Dank jequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:30 schreef machiavezistme het volgende:
toffffffffff
Das inderdaad indrukwekkend. Of het echt is durf ik niet te zeggen maar wonderbaarlijk is het zeker. Wat het ook is hij kan het beter dan Char iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef XrAiDeN het volgende:
Erg indrukwekkende man, geloof zeker dat hij in contact staat met het paranormale in tegenstelling tot Char Margolis.
Wie weet hebben mensen dat jaren gedacht en pikt ie die gedachten op, misschien zou dat ook kunnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef livEliveD het volgende:
Een argument tegen was dat je met een keukenmes veel handiger iemand kan vermoorden. Haalt Derek echte geschiedenis op of voelt ie aan wat de omgeving geloofd? Of is het nep?
Is ook nog een programma op discovery, komt wel eens 's nachts. Mystery kids of iets. Komen ook wel eens leuke onderwerpen in voor, maar het programma is me iets te simpel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ja met kinderen; Scary But True heette dat. Leuk voor de kids enzo.
Kan wel ja, hou wel van dat soort programma;squote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:13 schreef De_Schaduw het volgende:
Dat programma op Discovery Civilization heet volgens mij GhostHunters. Daarvan hebben ze ook in de Jaimaica Inn en in de omgeving gefilmd. Er werden ook Nederlanders geinterviewd in dat programma die iets hadden meegemaakt.
Alleen vertelt dat programma alleen de verhalen en dan zijn er weer voor en tegenstanders die aan het woord komen. Ze gaan alleen niet op onderzoek uit en zelf overnachten op die plaatsen.
Maar een goed programma is het wel!
Daarin komen ze ook wel met bespookte lokaties die soms niet op het Internet te vinden zijn.
Mag ik ook mail van je ontvangen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:17 schreef De_Schaduw het volgende:
je hebt mail
Nou neem ik MTV helemaal niet serieus hoor en is het nog makkelijker achteraf te zeggen dat het nep is, maar stel als ze nu wel gelijk hebben dat alles een hoax is dan zal Derrick Acorah ook wel een faker zijn, anders is het een beetje tegenstrijdend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:46 schreef lplover het volgende:
Heeft één van jullie misschien net MTV Blaggers gezien? Daarin proberen een aantal mensen zich voor te doen als andere mensen en kijken ze of anderen dat geloven. Vandaag gingen twee mannen doen alsof ze "ghosthunters" waren en gingen ze naar ksteel Doorwerth. Ze deden daar maar wat en er waren journalisten op af gekomen en mensen filmden het. Je zag wat de camera filmde en het was precies zoals dat ene vrijgegeven plaatje, alleen op de plaats van het licht zag je gewoon een lampje dat de hele tijd scheen. 1 van de mannen noemde zich "Lomax" en ik heb eens gekeken wat er vorige maand op ghoststudy.com staat over Doorwerth en daar hadden ze het ook over ene Lomax. Nu vraag ik me af, was dit allemaal een grap van die "blaggers" of is er echt onderzoek naar gedaan en hebben ze dat nagedaan ofzo? Het lijkt me toch niet dat ze kort voor of kort na de "echte"onderzoekers zijn gegaan, anders hadden we er dan wel wat over gehoord. En hoe kan het dat het licht op precies dezefde plaats stond en de zefde schaduwen gaf? Misschien was dit een wel erg goed gelukte grap van die mannen![]()
Ja idd, wat betekent dit nu voor Most Haunted? is et nou egt allemaal nep ? hoax?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n hoax-verhaal geeft onderzoeken naar het paranormale een slechte naam...
Maar volgens mij waren er al verhalen over vreemde gebeurtenissen op Doorwerth voor MTV daar langs kwam. Maar nu is het net alsof dat hele programma nep is en die mensen een stelletje malloten zijn. Maar het spookt er iig wel.
Volgens mij ging Blaggers alleen over Doorwerth; ze deden alsof het er spookte, deden er nep onderzoekjes waarna het team van Most Haunted erop inspeelde en er ook naartoe ging.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, wat betekent dit nu voor Most Haunted? is et nou egt allemaal nep ? hoax?
Of ging dat stukje van blaggers alleen over doorwerth?
ik snap er niks meer van
wel jammer......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |