Is dat een uitnodiging??quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Och, ik mag niet klagen. Ik heb nog zeven bonen voor de rest van de week.
Die liggen nu gewoon op straat! Ideaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:14 schreef Posdnous het volgende:
* Alexxxxx gooit nog eens een suikerbiet op het vuur.
Ja, gezellig! Een etentje! Neem jij de tulpenbol mee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging??![]()
mag ik een happie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:09 schreef rickywilliams het volgende:
ik ben zo arm dat ik moet betalen om te mogen werkenik eet lucht
Tegen niemand zeggen Maar ik heb nog een blikje kattevoer staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, gezellig! Een etentje! Neem jij de tulpenbol mee?
dan zit er helemaal geen smaak meer aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vergeet niet de schimmel eraf te schrapen
dan willen ze eerst hun televisie terugquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je niet een beetje zout en peper bij de buren 'lenen'?
En wij hebben vast nog ergens een kat rondlopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tegen niemand zeggen Maar ik heb nog een blikje kattevoer staan![]()
Oe, die moet je verkopen, liefst aan honderd man tegelijk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:37 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
dan willen ze eerst hun televisie terug![]()
Delen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
Eet je dat slablaadje ook nog op of mag ik..?
Dan houd ik niets meer over voor morgen en overmorgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Delen?![]()
ik heb net mn laatste 5 euro uitgegevenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet nog 13 dagen doen met -5 euro
Okee, ik schrap de laatste restjes wel uit de groentela.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan houd ik niets meer over voor morgen en overmorgen
Ik knuppel mensen neer bij het station en elke keer jat ik maar ¤4,99quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:43 schreef King_Nothing het volgende:
ik laat me verwennen achter het station, voor ¤4,99
als ik een maand gespaard heb
De kaasbroodjes zijn nogal duur geworden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:43 schreef King_Nothing het volgende:
ik laat me verwennen achter het station, voor ¤4,99
als ik een maand gespaard heb
quote:studenten redden het financieel niet
Studenten redden het niet, de studiefinanciering is niet afdoende voor dingen als eten en huur. Er zijn zelfs studenten die het de laatste 2 weken met een blaadje sla moeten doen. De echt schrijnende gevallen zijn zelfs overgegaan op prostitutie.
bron : fok.nl
Ik zou het niet weten, ik kan geen buskaartje betalen om naar het station te gaan om daar mn gratis krant te halenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Zullen we dit morgen in de spits lezen ?
[..]
"Terugvallen op prostitutie? Dat kan niet duur zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Zullen we dit morgen in de spits lezen ?
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik kan geen buskaartje betalen om naar het station te gaan om daar mn gratis krant te halen
zoooó jij bent stoerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben een zoon ve ondernemer en dat ben ik zelf ook. Ik verdien op zijn minst een veelvoud meer dan de TS.
Ik vind mijzelf alleen nog maar stoerder worden als ik hier alle reacties vh tuig vd samenleving lees.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoooó jij bent stoer![]()
![]()
Je zit in de eerste klas in het station?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
En arme sloebers lach ik vaak uit als ik over ze heen loop naar het station waar ik altijd in de 1ste klas zit.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
En arme sloebers lach ik vaak uit als ik over ze heen loop naar het station waar ik altijd in de 1ste klas zit.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoooó jij bent stoer![]()
![]()
Ik durf te wedden dat jij vele malen meer verdeint dan mij.. Mijn inkomen is namelijk 0 euro per maandquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben een zoon ve ondernemer en dat ben ik zelf ook. Ik verdien op zijn minst een veelvoud meer dan de TS.
tuig van de samenleving nog wel !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf alleen nog maar stoerder worden als ik hier alle reacties vh tuig vd samenleving lees.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
is ze ongesteld dan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:52 schreef Viperdesign het volgende:
Moet samen met mn vriendin tot 22 oktober rondkomen van een paar euro. En nog roder gaat niet..
gelukkig heeft ie 't niet over mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tuig van de samenleving nog wel ! [afbeelding]
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik verberg me tijdens treinreizen op de wc, loop het magazijn van de supermarkt in om m'n net ingeleverde lege flessen terug te pakken, beroof eenden van brood, eet die eenden ook op als het moet, breng dagen door met net doen alsof ik de auto bestuur in race spelletjes in de computerhal, ook al staat er 'insert coin' duidelijk in beeld en ik heb een verbod bij alle autodealers in de omgeving Emmen vanwege mijn gebruik van de 'gratis koffie' policy.![]()
Tip van een mede-sloeber: sommige tankstations hebben ook gratis koffie! Fiets daar eens naar toequote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik verberg me tijdens treinreizen op de wc, loop het magazijn van de supermarkt in om m'n net ingeleverde lege flessen terug te pakken, beroof eenden van brood, eet die eenden ook op als het moet, breng dagen door met net doen alsof ik de auto bestuur in race spelletjes in de computerhal, ook al staat er 'insert coin' duidelijk in beeld en ik heb een verbod bij alle autodealers in de omgeving Emmen vanwege mijn gebruik van de 'gratis koffie' policy.![]()
De AH ook. Anders kun je natuurlijk altijd doen alsof je geïnteresseerd bent in een nieuwe verzekering. Verzekeringsagenten bieden nog wel eens een koekje aan bij de (gratis) koffie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tip van een mede-sloeber: sommige tankstations hebben ook gratis koffie! Fiets daar eens naar toe
welke fiets? moet der eik weer es 1 jatten, maar moet er dan op m'n blote voeten heenlopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
De AH ook. Anders kun je natuurlijk altijd doen alsof je geïnteresseerd bent in een nieuwe verzekering. Verzekeringsagenten bieden nog wel eens een koekje aan bij de (gratis) koffie.
Daar kom ik niet binnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
De AH ook. Anders kun je natuurlijk altijd doen alsof je geïnteresseerd bent in een nieuwe verzekering. Verzekeringsagenten bieden nog wel eens een koekje aan bij de (gratis) koffie.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:25 schreef Ouwesok het volgende:
edit: inhoud van deze post bleek buiten budget te liggen
Vriezer? Je bedoelt die kuil in de grond die nog is gevuld met de laatste restejs sneeuw van vorig jaar?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ik kan niet patsen met mn armoede ...want ik heb voor volgende week nog een heel brood van de aldi in mn vriezer liggen !zo nu jullie armoei lijers weer
![]()
dan maar met hele kleine lettertjes, misschien dat ik dan nog iets kan post....... niet dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ik kan niet patsen met mn armoede ...want ik heb voor volgende week nog een heel brood van de aldi in mn vriezer liggen !zo nu jullie armoei lijers weer
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
Smerige rijke stinkerd met zijn vriezer! Bah, een beetje patsen met een vriezer om zijn kleine pikkie te conpenseren, al die witgoedgasten zijn hetzelfde!
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:56 schreef Skv het volgende:
Ík heb nog 3,20 euro voor de hele maand
beat me!
Kutquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]lees dit topic eens door man ! ik heb mensen gezien met -500 voor deze maand en ze zeiden dat een week geleden
![]()
heyy dat is she van DBBquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:03 schreef SHE het volgende:
Toen ze onlangs bij me inbraken, hebben ze geld achtergelaten![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:51 schreef SHE het volgende:
Ik moet mijn drive-by shootings met de bus doen![]()
Zeker zo'n geluksvogel met een OV-jaarkaart?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:51 schreef SHE het volgende:
Ik moet mijn drive-by shootings met de bus doen![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:14 schreef Tokay het volgende:
Als koekje bij de koffie, neem ik één kruidnootje.
Is dat een baan dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef Knut het volgende:
Ik heb een pro-deo baan op een internet forum
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:03 schreef SHE het volgende:
Toen ze onlangs bij me inbraken, hebben ze geld achtergelaten![]()
Haha, sloeber zegt een sloeber! Woeiiiiiquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:22 schreef bonke het volgende:
ik heb geld zat , een eigen huis , twee auto`s en een vette bankrekening
ps: biefstuk straks
ps2 : sloebers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |