ammersooyen of hoe het gespeld moet worden, daar gebeurde niet zoveel. En die aflevering in een Londonse underground, ben de naam even kwijt, die was van het eerste seizoen. Maar het blijft hoe dan ook ontzettend interessant.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb nu ook 2 afleveringen gezien, namelijk Doorwerth en Chatham Dockyard, maar wat ik mij nu afvraag is, gebeurt er ook weleens NIETS waar ze komen?
Lichtpuntjes? Orbs? Of lens-flare?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Je ziet soms vaak van die soort nachtvlinders zeg maar, eenmaal filmend met nachtcamera... zo'n lichtpuntje zeg maar. Wat kan dat zijn?
Een aflevering in the Manor House geloof ik "Show yourself to three big fearless men!" (of zoiets van die strekking dan). Heel dapper etc, opeens BANG (ik zal geen spoilers plaatsenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
"We do not fear you, bang on the ceiling if you are here"
*bang*
"WAAAAAAAAHHHHHHHHHHHhhhHhhhhhhhhhhhhhhhh"![]()
Geen idee, ze replayen het daarna altijd nog met een cirkel er omheen..... t lijkt op een vlinder die licht geeft.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lichtpuntjes? Orbs? Of lens-flare?
Dat zijn orbs, volgens ghoststudy.com:quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Geen idee, ze replayen het daarna altijd nog met een cirkel er omheen..... t lijkt op een vlinder die licht geeft.
quote:Believed by many to be the soul or spirit (human & animal) of those that have passed on from this life. The orb shape is obviously the most convenient way for them to travel around in their present state.
Ik vond hem ook niet echt overtuigend overkomen in Most Haunted... Ik had het gevoel dat hij 9 van de 10 keer Derek napraatte maar dan in andere woorden, en achteraf zei van; 'ohja dat bedoelde ik!' De rest was gokwerk leek het.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu zeggen ze in "The girl with X-Ray eyes'' op Discovery dat die Uri Geller al is ontmaskerd door CSICOP (Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal http://www.csicop.org/ )
[afbeelding]
Nee, Blaggers ging niet alleen over Doorwerth, alleen het laatste stukje. Volgens mij proberen ze meestal alleen op feestjes met VIPs binnen te komen terwijl ze niet uitgenodigd zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ging Blaggers alleen over Doorwerth; ze deden alsof het er spookte, deden er nep onderzoekjes waarna het team van Most Haunted erop inspeelde en er ook naartoe ging.
Maar die gast van Blaggers doet alsof het er nooit gespookt heeft en de mensen van Most Haunted in een kasteel spookjes hebben zitten onderzoeken die er helemaal niet waren, en alleen door insinuatie van Blaggers vanalles hebben waargenomen.
Grrr, daar wilde ik naar kijken maar ik ben het natuurlijk weer vergetenquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu zeggen ze in "The girl with X-Ray eyes'' op Discovery dat die Uri Geller al is ontmaskerd door CSICOP (Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal http://www.csicop.org/ )
[afbeelding]
Ik haal geloof ik 2 topics door elkaarquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:06 schreef lplover het volgende:
[..]
Nee, Blaggers ging niet alleen over Doorwerth, alleen het laatste stukje. Volgens mij proberen ze meestal alleen op feestjes met VIPs binnen te komen terwijl ze niet uitgenodigd zijn.
Als ik het me goed herinner zei één van hun aan het begin van het stukje dat ze op internet op zoek waren gegaan naar Nederlandse kastelen waar het spookt. Dus er werd al eerder gezegd dat het er spookt. Alleen omdat zij een grap hebben gemaakt wil voor mij nog niet zeggen dat het er echt niet spookt. Most Haunted is er later heen gegaan en zij hadden toch wel wat gevonden? Dit blijkt later een grap te zijn maar het zou mij niet verbazen als het daar echt spookt.
Ik heb hem pas 1x gezien en ik vond ook dat ie niet echt overtuigend overkwam inderdaad........ hopen dat het bij de ene keer blijft danquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet echt overtuigend overkomen in Most Haunted... Ik had het gevoel dat hij 9 van de 10 keer Derek napraatte maar dan in andere woorden, en achteraf zei van; 'ohja dat bedoelde ik!' De rest was gokwerk leek het.
Nee maar me mailadres mag je gebruikenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:55 schreef GF het volgende:
Mag je links plaatsen naar torrents hier? Ik heb nog wel wat linkjes voor een paar afleveringen. Zit ze zelf nu ook te downenIk heb nog geen enkele aflevering gezien, maar ben ik dus wel van plan
Je hebt mailquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar me mailadres mag je gebruiken![]()
Zie profiel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:04 schreef GF het volgende:
[..]
Je hebt mail
Als anderen de mail ook willen, dump je adres maar![]()
Ik geloof niet dat je een geest op band vast kan leggen. Alleen zijn manifestatie zoals warmte, geluid, dingen laten bewegen. Die laatste twee gebeuren vaak. Vooral Table tipping ziet er wel ok uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:39 schreef Rietvaerder het volgende:
maar wat ik mij nu afvraag, is er weleens een gedaante of een schim vast gelegd op film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |