abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22920487
Tvp
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_22920906
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:49 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik nou de enige die die presentatrice te bangerig vind ?
Als ze iets hoort dan begint ze zo irri te gillen dat je niet eens kan horen wat zij nou hoort
Kijk dan ook vanaf 't begin, dan zie je dat ze steeds minder bang wordt. Én dat maakt dat je langzaam kan wennen aan het veranderen van haar kapsel
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Tvp

*MEP*
pi_22921275
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:07 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Kijk dan ook vanaf 't begin, dan zie je dat ze steeds minder bang wordt. Én dat maakt dat je langzaam kan wennen aan het veranderen van haar kapsel
[..]

*MEP*
pi_22921509
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Zet het pijltje/handje eens op 't map icoontje achter de topictitel en lees de popup eens
pi_22921545
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:27 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Zet het pijltje/handje eens op 't map icoontje achter de topictitel en lees de popup eens
Tvp tikken ging sneller
pi_22922059
Heb ze niet allemaal, dus moest bij E09 beginnen ofzo van seizoen 1
Ow, en ze richten de camera's teveel op gezichten, ik hoef niet 3 kwartier naar bange gezichten te kijken
pi_22922263
Ik wil ze ook allemaal
zijn ze te downen of iets alleen een ja volstaat
pi_22923436
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 04:53 schreef XrAiDeN het volgende:
Schijnt nog 1 of ander programma op Bravo te zijn geweest genaamd "The World's Scariest Ghosts" Heb hier ook een torrent linkje van en ga deze zo meteen downloaden.

Heb gelezen dat er nog overtuigender bewijsmateriaal is gefilmd als in Most Haunted. Ben benieuwd!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb je het al gezien?

Vooral in het eerste stukje in die bungalow in California.
Die man die op zolder opgehangen werd, zag er echt niet goed uit toen die naar beneden kwam.

Ben nu bezig met country-s most shocking - ghosts te downen.

Iemand nog suggesties?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:05:03 #209
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_22931791
is dat weer een ander programma? dit topic gaat over most haunted eh
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:05:31 #210
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22935860
Iemand die de gangbare theorie weet over geesten? Ik bedoel, ze hangen op een plek en doen vaak dezelfde dingen. Sommige zeggen dat ze niet naar het licht willen gaan maar dat lijkt me nogal raar omdat ze zich toch moeten realiseren dat ze niet eeuwig kunnen rondlopen hier. Daarnaast vind ik het apart dat geesten intelligentie lijken te hebben als we ervan uitgaan dat The most Haunted echt is.
En waarom is het zo selectief. Als je vermoord wordt wil je toch 99 van de 100 keer je familie proberen te waarschuwen of een teken geven?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22936582
quote:
Iemand die de gangbare theorie weet over geesten? Ik bedoel, ze hangen op een plek en doen vaak dezelfde dingen. Sommige zeggen dat ze niet naar het licht willen gaan maar dat lijkt me nogal raar omdat ze zich toch moeten realiseren dat ze niet eeuwig kunnen rondlopen hier.
Het is niet zo dat ze zich ook allemaal realiseren dat ze naar het licht moeten volgens mij. Bij een plotselinge dood (ongelukken, onthoofdingen enz.) schijnen ze niet helemaal te beseffen wat er aan de hand is en hangen ze een beetje tussen 'hemel en aarde'. En hoe het hen dan vergaat weet ik niet zo. Ik hoor af en toe dat ze eenzaam ergens blijven hangen zonder geliefden om hen heen (niet opgehaald door ze?), of ze blijven steeds hun laatste momenten herhalen en blijven daar in hangen (wat dezelfde dingen die ze doen kan verklaren). En ik heb gehoord dat ze ook bang kunnen zijn van het licht en dat een medium dan in zo'n geval duidelijk kan maken dat ie daar naartoe moet.
Dus, gaat er vaak iets mis bij het ophalen van zielen die zeer plotseling zijn overgegaan of zo?
quote:
Daarnaast vind ik het apart dat geesten intelligentie lijken te hebben als we ervan uitgaan dat The most Haunted echt is.
Ja, is lastig voor te stellen als ze geen fysieke hersens hebben. Ze schijnen echt geen spat anders te zijn dan hoe ze waren toen ze nog leefden. Dus ze functioneren zoals in leven, op lichamelijke gebreken na. Hoe het geestelijk zit weet ik niet, volgens mij heb ik Derek eens horen vertellen over een ziel die nog steeds 'ziek' was.
quote:
En waarom is het zo selectief. Als je vermoord wordt wil je toch 99 van de 100 keer je familie proberen te waarschuwen of een teken geven?
Ja, snap ik ook niet zo. Ik weet even niet hoe het heet, maar er komen wel manifestaties voor van mensen die net overleden zijn en zich een eind verderop helder laten zien aan iemand waar ze een goede band mee hadden. Dus hoe krijgen ze dat voor elkaar als het nieuw voor ze is? Of iig wennen na zo lang te hebben doorgebracht in het aardse lichaam.
Wat ik ook af en toe hoor en wat ook in Most Haunted wordt gezegd, is dat ze o.a. de kunst van geluid, aanraking (aanraking personen en verplaatsing objecten) en geur kunnen leren in de loop der jaren. En dan zijn het meestal de sterke (niet per se negatieve) persoonlijkheden die dat kunnen.

Maar alles is dus van horen zeggen en alles schijnt zo te zijn, een duidelijk antwoord kan ik natuurlijk niet geven
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 14:04:14 #212
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_22953382
Ik zie het meer als dat een geest energie is, overgebleven energie wat zich niet verplaatst naar waar het heen moet.
Mensen hebben energie nodig ( eten, drinken) geesten hebben ook energie nodig om dingen te doen. Dit kan door energie van levenden te stelen, energie van bijv. lampen of batterijen.

EN ik denk als ze dus niets doen en j e niks merkt ze geen enrgie hebben en dus niet opgemerkt kunnen worden door een fysiek mens een levend persoon doordat er geen energie is wat wij niet kunnen voelen of opmerken (met of zonder apperaten).

zoiets denk ik erover, tis maar een idee....beetje ruwe schattign zeg maar
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_22954760
Ahja, is logisch met het constante leegraken van batterijen in Most Haunted.
Ik geloof dat er in een Most Haunted aflevering werd gezegd dat sommige mensen hoge energierekeningen hebben door geesten die energie aftappen
pi_22956413
Vanaf vandaag is er 3 dagen elke avond Most Haunted Live op LivingTV. Normaal gesproken schijn je tijdens de uitzending live cams te kunnen volgen, dus ik ga vanavond even kijken als ik niks ander te doen heb
quote:
Deep in the heart of historic Lancashire, at the northern most tip of the Pennines, lies Pendle Hill. Rising to over 500 metres its looming glowering peak dominates the landscape for miles around.

The Hill’s brooding influence has been felt in the region since before Roman times. It is a focus for unusual ruins, ghostly presences, stone circles, witch hunts and much more.

Most Haunted Live investigates around Pendle Hill during this Halloween period. Don’t miss it October 30th, 31st and November 1st from 9pm!
http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/
pi_22956541
Vanavond om 10 uur!
Tap tap tap
pi_22956556
Ik vraag me alleen af waar je die webcams dan kan zien.
Tap tap tap
pi_22957648
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:07 schreef CherryLips het volgende:
http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/ is volgens mij de site die in elke live uitzending wordt genoemd
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:04:36 #218
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22957922
Ik zag net de aflevering van Old Hall. Ik hoop echt dat die geen fake was want de poltergeist activiteiten met opgestapelde boeken waren cool
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:19:55 #219
91306 GF
Kingwood
pi_22958244
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:07 schreef CherryLips het volgende:
http://www.blueyonder.co.(...)5&group=dir_overview

Als ik zin heb ga ik ook kijken Nu is er alleen een promo filmpje te zien ofzo.
Unspoken words were understood
pi_22963478
Ik hem volgens mij zojuist een orb gezien op Webcam 02: Gym 1 in de buurt van het linker touw

Edit: En 10 min. later weer. Daarna was die ene cam een beetje problemematisch, dus werd toen waarschijnlijk opeens druk bezocht.
En nu net schrok ik me de kolere omdat er iemand van de crew door het beeld liep. Denk ik... je weet maar nooit
Best leuk

[ Bericht 55% gewijzigd door De_Schaduw op 30-10-2004 23:19:40 ]
pi_22965366
Er loopt idd de hele tijd allemaal volk door het beeld
Verder heb ik niks gezien alleen dat de cam in de Function Room er steeds mee nokt en als er dan weer beeld is er dus een man recht voor het beeld staat...
Tap tap tap
pi_22965750
Cool, nu live Webcam 02: Gym 1, volgens mij Derek!

Edit: ja hoor, staan ze. Yvette en Derek Ik wil geluid :'(

[ Bericht 59% gewijzigd door De_Schaduw op 31-10-2004 00:11:42 ]
pi_22965912
er staat nu ook echt iemand gewoon fors met zn bips in beeld he
Tap tap tap
pi_22966150
Webcam 04: Function Room Gaan ze table tipping/tilting doen?
pi_22966263
Moeten ze niet weer voor de webcam gaan staan...
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')