abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:48:35 #26
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22637270
Ik zag net de Jamaica Inn. Die is wel ok qua poltergeist achtige activiteiten.

Ik moet zeggen dat ze altijd wel iets hebben wat niet werkt of niks opleverd. Verder geeft Derek soms namen die niet terug te vinden zijn maar soms ook hele specifieke feiten. Dit maakt het wel realistischer voor mij.

Tijdens de aflevering van Ostrich Inn (seizoen 1 aan de kapsels te zien ) gaat Derek in trance en haalt wat verhalen over het gebouw op. Het verhaal gaat dat iemand een soort mechanisme aan een bed vastmaakte die mensen (met veel geld) zo huppakee in een pot met kokend olie lieten glijden.
Nu was er zo'n parapsycholoog die zei dat het verhaal ook zeker bestond maar het is niet bekend of het verhaal ook waar is. Een argument tegen was dat je met een keukenmes veel handiger iemand kan vermoorden. Haalt Derek echte geschiedenis op of voelt ie aan wat de omgeving geloofd? Of is het nep?

Ik ben er nog niet uit maar verslavend is het programma zeker
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:49:02 #27
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22637279
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:30 schreef machiavezistme het volgende:
toffffffffff
Dank je
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22637702
@ livEliveD

Het niet terug kunnen vinden van namen kan te wijten zijn aan het feit dat vroeger niet alles werd geregistreerd.

In een documentaire die over Derek gaat hij de straat op en praat met wildvreemden over hun overleden dierbaren. En weer kloppen namen, gebeurtenissen etc.

Net een aflevering gezien waarin Derek door een geest naar een geheime deur onder een trap wordt geleid. Dit kon hij niet weten van te voren. Veder wist hij ook dat in die geheime kamer onder de trap een kist stond. Impressive!

Erg indrukwekkende man, geloof zeker dat hij in contact staat met het paranormale in tegenstelling tot Char Margolis .
Vloerplint
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:18:35 #29
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22637795
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef XrAiDeN het volgende:
Erg indrukwekkende man, geloof zeker dat hij in contact staat met het paranormale in tegenstelling tot Char Margolis .
Das inderdaad indrukwekkend. Of het echt is durf ik niet te zeggen maar wonderbaarlijk is het zeker. Wat het ook is hij kan het beter dan Char idd
pi_22641414
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef livEliveD het volgende:
Een argument tegen was dat je met een keukenmes veel handiger iemand kan vermoorden. Haalt Derek echte geschiedenis op of voelt ie aan wat de omgeving geloofd? Of is het nep?
Wie weet hebben mensen dat jaren gedacht en pikt ie die gedachten op, misschien zou dat ook kunnen.

En die kapsels, ja, die presentatrice wisselt nogal 'ns van kapsel
Ik probeer 't zelf zoveel mogelijk in de goede volgorde te bekijken, en mij valt op dat naast Yvette's haar zij zelf ook van binnen wel veranderd. In seizoen 1 en 2 ging ze heel snel gillen, later wordt dat steeds minder en durft ze ook meer.

Ik ben nu trouwens bezig met Most Haunted Live: The Essex Witch Hunts (live at Easter). Deel 3 om precies te zijn. Duurt 2½ uur dat deel
pi_22641613
Echt verslavend, idd...
Tap tap tap
pi_22642988
Is er op Fox Kids nooit zoiets soortgelijks uitgezonden?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_22644217
Ja met kinderen; Scary But True heette dat. Leuk voor de kids enzo.
Tap tap tap
pi_22644612
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ja met kinderen; Scary But True heette dat. Leuk voor de kids enzo.
Is ook nog een programma op discovery, komt wel eens 's nachts. Mystery kids of iets. Komen ook wel eens leuke onderwerpen in voor, maar het programma is me iets te simpel.
Vloerplint
pi_22644714
Misschien een domme vraag, maare ik wil eigenlijk ook wel afleveringen downloaden. Ik geloof dat ik es zoiets gezien heb op Discovery Civilistation midden in de nacht, maar ik weet niet zeker of dat nou het zelfde is, maar wel tof! Is er nou een site ofzo waar dat te downloaden is of moet je echt kazaa-en?
pi_22645055
Dat programma op Discovery Civilization heet volgens mij GhostHunters. Daarvan hebben ze ook in de Jaimaica Inn en in de omgeving gefilmd. Er werden ook Nederlanders geinterviewd in dat programma die iets hadden meegemaakt.
Alleen vertelt dat programma alleen de verhalen en dan zijn er weer voor en tegenstanders die aan het woord komen. Ze gaan alleen niet op onderzoek uit en zelf overnachten op die plaatsen.
Maar een goed programma is het wel!
Daarin komen ze ook wel met bespookte lokaties die soms niet op het Internet te vinden zijn.
pi_22645101
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:13 schreef De_Schaduw het volgende:
Dat programma op Discovery Civilization heet volgens mij GhostHunters. Daarvan hebben ze ook in de Jaimaica Inn en in de omgeving gefilmd. Er werden ook Nederlanders geinterviewd in dat programma die iets hadden meegemaakt.
Alleen vertelt dat programma alleen de verhalen en dan zijn er weer voor en tegenstanders die aan het woord komen. Ze gaan alleen niet op onderzoek uit en zelf overnachten op die plaatsen.
Maar een goed programma is het wel!
Daarin komen ze ook wel met bespookte lokaties die soms niet op het Internet te vinden zijn.
Kan wel ja, hou wel van dat soort programma;s
Maare deze afleveringen? Moet ik die nu via een programma als Kazaa gaan zoeken, of is er ergens een site of FTP server of wat ook waar ik ze gemakkelijk kan downloaden?
pi_22645129
je hebt mail
pi_22645213
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:17 schreef De_Schaduw het volgende:
je hebt mail
THX
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:46:02 #40
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_22647293
BAN! ;p
grapje eh

Heb net Ostrich Inn gezien met die pot emt olie ( cool verhaal , waar of niet )
1 vd mooiste die ik tot nu toe heb gezien is The CLockhouse, opzich geneurt er nie veel maar de verhalen die Derrick verteld zijn egt super mooi en interessant imo ook als dat waar is, reincarneren enzo ... wow
Als je nog geen afleveringen hebt gezien moet je als eerste House Of Detention gaan kijken, zwaar erg brrrrrr
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_22648522
Heeft één van jullie misschien net MTV Blaggers gezien? Daarin proberen een aantal mensen zich voor te doen als andere mensen en kijken ze of anderen dat geloven. Vandaag gingen twee mannen doen alsof ze "ghosthunters" waren en gingen ze naar ksteel Doorwerth. Ze deden daar maar wat en er waren journalisten op af gekomen en mensen filmden het. Je zag wat de camera filmde en het was precies zoals dat ene vrijgegeven plaatje, alleen op de plaats van het licht zag je gewoon een lampje dat de hele tijd scheen. 1 van de mannen noemde zich "Lomax" en ik heb eens gekeken wat er vorige maand op ghoststudy.com staat over Doorwerth en daar hadden ze het ook over ene Lomax. Nu vraag ik me af, was dit allemaal een grap van die "blaggers" of is er echt onderzoek naar gedaan en hebben ze dat nagedaan ofzo? Het lijkt me toch niet dat ze kort voor of kort na de "echte"onderzoekers zijn gegaan, anders hadden we er dan wel wat over gehoord. En hoe kan het dat het licht op precies dezefde plaats stond en de zefde schaduwen gaf? Misschien was dit een wel erg goed gelukte grap van die mannen
The things you own end up owning you
pi_22656880
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:17 schreef De_Schaduw het volgende:
je hebt mail
Mag ik ook mail van je ontvangen?
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 13:06:50 #43
64831 2NutZ
pi_22658586
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:46 schreef lplover het volgende:
Heeft één van jullie misschien net MTV Blaggers gezien? Daarin proberen een aantal mensen zich voor te doen als andere mensen en kijken ze of anderen dat geloven. Vandaag gingen twee mannen doen alsof ze "ghosthunters" waren en gingen ze naar ksteel Doorwerth. Ze deden daar maar wat en er waren journalisten op af gekomen en mensen filmden het. Je zag wat de camera filmde en het was precies zoals dat ene vrijgegeven plaatje, alleen op de plaats van het licht zag je gewoon een lampje dat de hele tijd scheen. 1 van de mannen noemde zich "Lomax" en ik heb eens gekeken wat er vorige maand op ghoststudy.com staat over Doorwerth en daar hadden ze het ook over ene Lomax. Nu vraag ik me af, was dit allemaal een grap van die "blaggers" of is er echt onderzoek naar gedaan en hebben ze dat nagedaan ofzo? Het lijkt me toch niet dat ze kort voor of kort na de "echte"onderzoekers zijn gegaan, anders hadden we er dan wel wat over gehoord. En hoe kan het dat het licht op precies dezefde plaats stond en de zefde schaduwen gaf? Misschien was dit een wel erg goed gelukte grap van die mannen
Nou neem ik MTV helemaal niet serieus hoor en is het nog makkelijker achteraf te zeggen dat het nep is, maar stel als ze nu wel gelijk hebben dat alles een hoax is dan zal Derrick Acorah ook wel een faker zijn, anders is het een beetje tegenstrijdend.
Maar Derrick heeft dus ook een eigen site en het blijkt ook dat ie shows geeft en dat ie zomaar van alles weet over onbekende mensen....... ook allemaal nep?

vervelend dat je weer hoort dat et een hoax is, zo kan je tegenwoordig echt niet meer weten wat wel of niet waar kan zijn
En dan nog iets wat mss een spoiler kan zijn voor mensen die de aflevering van Doorwerth nog niet hebben gezien maar je ziet ook op den duur een vrouw alleen in een kelder aan het einde en dan hoort ze rare dingen en neemt ze zonder dat ze et zelf ziet een schaduw op van een man met een hoed die ze pas bij editten van de videobanden hebben opgemerkt.

Allemaal in scene gezet? ik weet t egt nie hoor...... ben erg benieuwd of meer mensen die hier komen mss meer hebben gezien erover of et nou wel of niet nep is ?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_22664261
Ik weet voor mezelf dat Derek geen fake is doordat ie mij dingen heeft verteld die hij niet kon weten. Ik geloof echt in hem.
In Doorwerth hebben mensen eeuwen geleefd en er is het een en ander gebeurd, dus het is niet zo gek dat ze ondanks een hoax toch iets aantreffen. Waarschijnlijk was de hoax (toen dus serieus) wel de aanleiding om eens in Nederland te gaan kijken. Maar ze hebben vast en zeker ook research gedaan naar de meldingen over geesten. Dat doen ze bij elke aflevering.
En Doorwerth was toch wel een redelijk actieve aflevering.
Ze zijn van MTV natuurlijk niet voor niets daar naartoe gegaan, er waren al verhalen van diverse ehm bespokingen

Edit: ik heb net een reportage van Radio Gelderland gevonden die is gemaakt tijdens het bezoek van Most Haunted aan Doorwerth. Het duurt 18 min. en was op vrijdag 9 juli tussen 13:30 en 14:00 te horen in Vandaag de Dag: http://stream.2003.02.gar(...)and/spookkasteel.wma
Het is een beetje een samenvatting van de tv aflevering.
pi_22664662
Zo'n hoax-verhaal geeft onderzoeken naar het paranormale een slechte naam...
Maar volgens mij waren er al verhalen over vreemde gebeurtenissen op Doorwerth voor MTV daar langs kwam. Maar nu is het net alsof dat hele programma nep is en die mensen een stelletje malloten zijn. Maar het spookt er iig wel.
Tap tap tap
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 18:57:35 #46
64831 2NutZ
pi_22665005
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n hoax-verhaal geeft onderzoeken naar het paranormale een slechte naam...
Maar volgens mij waren er al verhalen over vreemde gebeurtenissen op Doorwerth voor MTV daar langs kwam. Maar nu is het net alsof dat hele programma nep is en die mensen een stelletje malloten zijn. Maar het spookt er iig wel.
Ja idd, wat betekent dit nu voor Most Haunted? is et nou egt allemaal nep ? hoax?
Of ging dat stukje van blaggers alleen over doorwerth?
ik snap er niks meer van

wel jammer......
pi_22665245
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja idd, wat betekent dit nu voor Most Haunted? is et nou egt allemaal nep ? hoax?
Of ging dat stukje van blaggers alleen over doorwerth?
ik snap er niks meer van

wel jammer......
Volgens mij ging Blaggers alleen over Doorwerth; ze deden alsof het er spookte, deden er nep onderzoekjes waarna het team van Most Haunted erop inspeelde en er ook naartoe ging.
Maar die gast van Blaggers doet alsof het er nooit gespookt heeft en de mensen van Most Haunted in een kasteel spookjes hebben zitten onderzoeken die er helemaal niet waren, en alleen door insinuatie van Blaggers vanalles hebben waargenomen.
Tap tap tap
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 20:32:59 #48
64831 2NutZ
pi_22666982
Ohzo.
Achja daar zijn dit soort mesnen/omroepen heel goed in suffe breezergehalte daar op MTV.
pi_22696668
Ik heb nu ook 2 afleveringen gezien, namelijk Doorwerth en Chatham Dockyard, maar wat ik mij nu afvraag is, gebeurt er ook weleens NIETS waar ze komen?
pi_22696898
Ja, er zijn ook afleveringen waar niets gebeurd. Hoe dan ook is het vaakt toch spannend en het is sowieso een feest om naar Derek te kijken tijdens z'n rondgang door het huis (of waar ze ook zijn)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')