n00bquote:[b]peristilius[/img]
Veel plezier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Ohja, een TVP, ik ga zo weer terug aan het leren.
drie godvergeten hoofdstukken scheikundeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duits zuigtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik zit hier aan m'n leesdossier Duits dat donderdag ingeleverd moet worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee joh, zou het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Duits zuigtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<-- weg.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:15 schreef capibar het volgende:Tain
Tain is hier zo'n beetje de nestor, oud en wijs genoeg om alle koters hier op de vingers te tikken, heeft daarbij een boel games/consoles en genoeg levenservaring om te kunnen zeggen dat sommige dingen not done zijn.
consoles in bezit: Xbox, Gamecube, Playstation 2, Playstation 1, Dreamcast, Gameboy Advance, N64, SNES, NES, Megadrive II
light is wel iets minder leuk dan darkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:41 schreef rockstah het volgende:
KOTOR uitgespeeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WAT EEN SPEL!!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ga het hierna nog een keer uitspelen maar dan op lightom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ongeveer 35 uur over gedaan, nul keer doodgegaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.<--- pwnageJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De wereld is heel hard, vooral in deze slowchatquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef truSteh het volgende:
Pfff zit hier me hoofd te kraken op zo'n kut dossier voor kunstvakken.. ook moet ik nog een duits lees dossier maken en duitse brieven schrijven...(en ik ken amper duitsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en dat voor vrijdag.. de wereld is hardJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok en nu oprotten n00bquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef truSteh het volgende:
Pfff zit hier me hoofd te kraken op zo'n kut dossier voor kunstvakken.. ook moet ik nog een duits lees dossier maken en duitse brieven schrijven...(en ik ken amper duitsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en dat voor vrijdag.. de wereld is hardJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
boeit niet, ik wil weten hoe het verhaal aflooptquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
light is wel iets minder leuk dan dark
Dat is meestal zo, de goede kant is altijd minder 'leuk'. Moeilijker ook soms wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
light is wel iets minder leuk dan dark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop