Kijk dan ook vanaf 't begin, dan zie je dat ze steeds minder bang wordt. Én dat maakt dat je langzaam kan wennen aan het veranderen van haar kapselquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:49 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik nou de enige die die presentatrice te bangerig vind ?
Als ze iets hoort dan begint ze zo irri te gillen dat je niet eens kan horen wat zij nou hoort
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Tvp
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:07 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Kijk dan ook vanaf 't begin, dan zie je dat ze steeds minder bang wordt. Én dat maakt dat je langzaam kan wennen aan het veranderen van haar kapsel
[..]
*MEP*
Zet het pijltje/handje eens op 't map icoontje achter de topictitel en lees de popup eensquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
Tvp tikken ging snellerquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:27 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Zet het pijltje/handje eens op 't map icoontje achter de topictitel en lees de popup eens![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:53 schreef XrAiDeN het volgende:
Schijnt nog 1 of ander programma op Bravo te zijn geweest genaamd "The World's Scariest Ghosts" Heb hier ook een torrent linkje van en ga deze zo meteen downloaden.
Heb gelezen dat er nog overtuigender bewijsmateriaal is gefilmd als in Most Haunted. Ben benieuwd!
Het is niet zo dat ze zich ook allemaal realiseren dat ze naar het licht moeten volgens mij. Bij een plotselinge dood (ongelukken, onthoofdingen enz.) schijnen ze niet helemaal te beseffen wat er aan de hand is en hangen ze een beetje tussen 'hemel en aarde'. En hoe het hen dan vergaat weet ik niet zo. Ik hoor af en toe dat ze eenzaam ergens blijven hangen zonder geliefden om hen heen (niet opgehaald door ze?), of ze blijven steeds hun laatste momenten herhalen en blijven daar in hangen (wat dezelfde dingen die ze doen kan verklaren). En ik heb gehoord dat ze ook bang kunnen zijn van het licht en dat een medium dan in zo'n geval duidelijk kan maken dat ie daar naartoe moet.quote:Iemand die de gangbare theorie weet over geesten? Ik bedoel, ze hangen op een plek en doen vaak dezelfde dingen. Sommige zeggen dat ze niet naar het licht willen gaan maar dat lijkt me nogal raar omdat ze zich toch moeten realiseren dat ze niet eeuwig kunnen rondlopen hier.
Ja, is lastig voor te stellen als ze geen fysieke hersens hebben. Ze schijnen echt geen spat anders te zijn dan hoe ze waren toen ze nog leefden. Dus ze functioneren zoals in leven, op lichamelijke gebreken na. Hoe het geestelijk zit weet ik niet, volgens mij heb ik Derek eens horen vertellen over een ziel die nog steeds 'ziek' was.quote:Daarnaast vind ik het apart dat geesten intelligentie lijken te hebben als we ervan uitgaan dat The most Haunted echt is.
Ja, snap ik ook niet zo. Ik weet even niet hoe het heet, maar er komen wel manifestaties voor van mensen die net overleden zijn en zich een eind verderop helder laten zien aan iemand waar ze een goede band mee hadden. Dus hoe krijgen ze dat voor elkaar als het nieuw voor ze is? Of iig wennen na zo lang te hebben doorgebracht in het aardse lichaam.quote:En waarom is het zo selectief. Als je vermoord wordt wil je toch 99 van de 100 keer je familie proberen te waarschuwen of een teken geven?
http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/quote:Deep in the heart of historic Lancashire, at the northern most tip of the Pennines, lies Pendle Hill. Rising to over 500 metres its looming glowering peak dominates the landscape for miles around.
The Hill’s brooding influence has been felt in the region since before Roman times. It is a focus for unusual ruins, ghostly presences, stone circles, witch hunts and much more.
Most Haunted Live investigates around Pendle Hill during this Halloween period. Don’t miss it October 30th, 31st and November 1st from 9pm!
http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/ is volgens mij de site die in elke live uitzending wordt genoemdquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me alleen af waar je die webcams dan kan zien.
http://www.blueyonder.co.(...)5&group=dir_overviewquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me alleen af waar je die webcams dan kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |