste weken.
Misschien heeft hij eindelijk zijn plekkie gevonden in de PL.
Ze vergelijken hem al met Ryan Giggs las ik.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 november 2007 @ 17:28:05 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_54630178
Werd tijd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54630482
IJdel menneke, maar kan zeker wel voetballen, leuk dat ie weer terugkomt.
  donderdag 15 november 2007 @ 22:43:09 #181
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54637759
Ik mis Bonjovi in dit topic...

Hij werd zaterdag al geanalyseerd bij de bbc, dus het gaat de goede kant op. Al waren ze niet heel positief
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:57:32 #182
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54647124
quote:
Op donderdag 15 november 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
Ik mis Bonjovi in dit topic...

Hij werd zaterdag al geanalyseerd bij de bbc, dus het gaat de goede kant op. Al waren ze niet heel positief
Zondag was dat, maar idd hij was een goede voetballer met veel potentieel maar moest het houden waar hij goed in was. Gewoon de bal voorzetten zoals bij de 1-1. En geen acties maken om de verdediger uit te spelen dat was niet zijn sterke punt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54647387
Hoop dat hij zich blijft ontwikkelen, hebben we nog een redelijke keuze als we met een echte rechtsbuiten die een voorzet kan geven willen spelen.
pi_57391803
quote:
Ajax wilde Daniël de Ridder opnieuw vastleggen

15/03/2008 07:45

Daniël de Ridder was afgelopen zomer dicht bij een terugkeer naar Ajax. De 24-jarige flankspeler ging niet in op de avances van de club waar hij debuteerde in het betaalde voetbal omdat hij zich bij Birmingham City gewilder voelde.

'Ik kon tekenen bij Ajax en Birmingham City', legt de tweevoudig Europees kampioen met Jong Oranje uit in de Volkskrant. 'Bij Ajax heb ik een gesprek gehad met Ten Cate en Van Geel, maar Steve Bruce kwam overtuigender over', vertelde de Amsterdammer over de toenmalige coach van Birmingham.

'Volgens Bruce leek ik op Ryan Giggs en kon ik een grote worden. Die was lyrisch.' De Ridder heeft bij Birmingham City inmiddels te maken met een andere coach: Alex McLeish. Onder de Schot is zijn inbreng uiterst beperkt en is De Ridder verworden tot tribuneklant.

Volgens McLeish zit zijn tegen degradatie vechtende team niet te wachten op de stylist, al is hij onder de indruk van De Ridder. 'Hij zegt: Jij zou in een elftal met betere spelers moeten voetballen. Hij vindt mij te voetballend ingesteld. Dan zou je bijna denken: Stuur mij dan maar naar Manchester United', grapte De Ridder.
pi_57391864
Dan zou hij wel voor het geld hebben gekozen, kan me niet voorstellen dat hij van tevoren niet kon nagaan dat het fysieke voetbal hem daar niet ligt.
pi_57392762
Tsja, volgens mij heb ik dit al ergens eerder gelezen. Toch zonde dat hij telkens de verkeerde ploegen kiest.
pi_57397765
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tsja, volgens mij heb ik dit al ergens eerder gelezen. Toch zonde dat hij telkens de verkeerde ploegen kiest.
Alsof Ajax op dit moment de juiste club zou zijn.
pi_57398864
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:32 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Waarom niet? Ajax speelt de helft van de tijd met buitenspelers en als dat niet zo is, kan hij prima op 10. Had een Perez'je gescheeld.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 18:46:44 #189
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57398892
ik zie de ridder momenteel vaker op billboards dan op het veld
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57398905
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:32 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Denk niet dat hij onder hoefde te doen voor Kennedy of Rommedahl.
pi_57398931
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zeker niet, ik vind hem beter. Bovendien heeft hij veel meer potentie natuurlijk.
pi_57399066
Nou ja; beter is natuurlijk een groot woord. De Ridder speelt niet voor niets amper voor Celta en nu amper voor Birmingham. Ook op het EK was het bij vlagen een geniale speler.

Maar zo zijn buitenspelers nu eenmaal vaak; veel vertrouwen nodig, veel spelen en dan komt het vanzelf op een acceptabel niveau. Denk nu dat zijn carriere wel behoorlijk in het slop raakt, want in de laatste 3 jaar heeft hij geen progressie meer gemaakt.
pi_57399122
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja; beter is natuurlijk een groot woord. De Ridder speelt niet voor niets amper voor Celta en nu amper voor Birmingham. Ook op het EK was het bij vlagen een geniale speler.

Maar zo zijn buitenspelers nu eenmaal vaak; veel vertrouwen nodig, veel spelen en dan komt het vanzelf op een acceptabel niveau. Denk nu dat zijn carriere wel behoorlijk in het slop raakt, want in de laatste 3 jaar heeft hij geen progressie meer gemaakt.
Maarja, ligt dat helemaal aan De Ridder? Birmingham is natuurlijk een ploeg in Engeland, al geen land van buitenspelers, dat ook nog eens tegen degradatie vecht. Dan gebruik je meestal geen spelers die hun mannetje laten lopen - dat kan je niet gebruiken. Of je moet de VVV-strijdwijze hanteren, maar die is natuurlijk zeldzaam.

Bij Celta had het ook vooral tactische redenen volgens mij, maar daar weet ik een stuk minder van.
pi_57401143
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat Ajax dergelijke spelers aantrekt en niet meer geld voor De Ridder overheeft zegt toch genoeg. Klotenbeleid daar in Amsterdam.
pi_58397473
quote:
De Ridder denkt aan afscheid van Birmingham City

30/04/2008 10:38

Daniel de Ridder overweegt te vertrekken bij Birmingham City. De 24-jarige buitenspeler komt bij The Blues amper aan spelen toe omdat coach Alex McLeish een ander type speler prefereert.

'De club bevalt me, Birmingham bevalt me, de fans bevallen me. Ik zou willen dat we in de Premier League blijven, en ik denk dat we dat kunnen. Maar ik moet ook aan mijn eigen loopbaan denken, want ik speel niet', legde De Ridder omzichtig uit in The Birmingham Mail. 'Ik ben niet geblesseerd, zoals sommige mensen denken. Ik ben beschikbaar, ik train hard en ik zou graag willen meedoen. Maar het is de keuze van de manager.'

De Ridder speelde deze competitie tien duels namens Birmingham, maar zijn laatste optreden in de Premier League dateert van 1 januari, een uitduel met Manchester United. Als invaller kwam hij het veld in. 'Ik dacht dat Mikael Forsell (die eveneens inviel, red.) en ik het verschil maakten, de wedstrijd deden kantelen. Maar sindsdien is alles 180 graden veranderd voor mij Ik ben gefrustreerd dat ik geen deel uitmaak van de ploeg.'

McLeish reageerde via de website van Birmingham City. 'Danny is al een tijdje niet meer in het stuk voorgekomen. Ik heb Gary McSheffrey, Sebastian Larsson en Olivier Kapo. Als zij fit zijn, dan is het mijn beslissing Danny niet te laten spelen, omdat zij in mijn ogen vóór hem komen. Misschien dat een andere coach er anders over denkt.'

'Ik heb er een tijdje terug al met Danny over gesproken en hem verteld, dat als mijn ploeg meer combinatievoetbal zou spelen, ik meer aan hem zou denken. Maar ik denk niet dat wij een goed combinerende ploeg zijn. We leggen bij onze buitenspelers de nadruk op ijver, dat ze zowel meehelpen in de verdediging als in het strafschopgebied van de tegenstander komen. We bouwen een ploeg met spelers die de plaggen uit het veld lopen. Ik zeg niet dat Danny dat niet doet, maar ik denk dat hij geschikter is voor een ploeg die de bal rondtikt.'
En weer een verloren jaar...
pi_58397580
Tsja als dr trainer je voornaam nog niet eens weet dan wordt het lastig...
pi_58397649
Net of hij die niet weet. Daniel is wat lastiger.
That's all folks!
pi_58397718
Zie 'm graag weer langzaam opbloeien in Nederland. Ik geloof nog steeds dat-ie de top kan halen.
pi_58397774
Denk je? Nee, dat zit er niet in lijkt me. Hij moet een club zoeken die bij hem past, dan kan hij nuttig zijn.
That's all folks!
  woensdag 30 april 2008 @ 13:44:20 #200
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58397810
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kennelijk niet goed genoeg voor het eerste. Als hij werkelijk zo goed was, had hij er al lang gestaan
In 3,5 jaar dus niks opgeschoten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')