Veel plezier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Ohja, een TVP, ik ga zo weer terug aan het leren.
drie godvergeten hoofdstukken scheikunde
Duits zuigtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik zit hier aan m'n leesdossier Duits dat donderdag ingeleverd moet worden.
Nee joh, zou het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Duits zuigt
<-- weg.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:15 schreef capibar het volgende:Tain
Tain is hier zo'n beetje de nestor, oud en wijs genoeg om alle koters hier op de vingers te tikken, heeft daarbij een boel games/consoles en genoeg levenservaring om te kunnen zeggen dat sommige dingen not done zijn.
consoles in bezit: Xbox, Gamecube, Playstation 2, Playstation 1, Dreamcast, Gameboy Advance, N64, SNES, NES, Megadrive II
light is wel iets minder leuk dan darkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:41 schreef rockstah het volgende:
KOTOR uitgespeeld
WAT EEN SPEL!!!!!!![]()
![]()
ik ga het hierna nog een keer uitspelen maar dan op light
ongeveer 35 uur over gedaan, nul keer doodgegaan<--- pwnage
De wereld is heel hard, vooral in deze slowchatquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef truSteh het volgende:
Pfff zit hier me hoofd te kraken op zo'n kut dossier voor kunstvakken.. ook moet ik nog een duits lees dossier maken en duitse brieven schrijven...(en ik ken amper duits) en dat voor vrijdag.. de wereld is hard
ok en nu oprotten n00bquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef truSteh het volgende:
Pfff zit hier me hoofd te kraken op zo'n kut dossier voor kunstvakken.. ook moet ik nog een duits lees dossier maken en duitse brieven schrijven...(en ik ken amper duits) en dat voor vrijdag.. de wereld is hard
boeit niet, ik wil weten hoe het verhaal aflooptquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
light is wel iets minder leuk dan dark
Dat is meestal zo, de goede kant is altijd minder 'leuk'. Moeilijker ook soms wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
light is wel iets minder leuk dan dark
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:58 schreef rockstah het volgende:
kan je een half uur van het einde nog wisselen? waar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
let maar neit op gamedemon hoor, die houd neit zo van newbie's in de slowchat!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:57 schreef corr het volgende:
yep, het is herfst![]()
Help! Ik zit vast!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:01 schreef corr het volgende:
ik kom maar niet verder met Larry 4![]()
let maar neit ob Raymannl dei teipt neit inplaads vam nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
let maar neit op gamedemon hoor, die houd neit zo van newbie's in de slowchat!
Doed jij bent een n00b je hebt geen recht om iemand van het vaste kliekje te dissen en je weet geen eens waarom ik dat bericht typte n00b...tis algemeen bekend dat RaymanNL niet kan typen....lees de OP FFS en tieft dan opquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:13 schreef truSteh het volgende:
Gamedemon [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:13 schreef truSteh het volgende:
Gamedemon [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
doed controleer jij nou maar eerst je eigen berichten voor je ze post voordat je de mijne nakijktquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaahhnee via een IMG code! (jij niet alleen hoor)
Jaja ik ook, omdat ik de code ervan niet weet lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaahhnee via een IMG code! (jij niet alleen hoor)
Je hebt Fable nog steeds niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:42 schreef taart het volgende:
tvp
Goedzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:44 schreef RaymanNL het volgende:
Ikmoest van NotoriousRoy zeggen dat ik Ninja Gaiden heb uitgespeeld
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je hebt Fable nog steeds niet?
Nu maak je jezelf helemaal niet gelieft...ninja gaiden is het beste spel ooit gemaakt fucking n00b en nou optieften!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:46 schreef truSteh het volgende:
[..]
GoedzoIk moet hem nog kopen
![]()
Ninja Gaiden is t/m Chapter 4 een goed spelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu maak je jezelf helemaal niet gelieft...ninja gaiden is het beste spel ooit gemaakt fucking n00b en nou optieften!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is t/m Chapter 4 een goed spelDaarna Kut Respawn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is t/m Chapter 4 een goed spelDaarna Kut Respawn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en 2 eetlepeltjes suiker voor de smaakquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef rockstah het volgende:
[..]
als je een paar SAT soldiers tegen komt gewoon flying swallow'en
als je black's tegen komt counteren en izuna droppen
doed alles leuk en aardig...maar ninja gaiden is heilig...spot er niet meequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:59 schreef capibar het volgende:
[..]
en 2 eetlepeltjes suiker voor de smaak![]()
Ik kan ze best aan, maar dan ga ik naar een deur waar ik nog niet doorheen kan, en moet ik ze wéér verslaan, ik heb ze laast 6x achter elkaar zelfde lui verslagen en dan hoeft het niet meer voor mIjquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef rockstah het volgende:
[..]
serieus, ik vlieg door ze heen.
als je een paar SAT soldiers tegen komt gewoon flying swallow'en
als je black's tegen komt counteren en izuna droppen
hoe moeilijk kan dat zijn
nee 6 keer op een lopende paddestoel springen dat is leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik kan ze best aan, maar dan ga ik naar een deur waar ik nog niet doorheen kan, en moet ik ze wéér verslaan, ik heb ze laast 6x achter elkaar zelfde lui verslagen en dan hoeft het niet meer voor mIj
ik heb het nog niet geschpeelt, dus het is nog niet heilig voor mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doed alles leuk en aardig...maar ninja gaiden is heilig...spot er niet mee
Geef maar een save-game waar niet meer respawned wordquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
goddamnit ik moet die ninja walktrough gaan maken voor n00bs als jij
Ik hou ook van jou hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu maak je jezelf helemaal niet gelieft...ninja gaiden is het beste spel ooit gemaakt fucking n00b en nou optieften!
heb het vandaag gezien. leuk hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Maar ik ga slapen morgen weer vroeg op
Dromen over The O.C
1 save point in het hele spel waar dat gebeurt en jij loopt te huilenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Geef maar een save-game waar niet meer respawned word
doed jij post hier voor je eerste dag...je weet gvd niet waar je het over hebt...optieften word hier veel gebruikt...dus stfu en ga naar huis...je stinktquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:10 schreef truSteh het volgende:
Oh, for the record @ gamedemon.. zeik RaymanNL niet zo af.. ten eerste, Rayman ownt (het spel dan) !, en ten tweede, jij kan ook niet typen. n00b!! Het is optyfen en niet optieften of wat dan ook, optiefen zou nog gaan maar optieften nee, je zet je zelf nu voor lul
jij bent net zo erg met huilen hoor, Burnout 3 en Fable om de laatste 2 spellen maar te noemenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 save point in het hele spel waar dat gebeurt en jij loopt te huilen
kan me nog wel dingen herrinerren als aansteller enzo tegen andere ninja gamers...en op xbox live zei je dat je het spel makkelijk zou gaan vinden
zie eerst maar dat je op de laatste 10% komt van burnout 3 en vraag jezelf dan maar af of ik overdrijf of niet....en fable is wel aardig..maar had pas echt leuk geweest als ik good had gegaan heb ik et idee...je krijgt aleen maar good points zowat dus dat had bevordelijk geweest...op 70% van het spel kreeg ik pas hoorns ...het eerste teken dat je evil word...en die raakte ik ook gelijk weer kwijtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:13 schreef Tain het volgende:
[..]
jij bent net zo erg met huilen hoor, Burnout 3 en Fable om de laatste 2 spellen maar te noemen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:14 schreef Lexie het volgende:
Het niveau is hier wel tot een absoluut dieptepunt gedaald zeg.
shit he.. ik kreeg aan het begin al hoorns... je moet gewoon veel mensen vermoorden...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zie eerst maar dat je op de laatste 10% komt van burnout 3 en vraag jezelf dan maar af of ik overdrijf of niet....en fable is wel aardig..maar had pas echt leuk geweest als ik good had gegaan heb ik et idee...je krijgt aleen maar good points zowat dus dat had bevordelijk geweest...op 70% van het spel kreeg ik pas hoorns ...het eerste teken dat je evil word...en die raakte ik ook gelijk weer kwijt
ik ging gelijk opdrachten doen...wist ik veel dat je daar niet evil van werd...jij bent waarschijnlijk rond wezen hangen een beetje nutteloze dingen doen zoals trouwens en ontschuldigen vermoorden...ik vermoorde ze ook wel maar aleen die op me pad liepen ...kging niet op jacht ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:19 schreef capibar het volgende:
[..]
shit he.. ik kreeg aan het begin al hoorns... je moet gewoon veel mensen vermoorden...
ik wens je doodquote:Op woensdag 13 oktober 2004 07:26 schreef truSteh het volgende:
Goede morge lieve mensjes![]()
@gamedemon, mogguh schat![]()
Geen idee.. zelf weten enzoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:46 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kan ik beter met Fable beginnen? Good of slecht?
dragonballquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:50 schreef Jumparound het volgende:
zoek snel alle dragonballs!
Mooi, daar ga ik wel mee akkoordquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:17 schreef Rodie83 het volgende:
-Mzraki-, wat betreft v&a, ik heb besloten dat je Fable voor het bod van 40 euro inc verzend mag hebben. Ik heb je toegevoegd op msn onder het adres rvs_dmr(at)hotmail.com, so thats me. Kunnen we even afspraken maken enzo
Good...Good...Good...evil zijn brengt teveel ergenis meequote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:46 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kan ik beter met Fable beginnen? Good of slecht?
weer een mailtje van dat russische wijfquote:Hello,
I'm very glad to get your message.
As you know i live in Volgograd, a grand historical hero-city of
Russia. I live in this city for only 4 years, before that I lived in
other city and then moved to Moscow (the capital of our country) where
I lived with my parents. I like traveling very much, making friends
with new people in new places. Though I moved a lot I haven't been
abroad.
So, I've recently graduated from the college and after that i've been
working for the big company dealing with photo service. I like my job
- i teach girls to be good shop-assistants, but i'd like to get into
some other spheres, like hairdressing or manicuring.
I love animals so much, and as soon as my family and I live in our own
house, but not in the apartment then I'll take a dog. Now a little
fluffy white cat lives with us.
I lead a healthy life style, I don't smoke and do swimming. I hope
that my second part will share my interests and will support me in
everything.
I'm looking for a tender, caring, loving young man, to whom i'll give
all my love. I've never been married and I don't have children, but
I'd love to one day.
I speak English pretty well, but I'd learn some other language with
pleasure. Everything new appeals to me! I can't stand being alone
for a long time.
Please, tell me what do you do? Do you work or study? Do you like
children? are you ready to make your own family and love only one
woman, and not to waste your life for trifles?
so, i guess that's all for today...I hope to get a letter form you
soon...
My best wishes to you,
Yana.
hoe komen we hieraan, sjoerd?quote:Hello !
As you know my name is Elena. I'm 34 y.o. I have a very creative and an
interesting profession. I'm a fashion designer of female clothes. I like
beauty in everything: clothes, nature, and of course in relations
between people.
I have my own boutique where I spend most of my time.
In my spare time i like to go to nature, to go in for sports: gum
swimming, bowling. In other words I prefer active rest to passive.
I have a daughter, her name is Christina. She 12 years old . She is
a pretty and a smart girl. We get on well and like to spend our free
time together. She also likes to play computer games. She is the main
stimuli for me in this life.
We live together in our own flat but we lack the men's strong
shoulder, support, care and love. That is why I'm looking for my
second half abroad.
I hope to hear you soon. Will you tell me more about yourself, family.
Warm wishes,
Lena
ik heb dr gemaild of ze nog meer van die ondergoed-pics heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:12 schreef Jumparound het volgende:
i say, buy the bitch
doed ik vond deze na 2 uur spelen ofzo..en is niet meer uitgeweest...(behalve bij de wees naakt boasts)vond het een vet pakkiequote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:16 schreef Rahl het volgende:
[..]
niet eens dark plate mail
verder wel vet
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doed ik vond deze na 2 uur spelen ofzo..en is niet meer uitgeweest...(behalve bij de wees naakt boasts)vond het een vet pakkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
doed kheb me ondertitel aangepast
Er zijn ook mensen die veel lezen maar weinig postenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
tis ook niet voor n00bs bedoelt
Zo was ik ook, ooitquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:29 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die veel lezen maar weinig posten![]()
of de NS die treinen komen altijd te laatquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Zo was ik ook, ooit
nu bestel ik russen via internet.
het moraal van dit verhaal? vertrouw geen italiaanse ijsverkopers.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
of de NS die treinen komen altijd te laat
of nooit op tijd ...tis maar net hoe je het bekijktquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
of de NS die treinen komen altijd te laat
de bussen kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
of nooit op tijd ...tis maar net hoe je het bekijkt
Ik drie kwartier te laatquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
de bussen kunnen er ook wat van
vanmorgen was ik te vroeg![]()
Awh... en ik maar denken dat iedereen blij zou zijn als ze te laat op het werk / school aan komen door de trein, tram of bus.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik drie kwartier te laat![]()
ben jij toevallig een rus?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:56 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Awh... en ik maar denken dat iedereen blij zou zijn als ze te laat op het werk / school aan komen door de trein, tram of bus.
Helaas, neequote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
ben jij toevallig een rus?
kan altijd extra gebruikenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:01 schreef SG-sam het volgende:
Heb je er niet genoeg dan?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
kan altijd extra gebruiken
moet je wel russisch leren spreken en je aanmelden op www.russianmatch.ruquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:04 schreef SG-sam het volgende:
[..]*Kan zich wel verkleden als rus*
Hoei =) * Denkt er nog wel even over na*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
moet je wel russisch leren spreken en je aanmelden op www.russianmatch.ru
ik dacht dat russianbrides.ru the place to be was? daar zie ik tenminste altijd banners van....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
moet je wel russisch leren spreken en je aanmelden op www.russianmatch.ru
Ben ik ff blijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:11 schreef Gamedemon het volgende:
OMG tis een ICT Girl!
hoe oud bist du ?
Volgens mij doe je meer dan alleen de banners kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik dacht dat russianbrides.ru the place to be was? daar zie ik tenminste altijd banners van....
natuurlijk. het is toch een sick idee dat je jezelf op internet aanbied om mee te trouwen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij doe je meer dan alleen de banners kijken![]()
Ik? Jongquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:11 schreef Gamedemon het volgende:
OMG tis een ICT Girl!
hoe oud bist du ?
ik ben 18quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:20 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ik? Jongnog maar 16... bijna 17
das goed nieuws!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:18 schreef Rahl het volgende:
strax naar huis, 2 uur eerder
ga weer bij mn oma op bezoek
ze mocht vandaag van hartbewaking af
Fijn te lezen dat het goed gaat met je omaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:18 schreef Rahl het volgende:
ik ben ook 16quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:20 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ik? Jongnog maar 16... bijna 17
zeker wetenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het goed gaat met je oma![]()
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:18 schreef Rahl het volgende:
natuurlijk zoek ik dr op, tis wel me omaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:23 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!
Tof dat je haar gaat opzoeken
jammer dat limburg zover van utrecht af is he?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:23 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!
Tof dat je haar gaat opzoeken
=) Yupquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jammer dat limburg zover van utrecht af is he?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:27 schreef SG-sam het volgende:
[..]Yup
die gast op zn plaatje is ie zelf, dus zo jammer is dat nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:27 schreef SG-sam het volgende:
[..]
=) Yup
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
die gast op zn plaatje is ie zelf, dus zo jammer is dat niet
Ze zeggen hier altijd zo: iedereen is mooi maar niet iedereen heeft er oog voor.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
die gast op zn plaatje is ie zelf, dus zo jammer is dat niet
vind je me niet sexy GinaG?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
hier zeggen we meestal : Wie zoiets zegt is zelf lelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ze zeggen hier altijd zo: iedereen is mooi maar niet iedereen heeft er oog voor.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hier zeggen we meestal : Wie zoiets zegt is zelf lelijk
Niet altijd waarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hier zeggen we meestal : Wie zoiets zegt is zelf lelijk
bewijs het tegendeelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:33 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Niet altijd waar
Waarom wist ik dat je met zoiets aan zou komen? Als je me toevoegd bij msn stuur ik wel een foto. * Gaat ze niet hier op het forum zetten *quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bewijs het tegendeel
[WARNING]slecht idee![/WARNING]quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je met zoiets aan zou komen? Als je me toevoegd bij msn stuur ik wel een foto. * Gaat ze niet hier op het forum zetten *
je kent gamedemon nog niet zo goed he...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je met zoiets aan zou komen? Als je me toevoegd bij msn stuur ik wel een foto. * Gaat ze niet hier op het forum zetten *
Nee..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
je kent gamedemon nog niet zo goed he...
Je zou hier wel eens spijt van kunnen krijgenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Dat doe je dan, welliswaar indirect, dus mooi welquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Hrmmm niet goed geleerd?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Whehe
Net had ik een engelse toets, na 15 min klaar
De klas begon alweer te zuchten toen ik uit mijn stoel verrees
Nee, was ook niet nodig.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:42 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Hrmmm niet goed geleerd?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat doe je dan, welliswaar indirect, dus mooi wel
wat is 'kosten' in het engels?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, was ook niet nodig.
Ik weet alles toch wel
zo ben ik niet!! eerlijk waar!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:43 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Nouja laat dan maar met die foto.
Wat ben jij gemeen zegquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat is 'kosten' in het engels?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat is 'kosten' in het engels?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen zeg![]()
coasts toch![]()
jij edit-erquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:46 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
jij edit-er
verstandige keuzequote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:43 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Nouja laat dan maar met die foto.
Dank u allen voor deze waarschuwingquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
verstandige keuze
graag gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:50 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Dank u allen voor deze waarschuwing
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:50 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Dank u allen voor deze waarschuwing
Story of his lifequote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:52 schreef pkwarts het volgende:
je was zooo dichtbij demon
origineel hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Hoeiquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
origineel hoor
Ik zit niet de hele dag te F5'en zoals jijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
origineel hoor
hoei?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:55 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Hoei
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:56 schreef Gamedemon het volgende:
Sam ik heb nog nooit zoiets geflikt zo ben ik echt niet!
nee jij werkt *KUCH*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele dag te F5'en zoals jij
hee niks mis met werken hequote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee jij werkt *KUCH*
Met werken niet neequote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:57 schreef Tain het volgende:
[..]
hee niks mis met werken he
Ach arm =). Nouja probeer het maar bij een ander meisje (of een jongen dat kan ookquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:56 schreef Gamedemon het volgende:
Sam ik heb nog nooit zoiets geflikt zo ben ik echt niet!
het was meer een *hint*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Welke games vind je leuk?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:58 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ach arm =). Nouja probeer het maar bij een ander meisje (of een jongen dat kan ook)
Voel je je aangesprokenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:57 schreef Tain het volgende:
[..]
ok dan ben je nu officieel een n00b en die zijn hier niet toegestaan...je hebt nog geeneens 100 posts!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:58 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ach arm =). Nouja probeer het maar bij een ander meisje (of een jongen dat kan ook)
Tain - (trainee) 49 punten, Level 5quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Rpg's, strategie en fps.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welke games vind je leuk?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tain - (trainee) 49 punten, Level 5
...tsja tis maar net wat je werken noemt
Kijk zijn ware aard komt naar bovenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ok dan ben je nu officieel een n00b en die zijn hier niet toegestaan...je hebt nog geeneens 100 posts!
nog plannen om te trouwen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:02 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Rpg's, strategie en fps.
Maar rpg's wel bovenaan ^^. Ik speel nu een tijd lineage2 zeer gaaf spel een MMORPG
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ok dan ben je nu officieel een n00b en die zijn hier niet toegestaan...je hebt nog geeneens 100 posts!
En ik nog maar medelijden met hem hebben.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kijk zijn ware aard komt naar boven![]()
Misschienquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nog plannen om te trouwen?![]()
Ik hoop dat je nu nooit meer medelijden met hem hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:04 schreef SG-sam het volgende:
[..]
En ik nog maar medelijden met hem hebben.
Fable al gespeeld?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:02 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Rpg's, strategie en fps.
Maar rpg's wel bovenaan ^^. Ik speel nu een tijd lineage2 zeer gaaf spel een MMORPG
Speel je UT2004 of wat dan ook online?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:04 schreef SG-sam het volgende:
[..]
En ik nog maar medelijden met hem hebben.
Neen.. nog niet gespeeld maar volgens velen de moeite waard.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Fable al gespeeld?
Welke RTS / FPS vind je leuk?
C&C natuurlijk? Dude, Starcaft > Alle andere RTSquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:10 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Neen.. nog niet gespeeld maar volgens velen de moeite waard.
C&C natuurlijk.
En ja, bij fps heb ik wel een tijd unreal gespeeld. Tegenwoordig speel ik het niet meer =).
Have funquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:11 schreef -Mzraki- het volgende:
anyway, ik ga mensen kapotschieten, later
Neen.. als ik games op de xbox wil doen ga ik altijd naar mijn neefjequote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:16 schreef pkwarts het volgende:
heb je een xbox?
Dat is niet de vraag der vragen...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:16 schreef pkwarts het volgende:
heb je een xbox?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:16 schreef pkwarts het volgende:
heb je een vriend?
nee het moet eigenlijk zijn:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag der vragen...
je bent niet meer interessantquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:18 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Neen.. als ik games op de xbox wil doen ga ik altijd naar mijn neefje.
* Geeft al teveel geld uit aan computers/games etc. *
Same herequote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee het moet eigenlijk zijn:
pkwarts, waarom ben je nog niet met ckv bezig?
doei danquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je bent niet meer interessant
hoei.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:22 schreef SG-sam het volgende:
[..]
doei dan![]()
Welcome back I guess = )quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:26 schreef capibar het volgende:
*terug
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:27 schreef peristilius het volgende:
Hmmz Limburg...... minder
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:29 schreef Tain het volgende:ik heb naamkaartjes gehad van mijn werk
Scannenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:29 schreef Tain het volgende:ik heb visitekaartjes gehad van mijn werk
hallo.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:28 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Welcome back I guess = )
tis een n00bin met een goede smaak voor gamesquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:36 schreef capibar het volgende:
[..]
hallo.
wie ben jij?
ok, duidelijk...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis een n00bin met een goede smaak voor games
The scorn of a rejected man....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis een n00bin met een goede smaak voor games
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Zo moeilijk is dat toch niet, alle mannen zijn toch hetzelfdequote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:51 schreef Jumparound het volgende:
lol, bullseye GinaG!
Neequote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet, alle mannen zijn toch hetzelfde![]()
ken je ze allemaal dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik de roddels moet geloven schijn iig hard op weg te zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:00 schreef capibar het volgende:
[..]
ken je ze allemaal dan?
ben je zo'n slet datquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik de roddels moet geloven schijn iig hard op weg te zijn![]()
Ik doe niet aan sex voor het huwelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
ben je zo'n slet dat
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik de roddels moet geloven schijn iig hard op weg te zijn![]()
10+ Renownquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:39 schreef capibar het volgende:
[..]
ok, duidelijk...
ik ga vandaag misschien aan ninja gaiden beginnen![]()
Ben je al bij je oma geweest?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
10 maar
half 5 ga k wegquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:29 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ben je al bij je oma geweest?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
binnenkort knulletje... binnenkortquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:14 schreef Gamedemon het volgende:
hij heeft em nog niet opgestart
Hoeveel uur slaap had ie gehad? 5?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen zeg![]()
coasts toch![]()
Hij was woedend op Bungiequote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoeveel uur slaap had ie gehad? 5?
Niet op bungie, ik zou niet durvenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij was woedend op Bungie![]()
Maarre het gaat niet goedkoper worden? De verzendkosten ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet op bungie, ik zou niet durven
Nee, bungiestore.com, oftewel een een of andere lame tiefuslijer die wel eventjes veel-te-veel geld zou verdienen.
80 fackin godvergeten dollard, voor een t-shirt!
Nou, zodra ze een andere shipping provider vinden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maarre het gaat niet goedkoper worden? De verzendkosten ?
Hoeveel euro is dat? Iets over de 100 ofzo? Das wel duur voor een t-shirt jaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
80 fackin godvergeten dollard, voor een t-shirt!
Nee, euro is sterker. ongeveer 70 euro.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:19 schreef truSteh het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat? Iets over de 100 ofzo? Das wel duur voor een t-shirt ja
* Jumparound slaps GinaG around a bit with a large troutquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is er![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:44 schreef peristilius het volgende:
* GinaG nu ook genoeg geld voor fable heeft, gaat morgen halen
p.s. dit is mn duizendste post
stop op je hoogtepuntquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:44 schreef peristilius het volgende:
* pkwarts nu ook genoeg geld voor fable heeft, gaat morgen halen
p.s. dit is mn duizendste post
7833'ste, beginnen we weer?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:48 schreef taart het volgende:
dit is mijn 1995ste post
Nee, 1000 is alleen mooi rond getalquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
7833'ste, beginnen we weer?
Ik post me ook helemaal niet suf, ik uit alleen graag mijn meningquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, 1000 is alleen mooi rond getal
Al die lui die zich de hele dag sufposten boeien me niks
ik zie je over 3 postsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik post me ook helemaal niet suf, ik uit alleen graag mijn mening
Het was ook niet op jou bedoelt, maar meer op taart.
1000 posts is inderdaad speciaal
Feliquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:22 schreef taart het volgende:
2000 post
Aha, dáárom deed THUG 2 het dus niet zo goed.quote:Response (William Penn) - 10/13/2004 09:12 AM
Hi again,
Your experiencing this problem because your video and sound drivers are out of
date. You'll need to disable all background applications because your page file
usage is well beyond the recommended amount for gaming. You'll also need to
lower the hardware acceleration on your sound card.
RadeonXP/2K (No new control panel)
http://www2.ati.com/drive(...)-040825a-017633c.exe
RadeonXP/2K Radeon 9500 and above
http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-ccc-8-051-040825a-017633c.exe
SoundMAX
http://www.soundmax.com
Sound Acceleration:
1) Start Menu
2) Run
3) DxDiag
4) Sound
5) Hardware Acceleration to Basic
Background Applications:
1) Start Menu
2) Run
3) MsConfig
4) Start Up
5) Disable All
6) Services
7) Hide Microsoft Services
8) Disable All
9) Apply
10) Close
11) Restart
Also to return your system to normal
1) Start Menu
2) Run
3) MsConfig
4) Normal Startup
5) Apply
6) Close
7) Restart
drivers updaten en klaar waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aha, dáárom deed THUG 2 het dus niet zo goed.
Denk maar niet dat ik dat allemaal aan ga passen. al stan er wel een paar nuttige dingen bij
Mja, dat is het vreemde, m'n Radeon had ik op de Catalyst beta voor Doom III lopen, en m'n (brakke) geluidskaart had de laatste drivers.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:36 schreef Tain het volgende:
[..]
drivers updaten en klaar waarschijnlijk
Best leuk om je oude posts terug te lezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik post me ook helemaal niet suf, ik uit alleen graag mijn mening
Het was ook niet op jou bedoelt, maar meer op taart.
1000 posts is inderdaad speciaal
intermediatequote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:51 schreef taart het volgende:
ben beginner op games.fok
je bent een beginner met fable?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:51 schreef taart het volgende:
ik heb daar 2 posts ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:51 schreef taart het volgende:
wat doe je hier dan nog? ga spelen...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb Donkey Konga
23k postsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Best leuk om je oude posts terug te lezen.
Nu ik dat teruglees, overigens, heb ik bijna 20k posts in 11 maanden geplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |