Die vliegen bij mij ook wel eens over, wij wonen ongeveer 1 uur van een Marine Basis ter grootte van de provincie Utrecht...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:47 schreef Stroomschok het volgende:
Chinooks maken misschien wel niet zo'n knal als F16s, maar als ze met een groep stil gaan hangen vlak boven jouw huis dan danst je servies dus wel mooi de tafel af.
Volgens mij vliegt de USMC met CH53 helicopters.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Die vliegen bij mij ook wel eens over, wij wonen ongeveer 1 uur van een Marine Basis ter grootte van de provincie Utrecht...
Dan is het nog steeds geen Chinook.quote:
Maak het ze nou niet te moeilijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:08 schreef Piro het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen Chinook..
Er zijn meer militaire basissen bij mij in de buurt..... die dingen die hier wel eens overvliegen zijn toch echt Chinooks!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:07 schreef Piro het volgende:
Volgens mij vliegt de USMC met CH53 helicopters.
Of het zijn de laatste twee Sea Knights van de Navy..
Chinook is niet de enigste die dat heeft hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn meer militaire basissen bij mij in de buurt..... die dingen die hier wel eens overvliegen zijn toch echt Chinooks!Grote machines met dubbelle wieken, voor en achterkant.
Nee, maar ze vliegen laag genoeg over om ze te herkennen.....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:47 schreef SHERMAN het volgende:
Chinook is niet de enigste die dat heeft hoor
Ik zie ze niet dus je zal wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar ze vliegen laag genoeg over om ze te herkennen.....Wat boeit het verder ook, ik vindt die Vliegdekschepen die ik in San Diego binnen zie varen veel intressanter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |