quote:Season1:
1-1 Athelhampton Hall
1-9 Culzean Castle
1-10 The Mermaid Inn
1-11 Blackpool Pleasure Beach
1-13 Derby Gaol
1-14 Aldwych Underground
1-15 Charleville Forest Castle
Season2:
2-8 Pengersick Castle
Season4:
4-2 Greengate Brewery
4-4 Jamaica Inn
4-7 Chatham Dockyard
4-12 Owlpen Manor
Season5:
5-1 Kinnitty Castle
5-3 Kasteel Doorwerth
5-5 Black Swan Hotel
Extra:
Croxteth Hall
Most Haunted Live Access All Areas
Mary Kings Close
RAF East Kirkby
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie profiel
Jullie hebben mailquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:16 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Zie profiel!![]()
Maar in het titelfilmpje zie je wel een keer iets van een schim voorbij lopen, en dat lijkt uit een aflevering te komen, maar welke?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, als je ze me het blote oog kan zien moeten we ook op film te zien zijn. Je hoort vaak zat dat mensen bijv een dame in een witte jurk zien...
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar het zou ook een acteur kunnen zijn. Zoals ze die gebruiken voor de reconstructie filmpjes (filmpjes met voorbeelden van de activiteiten van geesten).quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar in het titelfilmpje zie je wel een keer iets van een schim voorbij lopen, en dat lijkt uit een aflevering te komen, maar welke?
Het zou helpen als het ook es op de Nederlandse tv werd uitgezonden. Ik weet tot nu toe alleen dat het in de UK en Canada te zien is op de tv.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op mensen, dit topic moet echt wat actiever worden, het is toch een veel te boeiend onderwerp om er zo weinig te posten
die bedoelde ik! ik wist even niet hoe ik dat uit moest leggen, aangezien het 1 seconde te zien is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:21 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
En in het filmpje zit ook een fragment van licht dat geen orb is. Het is alsof het een persoon van water is die voorbij gaat, maar waar dan maar 1 klein klein stukje van te zien is. Bedoel je dat?
En dat is weer een andere Ghost Hunters. De formule komt me enigszins bekend voor... Het fragmentje op de website van aflevering 1x02 doet me sterk denken aan Most Haunted 1x04, in Drury Lane Theatre...quote:Plot Summary for
"Ghost Hunters" (2004)
This one-hour weekly docu-soap from the creator/executive producer of "American Chopper" follows a group of real-life paranormal researchers as they investigate haunted houses throughout the country, encountering every type of imaginable haunting. Jason Hawes and Grant Wilson, plumbers by trade, head up TAPS -- The Atlantic Paranormal Society -- a group of ordinary, everyday people with an interest in getting to the bottom of your otherworldly disturbances.
Summary written by -- SCI FI Channel, submitted by Senior Editor, SCIFI.COM
Ja idd....... daarom noemde ik het eerder ook al ''nachtvlindertjes''quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:02 schreef livEliveD het volgende:
Ze zijn alleen op camera te zien en op mij komen ze over als voorbij vliegende insecten en stof.
Ik ben vaak 22:45 terug uit me werk en na het checken van mail/fok enzo kijk ik vaak een aflevering of 2 voor het slapen gaan (soms om 03:00 als ik nog geen zin heb om te gaan slapen)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, ik kijk ze alleen als het licht is buiten, ik ga ze echt NIET voor het slapen kijken![]()
Ik vind het altijd knap dat ze die dingen meteen zien op hun camera schermpje. Ik moet altijd de replay zien om het op te vangenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wel toevallig dat ze dan altijd op de plekken te zien zijn waar Derek zegt dat de energie zich bevindt....... met die spiegel bijv in Owlpen Manor
Sommige zijn heel duidelijk, maar vaak moet ik 'm op pauze zetten en dan het het beeld van m'n monitor even veranderen voor ik ze zie.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat ze die dingen meteen zien op hun camera schermpje. Ik moet altijd de replay zien om het op te vangen
Ik zie ze vaak ook vrijwel gelijk.... maar soms verwar ik ze met het lichtje van de handcamquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat ze die dingen meteen zien op hun camera schermpje. Ik moet altijd de replay zien om het op te vangen
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ehm ik kijk ze meestal 's avonds omdat ik dan gewoon rustig kan zitten zonder steeds afgeleid te worden... Heb vannacht om 2 uur die van Brannigans Night Club gekeken.
Een paar dagen terug was ik alleen thuis en heb ik ook een aflevering gekeken, ik weet niet meer welke, maar ik heb een zolderkamer en loop 's avonds altijd in het donker naar beneden omdat de lichtschakelaar op een domme plek zit. Dus ik rond een uur of 1 even naar de wc, hing er dus was te drogen in het trapgat![]()
Met hartkloppingen naar de wc, van de wc af, loopt net de hond door de gang (donkerbruin beessie)
Maar ik heb wel heerlijk geslapenAlleen die was die hing te drogen
![]()
![]()
Ik schrik niet snel...
Slijmbalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Zo'n leuk meisje als jij hoort ook niet alleen thuis te zijn![]()
Ik twijfel soms nog weleens hoe echt het geweest is/ kan zijn. Het is zo'n 10 jaar geleden, kinderen beelden zich soms nogal wat inquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is wel mooi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |