hahahaha... typisch zo'n Niels omschrijving..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
-maandelijkse toebehoren
NVidia heeft 3dfx overgekocht toen die failliet gingen... dus gewoon eigen eigendom opnieuw gebruikenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:47 schreef NerdoNielso het volgende:
SLI rulez, eindelijk weer eens de sterke kant van de voodoo kaarten opgepakt / afgepakt
Ik vond Twente helemaal niks, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:10 schreef errrrr het volgende:
Hmm, als ik dat 'Campus' van de UT Twente lees krijg ik daar best zin in
En als ik het kamer-zoeken-in-Utrecht foldertje lees word ik haast depressief
Toch maar 's Technische Natuurkunde overwegen, dat is wel wat deze studiebeurs heeft opgeleverd
Jij bent ook vaagquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik vond Twente helemaal niks, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Alles klarquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:00 schreef MrAli het volgende:
[important]
even voor de mensen die (misschien) mee willen met de wintersport..met name Ruben & Esmé dan, maar Marcel heeft inmiddels gemailt..en je kan je opgeven, Ruben van Vliet en Thomas Boom (en ik ook uiteraard) hebben ons al opgegeven, Ruben (Maas) heb ik al gespamd op msn, maar dat lees je wel als je terug ben en Esmé ff een mailtje gestuurt..dus het komt wel goed denk..
( gas houwe denk?
bananen, bananen, bananen..
enz..enz..enz..)
sorry..ik loop hier een beetje te flippen, maar het zijn ook nog maar 78 dagen..
yeah..
wees er snel bij..want VOL=VOL !!
[/important]
Mwa, moeilijk te onderbouwen, maar ik zou er niet willen wonen. Doe mij maar Utrecht of Amsterdam.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jij bent ook vaag
Eerst zeker Informatica in Delft, dan opeens twijfels, en nu dus Kunstmatige Intelligentie (niks mis mee hoor)
Maar om dan Twente niks te vinden, zonder onderbouwing(dus: wat vond je er niet goed aan?)
Mooi Campus, goed internet, geen woning-problemen, technisch (of dat een voordeel is weet ik dus nog niet)
ik had ook niet anders verwacht..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Alles klar
haha..psies..idd..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Mwa, moeilijk te onderbouwen, maar ik zou er niet willen wonen. Doe mij maar Utrecht of Amsterdam.
1. er is niets mis met warrez..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[XBox] Halo 2 -SPOILERVRIJ-
Warez-lijers, come and get some
1. Niets, zolang het maar niet om Halo 2 gaat, punt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. er is niets mis met warrez..zonder die shit bestond ik niet..
2. een Dell, hmmz..laat ik maar niets meer zeggen..
vast een storinkje bij hun ofzow..nu doet ie het weer goed..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:45 schreef MrAli het volgende:
btw.. FOK is echt traag vandaag..je moet gewoon een hele tijd wachten tot een pagina ingeladen is..
Heb ik soms ook, gister crashte IE op fok steeds, FF, natuurlijk, geen probleemquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
vast een storinkje bij hun ofzow..nu doet ie het weer goed..
1. dat is jou standpunt, ik zou alleen het eerste woord neerzetten..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
1. Niets, zolang het maar niet om Halo 2 gaat, punt.
2. Ik zeg toch: Voor me gekocht (ze hebben de helft betaalt met voorwaarde dat het een Dell was,).
M'n ouders hadden zeer goede ervaringen met dell. Ik was allang blij dat ik zoveel cadeau kreeg, dus was het er meteen mee eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. dat is jou standpunt, ik zou alleen het eerste woord neerzetten..
2. die redenatie snap ik niet..
IE crashed op alles..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb ik soms ook, gister crashte IE op fok steeds, FF, natuurlijk, geen probleem
ja..oké..die redenatie snap ik nou weer net wel..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
M'n ouders hadden zeer goede ervaringen met dell. Ik was allang blij dat ik zoveel cadeau kreeg, dus was het er meteen mee eens.
Dell pc's bestaan uit a-merk onderdelen hoor, met de kwaliteit zit het echt wel goed. Service is echter soms niet geweldig, maar das wat anders. Zolang je maar betaalt heb je ook bij Dell het nieuwste en snelste in huis, maar dat moet je eigenlijk sowieso niet willen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
ja..oké..die redenatie snap ik nou weer net wel..
alleen mijn punt tegen Dell is dat het niet het beste van het beste is (qua kwaliteit) en ook niet het nieuwste en snelste..
dit is niet helemaal juist..want er zit bijv. vaak een Celeron cpu in, en als het geen Celeron is is het wel Pentium, en dat is niet het snelste en het beste, check AMD, want die zal je bij mijn weten nooit vinden in een Dell pc..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dell pc's bestaan uit a-merk onderdelen hoor, met de kwaliteit zit het echt wel goed. Service is echter soms niet geweldig, maar das wat anders. Zolang je maar betaalt heb je ook bij Dell het nieuwste en snelste in huis, maar dat moet je eigenlijk sowieso niet willen.
owjah..Hans..ik heb Joost z'n ip, het is 82.151.32.87 en ik scan hem nu..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
dit is niet helemaal juist..want er zit bijv. vaak een Celeron cpu in, en als het geen Celeron is is het wel Pentium, en dat is niet het snelste en het beste, check AMD, want die zal je bij mijn weten nooit vinden in een Dell pc..
en AMD is toch echt kwalitatief ff beter dan Intel..en also faster...
- draag ik ooit mascara?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:44 schreef NerdoNielso het volgende:
-blabla-
jij misschien:
-mascara
-woordenboek frans
-maandelijkse toebehoren
-rokje e.d.
-etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |