abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22724119
Tja, als je ze me het blote oog kan zien moeten we ook op film te zien zijn. Je hoort vaak zat dat mensen bijv een dame in een witte jurk zien...
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:40:57 #77
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22724170
Ik zou eerder denken dat de ene ziel is die de andere ziet
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22724222
Kom op mensen, dit topic moet echt wat actiever worden, het is toch een veel te boeiend onderwerp om er zo weinig te posten
pi_22724427
Tot nu toe heb ik deze aflevering en ben er nog meer aan het ''bestellen'' op het moment
quote:
Season1:

1-1 Athelhampton Hall
1-9 Culzean Castle
1-10 The Mermaid Inn
1-11 Blackpool Pleasure Beach
1-13 Derby Gaol
1-14 Aldwych Underground
1-15 Charleville Forest Castle

Season2:

2-8 Pengersick Castle

Season4:

4-2 Greengate Brewery
4-4 Jamaica Inn
4-7 Chatham Dockyard
4-12 Owlpen Manor

Season5:

5-1 Kinnitty Castle

5-3 Kasteel Doorwerth

5-5 Black Swan Hotel

Extra:

Croxteth Hall
Most Haunted Live Access All Areas
Mary Kings Close
RAF East Kirkby

[ Bericht 2% gewijzigd door Rietvaerder op 19-10-2004 14:57:23 ]
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:16:07 #80
91306 GF
Kingwood
pi_22727597
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 09:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie profiel
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:16 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Zie profiel!
Jullie hebben mail

Ik heb nu 3 afleveringen binnen, maar nog geen tijd gehad om ze helemaal te kijken En vanavond is er weer voetbal wat ik zien moet Zag er niet heel erg spooky uit wat ik gezien heb, maar ik wil zeker meer zien Daarna zal ik m'n mening ook is posten
Unspoken words were understood
pi_22731748
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, als je ze me het blote oog kan zien moeten we ook op film te zien zijn. Je hoort vaak zat dat mensen bijv een dame in een witte jurk zien...
Maar in het titelfilmpje zie je wel een keer iets van een schim voorbij lopen, en dat lijkt uit een aflevering te komen, maar welke?
Tap tap tap
pi_22733249
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar in het titelfilmpje zie je wel een keer iets van een schim voorbij lopen, en dat lijkt uit een aflevering te komen, maar welke?
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar het zou ook een acteur kunnen zijn. Zoals ze die gebruiken voor de reconstructie filmpjes (filmpjes met voorbeelden van de activiteiten van geesten).
Ik herinner me wel dat er in een Most Haunted Live eens en bewegende schaduw/schim te zien was. Ze hebben in die live uitzendingen 4 camera's op verschillende plekken staan en mensen kunnen dan via Internet die camara's volgen en melden of ze wat zien. En op die manier is dat een keer ontdekt. Dat zou het kunnen zijn.
En in het filmpje zit ook een fragment van licht dat geen orb is. Het is alsof het een persoon van water is die voorbij gaat, maar waar dan maar 1 klein klein stukje van te zien is. Bedoel je dat?
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op mensen, dit topic moet echt wat actiever worden, het is toch een veel te boeiend onderwerp om er zo weinig te posten
Het zou helpen als het ook es op de Nederlandse tv werd uitgezonden. Ik weet tot nu toe alleen dat het in de UK en Canada te zien is op de tv.

Btw, ik haal momenteel ook Ghost Hunters binnen, ik ben benieuwd of dat dat programma van Dicovery is. Een van de afleveringen gaat iig over Castle Leslie, daar is Most Haunted ook geweest.
pi_22733677
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 21:21 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

En in het filmpje zit ook een fragment van licht dat geen orb is. Het is alsof het een persoon van water is die voorbij gaat, maar waar dan maar 1 klein klein stukje van te zien is. Bedoel je dat?
die bedoelde ik! ik wist even niet hoe ik dat uit moest leggen, aangezien het 1 seconde te zien is.
Tap tap tap
pi_22734052
Ik heb geen idee uit welke aflevering dat komt. Zou seizoen 1 kunnen zijn. Was trouwens niet de enige keer dat dat gebeurde. Ik geloof dat ze dat ook een keer zonder nightvision op film hebben gekregen.
pi_22734857
Ik heb even gezocht wat voor GhostHunters ik nu binnenhaal, en het blijkt van Discovery Channel te zijn. Maar toen ik op imdb zocht vond ik ook nog dit:
quote:
Plot Summary for
"Ghost Hunters" (2004)
This one-hour weekly docu-soap from the creator/executive producer of "American Chopper" follows a group of real-life paranormal researchers as they investigate haunted houses throughout the country, encountering every type of imaginable haunting. Jason Hawes and Grant Wilson, plumbers by trade, head up TAPS -- The Atlantic Paranormal Society -- a group of ordinary, everyday people with an interest in getting to the bottom of your otherworldly disturbances.

Summary written by -- SCI FI Channel, submitted by Senior Editor, SCIFI.COM
En dat is weer een andere Ghost Hunters. De formule komt me enigszins bekend voor... Het fragmentje op de website van aflevering 1x02 doet me sterk denken aan Most Haunted 1x04, in Drury Lane Theatre...

Website: http://www.scifi.com/ghosthunters/
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:01:29 #86
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22744584
Ik zag net die aflevering over een gevangenis in Derby (Derby Gaol). Die is wel erg leuk vooral die parapsycholoog die het ff geen verklaring meer heeft als er dingen bewegen.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:37:46 #87
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_22745389
Ghosthunters vind ik niks aan, alleen maar gepraat en verhalen, is idd van Discovery, keek ik vroeger welles naar.
Die aflevering van een schim die je ziet is in Doorwerth aan het einde erges zie je een schaduw op een muur van wat lijkt een man met een oude hoed.
1 aflevering ( volges mij Culzean Castle ) dan zie je idd niet een Orb maar een wat lijkt een hand van water die even voorbij komt op de camera, is van de dochter van een man die daar had gewoond.

Grappig dat bijvoorbeeld in Cezaers Palace bijna niks gebeurt en dan in andere weer wel heel veel.
Chillingham Castle uit Seizoen 1 is egt de moeite waard trouwens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:02:26 #88
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22745877
Persoonlijk geloof ik niet echt in orbs. Ze zijn alleen op camera te zien en op mij komen ze over als voorbij vliegende insecten en stof.
ff Chillingham Castle kijken
pi_22745925
Zo, ik heb er nu echt veel, ga er ook weer effe 1 kijken.....

Trouwens, ik kijk ze alleen als het licht is buiten, ik ga ze echt NIET voor het slapen kijken

Hebben jullie daar ook last van? En nu jezelf niet groot houden
pi_22745957
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:02 schreef livEliveD het volgende:
Ze zijn alleen op camera te zien en op mij komen ze over als voorbij vliegende insecten en stof.
Ja idd....... daarom noemde ik het eerder ook al ''nachtvlindertjes''

Maar wel toevallig dat ze dan altijd op de plekken te zien zijn waar Derek zegt dat de energie zich bevindt....... met die spiegel bijv in Owlpen Manor
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:09:06 #91
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22746020
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, ik kijk ze alleen als het licht is buiten, ik ga ze echt NIET voor het slapen kijken
Ik ben vaak 22:45 terug uit me werk en na het checken van mail/fok enzo kijk ik vaak een aflevering of 2 voor het slapen gaan (soms om 03:00 als ik nog geen zin heb om te gaan slapen)
pi_22746038
Ehm ik kijk ze meestal 's avonds omdat ik dan gewoon rustig kan zitten zonder steeds afgeleid te worden... Heb vannacht om 2 uur die van Brannigans Night Club gekeken.
Een paar dagen terug was ik alleen thuis en heb ik ook een aflevering gekeken, ik weet niet meer welke, maar ik heb een zolderkamer en loop 's avonds altijd in het donker naar beneden omdat de lichtschakelaar op een domme plek zit. Dus ik rond een uur of 1 even naar de wc, hing er dus was te drogen in het trapgat
Met hartkloppingen naar de wc, van de wc af, loopt net de hond door de gang (donkerbruin beessie)

Maar ik heb wel heerlijk geslapen Alleen die was die hing te drogen Ik schrik niet snel...
Tap tap tap
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:10:25 #93
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22746055
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wel toevallig dat ze dan altijd op de plekken te zien zijn waar Derek zegt dat de energie zich bevindt....... met die spiegel bijv in Owlpen Manor
Ik vind het altijd knap dat ze die dingen meteen zien op hun camera schermpje. Ik moet altijd de replay zien om het op te vangen
pi_22746080
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:10 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik vind het altijd knap dat ze die dingen meteen zien op hun camera schermpje. Ik moet altijd de replay zien om het op te vangen
Sommige zijn heel duidelijk, maar vaak moet ik 'm op pauze zetten en dan het het beeld van m'n monitor even veranderen voor ik ze zie.
Tap tap tap
pi_22746278
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:10 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik zie ze vaak ook vrijwel gelijk.... maar soms verwar ik ze met het lichtje van de handcam
pi_22746298
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ehm ik kijk ze meestal 's avonds omdat ik dan gewoon rustig kan zitten zonder steeds afgeleid te worden... Heb vannacht om 2 uur die van Brannigans Night Club gekeken.
Een paar dagen terug was ik alleen thuis en heb ik ook een aflevering gekeken, ik weet niet meer welke, maar ik heb een zolderkamer en loop 's avonds altijd in het donker naar beneden omdat de lichtschakelaar op een domme plek zit. Dus ik rond een uur of 1 even naar de wc, hing er dus was te drogen in het trapgat
Met hartkloppingen naar de wc, van de wc af, loopt net de hond door de gang (donkerbruin beessie)

Maar ik heb wel heerlijk geslapen Alleen die was die hing te drogen Ik schrik niet snel...

Zo'n leuk meisje als jij hoort ook niet alleen thuis te zijn
pi_22746694
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zo'n leuk meisje als jij hoort ook niet alleen thuis te zijn
Slijmbal

Ik keek die aflevering van Derby vlak voordat ik ik ging slapen vannacht Toen liep ik wel met wat vaag gevoel door het donkere huis toen ik de boel ging afsluiten enzo.
Ik heb ooit toen ik klein was zelf iets gezien in m'n kamer. Ik ga niet zeggen dat het een geest was, maar vaag was het wel. Was de dag dat m'n oma overleed. Die nacht heb ik een schim gezien waarmee ik gepraat denk te hebben. Ik weet wel zeker dat het zien ervan geen droom was. Daarom ben ik nu soms 'bang' weer zoiets te zien
pi_22746903
Dat is wel mooi...
pi_22747233
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is wel mooi...
Ik twijfel soms nog weleens hoe echt het geweest is/ kan zijn. Het is zo'n 10 jaar geleden, kinderen beelden zich soms nogal wat in Maar op dat moment geloofde ik er heilig in dat ik wat gezien had. Ik heb het volgende ochtend tegen m'n ma vertelt. Die nam me gelukkig serieus Het was haar moeder en ze vond het ook wel iets hebben. Enige wat ik nog weet van die nacht is dat het bij m'n hoofdeinde van m'n bed was en dat ze 'vroeg' of ik mee ging ofzo

Ontopic: ik ga zo Hellfire caves en Chatham dockyard kijken En vast wat volgende afleveringen downloaden.
pi_22747388
Ja, maar het schijnt ook dat kinderen veel gevoeliger voor dat soort dingen zijn. Staan er meer voor open etc...

Chatham Dockyard is scary 1 vd engste vind ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')