abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22752676
Mijn verzameling tot nu toe
quote:
Season1:

1-1 Athelhampton Hall
1-6 Craig y Nos Castle
1-9 Culzean Castle
1-10 The Mermaid Inn
1-11 Blackpool Pleasure Beach
1-13 Derby Gaol
1-14 Aldwych Underground
1-15 Charleville Forest Castle

Season2:

2-4 Souter Lighthouse
2-8 Pengersick Castle

Season4:

4-1 Owlpen Manor
4-3 Jamaica Inn
4-5 Hellfire Caves
4-7 Chatham Dockyard
4-9 The Wellington Hotel
4-10 Guild Hall
4-11 Greengate Brewery

Season5:

5-1 Kinnitty Castle

5-3 Kasteel Doorwerth

5-5 Black Swan Hotel

Extra:

Croxteth Hall
Most Haunted Live Access All Areas
Mary Kings Close
RAF East Kirkby
Bonus! Extra
pi_22752743
Vraag me af waarom ik nog niks van Season3 heb..... is die er niet ofzo?
pi_22753273
Nu je het zegt...
Tap tap tap
pi_22753519
Ja, die stonden er niet bij...
pi_22754812
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Plus ik denk dat ie een aardige prijs rekent voor een reading....

Bij Char is dat 500 dollar Maar haar vertrouw ik niet echt... dat is puur cold reading als ik de deskundige mag geloven
Ik heb geen idee hoeveel hij vraagt. Volgens mij heeft ie het momenteel zelfs te druk voor readings.
Hij doet wel theatertours (zie video Derek Acorah Story of zoiets). Daarin kan ie niet berichten voor iedereen in de zaal doorgeven, maar hij blijft wel altijd na afloop even hangen om met fans te praten.
En je kan volgens z'n site ook altijd brieven schrijven. Vroeger kon je ook mailen, ik heb toen ook eens een mailtje terug gehad. Maar sinds Most Haunted is ie zo bekend dat dat niet meer te doen is denk ik.
Volgende week schijnt er trouwens een chat te zijn met Gwen Acorah, z'n vrouw. Ik heb nog geen idee waar. En hij schijnt wel 'ns z'n eigen chat te bezoeken, maar ik heb wat problemen met de registratrie op z'n site en wacht al dagen op hulp van de makers van z'n site...

Wat betreft het bang zijn na zo'n uitzending: ja, heb ik ook wel, maar nietzo heel erg meer. Ik durf na heel veel afleveringen wel gewoon midden in het programma en na afloop in de donker naar de wc te gaan In het begin keek ik eerst nog ff een comedy of zorgde voor afleiding om het uit m'n hoofd te zetten
Maar nu dus geen probs mee, tenzij het bijv. zo'n aflevering als house of detention is, dan voel ik me toch echt wel ff ongemakkelijk.
Ik kijk Most Haunted regelmatig voor 't slapen gaan, dus ik droom er wel over
pi_22755454
Ja, die video ben ik aan het ''kopen'' Derek Acorah Story inderdaad.

En wa betreft House of Detention.... schijnt dat ie eng is he? Waar gaat het precies over of wat gebeurt er?

Ben hem nu aan het downloaden maar hij is niet seeded dus hij gaat erggggggg langzaam...

[ Bericht 32% gewijzigd door Rietvaerder op 20-10-2004 20:51:56 ]
pi_22755497
Ik heb er nog nooit over gedroomd. Alleen bij elk kraakje of wat dan ook (zolderkamer!! ) schrik je wel even op, al weet je dat de kans klein is dat er nu ineens wat gaat lopen spoken omdat ik Most Haunted gekeken heb.

En Char die $500 vraagt..? En ze zegt steeds dat ze zo graag mensen wilt helpen etc. Hoeveel wil je voor die hulp hebben..?
Tap tap tap
pi_22756183
Dat zeggen ze in het Char topic hier op Fok

Ben nu House of Detention aan het binnen halen.... hoop ik tenminste, want hij schijnt niet seeded te zijn volgens de site
pi_22758390
Website van Char:
quote:
Q. Why does Char charge $500.00 a reading.

It may seem like much, but in comparison with the hundreds and thousands of dollars some people have spent on the 900 psychic lines. I believe it is fair and justified. I’ve spent over twenty-five years developing and refining my techniques for communicating with the spirits, and as with anything genuinely good, there is a price to pay. I've consistently turned down the 900 lines with a ‘stable’ of psychics that charge $4.95 a minute or more to simply keep you on hold as long as possible, only to receive mediocre, canned advice. I could have made millions, and in so doing, sacrificed my true reason for sharing my advice. My fee allows me to continue my life’s work.
En er staat ergens dat je vóór zo'n reading een lijst moet maken met mensen die je kent die nog leven of overleden zijn incl. nicknames zodat je makkelijker een bevestiging kan geven als ze letters noemt
quote:
Char usually begins the reading by giving out initials of people. Often people are nervous or anxious and do not respond. With your list in front of you it will help you to respond yes or no.
25 jaar ontwikkelen om te komen tot matige resultaten. En dan nog zoveel geld vragen daarvoor.
Op LivingTV hebben ze geloof ik nog 2 andere mensen die redelijk in de buurt komen van Derek's kunnen. Nederland moet nog ontdekken dat er betere mediums zijn.

Tot zover m'n beetje off-topic bijdrage
pi_22758780
Ja nu kan je zeggen waarom House of Detention zo eng is
pi_22760232
Nee, dat zijn spoilers
pi_22761077
Uhm, laat ik dan zeggen: Derek heeft last van een kwaadaardige geest. Afleveringen met kwaadaardige geesten laten me me meestal iets ongemakkelijker voelen
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:24:46 #139
91306 GF
Kingwood
pi_22761121
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 17:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is dan het grootste punt? Dat we s nachts mogen blijven?
Misschien wel. Lijkt me niet dat ze veel moeite gaan doen voor ons. Maar als we er een ervaren medium o.i.d. bij zouden hebben laat wel zien dat we het serieus menen Ik heb geen idee eigenlijk

Ik ga zo nog een aflevering kijken denk ik Maar eerst ff bijkomen, m'n oren piepen nog van een drum-clinic
Unspoken words were understood
pi_22761586
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef De_Schaduw het volgende:
Uhm, laat ik dan zeggen: Derek heeft last van een kwaadaardige geest. Afleveringen met kwaadaardige geesten laten me me meestal iets ongemakkelijker voelen
Die vind ik juist het spannendst
Tap tap tap
pi_22761835
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef De_Schaduw het volgende:
0 seeds 0 peers 0b/s :'(

Iemand nog een goeie link naar een torrent bijvoorbeeld die ie kan mailen?
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:15:16 #142
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_22768989
in house of detention wordt er zelfs censuur gebruikt meerdere keren
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_22769248
Ja wrijf het er nog maar eens in Kan hem echt nergens vinden

Maare... censuur? Ze willen toch juist aan de mensen laten zien dat er geesten zijn? Waarom zouden ze dan iets censuren? _
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:44:54 #144
64831 2NutZ
pi_22769596
censuur in geluid niet in beeld maar ik zeg niks verder kuch kuch.
Die aflevering ( weet nie psies welke ) waar die deur zomaar open vliegt als ze net bezig zijn met de bewegingssensors aan te zetten das ook wel freaky..... zitten ze gebukt bezig en vliegt zomaar een deur vlak naast hun met een zwaai open. Terwijl er niemand in de buurt was ;o

Iemand nog tips met goeie afleverignen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_22769602
Ik wil die aflevering nu ook wel zien Maar kan hem ook nergens vinden tot nu toe
Unspoken words were understood
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:04:17 #146
64831 2NutZ
pi_22769962
dan moet je ff mailen
pi_22770149
Er staat geen mail adres in je profiel
  donderdag 21 oktober 2004 @ 16:07:40 #148
64831 2NutZ
pi_22773813
wel

btw net RAF gezien, indrukwekkend hoor, damn..
pi_22775003
Nu wel, net niet

Wat vond je precies zo indrukwekkend aan RAF?
  donderdag 21 oktober 2004 @ 19:36:26 #150
64831 2NutZ
pi_22777940
Vooral het verhaal van de canadese soldaat die pas 50+ jaar na zijn dood werd gevonden, en dat ze zijn portomonnee nog hadden. En ook de 10 dode amerikanen van de B52 bommenwerper.

Qua bewijs viel het wel mee ja, alleen dat die man zn arm leek te branden en die jongen koortsachtig werd was wel erg vreemd en natuurlijk de man die ze zagen. Maar goed daar was geen fysiek bewijs van.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')