quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:58 schreef rockstah het volgende:
kan je een half uur van het einde nog wisselen? waar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
let maar neit op gamedemon hoor, die houd neit zo van newbie's in de slowchat!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:57 schreef corr het volgende:
yep, het is herfst![]()
Help! Ik zit vast!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:01 schreef corr het volgende:
ik kom maar niet verder met Larry 4![]()
let maar neit ob Raymannl dei teipt neit inplaads vam nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
let maar neit op gamedemon hoor, die houd neit zo van newbie's in de slowchat!
Doed jij bent een n00b je hebt geen recht om iemand van het vaste kliekje te dissen en je weet geen eens waarom ik dat bericht typte n00b...tis algemeen bekend dat RaymanNL niet kan typen....lees de OP FFS en tieft dan opquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:13 schreef truSteh het volgende:
Gamedemon [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:13 schreef truSteh het volgende:
Gamedemon [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
doed controleer jij nou maar eerst je eigen berichten voor je ze post voordat je de mijne nakijktquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaahhnee via een IMG code! (jij niet alleen hoor)
Jaja ik ook, omdat ik de code ervan niet weet lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaahhnee via een IMG code! (jij niet alleen hoor)
Je hebt Fable nog steeds niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:42 schreef taart het volgende:
tvp
Goedzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:44 schreef RaymanNL het volgende:
Ikmoest van NotoriousRoy zeggen dat ik Ninja Gaiden heb uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |