Moest ik toevallig ook aan denkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:07 schreef livEliveD het volgende:
Hej waarom stellen we zelf geen team samen en gaan dan zoiets in Kasteel Doorwerth doen. Vinden die mensen daar vast niet erg. Ik wil best contact opnemen met die mensen daar . We hebben wel ervaren lui nodig denk ik. Dus iteejer/muus als je dit leest :')
Eerlijk gezegd zou ik hem graag een keer spreken om te kijken of ie echt dingen over mij kan vertellen die hij niet kan weten. Maar ja dat wil iedereen denk ik wel. Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Of nodig Derek uit
Zal ff kijken of het haalbaar is. Hopelijk is er iets op poten te zettenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:09 schreef GF het volgende:
Lijkt me wel een hele ervaring om te doen
Ik hoop hetquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zal ff kijken of het haalbaar is. Hopelijk is er iets op poten te zetten
Niet voor de grap nee. Maar misschien wel als we iets kunnen regelenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Alleen dan moeten we dat wel s nachts doen he herenEn ik denk niet dat je s nachts mag blijven van het personeel van Doorwerth....
Idd moet zeker serieus zijn. Ik ga niet voor de lol maar uit interesse.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:20 schreef GF het volgende:
Niet voor de grap nee. Maar misschien wel als we iets kunnen regelen![]()
*idee krijgtquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, ik denk niet dat dat lukt. Stel je voor dat een stelletje dieven dat zouden zeggen..... halen ze s nachts alles weg
Deskundigen, geen idee. Apparatuur is niet het grootste punt denk ik. Kunnen we vast wel huren ofzo ergens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt mij ook wel erg interessant om eens te doen; heb ik altijd al eens gewild. Alleen hoe kom je dus aan deskundigen die met een stel fok!kers de hort op wil, en hoe kom je aan de apparatuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |