abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22697097
Inderdaad.... in elke kamer voelt ie wel iets van activiteit Volgens mij als je hem op de plee zet in een doodnormaal rijtjeshuis dat ie nog iets voelt

By the way..... ik geloof er zeker wel in, dat er meer is tussen hemel en aarde, maar bij zulke series heb ik altijd mn bedenkingen Voor de kijkcijfers denk ik dan..
pi_22697344
Nou ja, hij voelt niet alleen dat er iets of iemand aanwezig is hoor. Het schijnt zo te zijn dat steen en zo als een soort bandrecorder werken en dat mensen als Derek Acorah dat af kunnen spelen. Dat wordt dan 'residual energy' genoemd.
Of anders gezegd het is energie die blijft hangen en waarop hij kan intunen.
En dan geeft ie beschrijvingen van wat ie ziet en hoort, dingen die zich eerder af hebben gespeeld.
En hij schijnt er uit te kunnen halen waar zo nu en dan geesten actief zijn en waar ze zich bewegen en wat ze doen.
Vind ik al ontzettend tof om te horen, maar goed... het kan nep zijn. Maar ook al zou het nep zijn, wat is Derek Acorah dan een geweldig acteur en wat heeft Most Haunted een hoog entertainment gehalte
pi_22703130
Ik kan niet echt hoogte krijgen van Derek...... ik geloof 100% dat ie niks faked en dat ie ook echt paranormaal begaafd is, maar ik vind hem vaag.... soms staat ie gewoon te lullen tegen zn gids waar ik niks van snap Of dan roept ie ineens iets onverstaanbaars....

Ik weet soms niet wie er nou praat, hij zelf, een geest of zn gids Sam
pi_22703702
Je ziet soms vaak van die soort nachtvlinders zeg maar, eenmaal filmend met nachtcamera... zo'n lichtpuntje zeg maar. Wat kan dat zijn?
pi_22704058
"We do not fear you, bang on the ceiling if you are here"

*bang*

"WAAAAAAAAHHHHHHHHHHHhhhHhhhhhhhhhhhhhhhh"
pi_22705754
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb nu ook 2 afleveringen gezien, namelijk Doorwerth en Chatham Dockyard, maar wat ik mij nu afvraag is, gebeurt er ook weleens NIETS waar ze komen?
ammersooyen of hoe het gespeld moet worden, daar gebeurde niet zoveel. En die aflevering in een Londonse underground, ben de naam even kwijt, die was van het eerste seizoen. Maar het blijft hoe dan ook ontzettend interessant.
Tap tap tap
pi_22705796
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Je ziet soms vaak van die soort nachtvlinders zeg maar, eenmaal filmend met nachtcamera... zo'n lichtpuntje zeg maar. Wat kan dat zijn?
Lichtpuntjes? Orbs? Of lens-flare?
Tap tap tap
pi_22705833
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
"We do not fear you, bang on the ceiling if you are here"

*bang*

"WAAAAAAAAHHHHHHHHHHHhhhHhhhhhhhhhhhhhhhh"
Een aflevering in the Manor House geloof ik "Show yourself to three big fearless men!" (of zoiets van die strekking dan). Heel dapper etc, opeens BANG (ik zal geen spoilers plaatsen ) en ze zaten bijna te brullen.
Maar de zenuwen gieren dan echt door je lijf
Tap tap tap
pi_22705835
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Lichtpuntjes? Orbs? Of lens-flare?
Geen idee, ze replayen het daarna altijd nog met een cirkel er omheen..... t lijkt op een vlinder die licht geeft.
pi_22705906
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Geen idee, ze replayen het daarna altijd nog met een cirkel er omheen..... t lijkt op een vlinder die licht geeft.
Dat zijn orbs, volgens ghoststudy.com:
quote:
Believed by many to be the soul or spirit (human & animal) of those that have passed on from this life. The orb shape is obviously the most convenient way for them to travel around in their present state.
Tap tap tap
pi_22706050
Freaky...
pi_22709849
Nu zeggen ze in "The girl with X-Ray eyes'' op Discovery dat die Uri Geller al is ontmaskerd door CSICOP (Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal http://www.csicop.org/ )

pi_22710699
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu zeggen ze in "The girl with X-Ray eyes'' op Discovery dat die Uri Geller al is ontmaskerd door CSICOP (Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal http://www.csicop.org/ )

[afbeelding]
Ik vond hem ook niet echt overtuigend overkomen in Most Haunted... Ik had het gevoel dat hij 9 van de 10 keer Derek napraatte maar dan in andere woorden, en achteraf zei van; 'ohja dat bedoelde ik!' De rest was gokwerk leek het.
Tap tap tap
pi_22712657
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij ging Blaggers alleen over Doorwerth; ze deden alsof het er spookte, deden er nep onderzoekjes waarna het team van Most Haunted erop inspeelde en er ook naartoe ging.
Maar die gast van Blaggers doet alsof het er nooit gespookt heeft en de mensen van Most Haunted in een kasteel spookjes hebben zitten onderzoeken die er helemaal niet waren, en alleen door insinuatie van Blaggers vanalles hebben waargenomen.
Nee, Blaggers ging niet alleen over Doorwerth, alleen het laatste stukje. Volgens mij proberen ze meestal alleen op feestjes met VIPs binnen te komen terwijl ze niet uitgenodigd zijn.
Als ik het me goed herinner zei één van hun aan het begin van het stukje dat ze op internet op zoek waren gegaan naar Nederlandse kastelen waar het spookt. Dus er werd al eerder gezegd dat het er spookt. Alleen omdat zij een grap hebben gemaakt wil voor mij nog niet zeggen dat het er echt niet spookt. Most Haunted is er later heen gegaan en zij hadden toch wel wat gevonden? Dit blijkt later een grap te zijn maar het zou mij niet verbazen als het daar echt spookt.
The things you own end up owning you
pi_22712692
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:

[afbeelding]
Grrr, daar wilde ik naar kijken maar ik ben het natuurlijk weer vergeten
The things you own end up owning you
pi_22712849
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:06 schreef lplover het volgende:

[..]

Nee, Blaggers ging niet alleen over Doorwerth, alleen het laatste stukje. Volgens mij proberen ze meestal alleen op feestjes met VIPs binnen te komen terwijl ze niet uitgenodigd zijn.
Als ik het me goed herinner zei één van hun aan het begin van het stukje dat ze op internet op zoek waren gegaan naar Nederlandse kastelen waar het spookt. Dus er werd al eerder gezegd dat het er spookt. Alleen omdat zij een grap hebben gemaakt wil voor mij nog niet zeggen dat het er echt niet spookt. Most Haunted is er later heen gegaan en zij hadden toch wel wat gevonden? Dit blijkt later een grap te zijn maar het zou mij niet verbazen als het daar echt spookt.
Ik haal geloof ik 2 topics door elkaar Ik doelde er meer op dat die zgn 'Lomax' in zijn brief ( Het spook van kasteel Doorwerth ) zegt; "Unwittingly they seem to have picked up where I left off and have made a show about the terrible hauntings at Doorwerth, which was never haunted until I decided to tell everyone that it was."
Tap tap tap
pi_22713480
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vond hem ook niet echt overtuigend overkomen in Most Haunted... Ik had het gevoel dat hij 9 van de 10 keer Derek napraatte maar dan in andere woorden, en achteraf zei van; 'ohja dat bedoelde ik!' De rest was gokwerk leek het.
Ik heb hem pas 1x gezien en ik vond ook dat ie niet echt overtuigend overkwam inderdaad........ hopen dat het bij de ene keer blijft dan
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:52:13 #68
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22713816
Uri Geller is fake idd. Althans veel van zijn dingen. Derek lijkt dingen te weten die ie niet kan weten maar of dat in scene is gezet weet ik helaas niet. Normaal heb ik wat moeite met mensen die op commando paranormale dingen kunnen maar Derek LIJKT ok.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:55:36 #69
91306 GF
Kingwood
pi_22713896
Mag je links plaatsen naar torrents hier? Ik heb nog wel wat linkjes voor een paar afleveringen. Zit ze zelf nu ook te downen Ik heb nog geen enkele aflevering gezien, maar ben ik dus wel van plan
Unspoken words were understood
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:56:44 #70
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22713919
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:55 schreef GF het volgende:
Mag je links plaatsen naar torrents hier? Ik heb nog wel wat linkjes voor een paar afleveringen. Zit ze zelf nu ook te downen Ik heb nog geen enkele aflevering gezien, maar ben ik dus wel van plan
Nee maar me mailadres mag je gebruiken
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 00:04:13 #71
91306 GF
Kingwood
pi_22714098
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:56 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Nee maar me mailadres mag je gebruiken
Je hebt mail

Als anderen de mail ook willen, dump je adres maar
Unspoken words were understood
pi_22718329
Zie profiel
pi_22721671
Heb nu ongeveer 7 afleveringen gezien, maar t begint nu wel hetzelfde te worden allemaal Altijd alleen maar geluidjes en orbs... wel interessant natuurlijk, maar wat ik mij nu afvraag, is er weleens een gedaante of een schim vast gelegd op film?

Die vallende boeken in Owlpen Manor was wel gaaf
pi_22723667
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 00:04 schreef GF het volgende:

[..]

Je hebt mail

Als anderen de mail ook willen, dump je adres maar
Zie profiel!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:20:27 #75
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22723756
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:39 schreef Rietvaerder het volgende:
maar wat ik mij nu afvraag, is er weleens een gedaante of een schim vast gelegd op film?
Ik geloof niet dat je een geest op band vast kan leggen. Alleen zijn manifestatie zoals warmte, geluid, dingen laten bewegen. Die laatste twee gebeuren vaak. Vooral Table tipping ziet er wel ok uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')