Eeh nee, zit al een tijdje op fok, meer lezen dan posten. Maar eh, gynecoloog doet toch vagina's en geen oppervlakkige bultjes bij de anus ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:51 schreef renz0r het volgende:
Daarvoor neem je een account?
iig gynecoloog
verkoudheden zijn klacht nummer 1 bij de huisartsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:54 schreef Aventura het volgende:
Wat onzinreacties verwijderd.
Ontopic: ja ik denk ook dat het een aambei is. Dat kan best door de sex komen, aambeien onstaan door druk en of die nou van binnen-of buitenuit komt...
Je kan zelf een zalf halen maar als je er geruster op wilt zijn, kan je toch best naar de huisarts? Je hoeft er echt niet bij te zeggen dat het vermoedelijk door anale sex komt hoor. Aambeien zijn volgens mij klacht nummer 1 bij de huisarts
Als het serieus was bedoeld dan mijn excusesquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ehmz, waarom is de reactie verwijderd dat iemands broertje het ook had en mijn reactie daarop met de vraag of dat was nadat hij anaal genomen was? Lijkt me redelijk relevant in deze.
Dankje, weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
verkoudheden zijn klacht nummer 1 bij de huisarts
Mjah, ik vind het een beetje vreemd dat twee normale reacties verwijderd worden (niet eens ge-edit) en dat dit:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als het serieus was bedoeld dan mijn excuses![]()
gewoon blijft staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:19 schreef JoPiDo het volgende:
weer zo'n hilarisch topic
je moet er één keer per dag over heen likken, dat schijnt te helpen
BonesV
Ik snap niet wat jou probleem is en wat er dan zo grappig aan is ? Ik bedoel dit heel serieus en we zitten er erg mee. JE hebt zeker nooit sex gehad ofzo ? Wacht maar tot zoiets jou overkomt, dan wil ik nog wel eens zien of je het dan ook zo grappig vind.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:43 schreef JoPiDo het volgende:
serieus reageren
jij post voor heel internettend Nederland dat je je vriendin voor het eerst anaal genomen hebt en dat ze nu een vies bultje heeft ergens tussen haar vagina & sterretje en dan moeten wíj serieus doen :')
Thanx, dat is wat ik zocht.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:42 schreef petre86 het volgende:
als je toch met haar naar een arts wilt:
de ggd heeft vrouwelijke vertrouwensartsen, daar kun je ook terecht!
suc6!
graag gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:50 schreef BonesV het volgende:
[..]
Thanx, dat is wat ik zocht.![]()
Mijn huisarts is zelf drankverslaafd... O.oquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:17 schreef piere het volgende:
neem dan gewoon een vrouwelijke huisarts. zo gevonden. en daarnaast; boeien dat ze weet dat je vriendin in haar kontje is genomen. weet jij wat je huisarts in haar vrije tijd doet
succes!
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk niet dat me vriendin dat zou willen. Ik denk dat ze nog liever naar haar eigen dokter gaat dan dat ze met haar kont op het internet staat. We wachten nog een weekje af en gaan daarna contact opnemen met de GGD, kijken wat die voor ons kunnen doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:08 schreef KonnieKipke het volgende:
nogmaals, ik wil als arts best eens naar de afwijking kijken als je een foto maakt.
Met verkoudheid naar de huisarts??quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
verkoudheden zijn klacht nummer 1 bij de huisarts
en WC papier...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:25 schreef Scandum het volgende:
Net eventjes een search gedaan op hemorrhoid (engelse naam) omdat ik me dus afvroeg hoe dat er uitzag, hoop smerige foto's, en toe zag ik deze, met een blauw bultje.
http://www.conhugeco.org/junk/roid1.jpg
Als dat 'm is kan ze dus langs het kruidvat voor aambeien zalf![]()
dat is wel het laatste wat ik vandaag wilde zienquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:25 schreef Scandum het volgende:
Net eventjes een search gedaan op hemorrhoid (engelse naam) omdat ik me dus afvroeg hoe dat er uitzag, hoop smerige foto's, en toe zag ik deze, met een blauw bultje.
Ja natuurlijk. Het is een kwestie van wachten tot we jouw aankomende topic op je eerste jeugdpuistjes mogen aanschouwen. Dat nemen we dan toch ook (semi)serieus?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:43 schreef JoPiDo het volgende:
serieus reageren
jij post voor heel internettend Nederland dat je je vriendin voor het eerst anaal genomen hebt en dat ze nu een vies bultje heeft ergens tussen haar vagina & sterretje en dan moeten wíj serieus doen
Holyquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:25 schreef Scandum het volgende:
eigen schuldquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat is wel het laatste wat ik vandaag wilde zien![]()
schat, verrassing.. je hebt aanbeien... :Squote:maak me gelijk een stuk minder zorgen. Ga het haar gelijk vertellen.
de fotos zal ik je inderdaad besparen,quote:Aambeien zijn zwellichamen, een soort opblaasbare kussens. Ze hebben als taak het afdichten van de aars als er een wind of dunne ontlasting op komst is. De sluitspieren kunnen alleen de dikke ontlasting tegenhouden. De aambeien doen de laatste 10% van het fijnere afsluitwerk.
Dat wil dus zeggen dat ieder mens aambeien heeft. Normaal grote aambeien geven geen klachten.
Een ander misverstand is dat een aambei buiten aan de aars zou zitten. Dat is alleen het geval bij 9 van de 100 vrouwen in de laatste weken van de zwangerschap; alleen vrouwen hebben dus zogenaamde tijdelijke uitwendige aambeien. Aambeien zitten verder altijd binnen in de aars. De dokter kan ze alleen maar zien met een aarskijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |