quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:46 schreef lplover het volgende:Heeft één van jullie misschien net MTV Blaggers gezien? Daarin proberen een aantal mensen zich voor te doen als andere mensen en kijken ze of anderen dat geloven. Vandaag gingen twee mannen doen alsof ze "ghosthunters" waren en gingen ze naar ksteel Doorwerth. Ze deden daar maar wat en er waren journalisten op af gekomen en mensen filmden het. Je zag wat de camera filmde en het was precies zoals dat ene vrijgegeven plaatje, alleen op de plaats van het licht zag je gewoon een lampje dat de hele tijd scheen. 1 van de mannen noemde zich "Lomax" en ik heb eens gekeken wat er vorige maand op ghoststudy.com staat over Doorwerth en daar hadden ze het ook over ene Lomax. Nu vraag ik me af, was dit allemaal een grap van die "blaggers" of is er echt onderzoek naar gedaan en hebben ze dat nagedaan ofzo? Het lijkt me toch niet dat ze kort voor of kort na de "echte"onderzoekers zijn gegaan, anders hadden we er dan wel wat over gehoord. En hoe kan het dat het licht op precies dezefde plaats stond en de zefde schaduwen gaf? Misschien was dit een wel erg goed gelukte grap van die mannen
Nou neem ik MTV helemaal niet serieus hoor en is het nog makkelijker achteraf te zeggen dat het nep is, maar stel als ze nu wel gelijk hebben dat alles een hoax is dan zal Derrick Acorah ook wel een faker zijn, anders is het een beetje tegenstrijdend.
Maar Derrick heeft dus ook een eigen site en het blijkt ook dat ie shows geeft en dat ie zomaar van alles weet over onbekende mensen....... ook allemaal nep?
vervelend dat je weer hoort dat et een hoax is, zo kan je tegenwoordig echt niet meer weten wat wel of niet waar kan zijn
![]()
En dan nog iets wat mss een spoiler kan zijn voor mensen die de aflevering van Doorwerth nog niet hebben gezien maar je ziet ook op den duur een vrouw alleen in een kelder aan het einde en dan hoort ze rare dingen en neemt ze zonder dat ze et zelf ziet een schaduw op van een man met een hoed die ze pas bij editten van de videobanden hebben opgemerkt.
Allemaal in scene gezet? ik weet t egt nie hoor...... ben erg benieuwd of meer mensen die hier komen mss meer hebben gezien erover of et nou wel of niet nep is ?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.